We wachten met smart.quote:Op zondag 25 september 2011 16:43 schreef Lisa__14 het volgende:
ik ben nu even wat foto's van robin aan het neerzetten wacht maar ik pak je terug
Jammer dat mijn naam niet robin isquote:Op zondag 25 september 2011 16:43 schreef Lisa__14 het volgende:
ik ben nu even wat foto's van robin aan het neerzetten wacht maar ik pak je terug
quote:
zondag 25 september 2011 @ 16:35quote:Op zondag 25 september 2011 16:45 schreef Jmsls het volgende:
Heel toevallig zit TS z'n zusje op FOK! een KLB-topic te checken
Ja idd. Die Lisa is fake... Mijn zusje weet niet eens wat FOK! is...quote:Op zondag 25 september 2011 16:45 schreef Jmsls het volgende:
Heel toevallig zit TS z'n zusje op FOK! een KLB-topic te checken
Angel-Joy kan bevestigen dat ik dit niet benquote:
trollquote:Op zondag 25 september 2011 16:45 schreef Junkie8 het volgende:
TS zou jij het leuk vinden als we foto's van jou op FOK! zetten. Beeld je eens in een situatie van een ander of kan je dat niet tyfus autist?
Bek dicht junk, het was leuk hierquote:Op zondag 25 september 2011 16:45 schreef Junkie8 het volgende:
TS zou jij het leuk vinden als we foto's van jou op FOK! zetten. Beeld je eens in een situatie van een ander of kan je dat niet tyfus autist?
quote:Op zondag 25 september 2011 16:39 schreef FreakyStyley het volgende:
Hier nog een pic. Moest ff iemand onherkenbaar maken via photoshop. Dit is trouwens niet haar vriendje...
[ afbeelding ]
Idd, met alle respect voor je zusje maar BB*onaardigwoord*jes weten meestal nieteens wat een forum isquote:Op zondag 25 september 2011 16:45 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Ja idd. Die Lisa is fake... Mijn zusje weet niet eens wat FOK! is...
Jij bent echt nieuw hequote:Op zondag 25 september 2011 16:47 schreef PlayStationDrie het volgende:
Hier moet ik in gepost hebben kan ik later aan m'n kinderen vertellen dat ik in het legendarische topic gepost heb.
Ze doet overigens wel VWOquote:Op zondag 25 september 2011 16:46 schreef ThijsAppelFlap het volgende:
[..]
Idd, met alle respect voor je zusje maar BB*onaardigwoord*jes weten meestal nieteens wat een forum is
TS is autistquote:
Dit is al de 3e keer.quote:Op zondag 25 september 2011 16:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Jongns, doen jullie rustig aan met rukken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |