Nee nee, haha. Maar begrijp niet waarom ze van onbereikbaarheid houdenquote:
Speelt ie hard to get?quote:Op zondag 25 september 2011 20:11 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Nee nee, haha. Maar begrijp niet waarom ze van onbereikbaarheid houden
Tegenwoordig trein ikquote:
Haha, nee. Over het algemeen issie juist heel enthousiast en praat ie leuk en blabla en soms negeert ie me gewoon ineens en reageert ie ook nergens meer op haha.quote:
Hij lijkt gewoon niet te weten wat hij wil maak ik hieruit op. Wel irritant..quote:Op zondag 25 september 2011 20:18 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Haha, nee. Over het algemeen issie juist heel enthousiast en praat ie leuk en blabla en soms negeert ie me gewoon ineens en reageert ie ook nergens meer op haha.
Waarschijnlijk claim ik teveel, volgens hem dan he.
probeer het dan gewoon nietquote:Op zondag 25 september 2011 20:24 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik begrijp er in ieder geval niets van.
Hahaha weetje hoe moeilijk ik het vind om helemaal niets van me te laten horenquote:Op zondag 25 september 2011 20:26 schreef loecje het volgende:
[..]
probeer het dan gewoon niet
mannen....
Majo???quote:Op zondag 25 september 2011 21:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je moet ze gewoon leren te begrijpen, Majo...
Marjolijn. Dankje.quote:
Hehehequote:Op zondag 25 september 2011 22:02 schreef joppie_saus het volgende:
Majo vond ik ook wel leuk eigenlijk.
Ow?quote:Op zondag 25 september 2011 22:12 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik niet. Vroeger werd ik zo genoemd, nu niet meer.
Correctie: Nu wil ik niet meer zo genoemd worden.quote:
Sorry Mar.quote:Op zondag 25 september 2011 22:19 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Correctie: Nu wil ik niet meer zo genoemd worden.
In m'n nickname? Die was niet meer beschikbaar toen volgens mij.quote:Op zondag 25 september 2011 22:34 schreef nietzman het volgende:
[..]
Waarom schrijf je het niet goed?
Zelfs met zo'n _ding erachter?quote:Op zondag 25 september 2011 22:35 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
In m'n nickname? Die was niet meer beschikbaar toen volgens mij.
Ik ben er nog steeds niet uitquote:Op zondag 25 september 2011 21:01 schreef Renesite het volgende:
Dat voordeel heb ik: ik ben een man en ik snap ze grotendeels dan ook!
Hoelang ga je rond reizen?quote:Op maandag 26 september 2011 08:28 schreef Luco het volgende:
Treinkaartje voor als ik Sydney verlaat is geboekt. Hostel in Byron Bay ook, reizen gaat bijna beginnen!
checkquote:Op maandag 26 september 2011 08:26 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet uit. Viel jij nou wel of niet op mannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |