Het laatste, ugh.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:46 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Je hebt je bad volgegooid met bier? Of gewoon wezen stappen en keihard staan springen?
Was het de '51 of de '54 die een rits had ipv knoopjes? Ik dacht de '51. Prima pre wash als ik dat zo zie.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:29 schreef HAL9000S het volgende:
Verkeerde plaatje gepost gisteren, is een 1947 pipebender ipv 1954
[ afbeelding ]
Volgens mij de '54 maar not sure....quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Was het de '51 of de '54 die een rits had ipv knoopjes? Ik dacht de '51. Prima pre wash als ik dat zo zie.
Ik ben niet meer zo op de hoogte wat de onderlinge verschillen allemaal waren tussen de 501's door de jaren heen. Wist het eerder wel, maar toen droeg ik het ook meer.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:08 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Volgens mij de '54 maar not sure....
Verwachte aankomst tussen 1 en 6 oktober, dus op zich niet heel vreemd. Maar ja, je wil het natuurlijk zo snel mogelijk in huis hebben.quote:
Ja, idd. Hij moet sowieso nog gehemmed worden dus het zal nog wel even duren voordat ik 'm echt kan gaan dragen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:30 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Verwachte aankomst tussen 1 en 6 oktober, dus op zich niet heel vreemd. Maar ja, je wil het natuurlijk zo snel mogelijk in huis hebben.
Het was de hele maand september al opheffingsuitverkoop. Aangezien het net oktober is denk ik dat je het net gemist hebt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:58 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Was vandaag van plan om even die sale te bekijken bij de spoiled. Is die tent dicht. Heb ik de sale gemist?
Die pipebender toch maar gecancelled omdat ik de fading op de pitchfork II toch nicer vindquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:29 schreef HAL9000S het volgende:
Verkeerde plaatje gepost gisteren, is een 1947 pipebender ipv 1954
[ afbeelding ]
Nomnomnom. Hoeveel soaks/washes?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:23 schreef Ali_Ilegali het volgende:
DenimprOn
6 maanden nu Edwin-ED67
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |