Welkom in 2011, het gebeurt wel degelijk.quote:Op maandag 26 september 2011 02:31 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Als een bedrijf op grond van wat ze op fok vinden jou niet aannemen, kan geen serieus bedrijf zijn.
Er bestaat ook nog zoiets als werk en privé. Op je werk voer je je functie uit en wat je in je vrije tijd doet (op fok zitten) dat gaat het bedrijf geen zak aan.
Tenzij je natuurlijk de meest wilde/radicale/politiek incorrecte uitspraken hebt gemaakt.. We hebben dan nu wel een rechtse regering maar Nederland wordt nog altijd geteisterd met linkse managers met zo'n mentaliteit van "Ok jongens! We gaan lekker moderne anglicisme gebruiken! We moeten onze targets halen! Maar als je hebt gestemd op de PVV, VVD of elk ander politieke rechtse partij, dan ben je een racist en een xenofoob" (ja, zo krom is de mentaliteit van die linkse stakkers)
quote:Op maandag 26 september 2011 02:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Goed topic dit. Linkje naar de naampost en de naam zouden het compleet maken
Of je leest het hele topic evenquote:Op maandag 26 september 2011 09:05 schreef Lalavy het volgende:
Vraag gewoon even een moderator of stalk Danny tot ie het verwijderd
quote:Op zondag 25 september 2011 22:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben hem alweer vergeten!!
Alzheimer.
Mocht ik trouwens ooit Alzheimer krijgen hoop ik toch dat er iemand langskomt met een spuitje, wat een ellende.quote:
Slagroomspuitje ?quote:Op maandag 26 september 2011 09:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mocht ik trouwens ooit Alzheimer krijgen hoop ik toch dat er iemand langskomt met een spuitje, wat een ellende.
Met advocaat graag.quote:
quote:
Dat je zelfs dit topic/onderwerp nog zo weet te verdraaien dat je kan klagen over links, best ziek eigenlijkquote:Op maandag 26 september 2011 02:31 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Als een bedrijf op grond van wat ze op fok vinden jou niet aannemen, kan geen serieus bedrijf zijn.
Er bestaat ook nog zoiets als werk en privé. Op je werk voer je je functie uit en wat je in je vrije tijd doet (op fok zitten) dat gaat het bedrijf geen zak aan.
Tenzij je natuurlijk de meest wilde/radicale/politiek incorrecte uitspraken hebt gemaakt.. We hebben dan nu wel een rechtse regering maar Nederland wordt nog altijd geteisterd met linkse managers met zo'n mentaliteit van "Ok jongens! We gaan lekker moderne anglicisme gebruiken! We moeten onze targets halen! Maar als je hebt gestemd op de PVV, VVD of elk ander politieke rechtse partij, dan ben je een racist en een xenofoob" (ja, zo krom is de mentaliteit van die linkse stakkers)
quote:Op maandag 26 september 2011 11:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat je zelfs dit topic/onderwerp nog zo weet te verdraaien dat je kan klagen over links, best ziek eigenlijk
En rechtdoorzee?quote:Op maandag 26 september 2011 12:07 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het was overigens even ziek geweest als je had geklaagd over rechts.
Dat houdt uiteraard direct verband met dit onderwerp. TS was immers niet links, niet rechts, maar rechtdoorzee toen hij zijn naam hier op FOK! postte.quote:
Vergis je niet beste jongen. Dat ik mijn naam heb bekendgemaakt op fok.nl betekent niet dat ik ongeschoold werk doe. Je moet niet alles op een hoop gooien.quote:Op maandag 26 september 2011 12:23 schreef DumDaDum het volgende:
Ipv dat anderen TS zijn rotzooi op FOK! moeten opruimen kan TS beter ff hier kijken
Het is al gebeurt. Heb gisteren een e-mail gestuurd naar een moderator en forum@fok.nl. Deze hebben mijn naam al verwijdert.quote:Op maandag 26 september 2011 09:05 schreef Lalavy het volgende:
Vraag gewoon even een moderator of stalk Danny tot ie het verwijderd
Gelukkig maar. Er zijn namelijk echt gevallen die een (goede) baan niet krijgen omdat er rare dingen op internet gevonden zijn over óf van die persoon.quote:Op maandag 26 september 2011 19:35 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Het is al gebeurt. Heb gisteren een e-mail gestuurd naar een moderator en forum@fok.nl. Deze hebben mijn naam al verwijdert.
Ja. Ik weet dat het kierewiet is. Dit zal niet meer gebeuren. Een keer maar nooit meer.quote:Op maandag 26 september 2011 19:37 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Er zijn namelijk echt gevallen die een (goede) baan niet krijgen omdat er rare dingen op internet gevonden zijn over óf van die persoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |