Een neger als vriend hebben.quote:Op zondag 25 september 2011 16:39 schreef FreakyStyley het volgende:
Hier nog een pic. Moest ff iemand onherkenbaar maken via photoshop. Dit is trouwens niet haar vriendje...
[ afbeelding ]
Ik vind het wel kunnenquote:Op zondag 25 september 2011 16:52 schreef Kaskade het volgende:
Ik vind het niet kunnen dat je zomaar foto's van haar op internet zet.
quote:Op zondag 25 september 2011 16:52 schreef Kaskade het volgende:
Ik vind het niet kunnen dat je zomaar foto's van haar op internet zet.
Jij weet niet wat stormlooptopic betekendquote:Op zondag 25 september 2011 16:55 schreef themole het volgende:
Een foto van een zusje wordt gepost en het is weer een stormlooptopic.
Jij bent ook 14... Doe eens niet zo bij de hand.quote:
hequote:
betekent!quote:Op zondag 25 september 2011 16:55 schreef MYV het volgende:
[..]
Jij weet niet wat stormlooptopic betekend
Het is dat ze geen Blackberry heeft, anders had ze zo het zusje van TS kunnen zijn.quote:Op zondag 25 september 2011 16:55 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Jij bent ook 14... Doe eens niet zo bij de hand.
leeftijd is maar een getalquote:Op zondag 25 september 2011 16:55 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Jij bent ook 14... Doe eens niet zo bij de hand.
Zeg, vinger ff lkkr verder!quote:
Misschien is dit wel het zusje van TS die samen met TS ons loopt te trollen.quote:Op zondag 25 september 2011 16:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is dat ze geen Blackberry heeft, anders had ze zo het zusje van TS kunnen zijn.
quote:Op zondag 25 september 2011 16:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is dat ze geen Blackberry heeft, anders had ze zo het zusje van TS kunnen zijn.
Oh, in dat geval...quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 16:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Mensen die nog nooit een 14-jarige meisje hebben geneukt.
Daar ging het ook niet om.quote:Op zondag 25 september 2011 16:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]ik ben ook niet blond, ik heb geen buikje etc etc
quote:Op zondag 25 september 2011 16:58 schreef McFearless het volgende:
Mensen die nog nooit hebben geneukt.
Ach, dat mag je er zelf uit halen.quote:Op zondag 25 september 2011 17:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waar dan wel om?
Ik ben een engeltje thuis hoor
9/10e?quote:
Fixed!quote:Op zondag 25 september 2011 17:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waar dan wel om?
Ik ben een engeltje thuis hoorOp de hockeyclub echter...
![]()
Dat geloof ik meteen.quote:Op zondag 25 september 2011 17:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waar dan wel om?
Ik ben een engeltje thuis hoor
quote:Op zondag 25 september 2011 17:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ach, dat mag je er zelf uit halen.
Thuis een engeltje, op de hockeyclub zeker niet...quote:
Ff voor de duidelijkheid: ik heb geen bb, ik draag geen adidas vesten met uggs eronder, ik zit niet op hocky, ik draag geen hoepeloorbellen&ik heb geen kilo's make up op!quote:Op zondag 25 september 2011 17:02 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Thuis een engeltje, op de hockeyclub zeker niet...
Pics?quote:Op zondag 25 september 2011 17:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ff voor de duidelijkheid: ik heb geen bb, ik draag geen adidas vesten met uggs eronder, ik zit niet op hocky, ik draag geen hoepeloorbellen&ik heb geen kilo's make up op!
gr gr
Dan zal je wel lelijk zijn..quote:Op zondag 25 september 2011 17:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ff voor de duidelijkheid: ik heb geen bb, ik draag geen adidas vesten met uggs eronder, ik zit niet op hocky, ik draag geen hoepeloorbellen&ik heb geen kilo's make up op!
gr gr
Interesse verlorenquote:Op zondag 25 september 2011 17:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
gr gr
Maar slik je?quote:Op zondag 25 september 2011 17:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
gr gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |