Minimalist.quote:Op maandag 26 september 2011 01:38 schreef aight1 het volgende:
[..]
haha
ik maak tegenwoordig gewoon lege kaften
nouja naam van vak en eigen gegevens etc
erg stijlvol
Niet altijd mijn waarde aight, niet altijd...quote:
Wel als ik mijn vriend Mies van der Rohe moet gelovenquote:Op maandag 26 september 2011 01:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet altijd mijn waarde aight, niet altijd...
Want daar ben jij nu een verslag over aan het maken?quote:Op maandag 26 september 2011 01:41 schreef aight1 het volgende:
[..]
Wel als ik mijn vriend Mies van der Rohe moet geloven
Neuh daar draaide m'n vorige project omquote:Op maandag 26 september 2011 01:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Want daar ben jij nu een verslag over aan het maken?
Verse aandelen ja weerquote:Op maandag 26 september 2011 01:45 schreef monkyyy het volgende:
Morgen middag ben ik mede eigenaar van Starbucks.
Waarover?quote:Op maandag 26 september 2011 01:42 schreef aight1 het volgende:
[..]
Neuh daar draaide m'n vorige project omben klaar met verslag
.
Over zijn architectonische stijl en van zijn tijdgenoten. Of als je dit verslag van vanavond bedoelde dat ging over muziek in architectuur enzo blablaquote:
Muziek in architectuur? Que?quote:Op maandag 26 september 2011 01:47 schreef aight1 het volgende:
[..]
Over zijn architectonische stijl en van zijn tijdgenoten. Of als je dit verslag van vanavond bedoelde dat ging over muziek in architectuur enzo blabla
Harmonie en verhoudingen en orde en ritme en weetikveel vanallesquote:
Klinkt kut.quote:Op maandag 26 september 2011 01:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
Harmonie en verhoudingen en orde en ritme en weetikveel vanallesik vind t maar gezever
.
awquote:Op maandag 26 september 2011 01:51 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Kut facebook, iedereen ziet er zo gelukkig uit, maakt mij alleen maar sadder.
Ja ach, verslag was niet zo moeilijk verderquote:
Doe er wat aan dan.quote:Op maandag 26 september 2011 01:51 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Kut facebook, iedereen ziet er zo gelukkig uit, maakt mij alleen maar sadder.
Studeren wordt hem niet.quote:
Ohh.quote:Op maandag 26 september 2011 01:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja ach, verslag was niet zo moeilijk verderen is maar klein onderdeel
Waarom niet dan?quote:Op maandag 26 september 2011 01:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Studeren wordt hem niet.Dan maar een familie beginnen en veel reizen.
Omdat ik daar niet genoeg doorzettingsvermogen voor heb.quote:
Ja maja kan wel uitslapen tot half 11quote:
Pfff, zwak excuus.quote:Op maandag 26 september 2011 01:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Omdat ik daar niet genoeg doorzettingsvermogen voor heb.
Nice.quote:Op maandag 26 september 2011 01:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja maja kan wel uitslapen tot half 11
Is misschien wel zo, ik zat te denken zo'n test te doen met allemaal vragen en een psycholoog die dan gaat zeggen wat goed is voor mij.quote:Op maandag 26 september 2011 01:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pfff, zwak excuus.Je weet gewoon niet wat je wilt.
Ja, moet je doen.quote:Op maandag 26 september 2011 02:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Is misschien wel zo, ik zat te denken zo'n test te doen met allemaal vragen en een psycholoog die dan gaat zeggen wat goed is voor mij.
Mja, ga ik maar doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |