Afzien vandaag in m'n momotaro. Een mug heeft me dwars door de broek heen gestoken in m'n been.quote:
Dat is het mooiste van allemaal. ¤54,- na 80% korting bij Spoiled in Rotterdam (naast America Today aan de oude binnenweg, heel onopvallende winkel) Helaas gaan ze weg en de uitverkoop is inmiddels op -80% uitgekomen. Ze hebben er volgensmij nog een enkel hangen, in 30 en 34 als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:02 schreef T_Fuff het volgende:
Ik ook, ruimte bij hamstringsaanhechting vind ik het meest belangrijk, met zo'n slim fit is dat meestal net niet te doen. Dan moet je weer gaan upsizen en dan zit hij te los in de waist.
Maar goed, ze moeten wel normale fits aanbieden omdat niet iedereen een maat <31 heeft
Vind die Jean Shop echt tof! Heb zelf vorig jaar de Rocker gepast en bijna gekocht. Zet me aan het denken. Ben benieuwd hoe hij er over enkele maanden uit ziet.
Oja, welkom in het topic
edit: wat heb je ervoor moeten betalen en waar?
Damn.. Das een nette prijs zeg. Als ik het had geweten had ik em alsnog niet gekocht. Even minderen.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:18 schreef kaaspeer het volgende:
[..]
Dat is het mooiste van allemaal. ¤54,- na 80% korting bij Spoiled in Rotterdam (naast America Today aan de oude binnenweg, heel onopvallende winkel) Helaas gaan ze weg en de uitverkoop is inmiddels op -80% uitgekomen. Ze hebben er volgensmij nog een enkel hangen, in 30 en 34 als ik het me goed herinner.
Heerlijk heel de dag in het magazijn gestaan op m'n werk, windje naar binnen, 5 graden koeler dan buiten. Ideaal.quote:
Ik ben pas volgende week weer in de stad dus ik zal te laat zijn. Maakt niet uit, red wings en een nieuw pakket lenzen zijn duur genoegquote:Op donderdag 29 september 2011 18:43 schreef Atta-boy het volgende:
Hebben ze nog veel andere dingen (niet denim dingen) hangen? Miss morgen maar eens even langs gaan.
Welke edwin ? ik dacht dat jij alleen nudie, samurai, jackjones hadquote:Op donderdag 29 september 2011 19:08 schreef bokkepoot het volgende:
Een of andere gekke amerikaan bied op mijn edwin... Doen?
Skinny guy zijn niet zo skinny maar meer slimquote:Op donderdag 29 september 2011 19:13 schreef zwartemarktplaats het volgende:
N&F skinny guy in Elephant Denim 1 is verdomme onvindbaar.
TdN kon me jammer genoeg ook al niet verder helpen.
Alleen dit, http://www.ebay.com/itm/N(...)90ff14#ht_1233wt_917.
Jammer genoeg net een maatje te klein. Fit is wel raar in die foto trouwens, alles behalve skinny.
Hij staat een paar pagina's terug samen met mijn Samurai..quote:Op donderdag 29 september 2011 19:11 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Welke edwin ? ik dacht dat jij alleen nudie, samurai, jackjones had
Hoeeveel bied die? en pics hahah
Zou ik je zo niet kunnen vertellen. De originele prijs was ¤270,-.. Ze zijn over het algemeen nou ook niet echt in de prijsklasse van een ragbroek.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:07 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Hoe is de kwaliteit van die jeansshop broeken? Kan er wel een ragbroekje bij gebruiken.
Oh ja retired daaromquote:Op donderdag 29 september 2011 19:18 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Hij staat een paar pagina's terug samen met mijn Samurai..
En geen idee hij bood het alleen nog maar aan.
Komt gewoon door de stacks lijkt me.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:23 schreef zwartemarktplaats het volgende:
De pasvorm ziet er niet zo relaxed uit op de foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou moe.
Ik zeg op z'n minst cuffen die hap.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:27 schreef Ali_Ilegali het volgende:
stacks moet je van houden en anders hemmen die broek
Dat is het verschil tussen Karmaloop en goede fitpicsquote:Op donderdag 29 september 2011 19:23 schreef zwartemarktplaats het volgende:
De pasvorm ziet er niet zo relaxed uit op de foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou moe.
Geen idee..Blijkbaar denkt ie dat er nog genoeg leven in zit..quote:Op donderdag 29 september 2011 19:21 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Oh ja retired daaromwhiskers zien er wel ziek uit.
Wilt diegene het als voorbeeld gebruiken en ophangen
Hahaha ja idd optie vergetenquote:Op donderdag 29 september 2011 19:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zeg op z'n minst cuffen die hap.
M'n Nudie is 34 en daar heb ik een cuff die nodig is. M'n momotaro is gehemmed naar 34 maar die lijkt wel wat gekrompen naar een 33. Kan door de regenbuien geweest zijn.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:38 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hahaha ja idd optie vergetenIk cuff en stack met inseam 38 hahaah
@bok zou netjes zijn als je flex bedrag er voor kan krijgenben wel benieuwd of hij het echt gaat dragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |