twitter:dhemery twitterde op vrijdag 23-09-2011 om 20:51:46Then orders a beer. A neutrino walks into a bar. reageer retweet
quote:Op zondag 25 september 2011 11:00 schreef Bart het volgende:
twitter:dhemery twitterde op vrijdag 23-09-2011 om 20:51:46Then orders a beer. A neutrino walks into a bar. reageer retweet
Wat jammer nou dat het vandaag ook Kassameisjesdag is......quote:Op zondag 25 september 2011 11:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kut, ben vergeten dat dit vandaag is, wie gaat er nog meer?
tina dag
The burning ring of fire.quote:Op zondag 25 september 2011 11:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben ooit de fout in gegaan door iets te veel eigengemaakte sambal over mijn eten te doen. Drie dagen later had ik nog last van een afterburner.....
Andy: Sons of Scotland! I am Andy.quote:
Bestaat dat blad nog?quote:Op zondag 25 september 2011 11:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kut, ben vergeten dat dit vandaag is, wie gaat er nog meer?
tina dag
Of het is een reunie van oudlezers....quote:
De Eppo heb jij nooit gelezen?quote:Op zondag 25 september 2011 11:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben nooit verder dan de Donald Duck en de KIJK gekomen bij de jeugd tijdschriften
Young Hustler en Playdude ook niet?quote:Op zondag 25 september 2011 11:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben nooit verder dan de Donald Duck en de KIJK gekomen bij de jeugd tijdschriften
staat me wel iets van bij, volgens mij op de kleuterschool (of was dat de okki?)quote:
Nee, wel de Okki en de Bobo.quote:
Buiten dat is het ook nog steeds OER en OERFOUT. Het deeltjes is 60 nanoseconden sneller aankomen dan verwacht. Dat heeft NIETS met tijdreizen te maken. Dus alleen grappig voor de nitwitsquote:Op zondag 25 september 2011 11:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
,maar het is nog niet 100% zeker, ze moeten het nog even narekenen
Eppo, Okki, Bobo, Fabeltjeskrant, KIJK...allemaal gelezenquote:Op zondag 25 september 2011 11:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, de Eppo nooit gelezen, zal idd wat Bart zegt de Okki of de bobo geseest zijn
hoop doet levenquote:Op zondag 25 september 2011 12:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Buiten dat is het ook nog steeds OER en OERFOUT. Het deeltjes is 60 nanoseconden sneller aankomen dan verwacht. Dat heeft NIETS met tijdreizen te maken. Dus alleen grappig voor de nitwits
Oh ja, die ook nogquote:
Dacht al dat Helly Hansen een tijdschrift had uitgebracht.quote:
Sjors en Sjimme ook jaquote:Op zondag 25 september 2011 12:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Wordt Vervolgd, Kuifje en Sjors en Sjimmie had je ook nog.
Die las ik nooitquote:Op zondag 25 september 2011 12:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Robbedoes was ook zo'n blad geloof ik.
quote:Op zondag 25 september 2011 12:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Robbedoes was ook zo'n blad geloof ik.
quote:
Ja maar ook naamgever van een weekblad. Net als Eppo wat later wordt vervolgd werd en daarna Sjors en Sjimmie ging heten.quote:Op zondag 25 september 2011 12:20 schreef wyccie het volgende:
Kuifje en Robbedoes zijn toch strips?
Trouwens, voor wie een muziekquizavondje wil houden: de Muziekscheurkalender is daar ideaal voor.
http://assets.digi.persgr(...)eurkalender-2012.jpg
Kost maar 9 euro, en de vragen zijn niet te moeilijk.
Wie, ik? Ik niet.quote:
Dat is ook raar.quote:Op zondag 25 september 2011 12:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Net als Eppo wat later wordt vervolgd werd en daarna Sjors en Sjimmie ging heten.
En nu weer Eppo is.quote:Op zondag 25 september 2011 12:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar ook naamgever van een weekblad. Net als Eppo wat later wordt vervolgd werd en daarna Sjors en Sjimmie ging heten.
Okay toch beter opletten als ik in zaken met een indiaan voor de deur ben.....quote:
Laatst ook nog gezien in de C4x250...quote:Op zondag 25 september 2011 12:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay toch beter opletten als ik in zaken met een indiaan voor de deur ben.....
Die met het bekende kassameisje?quote:Op zondag 25 september 2011 12:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laatst ook nog gezien in de C4x250...
Ik bedoelde JoJoquote:Op zondag 25 september 2011 12:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wie, ik? Ik niet.
[..]
Dat is ook raar.
Die ja.quote:Op zondag 25 september 2011 12:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die met het bekende kassameisje?
Niet zo raar hoor, Robbedoes werdt uitgegeven door Dupuis om strips van Dupuis te promoten hadden ze een weekblad waarin strips stonden die door Dupuis werden uitgegeven. Eppo was van Oberon en Kuifje van Dargaud.quote:Op zondag 25 september 2011 12:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wie, ik? Ik niet.
[..]
Dat is ook raar.
Biebelquote:
Hoezo was je in My neck of the woods?quote:
Nee joh, ze hebben die zaak verplaatst. Staat nu bij mij in de buurt.quote:Op zondag 25 september 2011 12:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoezo was je in My neck of the woods?
Ah vandaar dat ik haar al een tijd niet heb gezien....quote:Op zondag 25 september 2011 12:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee joh, ze hebben die zaak verplaatst. Staat nu bij mij in de buurt.
Tja, ze willen het een beetje moeilijk voor je maken.quote:Op zondag 25 september 2011 12:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah vandaar dat ik haar al een tijd niet heb gezien....
Tsja en feitelijk ben ik ook al met iemand anders....quote:Op zondag 25 september 2011 12:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, ze willen het een beetje moeilijk voor je maken.
Wanneer komt ze terug?quote:Op zondag 25 september 2011 12:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tsja en feitelijk ben ik ook al met iemand anders....
Over ongeveer 5 maanden....quote:
Nog even op een houtje bijten dus.quote:
Ja zeker. En dan nog afwachten of het nog het zelfde is.....quote:Op zondag 25 september 2011 12:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog even op een houtje bijten dus.
Correct.quote:Op zondag 25 september 2011 12:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Roodhaar was zeker geen straf om naar te kijken
Yep.quote:Op zondag 25 september 2011 12:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja zeker. En dan nog afwachten of het nog het zelfde is.....
Ik zal jullie wel op de hoogte houden.quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 12:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal jullie wel op de hoogte houden.
Mooi zo!quote:Op zondag 25 september 2011 17:21 schreef MaJo het volgende:
Ben weer eens veel te gaar
Wel tof weekend achter de rug! Vrijdag uit eten geweest en wezen stappen met Nem en een paar matties en gisteren naar de Nacht van de Journalistiek geweest in Den Haag
Tot 23 uur ivm Jersey shore en dan inderdaad tukkenquote:Op zondag 25 september 2011 17:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mooi zo!. Nu wakker blijven tot 22 uur en dan lekker gaan tukken
quote:Op zondag 25 september 2011 18:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik had ook de Tina. Al vanaf dat ik zeven was en dat was een beetje ongepast want het ging voortdurend over ongesteldheid en eerste zoenen e.d.
Tina dag ben ik ook geweestwel minstens 2 x haha
ja, ook vóór mijn tijd. Mijn tante (zeven jaar ouder dan ik) had abonnementen op dat alles. Tegen de tijd dat ik oud genoeg voor de BO was was het nogal lame, geloof ik. En nog twee jaar later stopten ze er meequote:Op zondag 25 september 2011 18:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je ook de Break-Out gelezen?
Er stonden altijd van die enorme bullshitverhalen over seks in.quote:Op zondag 25 september 2011 18:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja, ook vóór mijn tijd. Mijn tante (zeven jaar ouder dan ik) had abonnementen op dat alles. Tegen de tijd dat ik oud genoeg voor de BO was was het nogal lame, geloof ik. En nog twee jaar later stopten ze er mee
ja idd, zat net het topic er over te lezenquote:Op zondag 25 september 2011 18:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er stonden altijd van die enorme bullshitverhalen over seks in.
De klassieker was de bevroren worst
Wij zaten in de bus naar Eurodisney of naar Berlijn en iemand had die editie meegenomen.quote:Op zondag 25 september 2011 18:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja idd, zat net het topic er over te lezen
Het betrof naar mijn weten geen knakworst maar een salami of een braadworst....quote:Op zondag 25 september 2011 18:46 schreef wyccie het volgende:
De bevroren knakworst stond in de Fancy! Misschien dat de Breakout het later ook had overgenomen, maar de Fancy was het eerst. Ook wij hadden dat ooit met een busreis meegenomen.
Het was toch ook een debiel verhaal? Iedereen heeft het altijd over "de worst" dus ik vraag me af of het dan een frikandel was(ja, wat logisch zou zijn)quote:Op zondag 25 september 2011 18:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
frikadel, toch? Salamis bevries je niet, braadworsten meestal ook niet. Frikadellen daarentegen zijn meestal bevroren...
Fancy had ik ook
Qua grootte? Maargoed, het is inderdaad een duimzuigertje...quote:Op zondag 25 september 2011 18:53 schreef wyccie het volgende:
Een frikandel klinkt wel logischer, qua grootte. Sowieso een poepverhaal natuurlijk, zo'n ding is veel te koud.
Bij zo'n verhaal past 'worst' natuurlijk veel beter.
Om zoiets uit te proberen. Je gaat niet gelijk met een braadworst aan de slag, toch?quote:Op zondag 25 september 2011 18:53 schreef Nembrionic het volgende:
Qua grootte? Maargoed, het is inderdaad een duimzuigertje...
quote:Op zondag 25 september 2011 18:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat betreft de kou... ooit van 'fire & ice' condooms gehoord? Maar ja, ik had daar eigenlijk niet echt aan gedacht nee. Kan me voorstellen dat 'echte' kou niet echt plausibel is nee en dan al dat ijs nee
Nee inderdaadquote:Op zondag 25 september 2011 18:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Om zoiets uit te proberen. Je gaat niet gelijk met een braadworst aan de slag, toch?
Ik weet niet of je ze in Nederland kan krijgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Nou ja, prima om mee te beginnen lijkt me. Maar ik dacht eigenlijk dat Wyccie bedoelde dat het wat groot was.quote:Op zondag 25 september 2011 18:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
frikandel lijkt me ook niet echt ideale grootte
quote:Op zondag 25 september 2011 18:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ze in Nederland kan krijgen
De hint was bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.al duidelijk
Ik weet eigenlijk niet of Trojans hier te krijgen zijn. Wellicht via de Condomerie ofzo...- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Dat jij seks hebt gehad met een Fire&Ice condoom en dat dat prima te doen was.quote:Op zondag 25 september 2011 19:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat moeten de anderen wel niet denken als ze straks binnen komen rollen in het topic
Ja dat was mij ook al opgevallenquote:Op zondag 25 september 2011 19:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hier kijken ze echt neer op Durex
nee hoor niet per definitie. Alleen dat het goed beoordeeld is. Ik doe natuurlijk niet aan seks want dat is bah en jongens zijn vies.quote:Op zondag 25 september 2011 19:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat jij seks hebt gehad met een Fire&Ice condoom en dat dat prima te doen was.
Want dat is wat er staat
Ja en je bent natuurlijk nog onschuldiger dan een katholiek schoolmeisje. Dat begrijpen we allemaalquote:Op zondag 25 september 2011 19:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee hoor niet per definitie. Alleen dat het goed beoordeeld is. Ik doe natuurlijk niet aan seks want dat is bah en jongens zijn vies.
http://www.voanews.com/en(...)ystem-130313993.htmlquote:"Scientists at Johns Hopkins University in MD, USA announced they've disrupted the means by which HIV stops the immune system from attacking it. From the article: 'Scientists say they have found a way to disarm the AIDS virus in research that could lead to a vaccine. Researchers have discovered that if they eliminate a cholesterol membrane surrounding the virus, HIV cannot disrupt communication among disease-fighting cells and the immune system returns to normal. [...] "By stealing cholesterol from the envelope of the virus, we can neutralize the subversion," said Graham. "We've broken the code; we can shut down the type of interference that HIV is having on the immune system."'"
Zekerquote:
Hoewel dat klopt en hoewel het aantal in te nemen pillen ook een stuk minder zijn, is het toch een stuk gemakkelijker om gewoon geen HIV/AIDS te hebben. Als het niet voor de seks is, dan wel voor de andere dingen in je leven zoals stigma's/vooroordelen, bloedcontact, complicaties en weet ik veel wat.quote:Op zondag 25 september 2011 19:10 schreef wyccie het volgende:
Tegenwoordig hoef je niet meer dood te gaan aan HIV, met medicatie kun je lang blijven leven.
Als ze zo ver zijn dat de trials minder gevaarlijk zijn dan de huidige medicatie, dan is dat wel goed nieuws.
Dit soort dingen vind ik heel erg interessant ja. Biologie heeft me sowieso altijd geboeid. Maar er is niet een opleiding "onderzoeken" denk ikquote:Nem, nooit aan gedacht om het onderzoek in te gaan? Dit soort berichten hebben wel vaak je interesse.
Dat zeker, maar zoals je al zei...dat gaat nog wel even duren.quote:Op zondag 25 september 2011 19:12 schreef Nembrionic het volgende:
Hoewel dat klopt en hoewel het aantal in te nemen pillen ook een stuk minder zijn, is het toch een stuk gemakkelijker om gewoon geen HIV/AIDS te hebben. Als het niet voor de seks is, dan wel voor de andere dingen in je leven zoals stigma's/vooroordelen, bloedcontact, complicaties en weet ik veel wat.
Ik heb je loopbaan al voor je uitgestippeld.quote:Dit soort dingen vind ik heel erg interessant ja. Biologie heeft me sowieso altijd geboeid. Maar er is niet een opleiding "onderzoeken" denk ik
Nerdy sites zijn ok.quote:Overigens staat dit soort berichten vaan op Slashdot.org (tesamen met meer categorien). Echt een nieuwssite voor nerds zullen we maar zeggen. Dan kom je hier snel op uit
quote:Op zondag 25 september 2011 19:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zeker, maar zoals je al zei...dat gaat nog wel even duren.
[..]
Ik heb je loopbaan al voor je uitgestippeld.
• http://www.ru.nl/studeren(...)vzuKsCFYOCDgodnUDpcQ
• http://www.ru.nl/master/NCMLS-MMD/
• http://www.ncmls.eu/
[..]
Nerdy sites zijn ok.
Valt mee als je iets jonger bentquote:Op zondag 25 september 2011 19:38 schreef wyccie het volgende:
Bij die laatste word je al betaald, hè.
Maar je moet inderdaad wel eerst een klein kapitaaltje vergaren om te kunnen studeren.
Drie jaar Bachelor, twee jaar Master. Valt mee, maar als onderzoeker is het wel hard werken.
Ja, dan ben ik 35 als ik gestopt ben. En dat is natuurlijk niet eens een echte ramp, maar zoals je zegt kost het ook nog wat. En studiefinanciering zit er natuurlijk niet inquote:Op zondag 25 september 2011 19:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, om nu nog 5 jaar te gaan studeren zou ik ook niet meer trekken. 't Is wel een stap terug.
Als je terug moet betalen niet volgens mij... helaas.quote:Op zondag 25 september 2011 20:01 schreef Etcetera het volgende:
Studiekosten zijn (deels) aftrekbaar van de belasting toch?
Nou is het zo dat het met die studie nog wel te doen is. Je kunt studiekosten inderdaad aftrekken als het boven de drempel van 500 euro komt, maar dat heb je met het collegegeld van 1700 euro toch al wel. Als je er 1 dag in de week bij werkt, kost het je nog maar 500 euro per maand!quote:Op zondag 25 september 2011 19:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, dan ben ik 35 als ik gestopt ben. En dat is natuurlijk niet eens een echte ramp, maar zoals je zegt kost het ook nog wat. En studiefinanciering zit er natuurlijk niet in
Terugbetalen? Dan hebben we het over een studiefinanciering. We hebben eerder al vastgesteld dat ik daar geen recht op hebquote:Op zondag 25 september 2011 20:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als je terug moet betalen niet volgens mij... helaas.
Blijkbaar heeft het niet alleen in de Fancy gestaan. Ik ken het uit de BO.quote:Op zondag 25 september 2011 22:10 schreef MaJo het volgende:
Het worstverhaal stond inderdaad in de Fancy, is geschreven door het broertje van een klasgenootje destijdsWel grappig dat iedereen dat verhaal nog kent
Dat valt eigenlijk best mee.quote:Op zondag 25 september 2011 20:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou is het zo dat het met die studie nog wel te doen is. Je kunt studiekosten inderdaad aftrekken als het boven de drempel van 500 euro komt, maar dat heb je met het collegegeld van 1700 euro toch al wel. Als je er 1 dag in de week bij werkt, kost het je nog maar 500 euro per maand!
't Is in ieder geval goedkoper dan geneeskunde, want mijn reiskosten worden niet vergoed.
En het was een curryworstquote:Op zondag 25 september 2011 22:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft het niet alleen in de Fancy gestaan. Ik ken het uit de BO.
En zo gek is dat niet..het is een extreem lomp verhaal, dat blijft bij pubers wel hangen
Ja, zie je welquote:
quote:Op zondag 25 september 2011 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, zie je wel
Braadworst zei ik al
Dat is uitgaande van mijn eigen situatie, maar dan zonder reiskosten. Dus: lage huur, huur- en zorgtoeslag, 1 dag per week werken, cheapass boodschappen, geen bier en whisky, concertbezoeken etc.quote:
En ik dacht dus dat dat langere knakworsten waren, maar als ik plaatjes google, blijken dat frikandellen te zijn!quote:
Duitsers zijn het daar niet mee eensquote:Op zondag 25 september 2011 22:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
En ik dacht dus dat dat langere knakworsten waren, maar als ik plaatjes google, blijken dat frikandellen te zijn!
Oh, voor Belgen.
quote:The whole thing is aimed at people with an attention span of 30 seconds - or less - who regard acting, character development and a coherent plot as being strictly for wimps.
oh dacht zoiets mee gekregen te hebben. Weer arrestaties/ruzies? Net als in de filmquote:Op maandag 26 september 2011 02:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nee dat was geen succes...
was ook geen vervolg date, maar wel andere vervelende gebeurtenissen
nee, wat persoonlijkerquote:Op maandag 26 september 2011 02:59 schreef lubje25 het volgende:
[..]
oh dacht zoiets mee gekregen te hebben. Weer arrestaties/ruzies? Net als in de film
ok, als je wat kwijt wil dan ben ik er welquote:Op maandag 26 september 2011 03:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee, wat persoonlijkervind het alleen nogal lastig om over te praten
ik wil het ook niet groter maken dan het is, hoor, maar er is gister nogal wat tegen mijn zin in gebeurd met iemand, nadat ik duidelijk had gezegd dat ik het niet wilde.quote:Op maandag 26 september 2011 03:04 schreef lubje25 het volgende:
[..]
ok, als je wat kwijt wil dan ben ik er wel
Vervelende situatie lijkt me, sterkte daarmeequote:Op maandag 26 september 2011 03:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik wil het ook niet groter maken dan het is, hoor, maar er is gister nogal wat tegen mijn zin in gebeurd met iemand, nadat ik duidelijk had gezegd dat ik het niet wilde.
Maar die dingen zijn altijd zo lastig te beoordelen, al helemaal als er alcohol in het spel is
Mijn ouders en ik zijn vegetarisch, mijn broer eet net als wij geen vis, mijn neef lust niet heel veel etcquote:
Vast wel, 2 weken geleden uit eten geweest met zijn 6en en dat was ook heel leuk.quote:
Heb je nog goede vegetarische tips? Mijn broer komt deze week ook eten en is ook vegetarisch.quote:Op maandag 26 september 2011 03:17 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Mijn ouders en ik zijn vegetarisch, mijn broer eet net als wij geen vis, mijn neef lust niet heel veel etc
Tnxquote:Op zondag 25 september 2011 22:13 schreef LadyBlack het volgende:
TM, was je jarig!Gefeliciteerd
Wanneer wordt het wel gevierd?
Tnxquote:
Ik kook zelden zei ik al dus heb niet echt recepten paraat.quote:Op maandag 26 september 2011 08:12 schreef Mark het volgende:
[..]
Heb je nog goede vegetarische tips? Mijn broer komt deze week ook eten en is ook vegetarisch.
Jij ook nog gefeliciteerd trouwens.quote:
Wat een tof idee zeg.... moet ik onthouden voor de verjaardag van Peaceman.quote:Op zondag 25 september 2011 21:03 schreef TradeMarkie het volgende:
tnx voor de felicitaties. En ookal heb ik het neit gevierd vandaag, wel hle toffe kado´s gehad van![]()
o.a. 2 ingelijste lp hoezen
en nu ben ik weer weg
Ik heb het er laatst nog met vrienden over gehad hoe tof ik dat zou vinden en nu kreeg ik er dus 2quote:Op maandag 26 september 2011 08:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat een tof idee zeg.... moet ik onthouden voor de verjaardag van Peaceman.
Heb je foto??quote:Op maandag 26 september 2011 08:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb het er laatst nog met vrienden over gehad hoe tof ik dat zou vinden en nu kreeg ik er dus 2
nee nog niet, maar t is de soundtrack van once upon a time in the west, waar die kerel dus met z'n aan de galg geknoopte broer op de schouders staat. En Spirit of Rock, wat volgens mij een verzamel is van the Beach Boys.quote:
Nope. Hij kreeg een keer in een restaurant een vervangende pastamaaltijd, bleken ze inktvisinkt gebruikt te hebben om de pasta te kleuren. Dat was dus ook niet de bedoeling. Hij is gelukkig geen veganist, dan kan ik net zo goed een blok tofu frituren, geloof ik.quote:Op maandag 26 september 2011 08:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is hij een visetende vegetarier?
let er dan wel op dat je plantaardige olie gebruiktquote:Op maandag 26 september 2011 08:49 schreef Mark het volgende:
[..]
Nope. Hij kreeg een keer in een restaurant een vervangende pastamaaltijd, bleken ze inktvisinkt gebruikt te hebben om de pasta te kleuren. Dat was dus ook niet de bedoeling. Hij is gelukkig geen veganist, dan kan ik net zo goed een blok tofu frituren, geloof ik.
Okay. Ben wel benieuwd hoe dat eruitziet. Ik vrees dat ik daarvoor zijn lp's niet mag gebruiken... hmm bedenken hoe ik dat moet gaan doen.quote:Op maandag 26 september 2011 08:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nee nog niet, maar t is de soundtrack van once upon a time in the west, waar die kerel dus met z'n aan de galg geknoopte broer op de schouders staat. En Spirit of Rock, wat volgens mij een verzamel is van the Beach Boys.
Mijn vriend heeft voor zijn verjaardag lijsten gekregen waar je de LP's aan de bovenkant in kan schuivenquote:Op maandag 26 september 2011 09:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Ben wel benieuwd hoe dat eruitziet. Ik vrees dat ik daarvoor zijn lp's niet mag gebruiken... hmm bedenken hoe ik dat moet gaan doen.
ik zal wel even fotos maken als ik thuis ben en eraan denkquote:Op maandag 26 september 2011 09:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Ben wel benieuwd hoe dat eruitziet. Ik vrees dat ik daarvoor zijn lp's niet mag gebruiken... hmm bedenken hoe ik dat moet gaan doen.
Heeft hij ook een 850? uit m'n hoofd zeg ik dat distributieriem idd in die hoek zit. En dan heeft ie geen blok met 'vrijlopende' cilinders, dus dan zou ik er niet mee doorrijden, als ie knapt heb je een probleemquote:Op maandag 26 september 2011 08:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he TM, jij hebt ook een Volvo,
een collega van me die kwam net vragen of ik even mee wou kijken. Toen hij op het werk aankwam kwam er (een beetje) rook onder de motorkap vandaan, de rook komt onder de afdekkap van het blok aan de linkervoorzijde (als je voor de motor staat, dus bij de rechter koplamp zijde)en ruikt sterk naar rubber. zou dat een aanlopende distributieriem of multiriem kunnen zijn?
Ow die moet ik ook voor Peaceman hebben!!quote:Op maandag 26 september 2011 09:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft voor zijn verjaardag lijsten gekregen waar je de LP's aan de bovenkant in kan schuivenJe kan ze er dus zo weer uithalen en regelmatig wisselen, soort kunst dus
quote:Op maandag 26 september 2011 09:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb gewoon een zwager die nu 2 lp's minder heeft
Dank jequote:
Je kan toch ook de lijst geven en dan kan hij zelf kiezen welke LP hij erin wil?quote:Op maandag 26 september 2011 09:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]dat hebben ze goed geregeld!! Ik moet toch één van zn eigen lp's pakken. En erger nog: eentje kiezen!! Hij heeft er zoveel. Maar ik heb nog wel eventjes... gelukkig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Bedankt voor de info.quote:
Spoilers zijn zo gek nog nietquote:
quote:Op maandag 26 september 2011 10:15 schreef Bart het volgende:
Alsof dat uitmaakt, spoilers klik ik toch allemaal open.
we zijn niet allemaal zo dat we alles open klikken, ondanks waarschuwingenquote:Op maandag 26 september 2011 10:15 schreef Bart het volgende:
Alsof dat uitmaakt, spoilers klik ik toch allemaal open.
Niet? Zijn jullie niet nieuwsgierig ofzoquote:Op maandag 26 september 2011 10:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
we zijn niet allemaal zo dat we alles open klikken, ondanks waarschuwingen
quote:Op maandag 26 september 2011 10:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]verander je post en rap een beetje
Ik doe dat niet voor niks
Edit:![]()
![]()
Nee, iemand moet toch het fort bewaken.quote:Op maandag 26 september 2011 08:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Cobra, moet je deze week ook nog oefenen? Het complete NL leger gaat naar het noorden hoor ik net op de radio.
boter bij de vis, maar het klinkt alvast goed Etciequote:Op maandag 26 september 2011 10:15 schreef Etcetera het volgende:
Net officiele tussentijdse evaluatie gehad met m'n begeleidster vanuit Startership en m'n leidinggevende.
Het idee is dat na afloop van mijn traject hier het nog verlengd kan worden om wat tijd tot het volgende project te overbruggen en dat ik daarna misschien een jaarcontract krijg - ervanuitgaand dat alles rondkomt hoor, maar het ziet er wel rooskleurig uit zeg maar
De Genie gaat ook. Dat is dus een optie.quote:Op maandag 26 september 2011 10:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en terecht. Ik neem aan dat ze Friesland gaan losgooien en weg laten drijven?
Realiseer je dan wel dat we dan alsnog een Limburg hebben he...quote:Op maandag 26 september 2011 10:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooi, en dan Limburg nog ruilen tegen Vlaanderen en dan gaat het weer goed met de Nederlandse economie
Dat is waar, maar als ik het geef, moet er wel iets in zitten. Ik kijk tegen die tijd wel even naar z'n album top nog wat.quote:Op maandag 26 september 2011 09:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je kan toch ook de lijst geven en dan kan hij zelf kiezen welke LP hij erin wil?
Leest Peace hier niet mee trouwens?
Merkwaardige reden om je vriendin te vervangen.quote:Op maandag 26 september 2011 10:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kreeg gistermiddag trouwens nog een cadeautje van m'n vriendin, ze reed op de snelweg over een stuk hout ofzo en had een lekke band, dus die mocht ik nog even vervangen
quote:Op maandag 26 september 2011 11:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Merkwaardige reden om je vriendin te vervangen.
Maargoed, als ze slechts een bos hout onder de auto heeft en niet voor de deur.. tja.
Ah, wat lief van d'rquote:Op maandag 26 september 2011 10:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kreeg gistermiddag trouwens nog een cadeautje van m'n vriendin, ze reed op de snelweg over een stuk hout ofzo en had een lekke band, dus die mocht ik nog even vervangen
damage controlquote:Op maandag 26 september 2011 11:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah, wat lief van d'r.
Doet me denken aan de keer dat mijn vrouw belde dat ze een kras op de auto had gemaakt. Niet blij mee natuurlijk, maar een krasje is natuurlijk wel mee te leven. Ging ik kijken, was de hele dorpel aan gort gereden door een schuin paaltje![]()
.
Nee ze reed ergens in een straatje dat een flauwe bocht naar rechts maakte. En in die flauwe bocht stond dus zo'n betonnen paaltje in de binnenbocht, maar die stond helemaal schuin door eerdere aanrijdingen denk ik. Ze kon er normaal gesproken makkelijk omheen, maar er stonden een paar medelanders op de weg te staan, waardoor ze wat meer naar rechts reed. Iets te veel dus.quote:Op maandag 26 september 2011 11:30 schreef TradeMarkie het volgende:
stond het paaltje al schuin voordat die auto er zomaar zonder haar schuld tegenaan reed?
Het zal me in elk geval niet weerhouden om toch verder te blijven kijkenquote:Op maandag 26 september 2011 10:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
boter bij de vis, maar het klinkt alvast goed Etcie
Maar in Friesland hebben ze toch veel biologische gassen?quote:Op maandag 26 september 2011 10:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De Genie gaat ook. Dat is dus een optie.
Dan kunnen we het toch nogsteeds ontpolderen?quote:Op maandag 26 september 2011 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar ik Friesland hebben ze toch veel biologische gassen?
quote:
niet erg geloofwaardigquote:Op maandag 26 september 2011 14:30 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
En voor het geval de afbeelding niet werkthttp://twitpic.com/6c0wtv
Ik denk dat er werkelijk 10 van die dingen echt zijn en de rest allemaal nep.quote:
Ik denk dat ze allemaal nep zijnquote:Op maandag 26 september 2011 14:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat er werkelijk 10 van die dingen echt zijn en de rest allemaal nep.
Walgelijk die laksheid van bedrijven met betrekking tot sollicitaties jaquote:Op maandag 26 september 2011 15:35 schreef Diaan73 het volgende:
Nou... ik had nog niets gehoord mbt die sollicitatie, ik gemaild.. blijken ze al met een kandidaat in de eindfase te zitten. Op zich prima, maar laat dat dan even weten! Ik ging er van uit dat er morgen ook nog gesprekken zouden zijn.. .nou ja op naar een volgende sollicitatie dan maar.
Dat vond ik nou ook. En helemaal bij een bedrijf dat speciaal voor HRmensen is.quote:Op maandag 26 september 2011 15:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Walgelijk die laksheid van bedrijven met betrekking tot sollicitaties ja. Zij hebben hun zaakje rond dus de rest kan in de stront zakken lijkt het af en toe wel. Even vergetend dat er mensen zitten te wachten op iets dat voor hun heel belangrijk is
.
Dat laatste is altijd verstandig. Verhuizen hebben jullie zeker ook geen trek in? En hoe is het werkaanbod in die sector? 50 sollicitanten per vacature, of is het minder ernstig?quote:Op maandag 26 september 2011 15:57 schreef Diaan73 het volgende:
Nou net als Cobra heb ik ook te maken met bezuinigingen bij de overheid. De minster heeft het zalige idee opgevat om 4 rechtbanken (Almelo, Arnhem, Zwolle en Zutphen) te laten fuseren en te laten opgaan met de nieuw te vormen politieregio's en is er door het nog nieuw te vormen bestuur besloten dat alle P&O-werkzaamheden (mijn werk dus) te regionaliseren in Arnhem. Enschede-Arnhem is niet echt geweldig wat afstand betreft. Dus ik ben aan het rondkijken... ik kan misschien wel naar andere afdeling hier, maar dat is geen P&O-werk. Dat wil ik het liefst.
Maar er is nog 1 lichtpuntje! Er komt momenteel veel commentaar op dit voorgenomen besluit vanuit de burgemeesters, mede ivm werkgelegenheid in deze regio. In het meest gunstige geval gaat de 1e of 2e Kamer niet akkoord met de wetsvoorstel. Dan zou je kunnen denken dat het werk naar Zwolle verplaatst.
Maar zoals het de overheid betaamt: er is veel onduidelijkheid en onrust!! Ik heb dan liever heft in eigen hand.
quote:"After the astonishing news from CERN that the OPERA experiment had detected neutrinos traveling faster than light speed, challenging Einstein's theory of special relativity, there has been some skepticism over the results. Now Fermilab, near Chicago, has announced it will attempt to replicate the experimental results within four to six months."
Hmm dat is wel vervelend jaquote:Op maandag 26 september 2011 16:18 schreef Diaan73 het volgende:
Nee, verhuizen is geen optie. Ook ivm Twan en z'n vader.
Er is heel weinig aanbod, sowieso hier in Twente. Erg lastig om een baan te vinden. Heel veel werk wordt hier weggehaald, helaas. Ik wil (heel graag) werken voor mijn geld, maar dan moet er wel werk zijn!
Who gives a fuck waar de betreffende actrice vandaan komtquote:Buitenaardse moeder Superman komt uit Israël
Het is idd vervelend, maar ik ga er wel van uit dat het goedkomt. Misschien ga ik wel weer een studie doen en kan ik (deels) hier blijven. We shall see. Positive thinking!quote:Op maandag 26 september 2011 16:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Hmm dat is wel vervelend ja. Nou ja, blijven solliciteren is het enige dat je kan doen he... Maar het komt vast allemaal goed
.
'middagquote:
misschien een promotie dingetje van het Israëlisch bureau voor toerisme?quote:Op maandag 26 september 2011 16:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Who gives a fuck waar de betreffende actrice vandaan komt
http://www.nu.nl/film/262(...)man-komt-israel.html
Al meer je hart kunnen luchten? Beter nog: stappen ondernomen? Zoiets moet je niet wegmoffelen onder het mom 'misschien maak ik het groter dan het is' of 'ik had gedronken, dus het was mijn schuld'. Niemand mag iets tegen je zin in doen, hoe dan ook. En als jij het hierbij laat zitten, denkt die ander dat het normaal is.quote:
quote:
ik had niet eens veel gedronken. Maar inderdaad nog één iemand anders in vertrouwen genomen (net, eigenlijk). Dat was beter.quote:Op maandag 26 september 2011 19:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Al meer je hart kunnen luchten? Beter nog: stappen ondernomen? Zoiets moet je niet wegmoffelen onder het mom 'misschien maak ik het groter dan het is' of 'ik had gedronken, dus het was mijn schuld'. Niemand mag iets tegen je zin in doen, hoe dan ook. En als jij het hierbij laat zitten, denkt die ander dat het normaal is.
Btw: en minderen met drank is natuurlijk altijd goed.
Dat lucht dan wel op, maar je moet er ook iets aan doen. Zoals ik al zei, die kerel denkt dat hij dit zomaar kan doen als elk meisje dat hij dit aandoet er niks mee doet. Ik weet niet in hoeverre er iets is gebeurd dat je ermee naar de politie moet, maar zelfs als het niet in die mate ernstig is, is het belangrijk om iets te doen. Confronteer hem ermee, vraag hem of hij wel weet wat hij nou heeft gedaan en wat zijn bedoeling was, en wat het voor impact heeft. Misschien denkt hij wel dat dit een spelletje is, dat een beetje tegenstribbelen erbij hoort.quote:Op maandag 26 september 2011 20:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik had niet eens veel gedronken. Maar inderdaad nog één iemand anders in vertrouwen genomen (net, eigenlijk). Dat was beter.
Ik heb hem er mee geconfronteerd. Absoluut. Het is alleen het alom bekende probleem van het is een vriend e.d. Maar ik heb hem verteld wat hij gedaan heeft, hoe het mij beinvloed heeft. Hij lijkt er echt mee te zitten.quote:Op maandag 26 september 2011 20:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat lucht dan wel op, maar je moet er ook iets aan doen. Zoals ik al zei, die kerel denkt dat hij dit zomaar kan doen als elk meisje dat hij dit aandoet er niks mee doet. Ik weet niet in hoeverre er iets is gebeurd dat je ermee naar de politie moet, maar zelfs als het niet in die mate ernstig is, is het belangrijk om iets te doen. Confronteer hem ermee, vraag hem of hij wel weet wat hij nou heeft gedaan en wat zijn bedoeling was, en wat het voor impact heeft. Misschien denkt hij wel dat dit een spelletje is, dat een beetje tegenstribbelen erbij hoort.![]()
Heel goed dat je het tegen anderen hebt verteld.
dat weet ik al niet eens meerquote:Op maandag 26 september 2011 20:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben het volledig met Wyccie eens. Doet me ook denken aan die athelete(?) die je lastig viel met emails e.d. waar je ook geen actie tegen ondernam. Je moet toch echt wat gaan doen.
Ah, heel goed! Als hij eerlijk berouw toont, en jij voelt je weer veilig, en alles is duidelijk, dan is het goed uitgesproken.quote:Op maandag 26 september 2011 20:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:Ik heb hem er mee geconfronteerd. Absoluut. Het is alleen het alom bekende probleem van het is een vriend e.d. Maar ik heb hem verteld wat hij gedaan heeft, hoe het mij beinvloed heeft. Hij lijkt er echt mee te zitten.
ik weet vrij zeker dat hij het nooit meer zou doen. neemt niet weg dat ik me kut voel en zelfs alleen het idee van iemand me aanraken me doet rillen. Ik vind het ook moeilijk om bij hem in de buurt te zijn.quote:Op maandag 26 september 2011 20:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, heel goed! Als hij eerlijk berouw toont, en jij voelt je weer veilig, en alles is duidelijk, dan is het goed uitgesproken.
En je moet je niet schuldig voelen!
Overigens zou ik op zo'n moment zo iemand graag steriliseren op de goedkoopste manier.
Twee stenen?quote:Op maandag 26 september 2011 20:33 schreef wyccie het volgende:
Overigens zou ik op zo'n moment zo iemand graag steriliseren op de goedkoopste manier.
Dan moet je dat ook maar een tijdje zoveel mogelijk beperken...quote:Op maandag 26 september 2011 20:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik weet vrij zeker dat hij het nooit meer zou doen. neemt niet weg dat ik me kut voel en zelfs alleen het idee van iemand me aanraken me doet rillen. Ik vind het ook moeilijk om bij hem in de buurt te zijn.
Castreren bedoel je?quote:Op maandag 26 september 2011 20:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, heel goed! Als hij eerlijk berouw toont, en jij voelt je weer veilig, en alles is duidelijk, dan is het goed uitgesproken.
En je moet je niet schuldig voelen!
Ik heb ook geen idee. Maar wel tof om te zien dat iedereen al weet wat er gedaan moet worden.quote:Op maandag 26 september 2011 20:32 schreef Soempie het volgende:
Ik weet niet wat er gebeurd is, maarre... een vriend?Fijne vriend.
Dat eerste is in ieder geval al een zorg minder, dat lijkt nu goed opgelost te zijn.quote:Op maandag 26 september 2011 20:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik weet vrij zeker dat hij het nooit meer zou doen. neemt niet weg dat ik me kut voel en zelfs alleen het idee van iemand me aanraken me doet rillen. Ik vind het ook moeilijk om bij hem in de buurt te zijn.
quote:
Ik bedoelde gewoon the good old 'knietje'. Heb ik altijd bij me, en minder bloederig ook.quote:
ja kloptquote:Op maandag 26 september 2011 20:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat eerste is in ieder geval al een zorg minder, dat lijkt nu goed opgelost te zijn.
Nu jij nog. Je moet dit gedoe van je zien af te schudden en je vertrouwen terug zien te krijgen. En dat doe je al heel goed door er met twee vrienden over gepraat te hebben.
Ik denk dat het langzaam wel slijt. En je moet inderdaad maar even niet bij hem in de buurt komen, en ook niet te veel alleen zijn.
Er zaten er een paar bij die bijna moesten lachen.quote:
Leuke stad.quote:
Dat is wel een eindje rijdenquote:
Die is idd tofquote:
Eh wat? Niet gewoon Trier in Duitsland. Deze dus?quote:Op maandag 26 september 2011 21:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat valt dan ook wel mee als je eerst denkt dat ze Triëst bedoelt.
quote:Op maandag 26 september 2011 21:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat valt dan ook wel mee als je eerst denkt dat ze Triëst bedoelt.
Wel die, toch? Maar ik dacht dus aan Triëst, Italië en dat is inderdaad een eind rijden.quote:Op maandag 26 september 2011 21:04 schreef Nembrionic het volgende:
Eh wat? Niet gewoon Trier in Duitsland. Deze dus?
http://g.co/maps/y9uxp
quote:Op maandag 26 september 2011 21:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wel die, toch? Maar ik dacht dus aan Triëst, Italië en dat is inderdaad een eind rijden.
Toen het tot me doordrong dat Triëst en Trier niet hetzelfde is, is Trier toch een heel stuk dichterbij.
quote:Op maandag 26 september 2011 21:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Defensie zet fotoarchief online
interessant
Sta jij ook nog ergens?quote:
Vast wel.quote:
We gaan dan ook een paar dagen.quote:
Nee dat snap ikquote:Op maandag 26 september 2011 21:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
We gaan dan ook een paar dagen.Niet alleen Trier, maar zo rond de Moezel.
Niet altijd hoorquote:Op maandag 26 september 2011 08:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat sowieso altijd een lekkere vegetarische oplossing is is hartige taart/ quiche.
ik heb er in 2007 2000 euro voor betaald, met 198.000 kilometer op de teller. En hij bevalt me prima, ook al is ie duur om te rijden. Want zwaar en 1 op 10 als je normaal rijdtquote:Op maandag 26 september 2011 21:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@TM Hoeveel heb je betaald voor je Volvo 850 en hoe bevalt die als ik vragen mag?
Tof, dank jequote:Op maandag 26 september 2011 21:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik heb er in 2007 2000 euro voor betaald, met 198.000 kilometer op de teller. En hij bevalt me prima, ook al is ie duur om te rijden. Want zwaar en 1 op 10 als je normaal rijdt
quote:Op maandag 26 september 2011 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee dat snap ik
Mooi gebied trouwens..
ik ben 1.86 en achter mij kan er nog prima iemand op de achterbank zittenquote:Op maandag 26 september 2011 21:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tof, dank je. Je bent ook aardig lang toch? Kan er nog iemand een beetje prettig op de achterbank achter je zitten?
* Hawaii_Tim heeft zich ingeschreven voor de carbagerun en een Volvo 850 behoort tot de opties
Jep, las ik ook netquote:
Die ja...en ik wilde graag nog een keer een optreden zien. Een paar keer laten schieten. En daar nu dus spijt van natuurlijkquote:Op maandag 26 september 2011 22:08 schreef Etcetera het volgende:
Van Cuby & The Blizzards? Die was al een tijd ziek dacht ik.
Yep.quote:
Over Luinge ook jaquote:Op maandag 26 september 2011 22:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zijn opmerkingen over vrouwenvoetbal waren ook sterk![]()
En die zwetende kerel...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |