De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 september 2011 22:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry niet zo bedoelt. En inderdaad
Gelukkig maar danquote:Op zondag 25 september 2011 22:12 schreef TWP het volgende:
[..]
Pfoe. Emoties.
Mja, het zijn maar stripfiguren.
Guusquote:Op zondag 25 september 2011 22:13 schreef aight1 het volgende:
IN HET ZUIDEN VOL ZON
WOON IK SAMEN MET JOU
'T IS DAAROM DAT IK ZO VAN BRABANDERS HOUUUUUU.........
Nee wel iets groter helaas.quote:Op zondag 25 september 2011 22:12 schreef coban het volgende:
Naja
Nee twp nee. Jij bent vastgeen dwerg enZo
dat heb ik vaakquote:Op zondag 25 september 2011 22:13 schreef coban het volgende:
Ik heb enkelpijn. Ik wist nieteens dat zoiets bestond.
Ik heb enkel pijn.quote:Op zondag 25 september 2011 22:13 schreef coban het volgende:
Ik heb enkelpijn. Ik wist nieteens dat zoiets bestond.
Ja, een geschoren baard. Dus hij zit er wel, maar onder m'n huid.quote:Op zondag 25 september 2011 22:14 schreef coban het volgende:
[..]
En vast niet zo'n baard?
Nja helaas dan maar.
Waarom typ ik spammen?quote:Op zondag 25 september 2011 22:14 schreef Hooidraad het volgende:
Nog één topic volspammen en dan:
[ afbeelding ]
Jezelf weer quotenquote:Op zondag 25 september 2011 22:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Waarom typ ik spammen?
Ik bedoel baggeren.
Ja maar je bent nooit zo perfect als die dwerg.quote:Op zondag 25 september 2011 22:14 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja, een geschoren baard. Dus hij zit er wel, maar onder m'n huid.
Even een hoekje uitzoeken.quote:Op zondag 25 september 2011 22:15 schreef coban het volgende:
[..]
Ja maar je bent nooit zo perfect als die dwerg.
Ga maar janken MISLUKKELING
Sowieso THIS IS SPARTA-TT bij de volgende.quote:Op zondag 25 september 2011 22:14 schreef Hooidraad het volgende:
Nog één topic volspammen en dan:
[ afbeelding ]
Net als vannacht.quote:Op zondag 25 september 2011 22:16 schreef aight1 het volgende:
ik kwam thuis van uitgaan bij nummer 200 ik was in extase
En terecht.quote:Op zondag 25 september 2011 22:16 schreef aight1 het volgende:
ik kwam thuis van uitgaan bij nummer 200 ik was in extase
Zeker.quote:Op zondag 25 september 2011 22:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Sowieso THIS IS SPARTA-TT bij de volgende.
Vroeger.quote:Op zondag 25 september 2011 22:16 schreef Rezania het volgende:
Omg, bijna 300 delen. Ik herinner me deel 100 alsof het gisteren is.
ja weenie zou raar zijn als nooit was thuisgekomenquote:
quote:Op zondag 25 september 2011 22:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja weenie zou raar zijn als nooit was thuisgekomen
Hoe krijg jij het voor elkaar zoveel onzin in één post te krijgen?quote:Op zondag 25 september 2011 22:16 schreef coban het volgende:
Ik ben volgens mij best vaak gemeen enzo hier maar is allemaal grapje hoor ik ben heel lief want ik ben een meisje en meisjes zijn heel lief en turkse vooral want die kijken nooit arrogant ofzo he met zo'n bitchface nee komt nooit voor
Nou, ik woon vlakbij een mboschool, nou wat daar af en toe rondlooptquote:Op zondag 25 september 2011 22:16 schreef coban het volgende:
Ik ben volgens mij best vaak gemeen enzo hier maar is allemaal grapje hoor ik ben heel lief want ik ben een meisje en meisjes zijn heel lief en turkse vooral want die kijken nooit arrogant ofzo he met zo'n bitchface nee komt nooit voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |