Ja kan je gewoon omdraaien, heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Griebus!
Op de gameplay beelden lijkt de tab omgekeerd te zijn ten opzichte van Europese tab
Klopt dat? of is dat in te stellen?
Thanks!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:39 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ja kan je gewoon omdraaien, heb ik ook gedaan
Ja nog steeds tof, al moet je soms liedjes spelen die je niet kent en dat spreekt dan wat minder aan maar tegen de tijd dat je het kan spelen zijn ook die leuk.quote:
"Jeremy" Pearl Jam 1991 Pearl Jam Song Pack Feb. 7, 2012quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:51 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ja nog steeds tof, al moet je soms liedjes spelen die je niet kent en dat spreekt dan wat minder aan maar tegen de tijd dat je het kan spelen zijn ook die leuk.
Heb ondertussen al een hoop songs erbij gekocht zoals de black keys pack (fan van) en met de kerst kwamen er een paar kerstliedjes gratis bij dus dat is altijd leuk. Pearl Jam ga ik ook aanschaffen als ik weet welke songs daarbij zitten.
Ben er blij mee, zou hem zonder twijfel weer kopen!
Ow nice, die komt er dus ook zeker. Kon het niet zo 123 checken want ben op vakantiequote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
"Jeremy" Pearl Jam 1991 Pearl Jam Song Pack Feb. 7, 2012
"Black" Pearl Jam 1991 Pearl Jam Song Pack Feb. 7, 2012
http://en.wikipedia.org/wiki/Rocksmith
Geniet er van!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:19 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ow nice, die komt er dus ook zeker. Kon het niet zo 123 checken want ben op vakantie
Ik heb hem daar besteld. Duurde toen langer dan verwacht voor hij er was, maar dat kwam omdat hij vlak na de release even nergens meer te krijgen is. Alles draait trouwens als een zonnetje, geen reden om huiverig te zijn wat mij betreft!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Op Axelmusic is de ps3 versie voor nog geen 60 te bestellen
Toch ben ik nog een beetje huiverig..
Ah, kijk.. Thnxquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:55 schreef WasQ het volgende:
[..]
Ik heb hem daar besteld. Duurde toen langer dan verwacht voor hij er was, maar dat kwam omdat hij vlak na de release even nergens meer te krijgen is. Alles draait trouwens als een zonnetje, geen reden om huiverig te zijn wat mij betreft!
Behalve een US PSN account hebben/maken dus?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:55 schreef WasQ het volgende:
[..]
Ik heb hem daar besteld. Duurde toen langer dan verwacht voor hij er was, maar dat kwam omdat hij vlak na de release even nergens meer te krijgen is. Alles draait trouwens als een zonnetje, geen reden om huiverig te zijn wat mij betreft!
Dat is wel noodzakelijk geloof ik ja, in elk geval voor de DLC. Of je uberhaupt op een Europees account kunt spelen, weet ik niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Behalve een US PSN account hebben/maken dus?
Weet niet wat er nu er 'toestemming' is lastig is om dit gewoon volgende maand in de winkels te hebben.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:14 schreef Pheno het volgende:
Mja, Ubisoft had het vast ook anders gewild.
Jammer dat ze niet naar NL komen.. Al staat de game nog steeds in Pre Order en is m'n gitaar inmiddels opgeknapt.quote:
Ik heb er gewoonweg zin in. Straks op gamescom maar eens die bus bezoekenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet naar NL komen.. Al staat de game nog steeds in Pre Order en is m'n gitaar inmiddels opgeknapt.
Ik verwacht een uitgebreid videoverslag van je eerst aanraking met deze gamequote:Op donderdag 24 mei 2012 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er gewoonweg zin in. Straks op gamescom maar eens die bus bezoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |