Niks klaar. Internet staat er vol mee.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
Als je gewoon kwaliteitsspul koopt is het een prima winkel, klaar
Ik heb er al meerdere keren wat besteld, zonder problemen
Kabels laat ik wel versturen, maar een versterker of gitaar haal ik toch liever in de winkel hoor..quote:Op woensdag 19 september 2012 23:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niks klaar. Internet staat er vol mee.
Dat heb ik dan ook gedaan.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor dat geld beter een 2e hands kopen. Een Epi ofzo
quote:Op donderdag 20 september 2012 06:19 schreef Dawnbreaker het volgende:
ook in die video "this game makes it fun to play guitar"... Fuck you rocksmith, muziek maken met een gitaar makes it fun to play guitar, daar heb je geen spel voor nodig
Dat zijn bemoedigende woorden!quote:
Als PC moet ik toch wat langer wachten helaas. Ziet er veel goed uit!quote:Op zondag 23 september 2012 20:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat zijn bemoedigende woorden!
Nog maar 4 dagen!
Verwacht trouwens niet dat het een wondermiddel is he, gitaar leren spelen blijft gitaar leren spelen, het blijft moeilijk en je moet doorzettingsvermogen hebben om te blijven spelen, ook als het niet lukt. Daarna wordt het iets beter, en een dag daarna weer een klein beetje beter, en zo maar door.quote:Op zondag 23 september 2012 20:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat zijn bemoedigende woorden!
Nog maar 4 dagen!
Ik kan al wel iets spelen, alleen de vingervlugheid en het wisselen van akkoorden wil er bij mij niet in. RS zou dus een welkome aanvulling zijnquote:Op zondag 23 september 2012 23:54 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Verwacht trouwens niet dat het een wondermiddel is he, gitaar leren spelen blijft gitaar leren spelen, het blijft moeilijk en je moet doorzettingsvermogen hebben om te blijven spelen, ook als het niet lukt. Daarna wordt het iets beter, en een dag daarna weer een klein beetje beter, en zo maar door.
Ik zou wel wat lessen van vingerplaatsing op YouTube kijken, anders blijf je waarschijnlijk alles met je wijsvinger proberen te doen, in het begin lukt het wel maar daarna worden sommige dingen veel te moeilijk en moet je dat afleren.
Daarnaast een belangrijke tip: ik zou de snaren-layout meteen op inverted zetten, dan heb je de layout zoals je bij de normale guitar tabs ook hebt, als je van plant bent om dus ook gewoon nummers of stukjes te spelen zonder Rocksmith veel handiger dus.
Ik heb altijd tabs gebruikt om nummers te leren en ben dus ook de volgorde van de snaren zo gewend, maar ik denk dat het voor dat spel wel fijner is om de dikste snaar boven te hebben voor mijn gevoel...quote:Op zondag 23 september 2012 23:54 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Verwacht trouwens niet dat het een wondermiddel is he, gitaar leren spelen blijft gitaar leren spelen, het blijft moeilijk en je moet doorzettingsvermogen hebben om te blijven spelen, ook als het niet lukt. Daarna wordt het iets beter, en een dag daarna weer een klein beetje beter, en zo maar door.
Ik zou wel wat lessen van vingerplaatsing op YouTube kijken, anders blijf je waarschijnlijk alles met je wijsvinger proberen te doen, in het begin lukt het wel maar daarna worden sommige dingen veel te moeilijk en moet je dat afleren.
Daarnaast een belangrijke tip: ik zou de snaren-layout meteen op inverted zetten, dan heb je de layout zoals je bij de normale guitar tabs ook hebt, als je van plant bent om dus ook gewoon nummers of stukjes te spelen zonder Rocksmith veel handiger dus.
Bedoel je met inverted dat het van rechts naar links is ipv links naar rechts qua toonhoogte?quote:Op zondag 23 september 2012 23:54 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
nee van boven naar beneden of andersomquote:Op maandag 24 september 2012 10:34 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Bedoel je met inverted dat het van rechts naar links is ipv links naar rechts qua toonhoogte?
Ah zo! Goede tipquote:Op maandag 24 september 2012 10:37 schreef Furdinand het volgende:
zegmaar dikste snaar boven of onder.
Ik heb em gepreorderd bij bol.com voor de ps3. Ik hoop em dus deze week in huis te hebbenquote:Op maandag 24 september 2012 10:44 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Ah zo! Goede tip![]()
Wie heeft hem al gepre-ordered?
Ben van plan om bij wehkam-p (haha, geen reclame) te kopen voor ¤ 46.04. Goedkoopste tot nu toe.
Er is geen aparte bas-versie, dat zit gewoon in het spel..quote:Op donderdag 27 september 2012 11:23 schreef blessed19 het volgende:
Zit de basgitaar versie hier nou ook bij?
waarom zou je gitaar er niet mee overweg kunnen? Het is dan eerder het spel dat niet met je gitaar overweg kan. Maar dat vangt gewoon het signaal op dat normaal naar de versterker gaat. Dat verschilt niet van gitaar tot gitaar. Alleen het geluid.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:48 schreef qu63 het volgende:
Hij is binnen!
Mijn gitaar kan er iig mee overweg, nu ik nog met mijn gitaar...
Ja, dat bedoelde ik ook eigenlijkquote:Op vrijdag 28 september 2012 02:02 schreef Tokus het volgende:
[..]
waarom zou je gitaar er niet mee overweg kunnen? Het is dan eerder het spel dat niet met je gitaar overweg kan. Maar dat vangt gewoon het signaal op dat normaal naar de versterker gaat. Dat verschilt niet van gitaar tot gitaar. Alleen het geluid.
Nice! Have fun..quote:Op donderdag 27 september 2012 21:48 schreef qu63 het volgende:
Hij is binnen!
Mijn gitaar kan er iig mee overweg, nu ik nog met mijn gitaar...
Mijn god! Ik was bang dat ik ook nog de DLC ervan moest kopen. Ben zelf bassist. Hoop trouwens dat er ook een motown pack uit is/uit zal komen. Dat zou het helemaal compleet maken!quote:Op donderdag 27 september 2012 14:02 schreef MacorgaZ het volgende:
Inderdaad, in de Europese versie zit de Bass-ondersteuning gewoon standaard in het spel, de oudere Amerikaanse versie van vorig jaar heeft die natuurlijk niet en daarvoor moet je de Bass DLC kopen.
In het spel heb je 2 verschillende carrieres, 1 voor de normale gitaar en 1 voor de basgitaar. Zo kan je alsnog simpel met de bass beginnen als je al een expert bent in het normale gedeelte.
Zelf gisteren ook even de bass geprobeerd maar vond het niet echt leuk, gewoon normaal het echte (melodie) nummer spelen is mooier.
Mja, geen idee dus, hij zegt bij mij dat er geen packs en amps te koop zijn..quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:07 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja, raar genoeg hebben ze een verdeling gemaakt, die 50 DLC-nummers die er in Amerika al zijn heb je nog niet allemaal in Europa... Licenties weer
En die amps enzo unlock je in het spel, maar heel langzaam, ik heb best lang gespeeld en 3 miljoen score (trouwens niet zoveel), en zelfs nu nog unlock ik een amp en een gitaar, de unlocks zitten té verdeeld over de hele carriere. Je kan wel zo'n compleet unlock-all-amps-pack kopen voor 4 euro toch?
Ik kreeg er ook al een voor het maken van lawaai geloof ikquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:26 schreef Tokus het volgende:
zo, spel gekocht, gitaar aangesloten, en de 1e achievement al unlocked. maar ja, dat is het stemmen van de gitaar
http://www.budgetgaming.nl/games/1/rocksmith/console-all.htmlquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:24 schreef Yari het volgende:
Waar hebben jullie hem gekocht? De MM had hem helaas niet..
Kun je de PC versie los kopen dan?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik heb de kabel al besteld, nu nog wachten op de pc versie.
hier wel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:24 schreef Yari het volgende:
Waar hebben jullie hem gekocht? De MM had hem helaas niet..
Soort van.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:50 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Kun je de PC versie los kopen dan?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:31 schreef Poit het volgende:
Krijg hem net binnen van Zavvi!
Zo eens kijken.
Ik heb er al 3 gigs + encores op zitten! Hoe t me lukt is me nog steeds een raadsel, ik bak er namelijk niets van geloof ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:21 schreef Poit het volgende:
Ok, zojuist eerste Gig en Encore gespeeld en ik ben hooked!
Super leuke manier om nummer mee te spelen!
Ik ben fan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |