Ik begreep al niet waarom dat ding mee naar Nederland was gekomen.quote:Op zondag 25 september 2011 22:41 schreef erik666 het volgende:
En het hondje gaat dan mee naar Istanbul, vinden ze daar erg onrein.
Ja dat die 2 ouwe dat nog nieteens wisten idd.quote:Op zondag 25 september 2011 23:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Zij heeft een hond, zij is altijd samen met de hond.
Zij is ook heel veel samen met haar Amerikaanse moeder en oma, en toch wisten die niet dat zij een hond had![]()
Idem dito wbt haar vriendin in NY waar ze mee ging winkelen![]()
Verder een leuke meid, beetje wereldvreemd maar wel leuk
Ja in een land waar enorme werkloosheid heerst, en ze nou niet echt een super CV heeft lijkt mij. Een bedrijf vinden die dat wil regelen voor haar omdat zij zo bijzonder isquote:Op zondag 25 september 2011 21:43 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
maar je kan wel alvast werk zoeken en netwerken om er daarna op een werkvisum te kunnen verblijven
Ja, dat snapte ik ook niet zo goed. Het klinkt eigenlijk een beetje als een smoesje, zeggen dat je een groots huwelijksfeest wilt. Ik denk dat ze nog niet zeker genoeg waren. En dat vind ik overigens heel plausibel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:09 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik had ook het idee dat hij wel graag wilde trouwen om haar daar te houden.
Als je echt van elkaar houdt, dan doe je dat toch ook al droom je van een sprookjes huwelijk. Bij elkaar zijn is dan minstens net zo belangrijk.
Je kunt het altijd later dunnetjes overdoen.
Ik had het idee dat zij er al klaar mee was en terug naar huis wilde voor het volgende avontuur.
Dat niet zeker zijn, zat meer bij haar. Hij had wel met haar willen trouwen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik ook niet zo goed. Het klinkt eigenlijk een beetje als een smoesje, zeggen dat je een groots huwelijksfeest wilt. Ik denk dat ze nog niet zeker genoeg waren. En dat vind ik overigens heel plausibel.
En waar haal je die informatie vandaan? Je weet helemaal niet of dat op andermans kosten gebeurde.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:28 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Dat niet zeker zijn, zat meer bij haar. Hij had wel met haar willen trouwen.
Ik vond het ook treurig hoe zij door New York liep, lekker makkelijk shoppen op andermans kosten.
Ja natuurlijk, als je niet de glitter & glamour hebt gekregen zoals je die wou dan stop je er toch maar mee.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:18 schreef Roguee het volgende:
dus die zal haar usa plannen wel in de koelkast hebben staan?
quote:Angelique & Dickson
zondag 2 oktober 2011 om 19:55 uur
Angelique vertrekt naar haar grote liefde Dickson in Kenia. Er is geen elektra, geen stromend water en ook de gewoontes zijn totaal anders. Echt alles is anders… Gaat de liefde dit allemaal overwinnen?
Gelukkig weer naar donker Afrika.quote:
Ik sla es een avondje Grenzeloos over en ga SYTYCD kijken. Ik heb het wel gehad met de Afrikaanse armoe eigenlijk.quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ah jammer, weer the usual... maar toch zin in
Ik ben ook aanwezig...quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:53 schreef Rianne84 het volgende:
ik zit weer klaar voor het wekelijkse leedvermaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |