twitter:dhemery twitterde op vrijdag 23-09-2011 om 20:51:46Then orders a beer. A neutrino walks into a bar. reageer retweet
quote:Op zondag 25 september 2011 11:00 schreef Bart het volgende:
twitter:dhemery twitterde op vrijdag 23-09-2011 om 20:51:46Then orders a beer. A neutrino walks into a bar. reageer retweet
Wat jammer nou dat het vandaag ook Kassameisjesdag is......quote:Op zondag 25 september 2011 11:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kut, ben vergeten dat dit vandaag is, wie gaat er nog meer?
tina dag
The burning ring of fire.quote:Op zondag 25 september 2011 11:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben ooit de fout in gegaan door iets te veel eigengemaakte sambal over mijn eten te doen. Drie dagen later had ik nog last van een afterburner.....
Andy: Sons of Scotland! I am Andy.quote:
Bestaat dat blad nog?quote:Op zondag 25 september 2011 11:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kut, ben vergeten dat dit vandaag is, wie gaat er nog meer?
tina dag
Of het is een reunie van oudlezers....quote:
De Eppo heb jij nooit gelezen?quote:Op zondag 25 september 2011 11:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben nooit verder dan de Donald Duck en de KIJK gekomen bij de jeugd tijdschriften
Young Hustler en Playdude ook niet?quote:Op zondag 25 september 2011 11:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben nooit verder dan de Donald Duck en de KIJK gekomen bij de jeugd tijdschriften
staat me wel iets van bij, volgens mij op de kleuterschool (of was dat de okki?)quote:
Nee, wel de Okki en de Bobo.quote:
Buiten dat is het ook nog steeds OER en OERFOUT. Het deeltjes is 60 nanoseconden sneller aankomen dan verwacht. Dat heeft NIETS met tijdreizen te maken. Dus alleen grappig voor de nitwitsquote:Op zondag 25 september 2011 11:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
,maar het is nog niet 100% zeker, ze moeten het nog even narekenen
Eppo, Okki, Bobo, Fabeltjeskrant, KIJK...allemaal gelezenquote:Op zondag 25 september 2011 11:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, de Eppo nooit gelezen, zal idd wat Bart zegt de Okki of de bobo geseest zijn
hoop doet levenquote:Op zondag 25 september 2011 12:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Buiten dat is het ook nog steeds OER en OERFOUT. Het deeltjes is 60 nanoseconden sneller aankomen dan verwacht. Dat heeft NIETS met tijdreizen te maken. Dus alleen grappig voor de nitwits
Oh ja, die ook nogquote:
Dacht al dat Helly Hansen een tijdschrift had uitgebracht.quote:
Sjors en Sjimme ook jaquote:Op zondag 25 september 2011 12:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Wordt Vervolgd, Kuifje en Sjors en Sjimmie had je ook nog.
Die las ik nooitquote:Op zondag 25 september 2011 12:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Robbedoes was ook zo'n blad geloof ik.
quote:Op zondag 25 september 2011 12:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Robbedoes was ook zo'n blad geloof ik.
quote:
Ja maar ook naamgever van een weekblad. Net als Eppo wat later wordt vervolgd werd en daarna Sjors en Sjimmie ging heten.quote:Op zondag 25 september 2011 12:20 schreef wyccie het volgende:
Kuifje en Robbedoes zijn toch strips?
Trouwens, voor wie een muziekquizavondje wil houden: de Muziekscheurkalender is daar ideaal voor.
http://assets.digi.persgr(...)eurkalender-2012.jpg
Kost maar 9 euro, en de vragen zijn niet te moeilijk.
Wie, ik? Ik niet.quote:
Dat is ook raar.quote:Op zondag 25 september 2011 12:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Net als Eppo wat later wordt vervolgd werd en daarna Sjors en Sjimmie ging heten.
En nu weer Eppo is.quote:Op zondag 25 september 2011 12:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar ook naamgever van een weekblad. Net als Eppo wat later wordt vervolgd werd en daarna Sjors en Sjimmie ging heten.
Okay toch beter opletten als ik in zaken met een indiaan voor de deur ben.....quote:
Laatst ook nog gezien in de C4x250...quote:Op zondag 25 september 2011 12:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay toch beter opletten als ik in zaken met een indiaan voor de deur ben.....
Die met het bekende kassameisje?quote:Op zondag 25 september 2011 12:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laatst ook nog gezien in de C4x250...
Ik bedoelde JoJoquote:Op zondag 25 september 2011 12:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wie, ik? Ik niet.
[..]
Dat is ook raar.
Die ja.quote:Op zondag 25 september 2011 12:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die met het bekende kassameisje?
Niet zo raar hoor, Robbedoes werdt uitgegeven door Dupuis om strips van Dupuis te promoten hadden ze een weekblad waarin strips stonden die door Dupuis werden uitgegeven. Eppo was van Oberon en Kuifje van Dargaud.quote:Op zondag 25 september 2011 12:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wie, ik? Ik niet.
[..]
Dat is ook raar.
Biebelquote:
Hoezo was je in My neck of the woods?quote:
Nee joh, ze hebben die zaak verplaatst. Staat nu bij mij in de buurt.quote:Op zondag 25 september 2011 12:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoezo was je in My neck of the woods?
Ah vandaar dat ik haar al een tijd niet heb gezien....quote:Op zondag 25 september 2011 12:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee joh, ze hebben die zaak verplaatst. Staat nu bij mij in de buurt.
Tja, ze willen het een beetje moeilijk voor je maken.quote:Op zondag 25 september 2011 12:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah vandaar dat ik haar al een tijd niet heb gezien....
Tsja en feitelijk ben ik ook al met iemand anders....quote:Op zondag 25 september 2011 12:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, ze willen het een beetje moeilijk voor je maken.
Wanneer komt ze terug?quote:Op zondag 25 september 2011 12:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tsja en feitelijk ben ik ook al met iemand anders....
Over ongeveer 5 maanden....quote:
Nog even op een houtje bijten dus.quote:
Ja zeker. En dan nog afwachten of het nog het zelfde is.....quote:Op zondag 25 september 2011 12:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog even op een houtje bijten dus.
Correct.quote:Op zondag 25 september 2011 12:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Roodhaar was zeker geen straf om naar te kijken
Yep.quote:Op zondag 25 september 2011 12:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja zeker. En dan nog afwachten of het nog het zelfde is.....
Ik zal jullie wel op de hoogte houden.quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 12:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal jullie wel op de hoogte houden.
Mooi zo!quote:Op zondag 25 september 2011 17:21 schreef MaJo het volgende:
Ben weer eens veel te gaar
Wel tof weekend achter de rug! Vrijdag uit eten geweest en wezen stappen met Nem en een paar matties en gisteren naar de Nacht van de Journalistiek geweest in Den Haag
Tot 23 uur ivm Jersey shore en dan inderdaad tukkenquote:Op zondag 25 september 2011 17:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mooi zo!. Nu wakker blijven tot 22 uur en dan lekker gaan tukken
quote:Op zondag 25 september 2011 18:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik had ook de Tina. Al vanaf dat ik zeven was en dat was een beetje ongepast want het ging voortdurend over ongesteldheid en eerste zoenen e.d.
Tina dag ben ik ook geweestwel minstens 2 x haha
ja, ook vóór mijn tijd. Mijn tante (zeven jaar ouder dan ik) had abonnementen op dat alles. Tegen de tijd dat ik oud genoeg voor de BO was was het nogal lame, geloof ik. En nog twee jaar later stopten ze er meequote:Op zondag 25 september 2011 18:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je ook de Break-Out gelezen?
Er stonden altijd van die enorme bullshitverhalen over seks in.quote:Op zondag 25 september 2011 18:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja, ook vóór mijn tijd. Mijn tante (zeven jaar ouder dan ik) had abonnementen op dat alles. Tegen de tijd dat ik oud genoeg voor de BO was was het nogal lame, geloof ik. En nog twee jaar later stopten ze er mee
ja idd, zat net het topic er over te lezenquote:Op zondag 25 september 2011 18:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er stonden altijd van die enorme bullshitverhalen over seks in.
De klassieker was de bevroren worst
Wij zaten in de bus naar Eurodisney of naar Berlijn en iemand had die editie meegenomen.quote:Op zondag 25 september 2011 18:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja idd, zat net het topic er over te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |