Leuk voor je.quote:
Tsss.quote:Op zondag 25 september 2011 16:39 schreef aight1 het volgende:
Leidendaar wil ik nog niet dood gevonden worden
Dan ga ik kotsenquote:Op zondag 25 september 2011 16:36 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dan ren je na de BBQ naar je plaatselijke döner zaak.
Doe ik sowieso op werkdagen.quote:
Kuchquote:Op zondag 25 september 2011 16:37 schreef Rezania het volgende:
Mensen die nooit Leiden Ontzet hebben gevierd.
Ik heb daar zelfs nog nooit van gehoordquote:Op zondag 25 september 2011 16:37 schreef Rezania het volgende:
Mensen die nooit Leiden Ontzet hebben gevierd.
quote:Op zondag 25 september 2011 16:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb daar zelfs nog nooit van gehoord
Ik heb 4 oktober geloof ik ook nog vrij, weet ik niet zeker.quote:Op zondag 25 september 2011 16:42 schreef Roburtt het volgende:
maar ik ga wss nietneets naa Leiden met 3 oktober, 4 oktober weer naar school..
Kermis als vermaak zien, wat voor boer ben je dan zeg.quote:Op zondag 25 september 2011 16:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kuch
Mensen die nooit Volendammer kermis
Mensen die nooit Beemster Feestweek
Mensen die nooit Amsterdam uitgaan
Nou, blijkbaar niet, dus leg maar uit.quote:Op zondag 25 september 2011 16:43 schreef Rezania het volgende:
[..]Ik dacht dat dat op zo'n beetje iedere school werd uitgelegd met geschiedenis.
Mensen die niet snappen wat Volendammer kermis inhoudquote:Op zondag 25 september 2011 16:44 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kermis als vermaak zien, wat voor boer ben je dan zeg.![]()
Net zoiets als het vieren van de jaarlijkse paardenmarkt op het dorp.
Tevens Flippiee, patatje dubbel zout. (als je begrijpt wat ik bedoel)
quote:Op zondag 25 september 2011 16:45 schreef TWP het volgende:
ik heb een plastic beker vacuüm gezogen aan mijn elleboog nu kan ik lopen met twee losse handen maar wel een plastic beker dragen de beker is rood
Patatje dubbel zout... Snuiven van cocaīne.quote:Op zondag 25 september 2011 16:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen wat Volendammer kermis inhoud
En nee
http://www.3october.nl/default.asp?id=792quote:Op zondag 25 september 2011 16:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar niet, dus leg maar uit.
er zijn er zo veel, misschien dat je deze bedoelt?quote:Op zondag 25 september 2011 16:45 schreef Rezania het volgende:
Er was toch zo'n filmpje op Youtube van een gozer die echt fantastisch was met een gitaar? Ik denk dat hij een stuk klassieke muziek naspeelde. Weet iemand hoe dit filmpje heet? Ik kan het niet meer vinden.
1547? Teeering he. Ik dacht dat het te maken had met WO2 en dat vond ik al lame.quote:Op zondag 25 september 2011 16:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.3october.nl/default.asp?id=792
Cocaīnequote:Op zondag 25 september 2011 16:46 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Patatje dubbel zout... Snuiven van cocaīne.
Ik vind kermissen niet boeiend, beetje zuipen omdat er kermis op het dorp is.
Triest leven heb je dan.
Kan je beter elke dag zuipen toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |