SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....![]()
Nerdquote:Op zondag 25 september 2011 11:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jamaar volgens mij is dit laatste level du wil em even afmaken
tomb raider zit op het einde dus wil hem nog even afmaken voordat ik het weer de komende maanden niet speel en geen idee meer heb waar ik wasquote:Op zondag 25 september 2011 12:02 schreef Solique het volgende:
Dat plaatje
[..]
Nerd
Welk spel ben je nu weer mee bezig?
Dacht dat je die al had uitgespeeldquote:Op zondag 25 september 2011 12:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tomb raider zit op het einde dus wil hem nog even afmaken voordat ik het weer de komende maanden niet speel en geen idee meer heb waar ik wasstom dat ik vorige keer niet door gegaan ben want ik moest blijkbaar nog maar een klein stukje
zit nu in de laatste kamer heb ik het idee want die eindbaas is hier
ja daarom en ik vind het altijd leuk om games helemaal af te makenquote:Op zondag 25 september 2011 12:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Dacht dat je die al had uitgespeeld
Klinkt wel bekend dat je stopt met een game en er dan weken/maanden/jaren later wanneer je het weer op start achter komt dat je al bijna klaar was.
hmh, kijkt naar zijn kast. nog genoeg games af te spelenquote:Op zondag 25 september 2011 12:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja daarom en ik vind het altijd leuk om games helemaal af te maken
ben nu redelijk hoog in de kamer dus volgens mij is het zo klaar!
quote:
Eindelijkquote:
yeaquote:Op zondag 25 september 2011 12:44 schreef Solique het volgende:
Vanavond maar eens aan Uncharted beginnen
[..]
Eindelijk
Op naar de volgende game?
Ik heb uncharted geleend van een vriend zodat ik deze kan uitspelen daarna leen ik deel 2quote:Op zondag 25 september 2011 12:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
yea
ik ben nog bezig met new suepr mario bros op de wii, en nog met POP op de PS3.
wil eigenlijk ook uncharted 1 en 2 gaan doen maar heb ze nog niet, binnenkort ook maar even op de kop tikken
nu eerst klaarmaken om de zon in te gaan
batman AA heb ik al uitgespeeld, die was awesomequote:Op zondag 25 september 2011 12:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik heb uncharted geleend van een vriend zodat ik deze kan uitspelen daarna leen ik deel 2
Daarnaast wil ik batman arkham asylum nog eens uitspelen voordat het volgende deel uit is.
En ga mijzelf ook maar eens klaarmaken voor de zon
Batman AA heb ik ook al uitgespeeld, tevens ook in 1xquote:Op zondag 25 september 2011 12:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
batman AA heb ik al uitgespeeld, die was awesomedaar ben ik in 1 keer mee door gegaan
wtf ik vind op youtube allemaal filmpjes van die redhead lara die wel in xbox game zaten maar nie in ps3flauw! vond al stom dat ze zo weinig voor kwam, maar op de xbox dus vaker!
De weekenden hou ik vrij van werkquote:
ja weet ik maar vind het stom, die chick was tofquote:Op zondag 25 september 2011 12:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Batman AA heb ik ook al uitgespeeld, tevens ook in 1x
Maar wil m nog eens uitspelen zodat ik gelijk verder kan met AC
En verschil in games komt vaker voor tussen consoles.
[..]
De weekenden hou ik vrij van werk![]()
Maar is het niet gewoon shit uit de DLC die alleen op de xbox te krijgen is?quote:Op zondag 25 september 2011 13:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja weet ik maar vind het stom, die chick was tof
aaah okayik wil de nieuwe batman zeker gelijk spelen
Ik ook, twijfel alleen waar hem te pre-orderen en/of de normale of limitedquote:Op zondag 25 september 2011 13:00 schreef Sharana_LV het volgende:
aaah okayik wil de nieuwe batman zeker gelijk spelen
yea klopt, zag het later ook onder filmpje staan, wel flauw!quote:Op zondag 25 september 2011 13:00 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar is het niet gewoon shit uit de DLC die alleen op de xbox te krijgen is?
ik doe de normale.... als ik een game uitgespeeld heb flikker ik hem toch in de kast dus mjaquote:Op zondag 25 september 2011 13:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ook, twijfel alleen waar hem te pre-orderen en/of de normale of limited
Ja, zo denk ik er ook over. al is mijn kast volquote:Op zondag 25 september 2011 13:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik doe de normale.... als ik een game uitgespeeld heb flikker ik hem toch in de kast dus mja
Ik ga geen lijst plaatsen wat ik nog moet uitspelenquote:
ik probeer eerst meuk uit te spelen voordat ik nieuwe koop, want anders blijf ik elke keer maar weer kopenquote:Op zondag 25 september 2011 13:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ga geen lijst plaatsen wat ik nog moet uitspelen
Er klopt trouwens ok geen kut van dat filmpje...quote:Op zondag 25 september 2011 13:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
yea klopt, zag het later ook onder filmpje staan, wel flauw!
Dat probeer ik tegenwoordig ook, maar toch heb ik denk nog zo'n 100 games die ik nog eens moet/wil uit spelenquote:Op zondag 25 september 2011 13:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik probeer eerst meuk uit te spelen voordat ik nieuwe koop, want anders blijf ik elke keer maar weer kopenik heb wel zelda oot en de nieuwe batman zal ik ook gelijk bij release halen, maar met de meeste probeer ik te wachten tot ik het ook daadwerkelijk ga gamen ... jaja probeer verstandig te doen
daar ga ik niet eens aan beginnen, heb nog teveel andere dingen ookquote:Op zondag 25 september 2011 13:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat probeer ik tegenwoordig ook, maar toch heb ik denk nog zo'n 100 games die ik nog eens moet/wil uit spelen
Ach, meeste gaat mij ook niet lukken of vind het wel best.quote:Op zondag 25 september 2011 13:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
daar ga ik niet eens aan beginnen, heb nog teveel andere dingen ook![]()
moet de laatste layton ook nog afmaken, heb die 2 ervoor ook iutgespeeld
quote:Op zondag 25 september 2011 10:43 schreef Fallen het volgende:
Mogguh!
Poit, heb jij nou Dead Island gewonnen?
Tuurlijk niet lieverd.. Wat denk jij nouquote:
Jamar misschien wilt evil lara die Natla ook wel dood hebben, die Natla is degene die evil lara gemaakt heeft en haar steeds als slaaf gebruikt heeft!quote:Op zondag 25 september 2011 13:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Er klopt trouwens ok geen kut van dat filmpje...
Eerst zegt ze "obey me now", prima, dat doet ze dus. Vervolgens "you are a slave to no-one" en je ziet die ogen gloeien, dus ze heeft nu een free will, een mind of her own, prima! Vervolgens zegt lara "make sure Natla suffers" en dan rent ze weg alsof ze net een order heeft gekregen!
Dat je met een beetje drank achter je kiezen de grootste hosselaar van Gouda bent!quote:Op zondag 25 september 2011 13:13 schreef Poit het volgende:
Pff.. Koppijn...
[..]
[..]
Tuurlijk niet lieverd.. Wat denk jij nou
Jullie hangen de was op in de keukenquote:Op zondag 25 september 2011 14:59 schreef Nebo het volgende:
Ik eet pizza met als uitzicht mijn vriendinnetje die de was ophangt, ik zie een toekomst met deze dame
Zo hallo!quote:Op zondag 25 september 2011 14:45 schreef wc-eend het volgende:
Poit bewaart zijn hossel-skills voor Gemma...
[ afbeelding ]
ik vind juist dat haar hoofd het korte haar wel kan hebben!quote:Op zondag 25 september 2011 15:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zo hallo!
Alleen jammer van dat korte haren. Ik dacht trouwens dat memmen en billen niet meer mochten op fok.
Ja vetquote:Op zondag 25 september 2011 15:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hoewel dit kapsel ook wel voor haar werkt![]()
[ afbeelding ]
Zo dat waren mijn lesbische meningen weer voor vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |