Wat is je streefgewicht?quote:Op maandag 26 september 2011 01:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik probeer zelf ook wat aan te komen, nu ben ik qua posities vrij beperkt (80 kilo)
Zien!quote:Op maandag 26 september 2011 01:03 schreef Hooidraad het volgende:
Wil iemand nog het plaatje uit deze OP hebben?
Mijn oma heeft nu DE oplossing!
Daarna gooi ik 'm voorgoed weg.
Krijg kanker kut-nerd, heb je het linkje al?quote:Op maandag 26 september 2011 01:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Monkyyy, je bent terug
Oogjes weer lekker schoon?
quote:Op maandag 26 september 2011 01:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Monkyyy, je bent terug
Oogjes weer lekker schoon?
hoe wist je het...?quote:Döner kebab?
makkelijk als er een koffie shop en een turk op de hoek zitte...moeten ze is samenvoegen...quote:Dat zou ik zelf gehaald hebben
Laat dan maar zitten, ik heb geen interesse meer totdat je genezen bent.quote:Op maandag 26 september 2011 01:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Krijg een soa van mij lekkere boy, heb je het linkje al?
En toch kan ik me niet herinneren dat ik ooit heb gezegd: "Ik heb zaad in mijn ogen."quote:Op maandag 26 september 2011 01:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Laat dan maar zitten, ik heb geen interesse meer totdat je genezen bent.
Jij post zoveel. Beide posts opzoeken is geen beginnen aan Monkyyy. Neem het nou maar van me aan, ik troll misschien hier en daar. Maar ik lieg nooit wanneer ik zeg dat ik niet lieg.
Ik lieg niet.
warom zo specefiek?quote:En toch kan ik me niet herinneren dat ik ooit heb gezegd: "Ik heb zaad in mijn ogen."
Niet letterlijk zo nee, maar het kwam er op neer dat je dat al wel gehad had.quote:Op maandag 26 september 2011 01:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En toch kan ik me niet herinneren dat ik ooit heb gezegd: "Ik heb zaad in mijn ogen."
leugens...quote:Grapje, ik loog, ik heb net gepoept, dan is die altijd te zien
Maar dat is nog nooit gebeurd, dus waarom zou ik dat dan zeggen?quote:Op maandag 26 september 2011 01:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet letterlijk zo nee, maar het kwam er op neer dat je dat al wel gehad had.
Dan heb je mij, en iedereen die toen in dat topic was op het verkeerde been gezet.quote:Op maandag 26 september 2011 01:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Maar dat is nog nooit gebeurd, dus waarom zou ik dat dan zeggen?
Jawel hoor, in de NB komen altijd interessante onderwerpen aan bodquote:Op maandag 26 september 2011 01:22 schreef buley het volgende:
dit is geen topic om serieus te zijn......
zoals zaad in iemands ogenquote:Jawel hoor, in de NB komen altijd interessante onderwerpen aan bod
Of jij leest de dingen op een manier die je zelf wil want jij bent de enige die je dit kan herinneren.quote:Op maandag 26 september 2011 01:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan heb je mij, en iedereen die toen in dat topic was op het verkeerde been gezet.
Overigens heb je sowieso gezegd dat je in bed eigenlijk wel alles doet wat hij wil maar dat je in het echte leven wel dominant bent.
quote:
Andere mensen hebben gewoon niet zo'n goed geheugen als mijquote:Op maandag 26 september 2011 01:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Of jij leest de dingen op een manier die je zelf wil want jij bent de enige die je dit kan herinneren.
quote:Op maandag 26 september 2011 01:30 schreef Chloroform het volgende:
Hey jongens, hebben jullie nog leuke ideeën om een fantastisch voorblad te maken voor mijn verslag? Dingen gerelateerd aan het menselijk en/of dierlijk lichaam en het fysieke contact tussen meerdere menselijke en/of dierlijke lichamen zijn uitgesloten.
Waar gaat het verslag over?quote:Op maandag 26 september 2011 01:30 schreef Chloroform het volgende:
Hey jongens, hebben jullie nog leuke ideeën om een fantastisch voorblad te maken voor mijn verslag? Dingen gerelateerd aan het menselijk en/of dierlijk lichaam en het fysieke contact tussen meerdere menselijke en/of dierlijke lichamen zijn uitgesloten.
quote:Op maandag 26 september 2011 01:30 schreef Chloroform het volgende:
Waar gaat uw verslag over?quote:Op maandag 26 september 2011 01:30 schreef Chloroform het volgende:
Eeehhww!quote:
foto van jezelf met 2 duimen omhoogquote:Op maandag 26 september 2011 01:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eeehhww!
Verslag is eigenlijk gewoon een stageplan met daarin heel veel info over mezelf en leerdoelen en competenties en reflecties mbt voorgaande stages.
quote:Op maandag 26 september 2011 01:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
foto van jezelf met 2 duimen omhoog
Je studeert toch engels?quote:Op maandag 26 september 2011 01:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eeehhww!
Verslag is eigenlijk gewoon een stageplan met daarin heel veel info over mezelf en leerdoelen en competenties en reflecties mbt voorgaande stages.
Beetje dit idee:quote:Op maandag 26 september 2011 01:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
foto van jezelf met 2 duimen omhoog
hahaquote:Op maandag 26 september 2011 01:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje dit idee:? Nee.
Mijn docent mag mij niet zo, dus ik zat te denken om trollface.jpg gewoon op de voorkant te knallen, maar daar heb ik de ballen niet voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |