Nee nee, haha. Maar begrijp niet waarom ze van onbereikbaarheid houdenquote:
Speelt ie hard to get?quote:Op zondag 25 september 2011 20:11 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Nee nee, haha. Maar begrijp niet waarom ze van onbereikbaarheid houden
Tegenwoordig trein ikquote:
Haha, nee. Over het algemeen issie juist heel enthousiast en praat ie leuk en blabla en soms negeert ie me gewoon ineens en reageert ie ook nergens meer op haha.quote:
Hij lijkt gewoon niet te weten wat hij wil maak ik hieruit op. Wel irritant..quote:Op zondag 25 september 2011 20:18 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Haha, nee. Over het algemeen issie juist heel enthousiast en praat ie leuk en blabla en soms negeert ie me gewoon ineens en reageert ie ook nergens meer op haha.
Waarschijnlijk claim ik teveel, volgens hem dan he.
probeer het dan gewoon nietquote:Op zondag 25 september 2011 20:24 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik begrijp er in ieder geval niets van.
Hahaha weetje hoe moeilijk ik het vind om helemaal niets van me te laten horenquote:Op zondag 25 september 2011 20:26 schreef loecje het volgende:
[..]
probeer het dan gewoon niet
mannen....
Majo???quote:Op zondag 25 september 2011 21:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je moet ze gewoon leren te begrijpen, Majo...
Marjolijn. Dankje.quote:
Hehehequote:Op zondag 25 september 2011 22:02 schreef joppie_saus het volgende:
Majo vond ik ook wel leuk eigenlijk.
Ow?quote:Op zondag 25 september 2011 22:12 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik niet. Vroeger werd ik zo genoemd, nu niet meer.
Correctie: Nu wil ik niet meer zo genoemd worden.quote:
Sorry Mar.quote:Op zondag 25 september 2011 22:19 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Correctie: Nu wil ik niet meer zo genoemd worden.
In m'n nickname? Die was niet meer beschikbaar toen volgens mij.quote:Op zondag 25 september 2011 22:34 schreef nietzman het volgende:
[..]
Waarom schrijf je het niet goed?
Zelfs met zo'n _ding erachter?quote:Op zondag 25 september 2011 22:35 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
In m'n nickname? Die was niet meer beschikbaar toen volgens mij.
Ik ben er nog steeds niet uitquote:Op zondag 25 september 2011 21:01 schreef Renesite het volgende:
Dat voordeel heb ik: ik ben een man en ik snap ze grotendeels dan ook!
Hoelang ga je rond reizen?quote:Op maandag 26 september 2011 08:28 schreef Luco het volgende:
Treinkaartje voor als ik Sydney verlaat is geboekt. Hostel in Byron Bay ook, reizen gaat bijna beginnen!
checkquote:Op maandag 26 september 2011 08:26 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet uit. Viel jij nou wel of niet op mannen?
Ik had een mug.quote:
Muggen.quote:Op maandag 26 september 2011 12:50 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik had een mug.
't Is herfst, godbetere - wat doen die beesten nog hier..?!?
Moeten dood.quote:
ik ben iets van 8x gestoken vannacht. Kreeg hem elke keer niet te pakken als ik dat wou...quote:Op maandag 26 september 2011 12:50 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik had een mug.
't Is herfst, godbetere - wat doen die beesten nog hier..?!?
Nee, de muggen worden steeds slimmer, is mijn indruk.quote:Op maandag 26 september 2011 12:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik ben iets van 8x gestoken vannacht. Kreeg hem elke keer niet te pakken als ik dat wou...
Respect.quote:Ik werd overigens wakker van onze kat die de mug ving
Waar is Geert als je 'm nodig hebt.quote:
De Culicidae.quote:
We vinden 't wel erg gezellig. Dan maar wekelijks schoon beddegoed.quote:Op maandag 26 september 2011 13:31 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Respect.![]()
Mijn kat komt alleen niet in de slaapkamer. Geen kattenhaar in mijn bed.
Waaraan ik weiger mee te doen trouwensquote:Op maandag 26 september 2011 13:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die worden in het noorden des lands neefjes genoemd
Mwah. In m'n studentenhuis heeft de huiskat een paar keer in m'n bed gezeken, en had ik er eens vlooien in.quote:Op maandag 26 september 2011 13:47 schreef Catch22- het volgende:
[..]
We vinden 't wel erg gezellig. Dan maar wekelijks schoon beddegoed.
Dat dus.quote:Op maandag 26 september 2011 13:50 schreef nikky het volgende:
[..]
Waaraan ik weiger mee te doen trouwens.
tssssssssquote:Op maandag 26 september 2011 13:50 schreef nikky het volgende:
[..]
Waaraan ik weiger mee te doen trouwens.
Da's altijd een mooie verwijzing.quote:Op maandag 26 september 2011 13:52 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Dat dus.
"Heel Gallië? Neen...."
als ze een keer in bed pist is het ook wel klaar.quote:Op maandag 26 september 2011 13:52 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Mwah. In m'n studentenhuis heeft de huiskat een paar keer in m'n bed gezeken, en had ik er eens vlooien in.
Hoe gek ik ook op katten ben: niet in de slaapkamer voor mij.
quote:Op maandag 26 september 2011 15:18 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou der verschrikkelijk missen als ze er niet meer was. Toen ik laatst 3 dagen weg was mistte ik haar al een beetje.
Yes! Feestje van vriendin die vannacht jarig is, daarna het stadje in!quote:
Zuipen op haar kosten?quote:Op maandag 26 september 2011 20:42 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Yes! Feestje van vriendin die vannacht jarig is, daarna het stadje in!
Wel bij haar thuis, jaquote:
Groningen leeft van de importersquote:Op maandag 26 september 2011 23:59 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Wordt een lege boel als alle nep stadjers zouden vertrekken
Godnondequote:Op dinsdag 27 september 2011 10:35 schreef Telecaster het volgende:
En dan is Harry Muskee ook nog eens overleden.
Met vette jus.quote:
Vrees dat ik het net niet kan horen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:32 schreef Inkomen het volgende:
Klokken Martinitoren beieren vier uur lang
Goeiemorrrgen
Staat 4 posts terug ook al.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:15 schreef MaxMark het volgende:
Blijkbaar zit de hele landelijke pers in de Martinitoren voor dit non-nieuws: Klokken Martinitoren beieren vier uur lang
Dat is dan weer een punt voor jou.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:48 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ohja
Maar dat van de landelijke pers niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |