Viswinkel.quote:Op maandag 26 september 2011 11:04 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb zin in kibbeling. Waar kan je dat kopen. Ik ken alleen de markt, waar dat te koop is
Maken ze daar warm.quote:
Niet van een viswinkel.quote:Op maandag 26 september 2011 11:08 schreef Plastic_zak het volgende:
Heb je nog nooit vis gegeten ofzo?
Ohquote:Op maandag 26 september 2011 11:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik eet het vaak niet
Of van de markt, maar dat maakt mijn moeder klaar.
Met energydrink?quote:Op maandag 26 september 2011 11:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik eet nu een frikandelbroodje
Je moest eens weten wat ik allemaal gebruik in de slaapkamer.quote:Op maandag 26 september 2011 11:22 schreef coban het volgende:
Bij intronic moet ik altijd denken aan kabeltjes en stroomschokken enzo.
Don't ask me why
Moet je niet naar school?quote:Op maandag 26 september 2011 11:22 schreef coban het volgende:
Bij intronic moet ik altijd denken aan kabeltjes en stroomschokken enzo.
Don't ask me why
Ik geloof het niet.quote:Op maandag 26 september 2011 11:23 schreef coban het volgende:
Mensen, ik ga. Naar het station. Ik ga de trein halen. Ik kan het.
Vertel!quote:Op maandag 26 september 2011 11:23 schreef Intronic het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik allemaal gebruik in de slaapkamer.
Zet je hem vanmiddag wel weer terug?quote:Op maandag 26 september 2011 11:23 schreef coban het volgende:
Mensen, ik ga. Naar het station. Ik ga de trein halen. Ik kan het.
Wat een baas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Hulp graagquote:
Want daarom.quote:Op maandag 26 september 2011 11:49 schreef Plastic_zak het volgende:
@ mc-piel ; waarom ben ik een kutFOK!ker ?![]()
![]()
Is dat dan nog niet duidelijk?quote:Op maandag 26 september 2011 11:49 schreef Plastic_zak het volgende:
![]()
Dat heb ik via via van andere FOK!kers gehoordquote:Op maandag 26 september 2011 11:49 schreef Plastic_zak het volgende:
![]()
Gelul, ik ben een hele goede user.quote:Op maandag 26 september 2011 11:53 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat heb ik via via van andere FOK!kers gehoord
2 zielen 1 gedachtequote:Op maandag 26 september 2011 11:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij komt ook uit Zoetermeer, net als ik.
Bonjour, ca va supertoll.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |