hehquote:Op donderdag 29 september 2011 05:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik wou dat in mijn beleving schapen er ook zo uit zagen
Hij wou dat schapen, in zijn fantasieën, er ook uitzagen als bitches verpakt in een outfit.quote:
hehe, oke danquote:Op donderdag 29 september 2011 08:30 schreef Bootje84 het volgende:
Sorry, ik was vergeten de laatste "e" te typen. Drukte te snel op "invoeren" geloof ik.. Ik snap em wel
quote:Op donderdag 29 september 2011 08:55 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Jammer dat het geen ram met flinke hoorns was. Stelletje kutkinderen. bahquote:
Woeiquote:Op donderdag 29 september 2011 19:15 schreef -J-D- het volgende:
Hulde aan PiRANiA... by far de leukste posts van deze reeks imho
quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:15 schreef -J-D- het volgende:
Hulde aan PiRANiA... by far de leukste posts van deze reeks imho
Die foto ook van dat kind ook.quote:Op donderdag 29 september 2011 03:42 schreef Faazz het volgende:
Ik hoop dat ie het doet.
[ afbeelding ]
http://www.fail.to/picdumps/picture_f6775b.jpg
Leuk allemaalquote:Op donderdag 29 september 2011 23:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Meanwhile in India
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker happen
quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:24 schreef -Datdus- het volgende:
Oh mySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die ga ik ZO aan mijn vriendin laten zien he, hahaha die gaat nooit meer naar de potquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:31 schreef N-E-R-D het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga serieus elke wc checken nu
Het ligt aan jouquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:35 schreef Markster het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of blijft die onderste toch wat lichter?
Dat ligt aan jou.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:35 schreef Markster het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of blijft die onderste toch wat lichter?
Wat een bullshit zeg. Dit soort crap hebben we altijd al hier gepost. Ik heb vele van die gifjes topics geleden al geposts en toen lol'de iedereenquote:Op maandag 26 september 2011 17:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Rare vorm van humor heb jij, ik vind het iig niet leuk. De niet ranzige mag je nogmaals posten, mijn computer kon de hoeveel gifjes niet aan.
Omdat er een plaatje tussen zit (die ik in een spoiler had gestopt) die jou niet bevalt haal je alles maar weg? Was wel kwartier bezig om die plaatjes bij elkaar te zoeken.quote:Op maandag 26 september 2011 17:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Rare vorm van humor heb jij, ik vind het iig niet leuk. De niet ranzige mag je nogmaals posten, mijn computer kon de hoeveel gifjes niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |