Ik ben serieus.quote:Op zondag 25 september 2011 22:44 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Heeft iemand enige idee, alstublieft serieuze reacties.
Godverdomme beter lezen, kutquote:Op zondag 25 september 2011 22:45 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Waar moet ik dan zijn?
mailtje sturen naar forum@fok.nl met uitleg en linkjes naar de topics.quote:Op zondag 25 september 2011 22:45 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Waar moet ik dan zijn?
Het gaat niet over de McDonald's. Ik maak mij zorgen over mijn baan na mijn studie.quote:Op zondag 25 september 2011 22:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Het boeit ze bij de McDonald's echt niet wat je allemaal op internet hebt gedaan.
FB.quote:Op zondag 25 september 2011 22:45 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Waar moet ik dan zijn?
Kunnen ze mij daar helpen? Wijzigen ze uberhaupt topics/posts?quote:Op zondag 25 september 2011 22:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
mailtje sturen naar forum@fok.nl met uitleg en linkjes naar de topics.
quote:Op zondag 25 september 2011 22:47 schreef yvonne het volgende:
Als je serieus bent stuur je een mail naar forum@fok.nl
met de bijbehorende linkjes naar de betreffende posts.
Tering hey, ben jij echt zo dom?quote:Op zondag 25 september 2011 22:47 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Kunnen ze mij daar helpen? Wijzigen ze uberhaupt topics/posts?
Nee, ik doe geen sociale studie. Maar je hebt echt gelijk als je zegt dat ik dom was op dat moment.quote:Op zondag 25 september 2011 22:47 schreef Barbapapamama het volgende:
TS snapt sowieso niet dat je geen persoonlijke gegevens op een forum als fok moet dumpen.
TS is dus gewoon dom en heeft waarschijnlijk een sociale studie.
als blijkt dat het nodig is ja, dus doe even wat uitleg erbij.quote:Op zondag 25 september 2011 22:47 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Kunnen ze mij daar helpen? Wijzigen ze uberhaupt topics/posts?
quote:Op zondag 25 september 2011 22:47 schreef yvonne het volgende:
Als je serieus bent stuur je een mail naar forum@fok.nl
met de bijbehorende linkjes naar de betreffende posts.
Niet alleen op dat moment...quote:Op zondag 25 september 2011 22:48 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Nee, ik doe geen sociale studie. Maar je hebt echt gelijk als je zegt dat ik dom was op dat moment.
Duizendmaal dank. Ik ben blij dat er mensen zijn die mij echt helpen.quote:Op zondag 25 september 2011 22:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
als blijkt dat het nodig is ja, dus doe even wat uitleg erbij.
yvonne zegt het zelf hier ook al:
[..]
Gotta go, gotta go.quote:Op zondag 25 september 2011 22:49 schreef Barbapapamama het volgende:
Wel kut voor TS trouwens, heel z'n toekomst om zeep.
Lekker slim enzo.quote:Op zondag 25 september 2011 22:49 schreef Marie30 het volgende:
Lol! Alweer een enorme aanwinst deze TS.
Je opent je topic dan ook in Klaagbaak.quote:Op zondag 25 september 2011 22:49 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Duizendmaal dank. Ik ben blij dat er mensen zijn die mij echt helpen.
Ik heb je even verbeterd.quote:Op zondag 25 september 2011 22:47 schreef Barbapapamama het volgende:
TS snapt sowieso niet dat je geen persoonlijke gegevens op een forum als fok op internet moet dumpen.
TS is dus gewoon dom en heeft waarschijnlijk een sociale studie.
Ik ben hem alweer vergeten!!quote:Op zondag 25 september 2011 22:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Kut yvonne weet mijn naam tegenwoordig ookdan kan ik die baan ook wel vergeten!
Bedankt yvonnequote:Op zondag 25 september 2011 22:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb je even verbeterd.
Over dom gesproken.
Jij doet het anders zelf ook in je mails.quote:Op zondag 25 september 2011 22:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb je even verbeterd.
Over dom gesproken.
pfhew!quote:Op zondag 25 september 2011 22:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben hem alweer vergeten!!
Alzheimer.
Hoax, jij kan de naam van die ziekte niet eens meer onthoudenquote:Op zondag 25 september 2011 22:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben hem alweer vergeten!!
Alzheimer.
Doe eens normaal.quote:Op zondag 25 september 2011 22:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoax, jij kan de naam van die ziekte niet eens meer onthouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |