SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ok, even aanpassen.quote:Op zondag 25 september 2011 15:03 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Nee, het is zo:
rest van het topicteam
stront
walvisstront
hofnar
Wat een baas is die bijdehandquote:Op zondag 25 september 2011 15:04 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
kutstudent (Maagd. Tevens niks waard; wat doet hij nog in dit topic?)
Dat heb je wel verdiend na het vorige topic!quote:Op zondag 25 september 2011 15:05 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Telefoonmaatschappij (Baas)
onelove nohomo
Danku, danku.quote:Op zondag 25 september 2011 15:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat een baas is die bijdehand
quote:Op zondag 25 september 2011 15:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat heb je wel verdiend na het vorige topic!
quote:Op zondag 25 september 2011 15:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Verder zit er nog wat poep in dit topic, en wat bagger, wat normaal is en wat geaccepteerd is. Hieronder zweeft nog wat zooi wat nog minder waard is, en daaronder zit nog een vriend van ons die hier weg moet blijven.
kutstudent (Maagd. Tevens niks waard; wat doet hij nog in dit topic?)
![]()
Komt hierdoor:quote:
Benieuwd wie de volgende is.quote:Op zondag 25 september 2011 15:12 schreef Kutstudent het volgende:
Wel mooi dat BDH zich duidelijk alleen goed kan voelen als ie iemand kan afzeiken, en dan nog eens via internet ook.
quote:
Ik leef nog.quote:
Tuurlijkquote:Op zondag 25 september 2011 15:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Komt hierdoor:
[..]
Benieuwd wie de volgende is.
Omdat kutquote:
Geloof je het zelfquote:Op zondag 25 september 2011 15:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Komt hierdoor:
[..]
Benieuwd wie de volgende is.
Ik word er ook bang van. Dat er zulke mensen zijn...quote:
Jep. Ik ken je lang genoeg om te weten hoe jij in elkaar zit.quote:
Heb jij HN in het echt gezien?quote:Op zondag 25 september 2011 15:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan moet je KK eens in het echt zien.
HN?quote:Op zondag 25 september 2011 15:33 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Heb jij HN in het echt gezien?![]()
Maar jezelf ken je niet eensquote:Op zondag 25 september 2011 15:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jep. Ik ken je lang genoeg om te weten hoe jij in elkaar zit.
Waar staat HN voor dan?quote:Op zondag 25 september 2011 15:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
ja het is KK of KS of HN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Dat je het helemaal gaat maken in het buitenlandquote:
quote:Op zondag 25 september 2011 15:38 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
nee het is hoerenicht geworden
quote:Op zondag 25 september 2011 15:38 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
nee het is hoerenicht geworden
Geeft wel aan dat jij mij niet kent. Denk je dat het me iets boeit "of ik het helemaal ga maken" ik wil gewoon een chille baan waar ik chill van kan leven, ben echt niet van plan om me kapot te gaan werken heel m'n leven zoals m'n ouwelui.quote:Op zondag 25 september 2011 15:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat je het helemaal gaat maken in het buitenlandHet enige dat je van jezelf gaat maken is een voorbeeld van hoe het niet moet, HN.
No shit, ik moest er om lachen.quote:Op zondag 25 september 2011 15:44 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Heb je zelf naar gemaakt.
Weer zo ietsquote:Op zondag 25 september 2011 15:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
No shit, ik moest er om lachen.
Ben ik wel dat je de tijd hebt genomen om mij grondig te bestuderen. Moet wel eerlijk bekennen dat ik het erg raar vind dat je wel aandacht aan mij hebt besteed maar niet aan je studie.quote:Op zondag 25 september 2011 15:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Geeft wel aan dat jij mij niet kent. Denk je dat het me iets boeit "of ik het helemaal ga maken" ik wil gewoon een chille baan waar ik chill van kan leven, ben echt niet van plan om me kapot te gaan werken heel m'n leven zoals m'n ouwelui.
Stiekem wil ik gewoon psychologie studeren.quote:Op zondag 25 september 2011 15:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben ik wel dat je de tijd hebt genomen om mij grondig te bestuderen. Moet wel eerlijk bekennen dat ik het erg raar vind dat je wel aandacht aan mij hebt besteed maar niet aan je studie.
Maar HBO psychologie is niet genoeg voor meneer, of wel?quote:Op zondag 25 september 2011 15:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Stiekem wil ik gewoon psychologie studeren.
Ik zou het niet weten, zou ik me eerst moeten inlezen. Het probleem is met veel mensen dat ze denken dat hbo studie en wo studie precies hetzelfde is maar dan net op iets ander niveau, terwijl ik nu echt een totaal andere studie doe dan eerst.quote:Op zondag 25 september 2011 15:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar HBO psychologie is niet genoeg voor meneer, of wel?
Veel mensen van het stedelijk die van wo naar hbo zijn gegaan zeggen dat 't allemaal zo makkelijk is omdat ze zo weinig leerstof krijgenquote:Op zondag 25 september 2011 15:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, zou ik me eerst moeten inlezen. Het probleem is met veel mensen dat ze denken dat hbo studie en wo studie precies hetzelfde is maar dan net op iets ander niveau, terwijl ik nu echt een totaal andere studie doe dan eerst.
Klopt. Maar bij wb wordt je op hbo heel anders opgeleid dan op de tu. Je wordt meer opgeleid met parate kennis, in plaats van theoretische kennis op allerlei gebied. Dat is omdat je waarschinlijk geen nieuwe methodes en technieken gaat ontwikkelen, maar meer nieuwe toepassingen gaat zoeken voor al bestaande technieken.quote:Op zondag 25 september 2011 15:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Veel mensen van het stedelijk die van wo naar hbo zijn gegaan zeggen dat 't allemaal zo makkelijk is omdat ze zo weinig leerstof krijgen
Ah daar is de verzachting van de dag!quote:Op zondag 25 september 2011 17:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad, je kent er toch wel een paar uit je hoofd
Ja, maar niet de leuke.quote:Op zondag 25 september 2011 17:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad, je kent er toch wel een paar uit je hoofd
Hoezo datquote:Op zondag 25 september 2011 18:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ah daar is de verzachting van de dag!
Ik was er al de hele dag hoor.quote:Op zondag 25 september 2011 18:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee ok, daar heb je een punt. Behalve de standaard smileys ken ik ze ook niet..quote:
lolquote:Op zondag 25 september 2011 18:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da kende instellen.quote:Op zondag 25 september 2011 18:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nee ok, daar heb je een punt. Behalve de standaard smileys ken ik ze ook niet..
Maar geen smileys op je mobiel? bij mij verschijnen ze altijd onder het invoerschermpje..
Bij mij niet. En ik ken er wel een paar omdat ik ze op msn ook heb ingesteldquote:Op zondag 25 september 2011 18:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nee ok, daar heb je een punt. Behalve de standaard smileys ken ik ze ook niet..
Maar geen smileys op je mobiel? bij mij verschijnen ze altijd onder het invoerschermpje..
Jeejquote:Op zondag 25 september 2011 18:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee maar die zijn ook moeilijk.
Vrijwilligerswerk?quote:Op zondag 25 september 2011 18:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Omg heb me zojuist ingeschreven voor vrijwilligerswerk. En morgen een sollicitatiegesprek voor bijbaantje. Waar ik echt moet worden aangenomen.
Rechtswinkel ofzo?quote:Op zondag 25 september 2011 18:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Omg heb me zojuist ingeschreven voor vrijwilligerswerk. En morgen een sollicitatiegesprek voor bijbaantje. Waar ik echt moet worden aangenomen.
Dat zeiden ze hier thuis ookquote:Op zondag 25 september 2011 18:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk?
NOuja er moet hier nog een auto gewassen worden, dus voel je geroepen..
Krijg je van ons wel een lintje
Ja schat, maar jij bent geen lekkere man.quote:Op zondag 25 september 2011 18:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik was er al de hele dag hoor.
Nee niet eens wat erop lijkt. Al heb wel iets soortsgelijks gevondenquote:Op zondag 25 september 2011 18:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Rechtswinkel ofzo?
En wat voor bijbaantje?
Goed punt.quote:Op zondag 25 september 2011 18:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja schat, maar jij bent geen lekkere man.
Ik had toch eigenlijk verwacht dat je hem liever hard zou zien.quote:Op zondag 25 september 2011 18:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ok da's nog best chillquote:Op zondag 25 september 2011 18:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee niet eens wat erop lijkt. Al heb wel iets soortsgelijks gevonden
http://www.galant.nl/vaca(...)ijkwinkel-20116.html
Alleen vind ik mezelf daar dan toch weer te dom/jong voor
Schoonmaken op een school, vlakbij Rosmalen trouwens
Ik weet het zelf nog niet eens.quote:Op zondag 25 september 2011 18:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ok da's nog best chillWil je zeker niet zeggen welke school?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |