SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ok, even aanpassen.quote:Op zondag 25 september 2011 15:03 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Nee, het is zo:
rest van het topicteam
stront
walvisstront
hofnar
Wat een baas is die bijdehandquote:Op zondag 25 september 2011 15:04 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
kutstudent (Maagd. Tevens niks waard; wat doet hij nog in dit topic?)
Dat heb je wel verdiend na het vorige topic!quote:Op zondag 25 september 2011 15:05 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Telefoonmaatschappij (Baas)
onelove nohomo
Danku, danku.quote:Op zondag 25 september 2011 15:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat een baas is die bijdehand
quote:Op zondag 25 september 2011 15:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat heb je wel verdiend na het vorige topic!
quote:Op zondag 25 september 2011 15:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Verder zit er nog wat poep in dit topic, en wat bagger, wat normaal is en wat geaccepteerd is. Hieronder zweeft nog wat zooi wat nog minder waard is, en daaronder zit nog een vriend van ons die hier weg moet blijven.
kutstudent (Maagd. Tevens niks waard; wat doet hij nog in dit topic?)
![]()
Komt hierdoor:quote:
Benieuwd wie de volgende is.quote:Op zondag 25 september 2011 15:12 schreef Kutstudent het volgende:
Wel mooi dat BDH zich duidelijk alleen goed kan voelen als ie iemand kan afzeiken, en dan nog eens via internet ook.
quote:
Ik leef nog.quote:
Tuurlijkquote:Op zondag 25 september 2011 15:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Komt hierdoor:
[..]
Benieuwd wie de volgende is.
Omdat kutquote:
Geloof je het zelfquote:Op zondag 25 september 2011 15:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Komt hierdoor:
[..]
Benieuwd wie de volgende is.
Ik word er ook bang van. Dat er zulke mensen zijn...quote:
Jep. Ik ken je lang genoeg om te weten hoe jij in elkaar zit.quote:
Heb jij HN in het echt gezien?quote:Op zondag 25 september 2011 15:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan moet je KK eens in het echt zien.
HN?quote:Op zondag 25 september 2011 15:33 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Heb jij HN in het echt gezien?![]()
Maar jezelf ken je niet eensquote:Op zondag 25 september 2011 15:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jep. Ik ken je lang genoeg om te weten hoe jij in elkaar zit.
Waar staat HN voor dan?quote:Op zondag 25 september 2011 15:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
ja het is KK of KS of HN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Dat je het helemaal gaat maken in het buitenlandquote:
quote:Op zondag 25 september 2011 15:38 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
nee het is hoerenicht geworden
quote:Op zondag 25 september 2011 15:38 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
nee het is hoerenicht geworden
Geeft wel aan dat jij mij niet kent. Denk je dat het me iets boeit "of ik het helemaal ga maken" ik wil gewoon een chille baan waar ik chill van kan leven, ben echt niet van plan om me kapot te gaan werken heel m'n leven zoals m'n ouwelui.quote:Op zondag 25 september 2011 15:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat je het helemaal gaat maken in het buitenlandHet enige dat je van jezelf gaat maken is een voorbeeld van hoe het niet moet, HN.
No shit, ik moest er om lachen.quote:Op zondag 25 september 2011 15:44 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Heb je zelf naar gemaakt.
Weer zo ietsquote:Op zondag 25 september 2011 15:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
No shit, ik moest er om lachen.
Ben ik wel dat je de tijd hebt genomen om mij grondig te bestuderen. Moet wel eerlijk bekennen dat ik het erg raar vind dat je wel aandacht aan mij hebt besteed maar niet aan je studie.quote:Op zondag 25 september 2011 15:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Geeft wel aan dat jij mij niet kent. Denk je dat het me iets boeit "of ik het helemaal ga maken" ik wil gewoon een chille baan waar ik chill van kan leven, ben echt niet van plan om me kapot te gaan werken heel m'n leven zoals m'n ouwelui.
Stiekem wil ik gewoon psychologie studeren.quote:Op zondag 25 september 2011 15:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben ik wel dat je de tijd hebt genomen om mij grondig te bestuderen. Moet wel eerlijk bekennen dat ik het erg raar vind dat je wel aandacht aan mij hebt besteed maar niet aan je studie.
Maar HBO psychologie is niet genoeg voor meneer, of wel?quote:Op zondag 25 september 2011 15:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Stiekem wil ik gewoon psychologie studeren.
Ik zou het niet weten, zou ik me eerst moeten inlezen. Het probleem is met veel mensen dat ze denken dat hbo studie en wo studie precies hetzelfde is maar dan net op iets ander niveau, terwijl ik nu echt een totaal andere studie doe dan eerst.quote:Op zondag 25 september 2011 15:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar HBO psychologie is niet genoeg voor meneer, of wel?
Veel mensen van het stedelijk die van wo naar hbo zijn gegaan zeggen dat 't allemaal zo makkelijk is omdat ze zo weinig leerstof krijgenquote:Op zondag 25 september 2011 15:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, zou ik me eerst moeten inlezen. Het probleem is met veel mensen dat ze denken dat hbo studie en wo studie precies hetzelfde is maar dan net op iets ander niveau, terwijl ik nu echt een totaal andere studie doe dan eerst.
Klopt. Maar bij wb wordt je op hbo heel anders opgeleid dan op de tu. Je wordt meer opgeleid met parate kennis, in plaats van theoretische kennis op allerlei gebied. Dat is omdat je waarschinlijk geen nieuwe methodes en technieken gaat ontwikkelen, maar meer nieuwe toepassingen gaat zoeken voor al bestaande technieken.quote:Op zondag 25 september 2011 15:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Veel mensen van het stedelijk die van wo naar hbo zijn gegaan zeggen dat 't allemaal zo makkelijk is omdat ze zo weinig leerstof krijgen
Ah daar is de verzachting van de dag!quote:Op zondag 25 september 2011 17:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad, je kent er toch wel een paar uit je hoofd
Ja, maar niet de leuke.quote:Op zondag 25 september 2011 17:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad, je kent er toch wel een paar uit je hoofd
Hoezo datquote:Op zondag 25 september 2011 18:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ah daar is de verzachting van de dag!
Ik was er al de hele dag hoor.quote:Op zondag 25 september 2011 18:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee ok, daar heb je een punt. Behalve de standaard smileys ken ik ze ook niet..quote:
lolquote:Op zondag 25 september 2011 18:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da kende instellen.quote:Op zondag 25 september 2011 18:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nee ok, daar heb je een punt. Behalve de standaard smileys ken ik ze ook niet..
Maar geen smileys op je mobiel? bij mij verschijnen ze altijd onder het invoerschermpje..
Bij mij niet. En ik ken er wel een paar omdat ik ze op msn ook heb ingesteldquote:Op zondag 25 september 2011 18:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nee ok, daar heb je een punt. Behalve de standaard smileys ken ik ze ook niet..
Maar geen smileys op je mobiel? bij mij verschijnen ze altijd onder het invoerschermpje..
Jeejquote:Op zondag 25 september 2011 18:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee maar die zijn ook moeilijk.
Vrijwilligerswerk?quote:Op zondag 25 september 2011 18:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Omg heb me zojuist ingeschreven voor vrijwilligerswerk. En morgen een sollicitatiegesprek voor bijbaantje. Waar ik echt moet worden aangenomen.
Rechtswinkel ofzo?quote:Op zondag 25 september 2011 18:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Omg heb me zojuist ingeschreven voor vrijwilligerswerk. En morgen een sollicitatiegesprek voor bijbaantje. Waar ik echt moet worden aangenomen.
Dat zeiden ze hier thuis ookquote:Op zondag 25 september 2011 18:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk?
NOuja er moet hier nog een auto gewassen worden, dus voel je geroepen..
Krijg je van ons wel een lintje
Ja schat, maar jij bent geen lekkere man.quote:Op zondag 25 september 2011 18:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik was er al de hele dag hoor.
Nee niet eens wat erop lijkt. Al heb wel iets soortsgelijks gevondenquote:Op zondag 25 september 2011 18:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Rechtswinkel ofzo?
En wat voor bijbaantje?
Goed punt.quote:Op zondag 25 september 2011 18:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja schat, maar jij bent geen lekkere man.
Ik had toch eigenlijk verwacht dat je hem liever hard zou zien.quote:Op zondag 25 september 2011 18:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ok da's nog best chillquote:Op zondag 25 september 2011 18:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee niet eens wat erop lijkt. Al heb wel iets soortsgelijks gevonden
http://www.galant.nl/vaca(...)ijkwinkel-20116.html
Alleen vind ik mezelf daar dan toch weer te dom/jong voor
Schoonmaken op een school, vlakbij Rosmalen trouwens
Ik weet het zelf nog niet eens.quote:Op zondag 25 september 2011 18:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ok da's nog best chillWil je zeker niet zeggen welke school?
Toch niet de Brede Bossche School?!?!quote:Op zondag 25 september 2011 18:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik weet het zelf nog niet eens.Zo'n vrouwtje zei ergens bij de Hintam/Graafsebaan.
Geen ideequote:Op zondag 25 september 2011 18:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Toch niet de Brede Bossche School?!?!
De wat???quote:Op zondag 25 september 2011 18:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Toch niet de Brede Bossche School?!?!
Je verziekt het voor je eigen door constant die egoïstischequote:
Dat is gewoon mijn standaard pi en ik verziek daar helemaal niks mee. Ik ben gewoon ontzettend tof.quote:Op zondag 25 september 2011 21:19 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Je verziekt het voor je eigen door constant die egoïstische [ afbeelding ] als postsmiley te zetten.
quote:Op zondag 25 september 2011 22:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Of je hebt een zonnebril op omdat je verblind wordt door onze awesome-heid
()
Wat heb jij voor zieke afbeeldingen in je collectie?quote:Op zondag 25 september 2011 22:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Eerder door de awesomeheid van dit plaatje:
[ afbeelding ]
Ik kom het net tegen en ik vind het fucking awesome.quote:Op zondag 25 september 2011 22:12 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Wat heb jij voor zieke afbeeldingen in je collectie?
Toch wel een beetje jammer manquote:Op zondag 25 september 2011 22:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik kom het net tegen en ik vind het fucking awesome.
Vooral die roze jetstream uit de aars van een zebra is wel goed bedacht.quote:Op zondag 25 september 2011 22:14 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Toch wel een beetje jammer man
Ja en ook dat die oude bruine man 2 tijgerhoofden aan zijn tepels heeft hangen waar out of the blue fuck regenbogen uit komen schieten.quote:Op zondag 25 september 2011 22:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vooral die roze jetstream uit de aars van een zebra is wel goed bedacht.
quote:Op zondag 25 september 2011 22:19 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja en ook dat die oude bruine man 2 tijgerhoofden aan zijn tepels heeft hangen waar out of the blue fuck regenbogen uit komen schieten.
Het is "dan ik".quote:Op zondag 25 september 2011 22:21 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Maar ik ga eens lekker op tijd slapen, weltrusten lieve oudere mensen dan mij
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Truste topicbabyquote:Op zondag 25 september 2011 22:21 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Maar ik ga eens lekker op tijd slapen, weltrusten lieve oudere mensen dan mij
quote:Op zondag 25 september 2011 21:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is gewoon mijn standaard pi en ik verziek daar helemaal niks mee. Ik ben gewoon ontzettend stof.
Zo kom je over. Altijd met jezelfde geblaat over neuken en zuipen en andere zelfverheerlijking.quote:
What can I say? I am awesome.quote:Op maandag 26 september 2011 00:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo kom je over. Altijd met jezelfde geblaat over neuken en zuipen en andere zelfverheerlijking.
quote:
Geniaalquote:Op maandag 26 september 2011 18:04 schreef Kutstudent het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)uit_het_archief.html
ik zat hem net toevallig ook te kijken. Prachtigquote:Op maandag 26 september 2011 18:04 schreef Kutstudent het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)uit_het_archief.html
Zo typisch ook.quote:Op maandag 26 september 2011 19:48 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik zat hem net toevallig ook te kijken. Prachtig
Da's van the office... kan het plaatje niet zien maar the office ging daaroverquote:
Nicequote:
Haha ja, ik vind het opzich best wel 's-Hertogenbosch #153: Waar de hofnar minder waard is dan poep' humorquote:Op maandag 26 september 2011 20:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's van the office... kan het plaatje niet zien maar the office ging daaroverWas echt geniaal!
Ik las hornyquote:Op maandag 26 september 2011 22:29 schreef MohMi het volgende:
Het gaat hier werkelijk nergens over en dat pagina's lang...
...Duidelijk Den Bosch, it feels so homy!![]()
Tuurlijk bedoelde je dat welquote:Op maandag 26 september 2011 22:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik las hornyEn dat bedoel ik niet
Weet je wat pas nergens over gaat? Dat je die zooi allemaal leest.quote:Op maandag 26 september 2011 22:29 schreef MohMi het volgende:
Ik ook!quote:Op maandag 26 september 2011 22:15 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Haha ja, ik vind het opzich best wel 's-Hertogenbosch #153: Waar de hofnar minder waard is dan poep' humor
Ik dacht dat daar horny stond jaquote:Op maandag 26 september 2011 22:29 schreef MohMi het volgende:
BDH Postquote:Op maandag 26 september 2011 23:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar horny stond jaDenk al
Juistquote:
Dudequote:Op maandag 26 september 2011 22:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik las hornyEn dat bedoel ik niet
quote:Op maandag 26 september 2011 22:29 schreef MohMi het volgende:
Ik ben vandaag vrij en heb donderdag om half 3 weekendquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben vandaag vrij en heb donderdag om half 3 weekend
En donderdag is nog een vrijwillig vak, anders heb ik woensdag standaard weekend.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En donderdag is nog een vrijwillig vak, anders heb ik woensdag standaard weekend.
Nee, daarvoor komt donderdag nogquote:
Godver wat is dit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:21 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Groetjes D-Block en S-Te-Fan
en de kids
Hardcore gemaakt door Hardstyle artiesten.quote:
Omgquote:
Die shit gaat te verquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:26 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
JE WOU GODVERDOMME TOCH KLASSIEK
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:32 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Too classical to handle?
Tsja, mijn droomvrouw is barrie. Een specifieke eigenschap van de droomvrouw is dat het niks gaat worden hahahaquote:Op woensdag 28 september 2011 08:44 schreef Kutstudent het volgende:
Was gisteren op onze vereniging een extern, genaamd Maartje, ze kwam uit Brabant en ze had de liefste lach ooit, en ik heb mijn droomvrouw gevonden.
Goed punt, maar ik heb vanavond een date en ik heb haar gisteren al geregeld dus ik heb nog hoop. Ik heb nog nooit eerder zo'n leuk meisje geregeld.quote:Op woensdag 28 september 2011 08:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tsja, mijn droomvrouw is barrie. Een specifieke eigenschap van de droomvrouw is dat het niks gaat worden hahaha
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goedemorgen droomman, lekker geslapen?
Om dat droomman gedeelte. Ik ben echt veel te vrolijk op het moment.quote:
Is dat erg dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 09:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Om dat droomman gedeelte. Ik ben echt veel te vrolijk op het moment.
Nee, maar ik verwacht er vrij veel van. Straks valt het tegen.quote:
Ach wie weet ga je er wel mee trouwen en kindjes maken. Niet zo negatief denken. De kans is 50 procentquote:Op woensdag 28 september 2011 09:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, maar ik verwacht er vrij veel van. Straks valt het tegen.
I know. Wel of niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach wie weet ga je er wel mee trouwen en kindjes maken. Niet zo negatief denken. De kans is 50 procent
Ik zou zelfs niet vertellen dat ik op fok zit als zij mij alleen zou willen pijpen als ik zeg wat ik op internet doe, dus nee.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:15 schreef BarrieButsers het volgende:
KK stuur haar dit topic, kei romantisch
Wat een zin.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zou zelfs niet vertellen dat ik op fok zit als zij mij alleen zou willen pijpen als ik zeg wat ik op internet doe, dus nee.
Jazekerquote:Op woensdag 28 september 2011 09:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goedemorgen droomman, lekker geslapen?
???quote:Op woensdag 28 september 2011 09:28 schreef BarrieButsers het volgende:
bijdehand dat is wel een lekker ding ja
Dat is wel echt tering domquote:Op woensdag 28 september 2011 09:36 schreef Kutstudent het volgende:
Zo kut hè. Heb je 2 heerlijke boterhammen. En dan PRECIES de laatste hap verneukt alles want je proeft gewoon dat je schimmel zit te eten.
Nee, gewoon kut. Heel de boterham goed, en dan net de laatste hap niet. Echt fucking kut.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is wel echt tering dom
Of heel die boterham was al beschimmeld maar je komt er pas bij de laatste hap achterquote:Op woensdag 28 september 2011 09:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, gewoon kut. Heel de boterham goed, en dan net de laatste hap niet. Echt fucking kut.
Welkom thuisquote:Op woensdag 28 september 2011 09:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
* Isetmyfriendsonfire is nu in Den Bosch
Jongens, ik voel me helemaal thuis hier.
Het is dat ik al een date heb vanavond, anders zou ik je nu uitnodigen voor terrasje.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik krijg er een derectie van.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:28 schreef BarrieButsers het volgende:
bijdehand dat is wel een lekker ding ja
Ja.quote:
Woon je in Den Bosch of wat?quote:Op woensdag 28 september 2011 09:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Zo'n neus -->quote:Op woensdag 28 september 2011 09:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik krijg er een derectie van.
Zucht... wil je er per se nóg een straatverbod bij?quote:Op woensdag 28 september 2011 09:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het is dat ik al een date heb vanavond, anders zou ik je nu uitnodigen voor terrasje.
Ah gatver. Mijn penis is kleiner.quote:
quote:
Hahah, awh.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het is dat ik al een date heb vanavond, anders zou ik je nu uitnodigen voor terrasje.
Nee.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 09:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zucht... wil je er per se nóg een straatverbod bij?
Rechten?quote:Op woensdag 28 september 2011 09:52 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Nee.Ik studeer er. Zit nu op school, haha. Avans.
quote:Op woensdag 28 september 2011 09:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Godver ligt het gewoon aan school
Maar wel de goede helft?quote:Op woensdag 28 september 2011 09:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zelfs fok doet het maar half.
Haha grappigquote:
M'n eerste.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha grappigWelk jaar zit je? Mijn zusje studeert daar ook rechten.
Kerel, jij bent hier degene met allerlei strafbladen en alles. En ik ga best netjes met vrouwen om, als ik niet dronken ben.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zucht... wil je er per se nóg een straatverbod bij?
Derde. He jammer anders kon ik dingen over jou aan haar vragenquote:
Bron?quote:Op woensdag 28 september 2011 10:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kerel, jij bent hier degene met allerlei strafbladen en alles.
Zoals wat?quote:Op woensdag 28 september 2011 10:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Derde. He jammer anders kon ik dingen over jou aan haar vragen
Of je geil bent. Maargoed, dat zien we al aan je foto.quote:
.. Ik begin me al iets minder thuis te voelen.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Of je geil bent. Maargoed, dat zien we al aan je foto.
Nee niks, was meer een grapjequote:
Gelukkig is het door iemand die verbannen is uit Den Bosch en nu z'n heil moet zoeken in Delft.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:03 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
.. Ik begin me al iets minder thuis te voelen.
Mooi.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gelukkig is het door iemand die verbannen is uit Den Bosch en nu z'n heil moet zoeken in Delft.
Ga lekker naar het buitenland.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:08 schreef Kutstudent het volgende:
5 jaartjes dan ben ik weer terug in mijn stadje.
Anders bel je je Turkse familie op om te zeggen dat ze hem in elkaar moeten slaan. dan ben ik ook van de partij!quote:
Eens.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ga lekker naar het buitenland.
Doe jij het dan filmen?quote:Op woensdag 28 september 2011 10:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Anders bel je je Turkse familie op om te zeggen dat ze hem in elkaar moeten slaan. dan ben ik ook van de partij!
Uiteraardquote:
11 minuten later.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 10:03 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
.. Ik begin me al iets minder thuis te voelen.
quote:Op woensdag 28 september 2011 10:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Anders bel je je Turkse familie op om te zeggen dat ze hem in elkaar moeten slaan. dan ben ik ook van de partij!
Zo rol ik.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:05 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Allemaal jouw schuld.
Dat is balen, geen nieuwe halenquote:Op woensdag 28 september 2011 12:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Meh, fiets ik gehaast door de stad.. Dondert mijn telefoon uit mijn jas die op de bagagedrager zat..
--> barst in het glas
En dan moet ik verdomme nog ruim een jaar met die abonnement..
Zul je zien dat (zoals gewoonlijk) reparatie bijna duurder is dan een nieuwe telefoon....
Ik kon zweren dat ik deze post net in een ander subforum lasquote:Op woensdag 28 september 2011 12:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Meh, fiets ik gehaast door de stad.. Dondert mijn telefoon uit mijn jas die op de bagagedrager zat..
--> barst in het glas
En dan moet ik verdomme nog ruim een jaar met die abonnement..
Zul je zien dat (zoals gewoonlijk) reparatie bijna duurder is dan een nieuwe telefoon....
Nee hoor, die is namelijk op een paar punten net iets andersquote:Op woensdag 28 september 2011 14:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kon zweren dat ik deze post net in een ander subforum las
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |