Oh echt?quote:Op zondag 25 september 2011 16:08 schreef Muks het volgende:
In voorverpakte krieltjes/aardappeltje weer wel !!
die voorverpakte aardappeltjes zijn meestal geblancheerd, dat zal wel in water met zout gaan.quote:Op zondag 25 september 2011 16:27 schreef loveli het volgende:
In alle voorverpakte of alleen de gekruide varianten? Zout bij een voorverpakt product heeft als gevolg dat je vocht onttrekt, met dat in m'n achterhoofd lijkt het me niet verstandig van de fabrikant.
Noop. Hooguit een middel tegen grijskleuring erbij, voor zover ik weet. Dat zou dan wel weer een zout kunnen zijn (chemisch gezien, niet per se iets met natrium, maar een metaal + halogeen dat is toch de definitie van een zout? *twijfel*).quote:Op zondag 25 september 2011 16:27 schreef kwakz0r het volgende:
die voorverpakte aardappeltjes zijn meestal geblancheerd, dat zal wel in water met zout gaan.
rigoreus! lolquote:Op zondag 25 september 2011 17:21 schreef loveli het volgende:
Ik las: Benen zijn 1 cm te dik, die gaaN er echt wel af.
gniffel ja dat klinkt absurd maar mijn benen kunnen door de oedeem niet echt afvallen dus alles wat eraan komt..quote:Op zondag 25 september 2011 17:22 schreef MarMar het volgende:
Jemig 1 cm te dik waarvoor? Wel heul preciesmaar idd, 1 cm krijg je er ongetwijfeld wel af.
Slaap jaquote:
Ja maar ik heb nu een bonuskaartquote:
En voor de 10% personeelskorting die ik krijg.quote:Op zondag 25 september 2011 19:55 schreef loveli het volgende:
Lidl is een prijsvechter, AH is een servicesupermarkt. Boodschappen doen bij de Lidl is niet leuk, je gaat erheen om goedkoop veel B-merken in te slaan en een half uur in de rij voor de kassa te staan. Voor keus, kwaliteit en koffie/krantje/bankje tijdens het winkelen ga je naar AH.
Bij de weg, van spruitjes tijdens een foodfight kun je blauwe plekken krijgen
Oh die. Dan doe je er nog lang meequote:Op zondag 25 september 2011 19:58 schreef Syrena het volgende:
Lidl![]()
Ik heb driekwart kwarktaart op in 2.5 dagen nog meer troep. It must stop
![]()
Morgen weer normaal doen.
Ik moest me inhouden, want hij stond bij mijn ouders in de koelkast. Mijn moeder vond 'm niet lekker en mijn vader ook niet zo, maar ik ken hem en heb dus netjes een behoorlijk stuk voor 'm laten staan.quote:Op zondag 25 september 2011 19:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Oh die. Dan doe je er nog lang mee
Pfff, ik ben ook een hele aardige vakkenvuller van de AH hoor.quote:Op zondag 25 september 2011 20:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind de mensen bij de AH een beetje niet mijn type maar het komt goed *heeft een tuniekje van moeders aan*
Was vandaag bij de Jumbo (ja die is op zondag open vanaf 16.00) en toen wist ik het zeker: Ramp op komst!
Wat een drukte, niet normaal!
Wat ik er moest: Zin in chips en hamburgers
De LIdl zijn ze superaardig, bijna te behulpzaam.. super!
De c1000 hier was goed maar kom er weinig meer.
Jij kunt niets aan appies beleid doenquote:Op zondag 25 september 2011 20:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Pfff, ik ben ook een hele aardige vakkenvuller van de AH hoor.![]()
Zij worden jonger (gemiddeld).quote:Op zondag 25 september 2011 20:14 schreef MarMar het volgende:
Worden zij jonger of worden wij ouder?
Boven de 20 tref je ze niet meer.quote:
Aardig maar eng?quote:Op zondag 25 september 2011 20:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Pfff, ik ben ook een hele aardige vakkenvuller van de AH hoor.![]()
Ze komen binnen met 15, contract wordt na de derde keer niet meer verlengd.quote:
Ah het is nog leuker gewordenquote:Op zondag 25 september 2011 20:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Ze komen binnen met 15, contract wordt na de derde keer niet meer verlengd.
quote:Op zondag 25 september 2011 20:22 schreef loveli het volgende:
Voor de prijs van 1 18-jarige krijg je er 2 van 15. Hamsteren
quote:Op zondag 25 september 2011 20:37 schreef uniekhoorn het volgende:
ML wil wel je was ophangen maar dat is geen AH salaris kan ik je vertellen
Kledingadvies: slank/dun met buik.. wat aan? heb nu een tuniekje..volgens mij accentueert dat alleen maar?
Straks maar weer hele dikke truien aan zonder iets van modieus, veel beter!
quote:Op zondag 25 september 2011 20:40 schreef loveli het volgende:
Voor een AH-salaris en reiskosten wil ik best die was ophangen.
Ach ja, ik ben ook werkloos vanaf 2 december. Ze mogen maar 3 keer verlengen en dit zou dan mijn 4e keer wordenquote:Op zondag 25 september 2011 20:22 schreef loveli het volgende:
Voor de prijs van 1 18-jarige krijg je er 2 van 15. Hamsteren
Eng? Ik? Die gedachte is pas eng.quote:Op zondag 25 september 2011 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Aardig maar eng?
Nee de mensen die er komen, toch een beetje de 'rijkere"
Wij worden iig ouder en de jeugd in de supermarkt is heel vriendelijk moet ik zeggen
quote:
Nee, ik ga maar eens alvast op zoek naar werk voor in de vakanties, ik heb nu al bijna geen tijd meer voor huiswerk, aangezien ik les heb tot 17.30u meestal.quote:Op zondag 25 september 2011 20:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nog een andere optie qua werk?
Vakbond? Ze mogen wettelijk gezien best vaker verlengen, maar als ze je houden zitten ze aan je vast en dat is duur. Iets met leeftijdsdiscriminatie. AH houdt nl zelf vol dat het geen beleid is om na de derde keer niet te verlengen omdat de vakkenvullers gaan studeren enzo en dat daarom contracten niet verlengd worden. Of dat mensen niet voldiende presteren. Vraag voor de gein zwart op wit wat de reden is dat je niet verlengd mag worden.quote:Op zondag 25 september 2011 20:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben ook werkloos vanaf 2 december. Ze mogen maar 3 keer verlengen en dit zou dan mijn 4e keer worden
Ik weet het nog niet hoor!quote:Op zondag 25 september 2011 20:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Vakbond? Ze mogen wettelijk gezien best vaker verlengen, maar als ze je houden zitten ze aan je vast en dat is duur. Iets met leeftijdsdiscriminatie. AH houdt nl zelf vol dat het geen beleid is om na de derde keer niet te verlengen omdat de vakkenvullers gaan studeren enzo en dat daarom contracten niet verlengd worden. Of dat mensen niet voldiende presteren. Vraag voor de gein zwart op wit wat de reden is dat je niet verlengd mag worden.
Als je lief/goed bent mag je soms na 3 maanden terugkomenquote:Op zondag 25 september 2011 20:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nog een andere optie qua werk?
Haha dat had ik ooit ook bij een bijbaantje! Na drie contracten moest je er even 3 maanden uit en dan mocht je weerquote:Op zondag 25 september 2011 20:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je lief/goed bent mag je soms na 3 maanden terugkomenUiteraard begin je dan weer in een salarisschaal zonder functiejaren.
5000? Ik hoop dat je een grapje maaktquote:Op zondag 25 september 2011 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja maar ik heb nu een bonuskaart
Maar dure spruitjes zijn nog altijd beter dat de 5000 kcal die ik heb gegeten zonet...
de spruitjes komen hard aan dit jaarquote:Op zondag 25 september 2011 19:55 schreef loveli het volgende:
Lidl is een prijsvechter, AH is een servicesupermarkt. Boodschappen doen bij de Lidl is niet leuk, je gaat erheen om goedkoop veel B-merken in te slaan en een half uur in de rij voor de kassa te staan. Voor keus, kwaliteit en koffie/krantje/bankje tijdens het winkelen ga je naar AH.
Bij de weg, van spruitjes tijdens een foodfight kun je blauwe plekken krijgen
Zak chipitochips, 4 hamburgers, 2 krentenbollen met kaas, 2 cornetto's, kom versgeslagen slagroom met 3 wafels, 4 aardappelkroketjes, reep chocolade en nog wel watquote:Op zondag 25 september 2011 20:51 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
5000? Ik hoop dat je een grapje maakt
OF heb je bijna een liter olijfolie naar binnen gegoten?
Ik kreeg destijds na een tijdelijk contract direct een vast contract...quote:Op zondag 25 september 2011 20:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Vakbond? Ze mogen wettelijk gezien best vaker verlengen, maar als ze je houden zitten ze aan je vast en dat is duur. Iets met leeftijdsdiscriminatie. AH houdt nl zelf vol dat het geen beleid is om na de derde keer niet te verlengen omdat de vakkenvullers gaan studeren enzo en dat daarom contracten niet verlengd worden. Of dat mensen niet voldiende presteren. Vraag voor de gein zwart op wit wat de reden is dat je niet verlengd mag worden.
tof!!quote:Op zondag 25 september 2011 20:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Whaah, de zoon van mijn aanstaande heeft net gevraagd of hij getuige mag zijn (hij is 18) dat betekend toch dat ik goedgekeurd ben?
Moet nu echt douchen en slapen, morgen weer vroeg pissen
knap dat je 't eerlijk toegeeft....of ben je nog iets vergetenquote:Op zondag 25 september 2011 20:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zak chipitochips, 4 hamburgers, 2 krentenbollen met kaas, 2 cornetto's, kom versgeslagen slagroom met 3 wafels, 4 aardappelkroketjes, reep chocolade en nog wel wat
Tijden veranderen.quote:Op zondag 25 september 2011 20:54 schreef Ewelina het volgende:
Ik kreeg destijds na een tijdelijk contract direct een vast contract...
Je gedachten verzetten gaat nu vast niet zo goed lukken.. Ik hoop dat de tijd voorbij vliegt en je het gauw hebt gehad allemaal, mop.quote:
Achter elkaar? Ik wilde vragen waar je het laat, maar je eet normaal gesproken al redelijk veel. Maar dan iets magerder en gezonder enzoquote:Op zondag 25 september 2011 20:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zak chipitochips, 4 hamburgers, 2 krentenbollen met kaas, 2 cornetto's, kom versgeslagen slagroom met 3 wafels, 4 aardappelkroketjes, reep chocolade en nog wel wat
Zoals een wijze Slankie ooit al zei: gedeelde meh is halve mehquote:Op zondag 25 september 2011 21:20 schreef MarMar het volgende:
En wil dat niet, dan kom je maar gewoon meh-en en dan wordt het nogsteeds vanzelf donderdag
Verily!quote:Op zondag 25 september 2011 21:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zoals een wijze Slankie ooit al zei: gedeelde meh is halve meh
Franchiser, helpt ook wel denk ik.quote:
Wat een wijze woordenquote:Op zondag 25 september 2011 21:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zoals een wijze Slankie ooit al zei: gedeelde meh is halve meh
Je kunt daar ook vast een boek kopen!quote:Op zondag 25 september 2011 21:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Verily!
Ware woorden van Mar, het nare is vaak voorbij voor je er erg in hebt! Dat zei ik tegen mezelf toen ik voor het eerst in een achtbaan zat, dan is het wel heul accuraat, want dat ritje duurde maar een minuut of wat![]()
Oe, dilemma: extra ruimte in tas of extra boek meenemen? Game of Thrones is bijna uit (nog 130 pagina's!) en ik wil in het vliegtuig en de trein niet zonder leesvoer zittenMaar aan de andere kant verwacht ik niet teveel te zullen lezen
Nein, I'm disrespecting someone elses toilet!quote:Op zondag 25 september 2011 21:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hmm je hebt gelijk Phaidra! Maar het andere boek is deel 2 van de serieOf ik moet idd gewoon wat anders meenemen... maar ik zit hier zo lekker in
![]()
</boekennerd>
Wat voor foto's heb je gemaakt?![]()
Oei Anna, dan zal je nu idd een verdraaid goeie stoelgang hebbenBen je wieder zuruck?
Dat maakt het wel lastiger ja. Ik weet het ook niet! /makkelijke oplossingquote:Op zondag 25 september 2011 21:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hmm je hebt gelijk Phaidra! Maar het andere boek is deel 2 van de serieOf ik moet idd gewoon wat anders meenemen... maar ik zit hier zo lekker in
![]()
</boekennerd>
Wat voor foto's heb je gemaakt?![]()
Oei Anna, dan zal je nu idd een verdraaid goeie stoelgang hebbenBen je wieder zuruck?
Sterktequote:Op zondag 25 september 2011 21:55 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nein, I'm disrespecting someone elses toilet!
Heeeel veel plezier in Barcelona!
Tregging van de H&M (die van 9.95 met rits opzij), die zijn hoog en strak en houden dus al wat buik tegen. Tuniek erop, neem er eentje met een patroon (wederom H&M, die van Divided met de driekwart mouwtjes en de blommen). Ze hebben ook tunieken die strak zijn tot net onder je boobs en dan wijd worden (effen bruin, rood, zwart, petrol etc.)quote:Op zondag 25 september 2011 20:37 schreef uniekhoorn het volgende:
ML wil wel je was ophangen maar dat is geen AH salaris kan ik je vertellen
Kledingadvies: slank/dun met buik.. wat aan? heb nu een tuniekje..volgens mij accentueert dat alleen maar?
Straks maar weer hele dikke truien aan zonder iets van modieus, veel beter!
Oei da's vervelendquote:Op zondag 25 september 2011 21:55 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nein, I'm disrespecting someone elses toilet!
Heeeel veel plezier in Barcelona!En ik zou gewoon het boek wat je du moment leest meenemen.
Oh glappig!quote:Op zondag 25 september 2011 21:56 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat maakt het wel lastiger ja. Ik weet het ook niet! /makkelijke oplossing.
Ik moest nog aan je denken, ik was met andere leden van de fotoclub naar De Rijp en kwam langs jouw woonplaats gereden! Ik heb overwegend foto's gemaakt van schattige oude huisjes en molens. Echt een schattig dorpje en helemaal niet zo toeristisch. Van de week zal ik de foto's wel op FB zetten.
Binnendoor richting purmerend.quote:Op zondag 25 september 2011 22:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oei da's vervelendHopelijk gaat het snel beter met de buuk
![]()
DankjoeeeEn ja dat denk ik ook maar
130 pagina's is nog best wat en er zitten nog wat appendixen bij
En anders koop ik voor de terugweg idd gewoon een nieuwe
[..]
Oh glappig!Ik heb geen idee waar De Rijp is
Maar leuk, zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |