Heb er toen 50 euro voor neergelegd of iets in die trand... dus gratis was die niet.. Alsof ze met verkoop van hats etc er niks aan verdienen, die harken echt het geld binnen hoor. dit is gewoon uitmelkerij 1ste klas.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:18 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Een gratis spel krijgt na 5 jaar nog zo'n gigantische update, daar mogen ze toch best wat aan verdienen? Genoeg mensen die het ervoor over hebben hoor, kijk maar naar de enorme hoeveelheid keys, stranges en unusuals op de tf2-markt.
hl2.exe werkt niet meer, er kan geen oplossing voor dit proble-bladiebla. Zelfde verhaal dus.quote:Op maandag 3 september 2012 17:13 schreef Necrodeath het volgende:
-autoconfig in de launch options van TF2 al geprobeerd?
Dat reset al je instellen naar default.
Lag begint minder te worden volgens mij. Althans net een half uur zonder lag kunnen spelenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:20 schreef pagadder het volgende:
Alleen jammer dat bijna niemand in de Wave 666 map kan geraken.
En lakeside_event krioelt van de lag.
Als je ziet wat sommige mensen wel niet in hun backpack hebbenquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:08 schreef KNAK het volgende:
Hoe zit het met strange, diamond e.d.? Ik zelf ben meer van een sessie beetje knallen en klaar, items dit en dat, trading e.d., houd ik me niet echt mee bezig. Waar doen mensen het dan voor? $? of uiteindelijk alleen om hats?
Is dit wat dan?
[ afbeelding ]
Mooie unusual en strangesquote:Op maandag 26 november 2012 13:49 schreef Ireyon het volgende:
Diamond is bijzonder zeldzaam. Level 1 is een mooi nummer en ook alleen verkrijgbaar tijdens de eerste 'tour' die je doet, maar echt veel waarde hechten de meesten er niet aan.
15 keys is wel overdreven, op dit moment is een Diamond Botkiller Wrench zo'n 7 keys waard. Dit wordt alleen maar lager omdat er steeds meer bij zullen komen, dus ik zou cashen nu het nog niet zover is
Voor prijzen kun je terecht op http://backpack.tf/pricelist
Wat uitgebreider:
Strange weapons zijn wapens die kills bijhouden. Alle wapens die je krijgt na het voltooien van een Mann Up Tour, zijn strange.
Mann vs. Machine kent 3 moeilijkheidsgraden. Voor elke moeilijkheidsgraad kun je 2 soorten stranges krijgen:
Makkelijk: Rust of Blood
Medium: Silver of Gold
Hard: Carbonado of Diamond
Rust, Silver en Carbonado zijn de meest voorkomende, de kans op een Blood, Gold of Diamond skin ligt een stuk lager en zodoende zijn ze een stuk meer waard (in de range van een paar keys, i.p.v. een paar refined metal voor Carbonado etc.)
Ik hou me er zelf graag mee bezig omdat 'k een verzamelaar ben. Op de Festives en Botkillers na, heb ik een complete Strange collectie
http://backpack.tf/id/extraxyz
Zelf een refined craften duurt wel even, daar heb je 18 wapens voor nodig. Met hoedjes is het al helemaal niet de moeite waard; een hoed craften kost je 4 refined, een hoedje traden gemiddeld 1.33 ref.quote:Op maandag 26 november 2012 22:53 schreef KNAK het volgende:
Waarom zou je iets ruilen voor een refined? dat kan je uiteindelijk zelf in elkaar craften, toch? en keys, wat is daar de waarde van dan? om van die crates te openen waar meestal niets in zit?
Uiteindelijk doe je al dat craften voor wat? al die handel? voor hoeden? is dat het einddoel?
Crates kun je beter gewoon weggeven of verwijderen. Geen hond die daar iets voor geeft. Tenzij je een salvaged crate hebt, dan ben ik wel geinteresseerdquote:Op woensdag 28 november 2012 10:18 schreef Knijpflesje het volgende:
Haha geniaal spel. Ik mis zelf alleen wat mensen om het mee te spelen enzo. Zou ik misschien lid kunnen worden van die comunity. Voor de mensen die mij willen toevoegen. Mijn naam is ChiroChick (Display Name is wel anders)
Mijn beste class is de Sniper. Sniper is gewoon awesome.![]()
Wil iemand trouwens wat crates ruilen ofzo? Ik doe er niks mee en ik wordt gek van die dingen.
Yep, maandje geleden weer opgestart. Briljant.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:52 schreef robuust89 het volgende:
Zijn er nog mensen die dit spel spelen? Tof spel
Yeap. Een van de weinige games die ik af en toe nog opstart. Blijft echt een briljant spel.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:52 schreef robuust89 het volgende:
Zijn er nog mensen die dit spel spelen? Tof spel
En wat heb je er qua tickets aan uitgegeven?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:37 schreef Ireyon het volgende:
Two Cities, Tour 62![]()
Backpack inmiddels zo'n $970,- waard
Al geef ik niet zoveel om waarde. Vind het vooral leuk om mooie dingen te craften zodat m'n naam erbij staat (p. 21/22)
...ook in een gewoon spel?quote:Op maandag 26 november 2012 13:49 schreef Ireyon het volgende:
Strange weapons zijn wapens die kills bijhouden. Alle wapens die je krijgt na het voltooien van een Mann Up Tour, zijn strange.
Je hebt alleen tickets nodig als je ook items wil van MvM, je kan ook zonder spelen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
...ook in een gewoon spel?
En ik heb nog nooit MvM gedaan, omdat je daar weer tickets voor nodig hebt? What's up with that?
V.
De normale strange weapons (geen festive, botkiller of australium) zijn niet duur en kan je meestal voor een paar refined metal krijgen op sites als tf2outpost.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:35 schreef robuust89 het volgende:
Heb alleen nog geen strangesWel een hat als random drop gehad
![]()
Ja, maar ik wil lootquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:52 schreef seto het volgende:
[..]
Je hebt alleen tickets nodig als je ook items wil van MvM, je kan ook zonder spelen.
Wut? Wat bedoel je met worden per definitie strange?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:58 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil loot
En na zo'n tour worden alle wapens die je daarna als drops krijgt per definitie strange?
Heb nu twee of drie stranges.
V.
Zie mijn vraag aan Ireyon een paar hierboven...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:00 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Wut? Wat bedoel je met worden per definitie strange?
Oh nee, je krijgt random spul. Meestal wat items, een wapen en een killstreak kit ofzo. Meer heb ik althans nog niet gekregen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:01 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zie mijn vraag aan Ireyon een paar hierboven...
V.
Owquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:05 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Oh nee, je krijgt random spul. Meestal wat items, een wapen en een killstreak kit ofzo. Meer heb ik althans nog niet gekregen.
Da's ook weer waar. Ik hoef alleen mijn earbuds in te pluggen, en de halve server loopt al jaloers te jengelenquote:
Je kan MvM op 2 manieren spelen:quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
...ook in een gewoon spel?
En ik heb nog nooit MvM gedaan, omdat je daar weer tickets voor nodig hebt? What's up with that?
V.
Gefeliciteerd, op naar de 8500 killsquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:39 schreef robuust89 het volgende:
Jaaaa, ik heb mijn eerste strange!![]()
Rocket launcher!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |