De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, knap hè?quote:
Ik kom er ook niet meer, was toch al een van de weinige niet-Mocro's daar. Maar ja, als je winst wilt maken kan je niet alleen op Marokkanen teren. Dus over een paar maanden is hij failliet, dat weet ik nu al. Bij een Turk is de sfeer tenminste leuk en je kan gewoon een biertje pakken, niet van die rare, radicale geheelonthouders die je raar aankijken.quote:Op zondag 25 september 2011 17:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dan kom je er toch lekker niet, zeikerd
Ja dacht ik alquote:Op zondag 25 september 2011 17:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee ben er mee gekapt omdat andere vakken teveel tijd in beslag nemen
Als die neutrino's sneller dan het licht gaan, is het in theorie mogelijk om terug in de tijd te reizen. Dat wil nog niet zeggen dat het praktisch haalbaar is. Maak je maar geen zorgen.quote:Op zondag 25 september 2011 17:46 schreef Roburtt het volgende:
Sowieso, als we terug kunnen in de tijd gaan mensen de geschiedenis verneuken waardoor we dan opeens in een dictatuur wonen
Wtf is manti?quote:Op zondag 25 september 2011 17:47 schreef coban het volgende:
Ik ga manti eten bitsjes.
Ga maar jaloers zijn.
Manti is da bom
Ja, maar ze als het in theorie mogelijk is blijven ze toch wel zoeken naar iets.quote:Op zondag 25 september 2011 17:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als die neutrino's sneller dan het licht gaan, is het in theorie mogelijk om terug in de tijd te reizen. Dat wil nog niet zeggen dat het praktisch haalbaar is. Maak je maar geen zorgen.
Jeetje. Als je moslim bent dan is het logisch dat je meestal ook geen haramdingen verkoopt mja. En de Marokkaan hier verkoopt wel meer dan alleen kip zou wel aan hem liggen. En in utrecht wonen toch genoeg marokkanen dus denk niet dat dat een probleem is.quote:Op zondag 25 september 2011 17:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet meer, was toch al een van de weinige niet-Mocro's daar. Maar ja, als je winst wilt maken kan je niet alleen op Marokkanen teren. Dus over een paar maanden is hij failliet, dat weet ik nu al. Bij een Turk is de sfeer tenminste leuk en je kan gewoon een biertje pakken, niet van die rare, radicale geheelonthouders die je raar aankijken.
quote:Op zondag 25 september 2011 17:49 schreef Plastic_zak het volgende:
Het voelt alsof ik een film aan het kijken ben van mezelf![]()
Turken zijn tenminste niet zo moeilijk. Die begrijpen dat je je toko een beetje aan de Nederlanders moet aanpassen.quote:Op zondag 25 september 2011 17:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Naar de Marokkaan gaan en verwachten bier te kunnen drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |