Het laatste, ugh.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:46 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Je hebt je bad volgegooid met bier? Of gewoon wezen stappen en keihard staan springen?
Was het de '51 of de '54 die een rits had ipv knoopjes? Ik dacht de '51. Prima pre wash als ik dat zo zie.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:29 schreef HAL9000S het volgende:
Verkeerde plaatje gepost gisteren, is een 1947 pipebender ipv 1954
[ afbeelding ]
Volgens mij de '54 maar not sure....quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Was het de '51 of de '54 die een rits had ipv knoopjes? Ik dacht de '51. Prima pre wash als ik dat zo zie.
Ik ben niet meer zo op de hoogte wat de onderlinge verschillen allemaal waren tussen de 501's door de jaren heen. Wist het eerder wel, maar toen droeg ik het ook meer.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:08 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Volgens mij de '54 maar not sure....
Verwachte aankomst tussen 1 en 6 oktober, dus op zich niet heel vreemd. Maar ja, je wil het natuurlijk zo snel mogelijk in huis hebben.quote:
Ja, idd. Hij moet sowieso nog gehemmed worden dus het zal nog wel even duren voordat ik 'm echt kan gaan dragen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:30 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Verwachte aankomst tussen 1 en 6 oktober, dus op zich niet heel vreemd. Maar ja, je wil het natuurlijk zo snel mogelijk in huis hebben.
Het was de hele maand september al opheffingsuitverkoop. Aangezien het net oktober is denk ik dat je het net gemist hebt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:58 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Was vandaag van plan om even die sale te bekijken bij de spoiled. Is die tent dicht. Heb ik de sale gemist?
Die pipebender toch maar gecancelled omdat ik de fading op de pitchfork II toch nicer vindquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:29 schreef HAL9000S het volgende:
Verkeerde plaatje gepost gisteren, is een 1947 pipebender ipv 1954
[ afbeelding ]
Nomnomnom. Hoeveel soaks/washes?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:23 schreef Ali_Ilegali het volgende:
DenimprOn
6 maanden nu Edwin-ED67
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In begin 2 soaks toen met dat roest gereedschapquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:24 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Nomnomnom. Hoeveel soaks/washes?
@M1stral Heb jij je Momo's laten hemmen? Of gewoon flink gecuffed?
Ik zou zelf tts gaan zodat die in het begin iets te strak is.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:18 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Die pipebender toch maar gecancelled omdat ik de fading op de pitchfork II toch nicer vind
[ afbeelding ]
alleen ik zit te twijfelen qua sizing, net wat te strak kopen in de hoop dat hij wat uit loopt en dan perfect zit, of 2 cm grotere waist in de hoop dat hij niet te ver uit gaat lopen....
Okee, ik bedoelde je 201, aangezien ik die ook besteld heb. Dan ga ik hem eerst gewoon soaken, en dan zie ik daarna wel of ik hem laat hemmen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:26 schreef M1stral het volgende:
Welke? Ik heb ze beiden laten hemmen. De 201 post soak, lengte weet ik niet exact omdat ik hem heb laten afspelden. Tevens geen chainstitch. De 701 heb ik laten hemmen bij aanschaf op 35.5", zelfde lengte als mijn one wash Copper Labels.
Alle drie rock ik ze met een enkele cuff.
Ik zie het, ziet er goed uit.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:27 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
In begin 2 soaks toen met dat roest gereedschapZie je die plek op mijn linkerknie
Lekker je Selvedge showen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:26 schreef M1stral het volgende:
Alle drie rock ik ze met een enkele cuff.
Precies!quote:
Denk het ook wel, maar we gaan het zien. Draag m'n ALD ook met dubbele cuff.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:35 schreef M1stral het volgende:
Jij gaat ze echt wel hemmen als je een paartje hebt uit de 39" inseam batch... Haha. Triple cuff is echt too much, ik spreek uit ervaring.
Herkenbaar. Al heb ik een tweetal pre washes die inmiddels zo ruim zitten rond de waist dat het bijna afzakt (weze het niet dat het een skinny/slim fit is en door de smalle pijpen niet gebeurt).quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:32 schreef HAL9000S het volgende:
Ja heb er toch voor gekozen om TTS te gaan idd.... niks is zo kut als een broek die in het begin prima zit en na een tijdje te ruim is. En als ie te strak zit dan stuur ik hem gewoon weer terug en bestel ik alsnog een maat ruimer.
Waarom? Bevalt ie niet ?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:41 schreef One_conundrum het volgende:
Mijn APC's ga ik trouwens op de supermarket zetten. Best veel lui zetten hun used APC's derop, dus kijken of ik daar nog 60 dollar ofzo voor kan vangen.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:50 schreef One_conundrum het volgende:
Tjah, ik heb normaal 2 gedownsized, maar mijn pik is gewoon te groot.
Wishfull thinking... Haha.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:50 schreef One_conundrum het volgende:
Tjah, ik heb normaal 2 gedownsized, maar mijn pik is gewoon te groot.
quote:So whilst wearing them (NS) all day today, during the afternoon i found out my left Nut wasn't to pleased with the confined space it had to live in. Whilst sitting down i could almost see it's saddened face pushed against the fabric... The Nut is, even now, some 4 hours after relieving it (them), still a bit sore, and I'm pretty sure it isn't testicular cancer. Do more of you have those problems, or is it true that Europeans really do have bigger balls? (there is a serious question hidden in there somewhere..!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |