De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoi, faal van mijn kantquote:
OMG, ik ga daar meteen posten!!quote:Op maandag 26 september 2011 00:16 schreef Hooidraad het volgende:
HALP! Er ligt iemand op sterven!
Het is mijn vriend Nachtbagger!
[Nachtbagger] #1 ehhh wat?
HOT HOORquote:Op maandag 26 september 2011 00:18 schreef aight1 het volgende:
HOTDOGS IN MN KOELKAST HOTDOGS IN MN VACHT
Ow sorry, dat wist ik niet..quote:Op maandag 26 september 2011 00:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
je bent al moslim als je alleen al in Allah gelooft hoor
Nee dat zeg ik niet, dan kan alsnog moslim zijn mr volgt de regels niet goed opquote:Op maandag 26 september 2011 00:15 schreef Dientje12 het volgende: [..] Dus als een moslim een tattoo of oorbel heeft is hij geen moslim meer?
HOTDOG IN JE BROEKquote:Op maandag 26 september 2011 00:18 schreef aight1 het volgende:
HOTDOGS IN MN KOELKAST HOTDOGS IN MN VACHT
HIJ BEDOELT KOMEN IN TOPIC ALSIN KLAAR KOMEN ALS IN EJACULATIE TERING BEGRIJP HET NOUquote:Op maandag 26 september 2011 00:19 schreef Oerbeer het volgende:
Maar goed eh, BBQ, verklaar je nader man.
Dan heb je een soort van minpunt en uiteindelijk weegschaal enzulks.quote:Op maandag 26 september 2011 00:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ow sorry, dat wist ik niet..
Maar als je die regels overtreedt met oorbellen make up en alles dat bedoelde ik..
tja je hebt goede en slechte moslimsquote:Op maandag 26 september 2011 00:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ow sorry, dat wist ik niet..
Maar als je die regels overtreedt met oorbellen make up en alles dat bedoelde ik..
Wat? Je hebt al uitleg, ik wil geen TMI momentjes van jouquote:Op maandag 26 september 2011 00:19 schreef Oerbeer het volgende:
Maar goed eh, BBQ, verklaar je nader man.
slecht ;squote:Op maandag 26 september 2011 00:19 schreef coban het volgende:
@merel: eigenlijk 5 keer perdag, omg 2-7 minuten per keer. Heel easy mr ik geef toe, ik bid niet altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |