Oh echt?quote:Op zondag 25 september 2011 16:08 schreef Muks het volgende:
In voorverpakte krieltjes/aardappeltje weer wel !!
die voorverpakte aardappeltjes zijn meestal geblancheerd, dat zal wel in water met zout gaan.quote:Op zondag 25 september 2011 16:27 schreef loveli het volgende:
In alle voorverpakte of alleen de gekruide varianten? Zout bij een voorverpakt product heeft als gevolg dat je vocht onttrekt, met dat in m'n achterhoofd lijkt het me niet verstandig van de fabrikant.
Noop. Hooguit een middel tegen grijskleuring erbij, voor zover ik weet. Dat zou dan wel weer een zout kunnen zijn (chemisch gezien, niet per se iets met natrium, maar een metaal + halogeen dat is toch de definitie van een zout? *twijfel*).quote:Op zondag 25 september 2011 16:27 schreef kwakz0r het volgende:
die voorverpakte aardappeltjes zijn meestal geblancheerd, dat zal wel in water met zout gaan.
rigoreus! lolquote:Op zondag 25 september 2011 17:21 schreef loveli het volgende:
Ik las: Benen zijn 1 cm te dik, die gaaN er echt wel af.
gniffel ja dat klinkt absurd maar mijn benen kunnen door de oedeem niet echt afvallen dus alles wat eraan komt..quote:Op zondag 25 september 2011 17:22 schreef MarMar het volgende:
Jemig 1 cm te dik waarvoor? Wel heul preciesmaar idd, 1 cm krijg je er ongetwijfeld wel af.
Slaap jaquote:
Ja maar ik heb nu een bonuskaartquote:
En voor de 10% personeelskorting die ik krijg.quote:Op zondag 25 september 2011 19:55 schreef loveli het volgende:
Lidl is een prijsvechter, AH is een servicesupermarkt. Boodschappen doen bij de Lidl is niet leuk, je gaat erheen om goedkoop veel B-merken in te slaan en een half uur in de rij voor de kassa te staan. Voor keus, kwaliteit en koffie/krantje/bankje tijdens het winkelen ga je naar AH.
Bij de weg, van spruitjes tijdens een foodfight kun je blauwe plekken krijgen
Oh die. Dan doe je er nog lang meequote:Op zondag 25 september 2011 19:58 schreef Syrena het volgende:
Lidl![]()
Ik heb driekwart kwarktaart op in 2.5 dagen nog meer troep. It must stop
![]()
Morgen weer normaal doen.
Ik moest me inhouden, want hij stond bij mijn ouders in de koelkast. Mijn moeder vond 'm niet lekker en mijn vader ook niet zo, maar ik ken hem en heb dus netjes een behoorlijk stuk voor 'm laten staan.quote:Op zondag 25 september 2011 19:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Oh die. Dan doe je er nog lang mee
Pfff, ik ben ook een hele aardige vakkenvuller van de AH hoor.quote:Op zondag 25 september 2011 20:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind de mensen bij de AH een beetje niet mijn type maar het komt goed *heeft een tuniekje van moeders aan*
Was vandaag bij de Jumbo (ja die is op zondag open vanaf 16.00) en toen wist ik het zeker: Ramp op komst!
Wat een drukte, niet normaal!
Wat ik er moest: Zin in chips en hamburgers
De LIdl zijn ze superaardig, bijna te behulpzaam.. super!
De c1000 hier was goed maar kom er weinig meer.
Jij kunt niets aan appies beleid doenquote:Op zondag 25 september 2011 20:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Pfff, ik ben ook een hele aardige vakkenvuller van de AH hoor.![]()
Zij worden jonger (gemiddeld).quote:Op zondag 25 september 2011 20:14 schreef MarMar het volgende:
Worden zij jonger of worden wij ouder?
Boven de 20 tref je ze niet meer.quote:
Aardig maar eng?quote:Op zondag 25 september 2011 20:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Pfff, ik ben ook een hele aardige vakkenvuller van de AH hoor.![]()
Ze komen binnen met 15, contract wordt na de derde keer niet meer verlengd.quote:
Ah het is nog leuker gewordenquote:Op zondag 25 september 2011 20:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Ze komen binnen met 15, contract wordt na de derde keer niet meer verlengd.
quote:Op zondag 25 september 2011 20:22 schreef loveli het volgende:
Voor de prijs van 1 18-jarige krijg je er 2 van 15. Hamsteren
quote:Op zondag 25 september 2011 20:37 schreef uniekhoorn het volgende:
ML wil wel je was ophangen maar dat is geen AH salaris kan ik je vertellen
Kledingadvies: slank/dun met buik.. wat aan? heb nu een tuniekje..volgens mij accentueert dat alleen maar?
Straks maar weer hele dikke truien aan zonder iets van modieus, veel beter!
quote:Op zondag 25 september 2011 20:40 schreef loveli het volgende:
Voor een AH-salaris en reiskosten wil ik best die was ophangen.
Ach ja, ik ben ook werkloos vanaf 2 december. Ze mogen maar 3 keer verlengen en dit zou dan mijn 4e keer wordenquote:Op zondag 25 september 2011 20:22 schreef loveli het volgende:
Voor de prijs van 1 18-jarige krijg je er 2 van 15. Hamsteren
Eng? Ik? Die gedachte is pas eng.quote:Op zondag 25 september 2011 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Aardig maar eng?
Nee de mensen die er komen, toch een beetje de 'rijkere"
Wij worden iig ouder en de jeugd in de supermarkt is heel vriendelijk moet ik zeggen
quote:
Nee, ik ga maar eens alvast op zoek naar werk voor in de vakanties, ik heb nu al bijna geen tijd meer voor huiswerk, aangezien ik les heb tot 17.30u meestal.quote:Op zondag 25 september 2011 20:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nog een andere optie qua werk?
Vakbond? Ze mogen wettelijk gezien best vaker verlengen, maar als ze je houden zitten ze aan je vast en dat is duur. Iets met leeftijdsdiscriminatie. AH houdt nl zelf vol dat het geen beleid is om na de derde keer niet te verlengen omdat de vakkenvullers gaan studeren enzo en dat daarom contracten niet verlengd worden. Of dat mensen niet voldiende presteren. Vraag voor de gein zwart op wit wat de reden is dat je niet verlengd mag worden.quote:Op zondag 25 september 2011 20:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben ook werkloos vanaf 2 december. Ze mogen maar 3 keer verlengen en dit zou dan mijn 4e keer worden
Ik weet het nog niet hoor!quote:Op zondag 25 september 2011 20:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Vakbond? Ze mogen wettelijk gezien best vaker verlengen, maar als ze je houden zitten ze aan je vast en dat is duur. Iets met leeftijdsdiscriminatie. AH houdt nl zelf vol dat het geen beleid is om na de derde keer niet te verlengen omdat de vakkenvullers gaan studeren enzo en dat daarom contracten niet verlengd worden. Of dat mensen niet voldiende presteren. Vraag voor de gein zwart op wit wat de reden is dat je niet verlengd mag worden.
Als je lief/goed bent mag je soms na 3 maanden terugkomenquote:Op zondag 25 september 2011 20:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nog een andere optie qua werk?
Haha dat had ik ooit ook bij een bijbaantje! Na drie contracten moest je er even 3 maanden uit en dan mocht je weerquote:Op zondag 25 september 2011 20:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je lief/goed bent mag je soms na 3 maanden terugkomenUiteraard begin je dan weer in een salarisschaal zonder functiejaren.
5000? Ik hoop dat je een grapje maaktquote:Op zondag 25 september 2011 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja maar ik heb nu een bonuskaart
Maar dure spruitjes zijn nog altijd beter dat de 5000 kcal die ik heb gegeten zonet...
de spruitjes komen hard aan dit jaarquote:Op zondag 25 september 2011 19:55 schreef loveli het volgende:
Lidl is een prijsvechter, AH is een servicesupermarkt. Boodschappen doen bij de Lidl is niet leuk, je gaat erheen om goedkoop veel B-merken in te slaan en een half uur in de rij voor de kassa te staan. Voor keus, kwaliteit en koffie/krantje/bankje tijdens het winkelen ga je naar AH.
Bij de weg, van spruitjes tijdens een foodfight kun je blauwe plekken krijgen
Zak chipitochips, 4 hamburgers, 2 krentenbollen met kaas, 2 cornetto's, kom versgeslagen slagroom met 3 wafels, 4 aardappelkroketjes, reep chocolade en nog wel watquote:Op zondag 25 september 2011 20:51 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
5000? Ik hoop dat je een grapje maakt
OF heb je bijna een liter olijfolie naar binnen gegoten?
Ik kreeg destijds na een tijdelijk contract direct een vast contract...quote:Op zondag 25 september 2011 20:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Vakbond? Ze mogen wettelijk gezien best vaker verlengen, maar als ze je houden zitten ze aan je vast en dat is duur. Iets met leeftijdsdiscriminatie. AH houdt nl zelf vol dat het geen beleid is om na de derde keer niet te verlengen omdat de vakkenvullers gaan studeren enzo en dat daarom contracten niet verlengd worden. Of dat mensen niet voldiende presteren. Vraag voor de gein zwart op wit wat de reden is dat je niet verlengd mag worden.
tof!!quote:Op zondag 25 september 2011 20:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Whaah, de zoon van mijn aanstaande heeft net gevraagd of hij getuige mag zijn (hij is 18) dat betekend toch dat ik goedgekeurd ben?
Moet nu echt douchen en slapen, morgen weer vroeg pissen
knap dat je 't eerlijk toegeeft....of ben je nog iets vergetenquote:Op zondag 25 september 2011 20:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zak chipitochips, 4 hamburgers, 2 krentenbollen met kaas, 2 cornetto's, kom versgeslagen slagroom met 3 wafels, 4 aardappelkroketjes, reep chocolade en nog wel wat
Tijden veranderen.quote:Op zondag 25 september 2011 20:54 schreef Ewelina het volgende:
Ik kreeg destijds na een tijdelijk contract direct een vast contract...
Je gedachten verzetten gaat nu vast niet zo goed lukken.. Ik hoop dat de tijd voorbij vliegt en je het gauw hebt gehad allemaal, mop.quote:
Achter elkaar? Ik wilde vragen waar je het laat, maar je eet normaal gesproken al redelijk veel. Maar dan iets magerder en gezonder enzoquote:Op zondag 25 september 2011 20:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zak chipitochips, 4 hamburgers, 2 krentenbollen met kaas, 2 cornetto's, kom versgeslagen slagroom met 3 wafels, 4 aardappelkroketjes, reep chocolade en nog wel wat
Zoals een wijze Slankie ooit al zei: gedeelde meh is halve mehquote:Op zondag 25 september 2011 21:20 schreef MarMar het volgende:
En wil dat niet, dan kom je maar gewoon meh-en en dan wordt het nogsteeds vanzelf donderdag
Verily!quote:Op zondag 25 september 2011 21:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zoals een wijze Slankie ooit al zei: gedeelde meh is halve meh
Franchiser, helpt ook wel denk ik.quote:
Wat een wijze woordenquote:Op zondag 25 september 2011 21:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zoals een wijze Slankie ooit al zei: gedeelde meh is halve meh
Je kunt daar ook vast een boek kopen!quote:Op zondag 25 september 2011 21:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Verily!
Ware woorden van Mar, het nare is vaak voorbij voor je er erg in hebt! Dat zei ik tegen mezelf toen ik voor het eerst in een achtbaan zat, dan is het wel heul accuraat, want dat ritje duurde maar een minuut of wat![]()
Oe, dilemma: extra ruimte in tas of extra boek meenemen? Game of Thrones is bijna uit (nog 130 pagina's!) en ik wil in het vliegtuig en de trein niet zonder leesvoer zittenMaar aan de andere kant verwacht ik niet teveel te zullen lezen
Nein, I'm disrespecting someone elses toilet!quote:Op zondag 25 september 2011 21:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hmm je hebt gelijk Phaidra! Maar het andere boek is deel 2 van de serieOf ik moet idd gewoon wat anders meenemen... maar ik zit hier zo lekker in
![]()
</boekennerd>
Wat voor foto's heb je gemaakt?![]()
Oei Anna, dan zal je nu idd een verdraaid goeie stoelgang hebbenBen je wieder zuruck?
Dat maakt het wel lastiger ja. Ik weet het ook niet! /makkelijke oplossingquote:Op zondag 25 september 2011 21:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hmm je hebt gelijk Phaidra! Maar het andere boek is deel 2 van de serieOf ik moet idd gewoon wat anders meenemen... maar ik zit hier zo lekker in
![]()
</boekennerd>
Wat voor foto's heb je gemaakt?![]()
Oei Anna, dan zal je nu idd een verdraaid goeie stoelgang hebbenBen je wieder zuruck?
Sterktequote:Op zondag 25 september 2011 21:55 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nein, I'm disrespecting someone elses toilet!
Heeeel veel plezier in Barcelona!
Tregging van de H&M (die van 9.95 met rits opzij), die zijn hoog en strak en houden dus al wat buik tegen. Tuniek erop, neem er eentje met een patroon (wederom H&M, die van Divided met de driekwart mouwtjes en de blommen). Ze hebben ook tunieken die strak zijn tot net onder je boobs en dan wijd worden (effen bruin, rood, zwart, petrol etc.)quote:Op zondag 25 september 2011 20:37 schreef uniekhoorn het volgende:
ML wil wel je was ophangen maar dat is geen AH salaris kan ik je vertellen
Kledingadvies: slank/dun met buik.. wat aan? heb nu een tuniekje..volgens mij accentueert dat alleen maar?
Straks maar weer hele dikke truien aan zonder iets van modieus, veel beter!
Oei da's vervelendquote:Op zondag 25 september 2011 21:55 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nein, I'm disrespecting someone elses toilet!
Heeeel veel plezier in Barcelona!En ik zou gewoon het boek wat je du moment leest meenemen.
Oh glappig!quote:Op zondag 25 september 2011 21:56 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat maakt het wel lastiger ja. Ik weet het ook niet! /makkelijke oplossing.
Ik moest nog aan je denken, ik was met andere leden van de fotoclub naar De Rijp en kwam langs jouw woonplaats gereden! Ik heb overwegend foto's gemaakt van schattige oude huisjes en molens. Echt een schattig dorpje en helemaal niet zo toeristisch. Van de week zal ik de foto's wel op FB zetten.
Binnendoor richting purmerend.quote:Op zondag 25 september 2011 22:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oei da's vervelendHopelijk gaat het snel beter met de buuk
![]()
DankjoeeeEn ja dat denk ik ook maar
130 pagina's is nog best wat en er zitten nog wat appendixen bij
En anders koop ik voor de terugweg idd gewoon een nieuwe
[..]
Oh glappig!Ik heb geen idee waar De Rijp is
Maar leuk, zien!
Ahzo! Ik vind het nog steeds grappig dat jij uit hetzelfde stukje NL komt (en dat je ook bij onze favo Griek kwam, dat vertel ik steeds aan mensenquote:
Het is heel herkenbaarquote:Op zondag 25 september 2011 22:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hehe zwaar dilemma he SyrenaIk heb nog wel andere boekjes natuurlijk! Ik heb ook nog Haroun and the Sea of Stories van Mr Rushdie liggen, lijkt me ook wel wat! Maar ik heb er nog niet zo'n zin in
Ach het maakt ook allemaal niet zoveel uit
Tas is ingepakt, ik neem zo min mogelijk mee![]()
Wondere werking van de cheesecakequote:Op zondag 25 september 2011 22:14 schreef Syrena het volgende:
Over het disrespecteren van toiletten gesprokenik heb gisteren rauwe ui gegeten (sausje van curry, mayo en ui) en ik heb geen buikpijn? Sowieso al een tijd niet gehad. En ik heb dus geen flauw idee waarom niet, want ik eet niks anders? Het enige dat ik sinds twee weken doe is elke dag een beker Optimel mee naar het werk en vorige week was dat nepOptimel van de Aldi.
Stomme darmenOf misschien (vr)eet ik nu zoveel dat er geen plaats meer is voor gas, alleen voor solids.
Ja dat kan de uien verklarenquote:
Was hangtquote:Op zondag 25 september 2011 22:18 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het is heel herkenbaarIk heb nu wel een ereader die ik kan meenemen
Toen ik naar Cuba ging heb ik vantevoren drie weken zitten klooien om boeken te kunnen lezen op mijn Sony Ericsson W810 (piepklein schermpje) omdat boeken meenemen veel te zwaar was en ik moest en zou meer dan vijf boeken mee
![]()
Ik moet dat van de 100jarige die uit het raam klom en verdween nog op de reader zetten.
Talk to the Mr (die op de koffer moest hangen om hem dicht te krijgenquote:Op zondag 25 september 2011 22:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mucho plezieros![]()
Dankjoe
E-readers vind ik niet zo net-echt![]()
Boeken van papier
quote:Op zondag 25 september 2011 22:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ahzo! Ik vind het nog steeds grappig dat jij uit hetzelfde stukje NL komt (en dat je ook bij onze favo Griek kwam, dat vertel ik steeds aan mensen"Jaa en ik ken iemand, die kwam jaaaaren terug al bij die Griek
Dus toen was ie al tof!"
)
quote:
Oh ik snáp het ook wel!quote:Op zondag 25 september 2011 22:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Talk to the Mr (die op de koffer moest hangen om hem dicht te krijgen).
In deze moderne tijd zou een tekort aan vroege vogels me niks verbazenquote:Op zondag 25 september 2011 22:30 schreef Ml-etje het volgende:
wat is er gedaan met vroege vogel zwemmen?
Ik lees enorm snel.quote:Op zondag 25 september 2011 22:35 schreef Syrena het volgende:
MI, als je snel leest (zoals ik) neem dan een vrij grote. De mijne is 5 inch dus ik moet al heel snel op de knop duwen om de bladzijde om te slaan, je komt zo niet lekker "in" het verhaal. En de knoppen van de mijne zijn vrij stug en zitten op een stomme plaats.
Bladeren met touchscreen is fijner (dat heb ik op mijn telefoon). e-Ink scherm is wel erg fijn, zeker als je lekker in de zon zit of ligt
Oe, hoe is het met jou nu? Ik wou je net smsen maar ik wist niet hoe vroeg je ging slapen ivm werk morgenquote:Op zondag 25 september 2011 22:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hai!
XM: hopelijk voel je je snel wat beter
Mar, ik heb even gemist hoe het nu met jou gaat. Heb vaker aan je gedacht dit weekend, hoop dat het wat fijner gaat.
Uniek: dat klinkt als heel erg geaccepteerd zijn, yay
Ik heb Vik geloof ik niet gezien (als je dit leest: is je blij alweer een beetje terug?)...
Verder vind ik jullie lief.
Chico weet wat laat isquote:Op zondag 25 september 2011 22:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Uniek en Sigme weten pas wat vroeg is!
Fijn weekend gehad, lekker vroeg slapen.
En nu heb ik het idee dat ik iets gemist hebquote:Op zondag 25 september 2011 22:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wij zijn vandaag begonnen aan het opknappen van de kamers boven. Met wij bedoel ik Martijn en Kees. Ik geef enkel aanwijzingen![]()
Verder voel ik me niet chillFysiek niet lekker en voel me verder ook blergh. Zullen de hormonen wel zijn, maar waar het ook aan ligt, ik ga nu lekker naar bed en hopelijk gaat het morgen beter. Zoals het nu gaat, zie ik me niet voor de klas staan
![]()
Anyhoo, slaap lekker iedereen
Smsen kan altijd, geluid daarvan staat toch uitquote:Op zondag 25 september 2011 22:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe, hoe is het met jou nu? Ik wou je net smsen maar ik wist niet hoe vroeg je ging slapen ivm werk morgen
Awwwquote:Op zondag 25 september 2011 22:51 schreef MarMar het volgende:
Lief van je coco, maar helaas... wel lekker stoned en pijnvrij genoeg om het weekend te overleven en nu zit ik te zenuwen voor wat morgen en de rest van de week gaat brengen.
quote:Op zondag 25 september 2011 22:52 schreef loveli het volgende:
[..]
De hormonen beginnen erin te hakken?
quote:Op zondag 25 september 2011 22:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Smsen kan altijd, geluid daarvan staat toch uitLief btw
![]()
Ik voel me niet lekker, maar hij/zij/het zit er in ieder geval nog inDus dat is mooi
Ik ben bevruchtquote:Op zondag 25 september 2011 22:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En nu heb ik het idee dat ik iets gemist heb
Anyway, beterschap!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zondag 25 september 2011 22:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]gawd als ik ooit bouwvakkers moet zien te overtreffen bel ik jou
Het was een complimentquote:Op zondag 25 september 2011 22:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, het klinkt wat ranzig, maarrrrrrr... ik vind dat het veel beter de lading dekt
Zwanger klinkt alsof er een echte baby in mn buik zit. Op dit moment zit er een klompje cellen ter grootte van een rijstkorrel inDus voorlopig vind ik het meer bevrucht dan zwanger
Vanillevla, een kopje thee en een biskwietje eten terwijl je nog in bed ligt werken beter tegen ochtendmisselijkheid.quote:
OMGquote:Op zondag 25 september 2011 23:00 schreef loveli het volgende:
Ja, je bovenstukje zit niet symmetrisch, zou ik ook van balen.
Als je er echt niet blij van werd had je geen foto gepost
quote:Op zondag 25 september 2011 22:56 schreef Ml-etje het volgende:
Oh btw hierr word ik dus niet blij van
Eerlijke reactie: goede tetten; mooie, platte buik; in verhouding wel wat meer heup/bovenbeen (dus meer onderkant dan bovenkant) maar goede onderbenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt het op dat de onderkant breder is? --> Ja
Is het daardoor geen mooi figuur? --> Nee
Conclusie: nog steeds een goed figuur
Ik bedoel dus dat ieder figuur wel iets heeft dat afwijkt. Bij mij zou je constateren dat mijn tetten klein zijn in verhouding. En dan ik juist helemaal geen heup heb![]()
Thanksquote:Op zondag 25 september 2011 23:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Eerlijke reactie: goede tetten; mooie, platte buik; in verhouding wel wat meer heup/bovenbeen (dus meer onderkant dan bovenkant) maar goede onderbenen.
Valt het op dat de onderkant breder is? --> Ja
Is het daardoor geen mooi figuur? --> Nee
Conclusie: nog steeds een goed figuur
Vergelijk je het met een aantal jaar geleden of zie je erop de foto anders uit dan het beeld dat je had?quote:Op zondag 25 september 2011 23:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
OMGdat kan me dan weer niet interesseren.
Ik word er echt niet blij van maar het schijnt dat dat tussen mijn oren zitdus laat ik het maar aan anderen over die niet bevooroordeelt zijn
Mijn Mr telt dus niet mee
Slaap lekker!quote:Op zondag 25 september 2011 23:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
En nu ga ik echt slapen. Dag lieve Slankies
Fijne vakantie Maria!! Geniet ervan!!quote:Op zondag 25 september 2011 23:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Naais MIJe ziet wel dat je bouw is dat je benen breder zijn, maar verder ben ik het helemaal eensch met onze bevruchte deerne: goed lijf
![]()
Die buik, die wil ik ook![]()
![]()
En op die noot ga ik maffen! Morgen vroeg op en naar het vliegveld, dus tot donderdagavond ofzo, Slankies![]()
Heb er nog 3 dus ik zal eens foo's vergelijkenquote:Op zondag 25 september 2011 23:07 schreef _aurum_ het volgende:
ik zou gewoon een ander broekje scoren. ik heb ook meer heup en zo'n broekje doet mijn figuur geen goed.
Trusten
Ik heb altijd heel andere gedachten bij deze zin dan jij waarschijnlijk bedoelt. Iets met laatste rustplaats.quote:
Behalve het exhorbitante bod snap ik hem nietquote:
Ja het is niet allemaal verantwoordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Muks op 26-09-2011 07:27:51 ]soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
Laten we ervan uitgaan dat je je over een paar dagen dan ook veel beter voelt!quote:Op maandag 26 september 2011 07:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge..
Maria fijne vakantie meid.
MI: foto gemist
Mar: sterkte/succes vandaag!
Zo, alle M's gehad. Vannacht belabberd geslapen, heb weer heel veel pijn. Begon vorige week al beetje te zeuren, maar tis weer helemaal terug nu. Vrij nemen geen optie, want 2 drukke dagen omdat ik woe/do/vrij (logischerwijs) niet kan/ga werken.
Naja, gedeelde meh is halve meh dan maar!
quote:
^^quote:Op maandag 26 september 2011 07:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Laten we ervan uitgaan dat je je over een paar dagen dan ook veel beter voelt!
ik moest gister zo gniffelen om je geraspte chocola op brood. Donderdag weer hagelslag scorenquote:Op maandag 26 september 2011 08:58 schreef Jagärtrut het volgende:
sterkte, MarMar.
Yay, ik ga donderdag naar NL! Voor 5 hele dagen, heb er echt heel veel zin in!
ik had zo'n zin in chocola op brood...quote:Op maandag 26 september 2011 09:00 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik moest gister zo gniffelen om je geraspte chocola op brood. Donderdag weer hagelslag scoren![]()
quote:Op zondag 25 september 2011 20:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Whaah, de zoon van mijn aanstaande heeft net gevraagd of hij getuige mag zijn (hij is 18) dat betekend toch dat ik goedgekeurd ben?
Moet nu echt douchen en slapen, morgen weer vroeg pissen
quote:Op maandag 26 september 2011 10:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen slankerds!
Ben gister beetje verbrand in mn gewicht en nu heb ik een geirriteerd hoofd!
Vanavond kijken bij sportschool, ben benieuwd of ik een half jaar lid kan worden.
T9quote:Op maandag 26 september 2011 10:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]Awesome!
De spelfout, niet dat je gezicht verbrand is natuurlijk
Helaasch. Maar daarvoor ga ik dus mogelijk sportscholen.quote:
Crematorium wordt dan wel erg populair...quote:
ik vraag me nog steeds af waarom jij dit doet. Volgens mij heb jij helemaal niet gewicht teveel, en wil je gewoon een paar kilo's kwijt.quote:Op maandag 26 september 2011 11:08 schreef _Calimero_ het volgende:
Oei verbranden in je gewicht, hihi
Ik ga vanavond voor het eerst spinnen met zo weinig energieinname.. ben benieuwd hoe dat gaat! Ga in elk geval vlak ervoor mijn soepje eten :-)
Mijn dagen zien er nu zo uit:
O: Reep
L: soep
D: soep
veel variatie he![]()
Nog maar twee weken
^^ volgens mij heb je helemaal geen kickstart nodig en is langzamer afvallen met gewoon eten met die paar kilo's die je kwijt wil echt een betere optie.quote:Op maandag 26 september 2011 11:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vraag me nog steeds af waarom jij dit doet. Volgens mij heb jij helemaal niet gewicht teveel, en wil je gewoon een paar kilo's kwijt.
Je kunt er ook hele lekker salade mee makenquote:Op maandag 26 september 2011 11:19 schreef Muis006 het volgende:
Oh even een impromptu jubel
Ik heb gisteren (uit eten) spaghetti met gamba's. spekjes en bladspinazie gehad en het was ontzettend lekker. Nu ben ik bladspinazie-fanaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op maandag 26 september 2011 11:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je kunt er ook hele lekker salade mee maken
Jammer dat het nitraatrijk is, anders at ik het vaker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu sporten betekent wel meer vetverbranding. Als het vol te houden is, waarom niet?quote:Op maandag 26 september 2011 11:15 schreef Goodbye het volgende:
Zou je wel gaan sporten?Miss pas mee beginnen als je weer 'echt' eet? Toen ik low carb deed heb ik ook niet gesport.
Als het vol te houden is, oké. Ik trok dat niet!quote:Op maandag 26 september 2011 11:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Nu sporten betekent wel meer vetverbranding. Als het vol te houden is, waarom niet?
quote:Op maandag 26 september 2011 11:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jammer dat het nitraatrijk is, anders at ik het vaker.
Ik zal wel even verder zoeken naar het wetenschappelijk onderzoekquote:Een groep voeding- en kankerexperts heeft vorig jaar voor KWF-kankerbestrijding de huidige kennis over de relatie tussen voeding en kanker op een rijtje gezet. Enkele conclusies: nitraat in voedsel leidt niet tot een verhoging van de kans op maagkanker (want daar gaat het om), blootstelling aan nitriet hoeft evenmin een probleem te zijn. Sterker: beperking van de groenteconsumptie (om een teveel aan nitraat te voorkomen) is zelfs nadelig voor de gezondheid. Trek u kortom niets aan van Voedingscentrum en Consumentenbond, die nog steeds moeilijk doen over nitriet, maar eet zoveel sla, spinazie, andijvie en kool als u wilt.
Ben je echt zoveel aangekomen sinds de laatste keer dat ik je zag?quote:Op maandag 26 september 2011 11:08 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ga vanavond voor het eerst spinnen met zo weinig energieinname.. ben benieuwd hoe dat gaat! Ga in elk geval vlak ervoor mijn soepje eten :-)
veel variatie he![]()
Nog maar twee weken
quote:Op maandag 26 september 2011 11:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[..]
Ik zal wel even verder zoeken naar het wetenschappelijk onderzoek
Neuh dat valt wel mee denk ik, afgelopen half jaar wat happy kilo;s haha. Maar ben wel echt te zwaar en misschien de mazzel dat ik het 'kan hebben' qua bouwquote:Op maandag 26 september 2011 11:44 schreef Probability het volgende:
[..]
Ben je echt zoveel aangekomen sinds de laatste keer dat ik je zag?
Ik ga gewoon kijken hoe het gaat. Zal iig heel wat tandjes lager dan normaal moetenquote:Op maandag 26 september 2011 11:15 schreef Goodbye het volgende:
Zou je wel gaan sporten?Miss pas mee beginnen als je weer 'echt' eet? Toen ik low carb deed heb ik ook niet gesport.
\Over het algemeen wel inderdaad. maar bij mij lukt dat dus niet.. dat resulteert in snoepbuien en frustraties. dit is zwaar en kost me héél veel wilskracht, maar ik ben nu eenmaal een beetje 'alles of niets' type dus daarom lukt het me denk ik.quote:Op maandag 26 september 2011 11:27 schreef MarMar het volgende:
[..]
^^ volgens mij heb je helemaal geen kickstart nodig en is langzamer afvallen met gewoon eten met die paar kilo's die je kwijt wil echt een betere optie.
hihi ik word niet zomaar te dun. Volgens bmi mag ik 52 wegen of 53. Maar ik denk niet dat ik er dan nog erg gezond en mooi in verhouding uitzie. Lager dan 57 moet ik niet willen. mijn plan is nu om rond de 60 te stabiliseren.quote:Op maandag 26 september 2011 11:52 schreef V1z0R het volgende:
Owee als je te dun wordt!
![]()
En schijt aan BMI! 112kg bij 1m98!
Wat is je vetpercentage? Kan me voorstellen dat je 68 kilo teveel vindt bij jouw lengte, kan me ook voorstellen dat je met wielrennen aardige beenspieren hebt.quote:Op maandag 26 september 2011 11:48 schreef _Calimero_ het volgende:
Neuh dat valt wel mee denk ik, afgelopen half jaar wat happy kilo;s haha. Maar ben wel echt te zwaar en misschien de mazzel dat ik het 'kan hebben' qua bouwgewicht was 68 kilo bij 1.62
Je krijgt dus begeleidng avn zo;n consulente. en ik heb eentje die jaren in de zorg heeft gewerkt en een redelijke achtergrondkennis heeft. Ze doet dit al jaaaren ook, dus kan er wel wat meequote:Op maandag 26 september 2011 11:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat is je vetpercentage? Kan me voorstellen dat je 68 kilo teveel vindt bij jouw lengte, kan me ook voorstellen dat je met wielrennen aardige beenspieren hebt.
Hoop dat je het eraf krijgt en daarna een goed patroon vast kunt houden. Heb je daar goede hulp bij?
Ik bedoel professionele begeleiding om na dit programma een goed patroon vast te houden en niet in oude valkuilen te vallen.quote:Op maandag 26 september 2011 12:05 schreef _Calimero_ het volgende:
Je krijgt dus begeleidng avn zo;n consulente. en ik heb eentje die jaren in de zorg heeft gewerkt en een redelijke achtergrondkennis heeft. Ze doet dit al jaaaren ook, dus kan er wel wat mee![]()
quote:En als ik ga samenwonen zal het nķg moeilijker gaan en minder aantrekkelijk zijn om me te vergrijpen aan hele pakken koekjes(nu nog niet, maar zal ws ook niet meer dan half jaar duren..
_
Whehehe dat is waar GBquote:Op maandag 26 september 2011 12:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik bedoel professionele begeleiding om na dit programma een goed patroon vast te houden en niet in oude valkuilen te vallen.
[..]
maar spinnen is gewoon heel intensief en volgens mij zit Cali echt superlaag in d'r kcals.quote:Op maandag 26 september 2011 11:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Nu sporten betekent wel meer vetverbranding. Als het vol te houden is, waarom niet?
Haal die eikel van een baas van me af, hij probeert me op te eten?quote:Op maandag 26 september 2011 12:23 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
maar spinnen is gewoon heel intensief en volgens mij zit Cali echt superlaag in d'r kcals.
Kans is groot dat ze spiermassa gaat verbranden
Je mag wel sporten, maar dingen met lage intensiteit.
Als je baas je 20% langer laat werken sporten en hij gaat je 20% minder betalen eten, dan zeg je toch ook donder op.
Vervang werken door sporten en betalen door eten en dan weet je wat je lichaam tegen je zegt
Oh ja, dat was het.quote:Op maandag 26 september 2011 12:23 schreef _aurum_ het volgende:
Je mag wel sporten, maar dingen met lage intensiteit.
Hoe houd je dit vol?quote:Op maandag 26 september 2011 11:08 schreef _Calimero_ het volgende:
veel variatie he![]()
Nog maar twee weken
Ruilen tegen een laarzenfoto?quote:Op maandag 26 september 2011 07:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge..
Maria fijne vakantie meid.
MI: foto gemist
Mar: sterkte/succes vandaag!
Zo, alle M's gehad. Vannacht belabberd geslapen, heb weer heel veel pijn. Begon vorige week al beetje te zeuren, maar tis weer helemaal terug nu. Vrij nemen geen optie, want 2 drukke dagen omdat ik woe/do/vrij (logischerwijs) niet kan/ga werken.
Naja, gedeelde meh is halve meh dan maar!
Geen stiekeme update tussendoor?quote:Op maandag 26 september 2011 12:55 schreef Syrena het volgende:
Ja, waarom werkt het dan op alle andere pc's nog wel gewoon? Dus ik vermoed dat er iets mis is met het apparaatbeheer. Zo maar ff verder klooien als iedereen terug is van pauze.
Dat zou kunnen ja... Maar dat weet je alleen als je het vraag wat diegene eigenlijk denkt, lijkt me..quote:Op maandag 26 september 2011 13:01 schreef V1z0R het volgende:
Vraagje:
Ik ken dus iemand die echt flink overgewicht heeft (gok wel zo'n 40-50kg), die dus geregeld een-of-ander dieet probeert maar telkens faalt. Nu weet ik dat diegene hier best wel mee zit, maar wanneer diegene iets eet wat 'slecht' is zoals chocolade(hele reep in een keer) of transvetgevulde bagger, er ineens heel lacherig over doet.
Is dit nu om te verhullen dat diegene gigantisch van zichzelf baalt wanneer 'ie zich volpropt met bagger?
Syrena, niet heel toevallig mute-knop ingedrukt per ongeluk of zo?
Ja.. Tenminste, dat heb ik wel een beetje gehad. Ik heb dan geen ernstig overgewicht maar ik zei altijd dat ik het wel kon hebben en dat ik dat er heus wel weer af zou zwemmen. Niet dus.quote:Op maandag 26 september 2011 13:01 schreef V1z0R het volgende:
Vraagje:
Ik ken dus iemand die echt flink overgewicht heeft (gok wel zo'n 40-50kg), die dus geregeld een-of-ander dieet probeert maar telkens faalt. Nu weet ik dat diegene hier best wel mee zit, maar wanneer diegene iets eet wat 'slecht' is zoals chocolade(hele reep in een keer) of transvetgevulde bagger, er ineens heel lacherig over doet.
Is dit nu om te verhullen dat diegene gigantisch van zichzelf baalt wanneer 'ie zich volpropt met bagger?
ik had het kunnen wetenquote:Op maandag 26 september 2011 12:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Haal die eikel van een baas van me af, hij probeert me op te eten?
da's waarschijnlijk zijn pokerface idd. Ken wel meer mensen die zo reageren.quote:Op maandag 26 september 2011 13:01 schreef V1z0R het volgende:
Vraagje:
quote:
Dat gaat niet de uitwerking hebben die je zou willen. Mensen willen niet dik zijn of worden, ze willen niet falen met een dieet, een boze blik van jou benadrukt dat falen.quote:Op maandag 26 september 2011 13:31 schreef V1z0R het volgende:
Grote kans dus dat het wel zo is? Zal haar de volgende keer wel boos aankijken als ze het doet!
Helemaal als er weer eens, 'Geen enkel dieet werkt voor mij', eruit gooit
ik vind het zo ingewikkeld en moeilijk dat ik geen zin had om antwoord te gevenquote:
Boos aankijken helpt niet. Vragen hoe ze zich voelt dat geen enkel dieet helpt, kan misschien de deur op een kiertje zettenquote:Op maandag 26 september 2011 13:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]wel aardig dat 'ie dan 20% minder eet
Grote kans dus dat het wel zo is? Zal haar de volgende keer wel boos aankijken als ze het doet!
Helemaal als er weer eens, 'Geen enkel dieet werkt voor mij', eruit gooit
Ik ben zelf ook >45kg zwaarder geweest dan ik nu ben en toen ik zo dik was vond ik het lastig als mensen opmerkingen maakte over dieet/gewicht/etc, maar er af en toe rustig, op een normale manier over praten was voor mij wel het beste (voornamelijk met m'n moeder). Mijn ervaring is dat iemand er wel echt zelf aan toe moet zijn om af te vallen, het zelf écht moet willen, anders lukt het niet, ondanks goedbedoelde adviezen.quote:Op maandag 26 september 2011 14:00 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zou het eens in dieet vragen viz (op een normale manier - niet rellen!) Er zijn er een paar met zelfinzicht en humor. Misschien kunnen zij uitleggen hoe dit zit. Hoe zat het eigenlijk bij jezelf viz? Jij bent toch ook dik geweest?
Dat had je zelf ook al bedacht natuurlijk... Had je gehoopt dat er iets meer uit die afspraak zou komen?quote:Op maandag 26 september 2011 15:03 schreef MarMar het volgende:
thuis.
Onderzoeken afwachten, dus nog geen concreet nieuws behalve dan dat dok schrok van hoe hard het de verkeerde kant op gaat![]()
Verder heb ik even niets te zeggen atm.
Ik maar een ding. Kut dat de dokter bevestigt dat je inderdaad achteruit gaat.quote:Op maandag 26 september 2011 15:03 schreef MarMar het volgende:
thuis.
Onderzoeken afwachten, dus nog geen concreet nieuws behalve dan dat dok schrok van hoe hard het de verkeerde kant op gaat![]()
Verder heb ik even niets te zeggen atm.
MagJe mij wel pm-en als je wilt. Type op mijn telefoon, dus een lang antwoord is lastig, maar lezen gaat primaquote:Op maandag 26 september 2011 15:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Och, lieve Mar... Knuffel!
Ik zit ergens mee maar ik zet het liever niet op internet. Zou ik iemand mogen pm' en?
Ik ben meer verbaasd dat jij je daar over verbaast.quote:Op maandag 26 september 2011 15:43 schreef V1z0R het volgende:
Bah, Mar
Er achter komen dat er een opleiding is tot Afro-kapper
Altijd DaD
quote:Op maandag 26 september 2011 15:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit ergens mee maar ik zet het liever niet op internet. Zou ik iemand mogen pm' en?
Vind het wel erg specifiek eigenlijkquote:Op maandag 26 september 2011 15:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben meer verbaasd dat jij je daar over verbaast.
Tuurlijk!quote:Op maandag 26 september 2011 15:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee, iets minder wellicht.. een dok zien schrikken van hoe slecht het gaat had ik niet verwacht iig.quote:Op maandag 26 september 2011 15:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat had je zelf ook al bedacht natuurlijk... Had je gehoopt dat er iets meer uit die afspraak zou komen?
Voor een deel ongeveer drie dagen en voor een deel langer (tot drie weken geloof ik) en morgen moet ik nog een keer want een deel moet nuchter.quote:Op maandag 26 september 2011 15:52 schreef _aurum_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Sterkte MarHoelang moet je nog wachten op de uitslagen van de onderzoeken?
Heel veel sterkte Mar.quote:Op maandag 26 september 2011 16:59 schreef MarMar het volgende:
[..]
Voor een deel ongeveer drie dagen en voor een deel langer (tot drie weken geloof ik) en morgen moet ik nog een keer want een deel moet nuchter.
DaD, succes met de evils meis.quote:Op maandag 26 september 2011 16:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
PM'etjes verzonden.
Voor de duidelijkheid: it's a bad thing.
dat ja...quote:Op maandag 26 september 2011 16:00 schreef _Calimero_ het volgende:
DaD:
volgens mij heb je voldoende luisterende oren, maar als je het prettig vind mag je altijd een PM sturen!
Das mooi k*t allemaalquote:Op maandag 26 september 2011 16:57 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nee, iets minder wellicht.. een dok zien schrikken van hoe slecht het gaat had ik niet verwacht iig.
En thx all
Wat zij zegt. En sterkte sowieso.quote:Op maandag 26 september 2011 16:00 schreef _Calimero_ het volgende:
DaD:
volgens mij heb je voldoende luisterende oren, maar als je het prettig vind mag je altijd een PM sturen!
^^quote:Op maandag 26 september 2011 16:00 schreef _Calimero_ het volgende:
DaD:
^^quote:Op maandag 26 september 2011 16:00 schreef _Calimero_ het volgende:
DaD:
^ en sterkte met wat het ook isquote:Op maandag 26 september 2011 16:00 schreef _Calimero_ het volgende:
DaD:
Dit dus XM.quote:Op maandag 26 september 2011 17:56 schreef loveli het volgende:
Jeu mar... wat zuur. sterkte...
xm, als een ander meer pijn heeft dan jij wordt de jouwe niet opeens minder.![]()
zal de conclusies van mn onderzoek naar zout in voorverpakte aardappelen wel een andere keer dumpen hier
Lijkt me proberen waardquote:Op maandag 26 september 2011 18:25 schreef Ml-etje het volgende:
Oh en ladies speltpasta is echt lekker!
Nee bij de biowinkel gehaald.quote:Op maandag 26 september 2011 18:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
DaDpm?
[..]
Lijkt me proberen waardZelfgemaakt?
Twee per dag of alleen vandaag twee?quote:Op maandag 26 september 2011 18:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dit dus XM.
Overigens dacht ik net hetzelfde...ik twijfel over mijn 2 naprox van de dag het is niet gezond maar m'n benen doen met vlagen echt zeer.
Zie dat er een "e" is weggevallen.quote:Op maandag 26 september 2011 19:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Twee per dag of alleen vandaag twee?
dat lijkt me nu juist zo fijn ontopic.quote:Op maandag 26 september 2011 17:56 schreef loveli het volgende:
Jeu mar... wat zuur. sterkte...
xm, als een ander meer pijn heeft dan jij wordt de jouwe niet opeens minder.![]()
zal de conclusies van mn onderzoek naar zout in voorverpakte aardappelen wel een andere keer dumpen hier
Oja, en een blikje energy drink. Mijn grote zwakte.quote:Op maandag 26 september 2011 20:15 schreef Lago het volgende:
Sterkte voor alle slankies die zich niet goed voelen, hoop dat het snel met iedereen toch wat beter zal gaan.Zet mijn zelfmedelijden over m'n eeuwig durende verkoudheid toch weer even in perspectief.
Lijstje voor vandaag:
O) Havermout, koffie
T/L/T) 4 x snee brood met basilicum-knoflookkaas & auberginepasta
T) Handje dry roasted pinda's
D) Pompoentaart.
Echt verschrikkelijk, hč. En ik weet wel beter, da's het jammere.quote:Op maandag 26 september 2011 20:25 schreef _aurum_ het volgende:
Goodbye je maaltijden zijn ok, maar je T's zijn gewoon ruk
Dat moet morgen beter *boos kijkt*
In dat kaderquote:Op maandag 26 september 2011 20:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat lijkt me nu juist zo fijn ontopic.
M'n oven staat voor te verwarmen voor pizza, net Zweedse cursus gehad. Hoe frustrerend, we hebben het wel een uur gehad over wat een werkwoord is...
Ja, voel me alweer een stuk beterquote:Op maandag 26 september 2011 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe is het met jou Coco? Alweer wat beter?
Heb vandaag een functioneringsgesprek gehad van 2 uur, ben er helemaal moe van
Heb het net nog droog gehoudenZelf functioneer ik prima, wel fijn om te horen
Hopelijk nog een fijne avond lieverds.
Gelukkigquote:Op maandag 26 september 2011 20:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, voel me alweer een stuk beterMorgen gewoon lekker werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |