AZ?quote:Op zondag 25 september 2011 23:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Raad eens bij welk bedrijf ik ga solliciteren![]()
![]()
![]()
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatquote:
Hee merelquote:
Als ik aangenomen word, dan mag ik rondleidingen geven en in de fanshop werken etc.quote:
Ja srry, aantrekkelijke baan, goed uurloonquote:Op zondag 25 september 2011 23:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
Nuttige bijdrage.quote:
Nicequote:Op zondag 25 september 2011 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik aangenomen word, dan mag ik rondleidingen geven en in de fanshop werken etc.
[..]
Ja srry, aantrekkelijke baan, goed uurloon
Hoeveel ga je verdienen?quote:
leukquote:Op zondag 25 september 2011 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik aangenomen word, dan mag ik rondleidingen geven en in de fanshop werken etc.
[..]
Ja srry, aantrekkelijke baan, goed uurloon
quote:
Ja wekker staat om 5:45 en ik heb de hele dag gewerkt, ben doodquote:
Ow mijn gaat om 06:15quote:Op zondag 25 september 2011 23:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
Ja wekker staat om 5:45 en ik heb de hele dag gewerkt, ben dood
Oke dan heb je een goed excuus. Sterkte met wakker worden.quote:Op zondag 25 september 2011 23:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
Ja wekker staat om 5:45 en ik heb de hele dag gewerkt, ben dood
Laat ik het zo zeggen, ik verdien nu 6 nog wat per uur, en dan ruim paar euro meerquote:Op zondag 25 september 2011 23:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoeveel ga je verdienen?
(of zeg je dat liever niet, kan ook)
ja alleen ajaxquote:
Dat is heul mooiquote:Op zondag 25 september 2011 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik verdien nu 6 nog wat per uur, en dan ruim paar euro meer
[..]
ja alleen ajax
ib4 dan heb je mijn worstje nog niet gezien.quote:Op zondag 25 september 2011 23:24 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Omg dit topic is geopend door mijn favoriete worstje
quote:Op zondag 25 september 2011 23:24 schreef Boterbartje het volgende:
Bartje is dood, hij heeft vet veel gewerkt
Zijn wil is groot maar energie beperkt
Daarom gaat hij slapen, lekker weer wat energie opdoen
Dan kan hij morgen weer werken voor zijn poen
Ja maar BBQsausage heet zoquote:Op zondag 25 september 2011 23:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ib4 dan heb je mijn worstje nog niet gezien.
Beetjequote:Op zondag 25 september 2011 23:25 schreef Intronic het volgende:
[..]
Hoop dat er zo nog bus gaat, beetje uitgelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |