Jammer, dit zou echt een mooie match-up zijn geweest!quote:Op woensdag 28 september 2011 03:10 schreef leeroy het volgende:
@danawhite: I jumped the gun on Machida vs Davis. Just found out Davis is still recovering from knee surgery. Sorry about that!
Dus Machida vs Davis word het dus niet
Dat denk ik dus ook. Badr doet het in de kickbokswereld heel goed, maar boksen is een ander spelletje. Zijn kin is ook niet heel sterk te noemen.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hari is niet goed genoeg om als bokser de top te halen. Beide Klitschko's zouden niets van hem heel laten. Maar misschien heb ik het verkeerd. Het is wel beter dat Hari zich volledig op een sport gaat richten in plaats van beiden half te doen. Ik heb alleen het idee dat mensen boksen vaak onderschatten.
Stiekem hoop ik dat Jones nog een paar keer succesvol zijn titel verdedigt de komende 1-2 jaar en dat uiteindelijk Mousasi zijn titel afpaktquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Van de huidige toppers, zie ik toch echt Machida als de grootste kanshebber. Phil Davis komt er niet aan. Misschien kan Gustafsson nog uitgroeien tot een bedreiging..
Lol Mousasi mocht willen dat hij Jones naar de grond krijgt.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat Jones nog een paar keer succesvol zijn titel verdedigt de komende 1-2 jaar en dat uiteindelijk Mousasi zijn titel afpakt
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:06 schreef Fenomeno het volgende:
Waarom gaat hari niet lekker MMA doen?
Silva vs GSP zie ik veel eerder gebeuren dan Silva vs Jones. Die laatste twee zijn namelijk dikke maatjes. Ik denk persoonlijk ook dat Silva weinig trek heeft in een gast als Jones.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:13 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Lol Mousasi mocht willen dat hij Jones naar de grond krijgt.
Nee ik zeg dat die Jones gewoon té overpowered is voor de LHW. Hij moet gewoon naar de HWs gaan om echt gechallenged te worden. Maar goed.. hij zal eerst wel lekker kassen in zijn huidige gewichtsklasse.
Wat nou echt interessant zou zijn is een catchweight match tegen Anderson Silva!maar dat zal denk ik pas na 3 titel verdedigingen gebeuren, en het is dan nog maar de vraag of Silva niet retired is tegen die tijd.
Daarnaast vraag ik me ook af of Badr zich wel kan gedragen, hij heeft een hekel aan vechters die punten scoren en verdedigen (daarom flipte hij tegen Remy Bonjaski) en dan gaat hij boksen.quote:(spong, saki, manhoef) Yeah but if those three transfer to boxing and MMA, who else is left ? Schilt, Aerts, LeBanner will retire(and probably Sefo in the near future), so we got Ghita, Kyotaro.... Gerges and Edwards.
Alistair is a full time MMA fighter now. Remmy hasn't fought in 3 years so it's safe to presume that he's retired too. Maaan, this is not a good time for kick boxing
Waarom denk je dat Hari geen MMA gaat doen. Als hij slachtoffer word van een lay & pray bout dan zal hij dat vast ook niet waarderen en klappen uitdelen net zoals Daley tegen Koscheck deed.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:34 schreef Geo3kant het volgende:
@Sherdog over Kickbox:
[..]
Daarnaast vraag ik me ook af of Badr zich wel kan gedragen, hij heeft een hekel aan vechters die punten scoren en verdedigen (daarom flipte hij tegen Remy Bonjaski) en dan gaat hij boksen.![]()
We zullen zien, zal me niks verbazen als hij zich weer gaat misdragen.
Hij zal niet snel een topper worden maar K-1 is op sterven na dood, in MMA daar heeft hij helemaal niets te zoeken. Met boksen kan hij nog leuk verdienen in vergelijking met zijn kansen met kickboksen. Technisch kan hij aardig uit de voeten maar ik hem eerder in de lagere gelederen actief zijn en misschien 50-100 duizend per pot vangen. Meer dan hij in het kickboksen kan krijgen en wie weet krijgt hij een keer wat kansjes tegen opkomende boksers.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hari is niet goed genoeg om als bokser de top te halen. Beide Klitschko's zouden niets van hem heel laten. Maar misschien heb ik het verkeerd. Het is wel beter dat Hari zich volledig op een sport gaat richten in plaats van beiden half te doen. Ik heb alleen het idee dat mensen boksen vaak onderschatten.
quote:White was quoted as saying, “When we go to Japan next year, we’re going to be putting on a show at the same time in Las Vegas.”
White wasn’t too forthcoming on the details however. When asked about how he and the UFC planned on televising and executing multiple events on the same day, he simply said, “You’ll see.”
Komt ie dan he, komt ie, komt ie dan he!!!quote:Op woensdag 28 september 2011 21:08 schreef McNulty het volgende:
Luister wat Miller loopt te zingen WTF!![]()
![]()
![]()
quote:
Hij heeft 0,0 respect voor die dude. Ook nog een bitchslap in het begin, had niet gehoevenquote:
*zucht*quote:Op woensdag 28 september 2011 21:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Oproep
Ik heb zijn 4 seconden gecut, is er iemand die er een leuke remix clip van kan maken.
Paar keer achter elkaar hetzelfde met een leuke beat ertussen oid?
Beetje zoals dit (doe us normaal man stukje) maar dan goed:
Komt ie dan he, komt ie, komt ie dan he!!!!!!!!!!!!
quote:Dave Herman out of UFC 136 due to failed drug test; Herman says lab lost his sample
Jack Bratcher | Sep 28, 2011 | 0 comments
UFC heavyweight Dave “Pee Wee” Herman was scheduled to fight Mike Russow Oct. 8 at UFC 136 in Houston, however, he was pulled from the card Tuesday after his pre-fight drug screen came back positive for marijuana.
Herman revealed the reason for his removal from the card Tuesday night while a guest on Clinch Gear Radio with hosts Stephen Quadros and Jeff Dotseth. Herman denies any wrongdoing and said after initially taking a drug test on Sept. 15, the lab called back a week later to say they lost his urine sample and he needed to retake the test.
Herman said he went back in and retook the test last week, only to be told Tuesday he had tested positive for marijuana. However, when Herman spoke to the Texas State Athletic Commission, he said they had a different story, ”Texas said they never lost it and said the first one was for drugs and the second was for steroids.”
ProMMAnow.com (www.prommanow.com) contacted Herman’s manager, Shu Hirata, for comment, but was told they will issue a statement tomorrow.
It is a big disappointment for Herman, who was scheduled to fight for the first time on a UFC Pay-Per-View. Fans will recall Herman earned “Fight of the Night” honors at UFC 131 for his second round TKO of Jon Olav Einemo.
“Pee Wee” said he felt he was in the best shape of his life for UFC 136, but thinks this setback will give him a chance to get that much better before he does return to the Octagon.
As a result of Herman being pulled from the bout, the preliminary bout between Nam Phan and Leonard Garcia has been moved to the main card. For the full UFC 136 line-up see our Upcoming Events page.
Struve moet in de VS gaan trainen.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Vrees dat we zaterdag weer een iets soortgelijks zullen gaan meemaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 september 2011 12:06 schreef Geo3kant het volgende:
[for real] Karate Jo traint in dezelfde gym als ik (fitness), het is een aparte man.
Bisping on TUF mooie counter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tnx, mooi om te zien. Niet normaal hoe sterk die gast en en die leglocks.... Weet hoe pijnlijk ze zijn, dus elke keer als ik een heel hook zie dan krimp ik al een beetje in elkaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |