Heb hem al een eens keer eerder zien langskomenquote:Op zondag 25 september 2011 15:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Waar haal je die eerste vandaan
ken ook een site van een brandweerman die foto's maakte van alle slachtoffers in het verkeer.quote:Op zondag 25 september 2011 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
Nou, als je een smerig filmpje wilt zien, moet je op vkmag.com kijken, dat filmpje over die Mexicaanse drugsoorlog.
Staat een filmpje waar 2 gasten doodleuk met een kettingzaag worden bewerkt...
Waarom keek ikquote:Op zondag 25 september 2011 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
Nou, als je een smerig filmpje wilt zien, moet je op vkmag.com kijken, dat filmpje over die Mexicaanse drugsoorlog.
Holy shit.quote:Op zondag 25 september 2011 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
quote:Op zondag 25 september 2011 16:27 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Holy shit.
Walgelijk.
En waarom keek ik
Ik kwam.quote:Op zondag 25 september 2011 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo erg is dat plaatje nou ook weer niet.quote:Op zondag 25 september 2011 17:36 schreef PiRANiA het volgende:
Nasty shit mag niet meer. Het skoften/goretopic is ook verwijderd.
Tieten zijn ook niet erg, en toch mogen ze nietquote:Op zondag 25 september 2011 17:38 schreef Dale. het volgende:
[..]
Zo erg is dat plaatje nou ook weer niet.
Wat moet 'ie dan?quote:Op zondag 25 september 2011 16:43 schreef Bootje84 het volgende:
Told you so.. Sicke shit. Op het laatst zie je die gast ook snijden, en dan *plop* zie je een kop rollen..
Vooral het feit hoe de linker stoicijns kijkt hoe zn maat bewerkt wordt, is bizar..
Nou, ik weet niet of ik er zo rustig bij zou zitten. Iedereen heeft de oerdrang om te (over)leven. Maar ja. Wie weet staat hij strak van de drugs..quote:Op zondag 25 september 2011 18:51 schreef Mirel het volgende:
[..]
Wat moet 'ie dan?In paniek raken en hopen dat ze hem sparen? Hij heeft zich erbij neergelegd.
Ik denk dat hij zelf genoeg van die executies heeft gezien/uitgevoerd en daarmee weet dat er geen weg meer terug is.quote:Op zondag 25 september 2011 20:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of ik er zo rustig bij zou zitten. Iedereen heeft de oerdrang om te (over)leven. Maar ja. Wie weet staat hij strak van de drugs..
Zelfs dit draadje op ONZ gaat naar de kote.quote:Op zondag 25 september 2011 22:56 schreef miepvanhier het volgende:
Eindelijk nu kan ik mijn afbeelding kwijt!
[ afbeelding ]
Voor energy drank liefhebbers..
Zolang je een topic een draadje noemt ben je daar zelf ook debet aan.quote:Op zondag 25 september 2011 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfs dit draadje op ONZ gaat naar de kote.
Ik vermoed dat hij in trance is. Hij werd zelfs in zijn arm geraakt, maar gaf geen kick. Dat kan ook een argument voor drugs zijn, maar de kalmtedie hij uitstraalt vind ik zelf niet een drugskalmte :pquote:Op zondag 25 september 2011 20:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zelf genoeg van die executies heeft gezien/uitgevoerd en daarmee weet dat er geen weg meer terug is.
Ik snap hem ook niet, geloof ik...quote:Op zondag 25 september 2011 22:56 schreef miepvanhier het volgende:
Eindelijk nu kan ik mijn afbeelding kwijt!
[ afbeelding ]
Voor energy drank liefhebbers..
Rare vorm van humor heb jij, ik vind het iig niet leuk. De niet ranzige mag je nogmaals posten, mijn computer kon de hoeveel gifjes niet aan.quote:
Over kote viel je niet, zie ik nu pas. Iig wat om te lachenquote:Op maandag 26 september 2011 08:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zolang je een topic een draadje noemt ben je daar zelf ook debet aan.
De enige grap die erin zit is dat ze dit serieus in Amerika hebben verkocht.quote:Op maandag 26 september 2011 10:31 schreef error_404 het volgende:
[..]
Ik snap hem ook niet, geloof ik...
Godsklere zeg. Dat was best wel sickquote:Op zondag 25 september 2011 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
Dus het is niet eens een grap...?quote:Op maandag 26 september 2011 18:20 schreef miepvanhier het volgende:
[..]
De enige grap die erin zit is dat ze dit serieus in Amerika hebben verkocht.
Ik vind het wel grappig dat mensen dat kopen.. Of denken dat je van Obama energie krijgt..quote:Op maandag 26 september 2011 18:35 schreef error_404 het volgende:
[..]
Dus het is niet eens een grap...?
O.k. het hoort hier wel zeker thuis. Maar idd WTFquote:Op maandag 26 september 2011 18:56 schreef miepvanhier het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat mensen dat kopen.. Of denken dat je van Obama energie krijgt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |