Nee, ik moet minimaal ¤1000,- netto per maand verdienen om in aanmerking voor die betaling in termijnen te komen.quote:Op maandag 26 september 2011 12:00 schreef Oceanview het volgende:
Dimensju is ju aankoop gister geloekt?
Estoy bien, gracias.quote:Op maandag 26 september 2011 12:00 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Bonjour, ca va supertoll.
Und dir?
Afbetaling in termijnen.quote:Op maandag 26 september 2011 12:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, ik moet minimaal ¤1000,- netto per maand verdienen om in aanmerking voor die betaling in termijnen te komen.
Ook wel, ik moet in een maand zoveel verdienen dat ik hem net zo goed in een keer kan kopen.
Autotunequote:Op maandag 26 september 2011 12:15 schreef Oceanview het volgende:
Mensen die dit niet buiten zingen.
Jammer dat mijn oude hardeschijf niet aangesloten is daar had ik een paar lachwekkende liedjes.quote:
Waarom doe je mij dit aan?quote:Op maandag 26 september 2011 12:19 schreef Oceanview het volgende:
Dimens.
http://mocro-place.info/m(...)ssekhe%20fossino.mp3
Doorspoelen
Ik schaam mij nu want buiten zijn bouwvakkers bezig en die hebben dit gehoord.quote:Op maandag 26 september 2011 12:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik vind het altijd lachwekkend.
quote:Op maandag 26 september 2011 12:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik schaam mij nu want buiten zijn bouwvakkers bezig en die hebben dit gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |