Donequote:Op zondag 25 september 2011 20:45 schreef Albertoooo het volgende:
Ajacied, ken je mij in de Op zetten
eigelijk zou alleen de top 10 in de OP moetenquote:Op zondag 25 september 2011 20:45 schreef Albertoooo het volgende:
Ajacied, ken je mij in de Op zetten
Pierenjan komt nauwelijks meerquote:Op zondag 25 september 2011 20:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
eigelijk zou alleen de top 10 in de OP moeten
Word na een bepaalde tijd wel weer leeg gehaald net als laatstquote:Op zondag 25 september 2011 20:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
eigelijk zou alleen de top 10 in de OP moeten
ja wie doet dat!quote:Op zondag 25 september 2011 20:48 schreef WcPot het volgende:
[..]
Word na een bepaalde tijd wel weer leeg gehaald net als laatst
Waar is het danquote:Op zondag 25 september 2011 20:49 schreef Studiotje het volgende:
Waar piet staat komt me bekend voor
Geen idee ik stond er opeens ook niet meer inquote:
quote:Op zondag 25 september 2011 20:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Moet je me niet wat vragen Studiotje ?
quote:
Dat plaatje blijft leukquote:Op zondag 25 september 2011 20:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik mis deze nog in de OP:
[ afbeelding ]
too old!quote:Op zondag 25 september 2011 20:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik mis deze nog in de OP:
[ afbeelding ]
touwtje trekken!quote:Op zondag 25 september 2011 20:50 schreef Studiotje het volgende:
Prijsschieten? Altijd raak voor 'n knaak?
Ik kan nog harder fietsen!quote:Op zondag 25 september 2011 20:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
34 km per uur mag dat ding maar gaan?
Heeft hij er gewoon afgehaald is natuurlijk niet stoer he spiegelsquote:
Dat is niet slim!quote:Op zondag 25 september 2011 20:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
4 jaar rondscheuren zonder spiegels
Drenthequote:Op zondag 25 september 2011 20:54 schreef Kissofarose het volgende:
Wat mankeert er aan de politie gozer?
Ook nog een keer een klein stukje meegereden van een goede vriendquote:
goed wijnjaarquote:
Limburgquote:Op zondag 25 september 2011 20:55 schreef Studiotje het volgende:
heb je die vent met z'n kut accent weer!
Doe eens normaal manquote:Op zondag 25 september 2011 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Limburg
Limburgs accent
Limburgers
Geert Wilders
Is gewoon trots op zijn limburghhhssssquote:Op zondag 25 september 2011 20:56 schreef Doler12 het volgende:
Praat normaal achterlijke tyfus idiot!
grrrrrrrrquote:Op zondag 25 september 2011 20:57 schreef WcPot het volgende:
[..]
Is gewoon trots op zijn limburghhhssssIedereen mag het horen
Doe zelf normaal!quote:Op zondag 25 september 2011 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Eh, Hallo. Ik kom uitehhh Kadier en ehhhh keer
[..]
Doe eens normaal man
quote:Op zondag 25 september 2011 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Eh, Hallo. Ik kom uitehhh Kadier en ehhhh keer
[..]
Doe eens normaal man
Houtkapper Koos!quote:Op zondag 25 september 2011 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
waarom is koos altijd bij het bos? Hout aan het verbranden?
Vinden ze bij SBS een mooie makkelijke achtergrond setting. Weinig geluid enzo.quote:Op zondag 25 september 2011 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
waarom is koos altijd bij het bos? Hout aan het verbranden?
Krijgt gewoon 10 euro van de camera manquote:Op zondag 25 september 2011 21:01 schreef TigerXtrm het volgende:
Niet aan mee willen doen maar achteraf wel toestemming gevenDat snap ik dus nooit.
Word ze straks aangevallen!quote:Op zondag 25 september 2011 21:01 schreef Kissofarose het volgende:
De honden worden kwaad!!!! Arme vrouw
een plaatje als UI gebruikenquote:
Geen toestemming, ze maken haar gewoon onherkenbaar.quote:Op zondag 25 september 2011 21:01 schreef TigerXtrm het volgende:
Niet aan mee willen doen maar achteraf wel toestemming gevenDat snap ik dus nooit.
Een Motormuizinquote:Op zondag 25 september 2011 21:02 schreef TheKC het volgende:
Een vrouw op een motor, dat kan niet goed gaan
lekker onherkenbaar... de stem, de auto...quote:Op zondag 25 september 2011 21:03 schreef Andyy het volgende:
[..]
Geen toestemming, ze maken haar gewoon onherkenbaar.
Precies. Je bent gewoon herkenbaar maar zodra je het papiertje ondertekend kun je er niets meer aan doen. Alleen omdat ze je beloven onherkenbaar te makenquote:Op zondag 25 september 2011 21:03 schreef Palomar het volgende:
[..]
lekker onherkenbaar... de stem, de auto...
God, stel je voor.. je staat over 2 jaar in een winkel midden in Maarssen, je ziet een bekende auto staan en word geholpen door een vrouw, opeens herken je haar en je zegt keihard in je gezicht: HAHA JIJ WAS BIJ WEGMISBRUIKERS OP 25 SEPTEMBER 2011quote:Op zondag 25 september 2011 21:03 schreef Palomar het volgende:
[..]
lekker onherkenbaar... de stem, de auto...
een roestbak als UI gebruikenquote:Op zondag 25 september 2011 21:02 schreef Palomar het volgende:
[..]
Commander Keen als UI gebruiken :' )_!
wordtquote:Op zondag 25 september 2011 21:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
God, stel je voor.. je staat over 2 jaar in een winkel midden in Maarssen, je ziet een bekende auto staan en word geholpen door een vrouw, opeens herken je haar en je zegt keihard in je gezicht: HAHA JIJ WAS BIJ WEGMISBRUIKERS OP 25 SEPTEMBER 2011
dan schijt ze je in je bek!quote:Op zondag 25 september 2011 21:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
God, stel je voor.. je staat over 2 jaar in een winkel midden in Maarssen, je ziet een bekende auto staan en word geholpen door een vrouw, opeens herken je haar en je zegt keihard in je gezicht: HAHA JIJ WAS BIJ WEGMISBRUIKERS OP 25 SEPTEMBER 2011
het is me watquote:
Gaat om het principe. SBS naait je gewoon waar je bij staat als ze je filmen.quote:Op zondag 25 september 2011 21:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
je moederquote:Op zondag 25 september 2011 21:07 schreef donald_dick het volgende:
wie is dat lelijke wijf in de smits reclame?
jij bent wel op dreef hequote:
de wc was zoooo groot!quote:
Thats correct!quote:Op zondag 25 september 2011 21:08 schreef TigerXtrm het volgende:
'Lagere mondweerstand'
UhuhVerzamelterm voor alles wat er mis kan zijn met je tanden zodat we tandpasta verkopen
De tering, sinds wanneer heeft de Jositband toegang tot het grote boze internetquote:
Vanavond, om de stress te voorkomen die ze morgen hebben tijdens het uitstapje naar de supermarkt.quote:Op zondag 25 september 2011 21:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
De tering, sinds wanneer heeft de Jositband toegang tot het grote boze internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |