SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
naar*quote:Op maandag 26 september 2011 00:08 schreef Drommeldaris het volgende:
Drommel D gaat zo need bedje toe
Een buffet loopt nietquote:Op maandag 26 september 2011 00:08 schreef Drommeldaris het volgende:
Lopend buffet vandaag, mijn buik ontploft
Turbo dan, ik denk dat ik zo op grond valquote:Op maandag 26 september 2011 00:13 schreef Hooidraad het volgende:
Als TS ben je verplicht om post #301 af te wachten.
Staat in de reglementen.
We moeten mensen hier naartoe lokken.quote:Op maandag 26 september 2011 00:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Turbo dan, ik denk dat ik zo op grond val
Zal ik de ban dan maar riskeren?quote:Op maandag 26 september 2011 00:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
We moeten mensen hier naartoe lokken.
Doe maar niet, ik heb een poging gewaagdquote:Op maandag 26 september 2011 00:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zal ik de ban dan maar riskeren?
quote:Op maandag 26 september 2011 00:16 schreef Hooidraad het volgende:
HALP! Er ligt iemand op sterven!
Het is mijn vriend Nachtbagger!
[Nachtbagger] #1 ehhh wat?
Haha, jij wordt overal uitgekotst.quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 00:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Haha, jij wordt overal uitgekotst.
Heldquote:Op maandag 26 september 2011 00:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Deze boy gaat de NB redden, even uploaden op IMGUR
snel dan ik wil slapenquote:Op maandag 26 september 2011 00:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Deze boy gaat de NB redden, even uploaden op IMGUR
quote:Op maandag 26 september 2011 00:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Hier is geen naakt te zien, no reallyMooie make-up, heel natuurlijk en je kan het nauwelijks zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is niet wat het lijktYou can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Niet zo mooi als dat van jou hoorquote:Op maandag 26 september 2011 00:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mooie make-up, heel natuurlijk en je kan het nauwelijks zien.
Dankjewel.quote:Op maandag 26 september 2011 00:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet zo mooi als dat van jou hoor
Gaat u gang Hooi Dquote:Op maandag 26 september 2011 00:25 schreef Hooidraad het volgende:
Zal ik nog reclame maken voor je paint, Drommel D?
Ik ben a-seksueel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |