Doet me denken aan Gladiator. Maar dan scheef.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:17 schreef murp het volgende:
[..]
Mooi hoor
effe getuned
[ afbeelding ]
ojaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nu lijkt het op middle earth niet op Frankrijk.
maar die struiken voor zijn wel horizontaalquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doet me denken aan Gladiator. Maar dan scheef.
Je hebt hem ff recht gezet?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:17 schreef murp het volgende:
[..]
Mooi hoor
effe getuned
[ afbeelding ]
De lijn van het gras is recht ja, maar de horizon (hoewel moeilijk te zien door de bergen) is volgens mij echt heel scheef. Het gras wat nu recht is stond waarschijnlijk op een helling en hoort dus scheef.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:50 schreef Driepink het volgende:
Volgens mij stond ie helemaal niet scheef eigenlijkDie eerste lijn staat toch echt recht of ben ik gewoon scheef?
Alsof er rechte bergen zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
De lijn van het gras is recht ja, maar de horizon (hoewel moeilijk te zien door de bergen) is volgens mij echt heel scheef. Het gras wat nu recht is stond waarschijnlijk op een helling en hoort dus scheef.
Omgquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nu lijkt het op middle earth niet op Frankrijk.
Mooie foto.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:11 schreef murp het volgende:
en ontopic:
[ afbeelding ]
http://www.flickr.com/photos/murp/
Onbewerkt is ie meer bruin, meer grijs en meer geel denk ik. Ik vind dat zelf mooier dan dit grijspalet, maar dat is persoonlijk natuurlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:05 schreef ivetje het volgende:
Ik vind het wel altijd jammer dat veel foto's bewerkt zijn. Die van murp is prachtig, maar ook weer bewerkt. Onbewerkt zal er ws niet zo heel veel speciaals aan zijn gok ik zo. Mijn pics bewerk ik nooit, weet ook niet hoe het moet haha! Maar ik ben meer van de echte pics
prachtig!!!! zeer strakke plaat!!quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:11 schreef murp het volgende:
en ontopic:
[ afbeelding ]
Ben het wel met je eens, ik vind het zelf ook wel jammer van sommige foto's dat ze bewerkt zijn. Alleen geld dat bij mij alleen voor natuur foto's. Zelf doe ik ook niet aan bewerking van mijn foto's, vind het sowieso bij natuur foto's zonde omdat ik het misschien mooier kan maken door een simpele aanpassing van kleur of contrast maar dan tast ik de werkelijkheid en herinnering aan, van hoe mooi het op dat moment was. Hierdoor zouden mijn eigen foto's ieder en elke emotie verliezen voor mij. Maargoed ieder z'n eigen, vind sommige bewerkte foto's prachtig alleen ik zou het bij m'n eigen foto's niks vinden. daarbij ik maak foto's voor mezelf en niet voor een opleiding of als werk dus ik wil een echte herinnering aan een mooi moment, mijn foto's hoef ik achteraf niet interessanter of mooier te makenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:05 schreef ivetje het volgende:
Ik vind het wel altijd jammer dat veel foto's bewerkt zijn. Die van murp is prachtig, maar ook weer bewerkt. Onbewerkt zal er ws niet zo heel veel speciaals aan zijn gok ik zo. Mijn pics bewerk ik nooit, weet ook niet hoe het moet haha! Maar ik ben meer van de echte pics
Dus omdat jij je foto's niet nabewerkt zijn alle bewerkte foto's niet mooi? Sowieso is nabewerking in 9 van de 10 keer noodzakelijk om de foto tot zijn recht te laten komen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:05 schreef ivetje het volgende:
Is dat paars en blauwe licht links eringeshopt? Dat vind ik namelijk echt lelijk.quote:
Mooi hoor!quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:11 schreef murp het volgende:
en ontopic:
[ afbeelding ]
Als je amper verstand van fotografie hebt, hoe kun je dan 'gokken' dat de foto van murp niet veel bijzonders zou zijn? Dan is het alsnog een foto met een goede compositie, alleen minder grijs.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:05 schreef ivetje het volgende:
Mooie foto's!quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:09 schreef whitetiger300 het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens, ik vind het zelf ook wel jammer van sommige foto's dat ze bewerkt zijn. Alleen geld dat bij mij alleen voor natuur foto's. Zelf doe ik ook niet aan bewerking van mijn foto's, vind het sowieso bij natuur foto's zonde omdat ik het misschien mooier kan maken door een simpele aanpassing van kleur of contrast maar dan tast ik de werkelijkheid en herinnering aan, van hoe mooi het op dat moment was. Hierdoor zouden mijn eigen foto's ieder en elke emotie verliezen voor mij. Maargoed ieder z'n eigen, vind sommige bewerkte foto's prachtig alleen ik zou het bij m'n eigen foto's niks vinden. daarbij ik maak foto's voor mezelf en niet voor een opleiding of als werk dus ik wil een echte herinnering aan een mooi moment, mijn foto's hoef ik achteraf niet interessanter of mooier te maken.
OnTopic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze sinds kort ingelijst aan de muur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |