SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
True that. Deze man kan in het rijtje; Jezus, Gandhi, Mandela, M.L. King, Bob Marley, Amaru Shakur, Cem Karaca, en vele andere visionaire volkshelden.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:52 schreef Levolution het volgende:
TT
Deze Man mag nooit vergeten worden, ook nu nog moeten wij TT's aan Hem wijden.
quote:
Tovbe de..quote:Op zondag 25 september 2011 00:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hazreti Baris Manco, bedoel je ?
Straks mag jij tövbe zeggen als je beseft dat hij echt een profeet was.quote:
En gezien het feit dat het niet zo is denk ik niet dat dat hoeft, gezien het feit (waar we volgens de Islam in geloven) dat Hz. Muhammed (s.a.v) het laatste profeet was wat God heeft gestuurd.quote:Op zondag 25 september 2011 00:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Straks mag jij tövbe zeggen als je beseft dat hij echt een profeet was.
Beheers eerst je taal. ''Hazret'' betekend en ik citeer:quote:
quote:insanlar için manevi değeri olan varlıkların isimlerinin önüne koyulan, saygı bildiren ek.
Bovenstaande uitleg maakt dit niet minder waar.quote:Op zondag 25 september 2011 00:18 schreef Levolution het volgende:
Straks mag jij tövbe zeggen als je beseft dat hij echt een profeet was.
Klopt, mijn fout.. Ik vatte het verkeerd opquote:Op zondag 25 september 2011 00:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Beheers eerst je taal. Hazret betekend en ik citeer:
[..]
Bovenstaande uitleg maakt dit niet minder waar.
No problem. Het is mijn taak om onwetendheid te bestrijden.quote:Op zondag 25 september 2011 00:23 schreef Turquaz52 het volgende:
Klopt, mijn fout.. Ik vatte het verkeerd op
(heb je mijn youtube link al gezien?)
Baris abi heeft vrijwel overal en in elke taal gezongen..:quote:
Geen twijfel meer mogelijk, zulk overweldigend bewijs heb ik zelden gezien voor religieuze claims.quote:Op zondag 25 september 2011 00:29 schreef Weissman het volgende:
0:05, het laatste (avond)maal.
Nog een bewijs dat Baris Manco een profeet was.
Een eerbetoon aan de grootste Turkse artiest ooit; Baris Manco.quote:Op zondag 25 september 2011 00:30 schreef BrandX het volgende:
Liefjens, blijven we wel gewoon in het Nederlands praten ajb?
En kan iemand zo vrij zijn om in ieder geval hier te posten wat de TT betekent?
quote:Op zondag 25 september 2011 00:29 schreef Weissman het volgende:
0:05, het laatste (avond)maal.
Nog een bewijs dat Baris Manco een profeet was.
Ik heb de hele biografie van hem (stuk of 25 albums) waaronder 45'likler.. Als je wilt kan ik ze je wel sturen?quote:Op zondag 25 september 2011 00:28 schreef Eagle_99 het volgende:
Fransizca ven Ingilizce 45'likleri vardi arsivimde, maalesef kayboldu
Dat zou heel goed zijn, alleen ik heb ze wel allemaal kwijt hequote:Op zondag 25 september 2011 00:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]okee..
[..]
Ik heb de hele biografie van hem (stuk of 25 albums) waaronder 45'likler.. Als je wilt kan ik ze je wel sturen?![]()
[ afbeelding ]
Thanks en thanksquote:Op zondag 25 september 2011 00:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een eerbetoon aan de grootste Turkse artiest ooit; Baris Manco.
Dus er staat ong; R.I.P. Baris. zoiets
En ja, we proberen het NL te houden![]()
Kende ik nog niet. Zie 'm voor 't eerst. Kunst. In pure vorm. Talent. En God zag dat het goed was.quote:
raar, Ben bilirim staat bij mij als 1989..quote:Op zondag 25 september 2011 00:41 schreef Eagle_99 het volgende:
[1972] Ben Bilirim
01.Ben Bilirim
02.Gonul Dagi
03.Lambaya Puf De
04.Kalk Gidelim Kuheylan
05.Olum Allah'in Emri
06.Gamzedeyim Deva Bulmam
07.Yemen Turkusu
08.Bir Bahar Aksami
09.Estergon Kalesi
10.Gulme ha Gulme
11.Hey Koca Topcu
12.Nazar Eyle
13.Dere Boyu Kavaklar
14.Ce Sera Le Tems
Deze graag, ik wil ze allemaal wel, maar ik kan het wel vinden op het net, dus doe er geen moeite omWel heel erg bedankt
Zowiezo: Yesilçamquote:Op zondag 25 september 2011 01:09 schreef Eagle_99 het volgende:
Als we het toch over vroeger hebben
Hij is nu wel gestoord maar goed![]()
Dus paps betaalt..?quote:Op zondag 25 september 2011 20:15 schreef Ayca het volgende:
Jazeker, vandaag nog over gesproken met vader. Vroeg wanneer ik kon beginnen zegtie wanneer je wil.Als ik thuis ben dus maar even uitzoeken hoe en wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op zondag 25 september 2011 20:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dus paps betaalt..?
Ik mocht fijn zelf betalen
Voor een groot deel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Als t aan mn moeder ligt betaal ik het helemaal zelf, dus regel t wel via pa
)
Trouwens, een bekende tegengekomen tijdens het lopen die me heeft gebrachtne kadar şanslıymışım yaw
![]()
Man of een vrouw?quote:Op zondag 25 september 2011 20:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Voor een groot deel.(Als t aan mn moeder ligt betaal ik het helemaal zelf, dus regel t wel via pa
)
Trouwens, een bekende tegengekomen tijdens het lopen die me heeft gebrachtne kadar şanslıymışım yaw
Ja, uiteraardquote:Op zondag 25 september 2011 20:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vrouw, had het uitgemaakt als het een man was?
Alkmaarquote:Op zondag 25 september 2011 19:55 schreef Ayca het volgende:
Ergens in de prachtige gemeente Alkmaar.
Automatische slotjes om de servers minder te belasten.quote:Op zondag 25 september 2011 21:11 schreef JaleesaJoia het volgende:
Trouwens, waarom worden de topics hier ingodsnaam al na 13!!! pagina's op slot gegooid?
begrijpelijk. maar 13 pagina's is wel echt weinig :$quote:Op zondag 25 september 2011 22:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Automatische slotjes om de servers minder te belasten.
Anders hadden we (in jouw geval met 25 posts per pagina) zo'n 8000 paginas.quote:Op zondag 25 september 2011 22:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
begrijpelijk. maar 13 pagina's is wel echt weinig :$
Anders vliegen de servers in de fik!quote:Op zondag 25 september 2011 21:11 schreef JaleesaJoia het volgende:
Trouwens, waarom worden de topics hier ingodsnaam al na 13!!! pagina's op slot gegooid?
Die ogen net een zombie!quote:Op maandag 26 september 2011 00:43 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schoot in de lach..
Dus, zonder enige moeite allerlei foto's van jou gevonden. Ervan uitgaande dat jij de persoon bent die je zegt te zijn. Vertel eens, waarom deel je zoveel van jezelf op het internet? En, wat is je afkomst?quote:Op zondag 25 september 2011 21:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
ZarGon..
ik zat een hele lange tijd op het forum van chatnu (ik weet het, zeg maar niks).. en hoorde van iemand dat Fok! best nice was.
sorry van m'n foute nederlands in de afgelopen post
Aangenaam!
Meer squatten.quote:Op maandag 26 september 2011 09:19 schreef coban het volgende:
Ik haat bussen, ik val altijd om.
Treinen zijn niet zo heel erg.
No offence, maar heb een hekel aan mensen die doorzeuren nadat je ze de oplossing van hun probleem heb gegeven.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:16 schreef xminator het volgende:
Nu je droom zegt, ik had je mijn rare ervaring nog niet verteld
quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:57 schreef xminator het volgende:
[..]
nja, doordeweeks in de middag is het best normaal daar..
[..]
na de vakantie als ik het nog kan herinneren![]()
![]()
Wat zou er niet kloppen dan? waarschijnlijk iemand die mijn foto's gebruikt.. moeten ze lekker zelf wetenquote:Op maandag 26 september 2011 01:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dus, zonder enige moeite allerlei foto's van jou gevonden. Ervan uitgaande dat jij de persoon bent die je zegt te zijn. Vertel eens, waarom deel je zoveel van jezelf op het internet? En, wat is je afkomst?
Tevens, deze komt me bekend voor. Ik heb die foto eerder gezien, weet alleen niet precies meer waar.
Dus, iets klopt niet.
Nja, het was niet echt zeiken. Eerder een mededeling. Of wel?quote:Op maandag 26 september 2011 11:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
No offence, maar heb een hekel aan mensen die doorzeuren nadat je ze de oplossing van hun probleem heb gegeven.
Fix it or shut up.
Dat vraag ik me ook af maar ik denk dat de kans groter is dat we hier te maken hebben met een zwakbegaafde gezien zijn UI.quote:
Weet ik nog nietquote:
Echte duidelijk een stem van iemand die geen Marokkanen kent, dat zou ik zelfs nog authentieker kunnenquote:
quote:Op maandag 26 september 2011 18:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af maar ik denk dat de kans groter is dat we hier te maken hebben met een zwakbegaafde gezien zijn UI.
Je hoeft geen konten te likken. Alleen je DNA opsturen naar Landysh ter goedkeuring. Als je turkse genen hebt (wat wel altijd het geval is omdat alles en iedereen afstamt van de Türkmensch) kan je met gerust hart posten in dit topic.quote:Op maandag 26 september 2011 18:18 schreef ezelbayraktar het volgende:
het groepje dat jullie hier in turken op fok hebben gevormd is zo leuk, wat zijn de eisen van lidmaatschap? wie de kont moet ik als eerst schoonlikken?
Rimmen is niet alleen schoonlikken maar ook de anus minstens 5 cm penetreren met de tong.quote:Op maandag 26 september 2011 18:18 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]het groepje dat jullie hier in turken op fok hebben gevormd is zo leuk, wat zijn de eisen van lidmaatschap? wie de kont moet ik als eerst schoonlikken?
De grootste geheimen van onze online Türk kültürü zomaar openbaren, niks geen PM of DM meer maar gewoon in het openbaar, glasnostquote:
Is koeltoer lan. En doe niet zo hypocriet als ik het over koerden of Israeli heb vindt je t opeens niet meer zo erg.quote:Op maandag 26 september 2011 18:26 schreef ezelbayraktar het volgende:
ja maar ik hou er niet zoveel van om mensen te pesten, neerkijken op en minachten.
Nee we waren bloedserieus. Elkaars naam bewust verkeerd spellen is een blijk van gebrek aan respect. om nog maar te zwijgen over zijn cluppie. jammer, erg jammer.quote:dat gedrag tegenover xminator bijvoorbeeld. het was slechts humor dat alleen het groepje begrijpt gok ik?
Nogmaals, het is niet aan jou; je kan niet voor ons kiezen. Je wordt verkozen of niet.quote:zo niet is het nog een twijfel of ik wel bij jullie groepje wil.
Doe eens even normaal man!quote:Op maandag 26 september 2011 18:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af maar ik denk dat de kans groter is dat we hier te maken hebben met een zwakbegaafde gezien zijn UI.
Over mij kan het niet gezegd worden; valt onder godslastering.quote:Op maandag 26 september 2011 18:37 schreef xminator het volgende:
Doe eens even normaal man!
Ik zeg zulke dingen toch ook niet over wiesman?
Nogmaals erg matig van jou, fransman.quote:Op maandag 26 september 2011 18:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Over mij kan het niet gezegd worden; valt onder godslastering.
Bij jouw is het obvious.
deli yurek was baasquote:Op maandag 26 september 2011 18:36 schreef Levolution het volgende:
De grootste pestkop is nog wel de man in je UI:
koerden of israel? ik ben niet politiek ingesteld, ik begrijp niet uit welk post je op zo een conclusie gekomen bent.quote:Op maandag 26 september 2011 18:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is koeltoer lan. En doe niet zo hypocriet als ik het over koerden of Israeli heb vindt je t opeens niet meer zo erg.
[..]
Nee we waren bloedserieus. Elkaars naam bewust verkeerd spellen is een blijk van gebrek aan respect. om nog maar te zwijgen over zijn cluppie. jammer, erg jammer.
[..]
Nogmaals, het is niet aan jou; je kan niet voor ons kiezen. Je wordt verkozen of niet.
Zegt de man die alle mogelijke Turkse politiek erbij betrok omdat ik Serdar Ortaç een fag vond.quote:Op maandag 26 september 2011 18:45 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
koerden of israel? ik ben niet politiek ingesteld, ik begrijp niet uit welk post je op zo een conclusie gekomen bent.
"geregistreerd op: dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:06"quote:de titel profeet aan een mens erkennen, je zelf benoemen met of naar een titel of naam dat om erkenning en waardering smeekt: dit zijn wel dingen die respect verdienen? als we kijken naar de uitspraken die plaatsvinden door jullie is het best begrijpelijk dat de respect die jullie krijgen buiten jullie groepje om beperkt is, dus kijk maar niet te vaak raar tegenover dit gebeuren wijzeman.
ik wil eigenlijk bij het groepje dat vroeger (ook) aanwezig was in turken op fok, waar zijn de mensen zoals mine en bilmiyorem? hebben jullie hen weggepest? ik weet niet meer wie het nog meer waren en of uberhaupt het mine en bilmiyorem waren waar ik mee gepraat had. maar hun groepje was pas echt cool. om een of ander reden is slechts deze twee namen me bijgebleven, maar het was in de periode dat zij actief waren. ah slechts zargon herinner ik nog een beetje maar de rest hier zegt me echt niks.
sinds dit topic toch over baris manco gaat, wat gebeurt er in turkije als je roept "baris manconun annasini satim" in de wat minder beleefde woorden?quote:Op maandag 26 september 2011 18:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zegt de man die alle mogelijke Turkse politiek erbij betrok omdat ik Serdar Ortaç een fag vond.
[..]
"geregistreerd op: dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:06"
Vergelijking verworpen, Baris Manço is een profeet, Serdar Ortaç een fag.quote:Op maandag 26 september 2011 18:52 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
sinds dit topic toch over baris manco gaat, wat gebeurt er in turkije als je roept "baris manconun annasini satim" in de wat minder beleefde woorden?ik denk toch echt dat je een reactie mag verwachten als je zomaar met namen spot in turkije. politiek? het is toch slechts een natuurlijke reactie, dat de term politiek gebruikt word om het aan te duiden in één woord, tja, dat is leuk voor mensen als jij I guess.
Kontjekussen natuurlijk, waarom moeilijk doen met geweld op de bips als het ook met liefde kan?quote:ja wees blij dat ik pas actief ben sinds zo kort, ik heb veel zitten lurken. als ik actief was gebleven sindsdien was ik nu jullie god in turken op fok. oh wacht, ik doe nu precies wat wijzeman doet. wie gaat me spanken als straf? hahahaha lollerpan. of word alles echt slechts met kontjekussen opgelost bij jullie onderling?
je argumenten worden er steeds minder op. ik wou puur opkomen voor hij die gepest werd, zij die net nieuw is en meteen mentaal aangevallen en minacht word. maar ondertussen vind ik het zo makkelijk geworden dat ik haast een groter pestkop ben geworden als jullie. dus hierbij mijn excuses ok. no hard feelings.quote:Op maandag 26 september 2011 19:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vergelijking verworpen, Baris Manço is een profeet, Serdar Ortaç een fag.
ja maar ik betwijfel eigenlijk of het wel liefde is. het lijkt meer op een vorm van lust.quote:Kontjekussen natuurlijk, waarom moeilijk doen met geweld op de bips als het ook met liefde kan?
Dat jij dit serieus meent..quote:Op maandag 26 september 2011 19:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vergelijking verworpen, Baris Manço is een profeet, Serdar Ortaç een fag.
Ja, je ging wel los zeg.quote:Op maandag 26 september 2011 19:12 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
je argumenten worden er steeds minder op. ik wou puur opkomen voor hij die gepest werd, zij die net nieuw is en meteen mentaal aangevallen en minacht word. maar ondertussen vind ik het zo makkelijk geworden dat ik haast een groter pestkop ben geworden als jullie. dus hierbij mijn excuses ok. no hard feelings.
Bijna, nu alleen het kontjekussen nog.quote:oh ook stiekem een beetje opkomen voor me zelf want ayca deedomdat ik niet in het groepje hoor
![]()
![]()
![]()
en toen las ik iets met rijbewijs en alkmaar en begon ik een beeld te krijgen en dacht ik van shit. way too fucking easy. I'm not even gonna start this shit. en toen bleef ik dus stil maar toen jullie ook nog is dom begonnen te doen tegen xminator dacht ik: ik ga mijn superbrain +8 met 2 sockets met 2x intelligence +15% stones equippen en jullie even uitdagen.
Liefde gaat altijd gepaard met lust.quote:[..]
ja maar ik betwijfel eigenlijk of het wel liefde is. het lijkt meer op een vorm van lust.
hij is nog klein abisi, moet nog veel leren. verder beschikt hij wel over behoorlijk wat kennis, is hij volgens mij wel intelligenter als gemiddeld maar hij heeft nog niet zo goed door wat hij wilt, hoe hij het wilt, wat hem écht blij maakt. zodra hij dit waarneemt zal hij ook minder domme uitspraken maken en zal zijn vorm van kennis en intelligentie slechts van belang zijn voor het goede.quote:
Ik zeg niks, ik hing wel een wat reeksen achterelkaar rond hier @ Turken op Fok! maar toen niet meer (de UI inde OP met de groene cabrio was mijn oude UI)..quote:Op maandag 26 september 2011 19:16 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
hij is nog klein abisi, moet nog veel leren. verder beschikt hij wel over behoorlijk wat kennis, is hij volgens mij wel intelligenter als gemiddeld maar hij heeft nog niet zo goed door wat hij wilt, hoe hij het wilt, wat hem écht blij maakt. zodra hij dit waarneemt zal hij ook minder domme uitspraken maken en zal zijn vorm van kennis en intelligentie slechts van belang zijn voor het goede.
ik moet eten jongens, niet te veel haat zaaien wanneer ik weg ben.
Je kwaliteiten voor het goede gebruiken is overrated.quote:Op maandag 26 september 2011 19:16 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
hij is nog klein abisi, moet nog veel leren. verder beschikt hij wel over behoorlijk wat kennis, is hij volgens mij wel intelligenter als gemiddeld maar hij heeft nog niet zo goed door wat hij wilt, hoe hij het wilt, wat hem écht blij maakt. zodra hij dit waarneemt zal hij ook minder domme uitspraken maken en zal zijn vorm van kennis en intelligentie slechts van belang zijn voor het goede.
ik moet eten jongens, niet te veel haat zaaien wanneer ik weg ben.
Satan was ook een engel, een creatie Gods. Laten we hem niet zo buitensluiten.quote:Op maandag 26 september 2011 19:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik zeg niks, ik hing wel een wat reeksen achterelkaar rond hier @ Turken op Fok! maar toen niet meer (de UI inde OP met de groene cabrio was mijn oude UI)..
Dus ik weet ook niet wie of wat Levolution is met zijn Hail Satan en Baris Manco als Profeet aan ziet, maar grappen maken: okee.. Maar het serieus menen is beetje (na mijn mening) onrespect. Baris abi zou zich omdraaien in zijn graf..
ik denk dat iedereen met een beetje zelfkennis zich zou omdraaien in zijn graf na dat er een uitspraak als deze is gemaakt over hem. dat is ook precies wat ik zeg over levolution, hij moet zich zelf nog leren kennen. verder niks kwaads. ik denk op gebied van gevoel, zijn reacties vormen koud als ijs. maar ik trap er niet inquote:Op maandag 26 september 2011 19:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik zeg niks, ik hing wel een wat reeksen achterelkaar rond hier @ Turken op Fok! maar toen niet meer (de UI inde OP met de groene cabrio was mijn oude UI)..
Dus ik weet ook niet wie of wat Levolution is met zijn Hail Satan en Baris Manco als Profeet aan ziet, maar grappen maken: okee.. Maar het serieus menen is beetje (na mijn mening) onrespect. Baris abi zou zich omdraaien in zijn graf..
daar waar mijn hand heen kan reiken zal ik me inzetten voor het goede.quote:Op maandag 26 september 2011 19:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je kwaliteiten voor het goede gebruiken is overrated.
Nee echt, dit is mijn eerste serieuze reactie. Focus je niet op het verbeteren van de wereld. Je gaat er kapot aan.
[..]
Satan was ook een engel, een creatie Gods. Laten we hem niet zo buitensluiten.
Klopt, Satan was ook een engel van God.quote:Op maandag 26 september 2011 19:31 schreef Levolution het volgende:
Satan was ook een engel, een creatie Gods. Laten we hem niet zo buitensluiten.
Zulke uitspraken doen over Hazreti Levolution en dan nog verwachten dat we je serieus nemenquote:Op maandag 26 september 2011 19:46 schreef ezelbayraktar het volgende:
dat is ook precies wat ik zeg over levolution, hij moet zich zelf nog leren kennen.
Prima toch, die vent denkt tenminste voor zichzelf.quote:Op maandag 26 september 2011 20:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Klopt, Satan was ook een engel van God.
Totdat hij zijn rug om keerde omdat God Adam schepte en Satan zei van: Wie is hij dat ik mij moet aanpassen voor iemand die uit zand en modder is gemaakt? Ik ben Seytan, ik ben gemaakt van Vuur en Vlam. Ik ga jou niet aanbidden, ik ben hoger dan hem..
En/Of soortgelijke uitspraken, ik kan het niet goed in het Nederlands uitleggen..
Seytan/Satan/Lucifer is uiteindelijk wel een Engel geweest wat God diende, nou heeft ie ontslag genomen en is ie verbannen van de hemel e.d. Om het ff op een droog manier uit te leggen..
quote:Op maandag 26 september 2011 20:01 schreef xminator het volgende:
Ik ben één van de oldbies, wie is wiesman dan?
Adam olun lan ( WEES MAN! )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die "we" waar je het over hebt heeft al een mening zo hard als steen over ieder zaak. dus eis je erkenning ergens anders. ik moet wel zeggen, de meer jullie praten de minder de indruk. ik dacht nog in het begin dat het iets voorstelde, maar het was kennelijk slechts een uitgebreide woordenschat.quote:Op maandag 26 september 2011 20:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zulke uitspraken doen over Hazreti Levolution en dan nog verwachten dat we je serieus nemen![]()
The irony, priceless
De pen is 's mans sterkste wapen.quote:Op maandag 26 september 2011 20:48 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
die "we" waar je het over hebt heeft al een mening zo hard als steen over ieder zaak. dus eis je erkenning ergens anders. ik moet wel zeggen, de meer jullie praten de minder de indruk. ik dacht nog in het begin dat het iets voorstelde, maar het was kennelijk slechts een uitgebreide woordenschat.
Tovbe..quote:
Zij die niet weten, vergeef hen.quote:Op maandag 26 september 2011 20:50 schreef Levolution het volgende:
De pen is 's mans sterkste wapen.
Speciaal voor jou, Deli Yürekquote:En die 'we' staat voor Weissman. Hij zit in ons allen, Hij is alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MY NAME IS LUCIFER, PLEASE TAKE MY HANDquote:Op maandag 26 september 2011 20:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Tovbe..
Ik geef niks om Satan, Seytan of Lucifer of wtf hij ook mag heten in 24.000 talen..
Ik geef niks om hem en heb er allang en altijd spijt van als ik toch weer eens na hem luister
Speciaal voor Turq, chill mayn.quote:Op maandag 26 september 2011 20:59 schreef Levolution het volgende:
MY NAME IS LUCIFER, PLEASE TAKE MY HAND
Gokken is verrekte haram ook nog.quote:Op maandag 26 september 2011 21:00 schreef Ayca het volgende:
Er is geen 'groep'.En ik deed dus ook niet '
' omdat je er niet bij hoort, maar om het gokken.
Je hoeft geen konten te likken, zolang je maar hoofdletters gebruikt.
Joh, misschien moet je eens naar jezelf luisteren en niet naar een verzinsel.quote:Op maandag 26 september 2011 20:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Tovbe..
Ik geef niks om Satan, Seytan of Lucifer of wtf hij ook mag heten in 24.000 talen..
Ik geef niks om hem en heb er allang en altijd spijt van als ik toch weer eens na hem luister
Je levensfilosofie op een dizi baseren.quote:Op maandag 26 september 2011 21:03 schreef ezelbayraktar het volgende:
al is de pen de sterkste wapen er word nergens gezegd dat het draait om het zijn van de sterkste of het bezitten van de sterkste wapen. heel simpel gezegd is het belangrijkste "insan olmak". dus de graad waarop jij je pen krijgt is slechts van belang wanneer je het gebruikt voor het goede.
geen ezel gekeken jongens? I am disappoint.
quote:Op maandag 26 september 2011 21:03 schreef Levolution het volgende:
Je levensfilosofie op een dizi baseren.
Volwassen mannen die in een fantasie wereld leven waarin ze denken Memati te zijnquote:
Ik doe niks anders dan na me zelf luisteren, maar soms fluistert hij in me oorquote:Op maandag 26 september 2011 21:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Joh, misschien moet je eens naar jezelf luisteren en niet naar een verzinsel.
Luciferquote:Op maandag 26 september 2011 20:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
MY NAME IS LUCIFER, PLEASE TAKE MY HAND
Shit just got real.quote:Op maandag 26 september 2011 21:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik doe niks anders dan na me zelf luisteren, maar soms fluistert hij in me oor
[..]
Lucifer![]()
Illuminatiii![]()
[ afbeelding ]
Spongebob![]()
[ afbeelding ]
hoe kom je op deze conclusie?quote:Op maandag 26 september 2011 21:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je levensfilosofie op een dizi baseren.
Op dezelfde manier als jij je mensenkennis gebruikt om door mij heen te prikken.quote:Op maandag 26 september 2011 21:12 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
hoe kom je op deze conclusie?
het niet gebruiken van hoofdletters is mijn vorm van resistance. ik begrijp niet wat de nut ervan is.quote:Op maandag 26 september 2011 21:00 schreef Ayca het volgende:
Er is geen 'groep'.En ik deed dus ook niet '
' omdat je er niet bij hoort, maar om het gokken.
Je hoeft geen konten te likken, zolang je maar hoofdletters gebruikt.
ik kan helaas niet ontkennen dat ezel wel meer was dan slechts een serie. maar het is niet in de vorm van hoe de gemiddelde turk zich voelt nadat hij Polat Alemdar 20 man ziet neerschieten. meer om de verhaallijn waar ik me zelf zo sterk in terugvond, dat voor mij herkenbaar was. of ezel mijn filosofie heeft veranderd? nee. het heeft me echter wel door een depressieve periode geholpen, puur door me te laten verheugen op de volgende aflevering. ezel valt niet te vergelijken met series als Adanali of Kurtlar vadisi, het is educatief indeed er komt idd veel filosofie en psychologie aan bod.quote:Op maandag 26 september 2011 21:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als jij je mensenkennis gebruikt om door mij heen te prikken.
Leesbaarheid, dat is het nut.quote:Op maandag 26 september 2011 21:17 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
het niet gebruiken van hoofdletters is mijn vorm van resistance. ik begrijp niet wat de nut ervan is.
hoor je mensen niet te accepteren zoals ze zijn, met hun fouten inbegrepen? als jij iemand de weg wijst met enkel een stom emoticon zal er niks aan hem of haar veranderen. begrijp je nu waarom ik terug ben gekomen hierop? dit is geen excuus voor het gokken.
je zegt zojuist vanwege het gokken, dus ik nam even aan dat je die mening mede hebt gevormd door je geloof, in dit geval de islam. dus ik vraag nu aan jou, is het juist hoe jij reageerde wanneer we uitgaan van wat er verteld wordt in/door je geloof? we gaan niet beginnen met of bij de islam en eindigen met persoonlijke preference, tenzij je er een sterk argument bij hebt. fair, not?quote:Op maandag 26 september 2011 21:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Leesbaarheid, dat is het nut.
Nee, waarom zou ik? Ik wijs je helemaal niet de weg, en heb al helemaal geen behoefte om een onbekende via het internet te veranderen.Vond het simpelweg dom, verder boeit het mij niet of je gokt of niet.
Ze zei niet veel eerder al dat Satan een verzinsel was.quote:Op maandag 26 september 2011 21:39 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
je zegt zojuist vanwege het gokken, dus ik nam even aan dat je die mening mede hebt gevormd door je geloof, in dit geval de islam. dus ik vraag nu aan jou, is het juist hoe jij reageerde wanneer we uitgaan van wat er verteld wordt in/door je geloof? we gaan niet beginnen met of bij de islam en eindigen met persoonlijke preference, tenzij je er een sterk argument bij hebt. fair, not?
Waarom dacht ik gelijk hieraanquote:Op maandag 26 september 2011 21:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ze zei niet veel eerder al dat Satan een verzinsel was.
Je moet niet elke Turk bij voorbaat als gelovige beschouwen, dat vernauwt je perceptievermogen.
ik heb de term satan niet gerelateerd aan haar. indien ze claimt geen moslim of gelovige te zijn kom ik wel met een ander verhaal aan staat mijn (vraag)punt nog steeds vast, ik wil het nog wel uitleggen als dat nodig is. de vraagstukken uit de islam zijn immers niet slechts op toepassing van hen die de weg er van volgen ook.quote:Op maandag 26 september 2011 21:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ze zei niet veel eerder al dat Satan een verzinsel was.
Je moet niet elke Turk bij voorbaat als gelovige beschouwen, dat vernauwt je perceptievermogen.
Dat vermoed ik.quote:Op maandag 26 september 2011 21:44 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
ik heb de term satan niet gerelateerd aan haar. indien ze claimt geen moslim of gelovige te zijn kom ik wel met een ander verhaal aan staat mijn (vraag)punt nog steeds vast, ik wil het nog wel uitleggen als dat nodig is. de vraagstukken uit de islam zijn immers niet slechts op toepassing van hen die de weg er van volgen ook.
oh wacht, dus met je eerste zin vertel je me dat ze niet gelovig is?
Wat een aannames weer.quote:Op maandag 26 september 2011 21:39 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
je zegt zojuist vanwege het gokken, dus ik nam even aan dat je die mening mede hebt gevormd door je geloof, in dit geval de islam. dus ik vraag nu aan jou, is het juist hoe jij reageerde wanneer we uitgaan van wat er verteld wordt in/door je geloof? we gaan niet beginnen met of bij de islam en eindigen met persoonlijke preference, tenzij je er een sterk argument bij hebt. fair, not?
hmm leesbaarheid, de een onderscheid zich door wijzeman te noemen. de ander door als jongen 'o my god' in een nog vrouwelijkere vorm te gebruiken (hahahah no offencecapricorn jokes lol.) ik doe het door het niet gebruiken van hoofdletters. blijkt dat ik in een opzicht toch identiek ben aan al die users hier.
toen mijn ex het uitmaakte deed ze (U) smiley op msn dus ja smileys hebben wel dergelijke invloed op mij. ik moest hiervoor ook naar de psycholoog enzo. ik moet perse weten wat er achter schuilt, zij was er ook al zo onduidelijk over. tering smileys.quote:Op maandag 26 september 2011 21:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat een aannames weer.
Waarom maak je je zo druk om een smiley.?
Als je je drukt maakt om (U) kun je beter de hartchirurg aanwenden in plaats van de psycholoog.quote:Op maandag 26 september 2011 21:53 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
toen mijn ex het uitmaakte deed ze (U) smiley op msn dus ja smileys hebben wel dergelijke invloed op mij. ik moest hiervoor ook naar de psycholoog enzo. ik moet perse weten wat er achter schuilt, zij was er ook al zo onduidelijk over. tering smileys.
mijn hartchirurg, psycholoog. hij is een beetje van alles.quote:Op maandag 26 september 2011 21:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als je je drukt maakt om (U) kun je beter de hartchirurg aanwenden in plaats van de psycholoog.
De enige Turken die het echt menen, zijn Turkmenen en hebben een eigen landquote:Op maandag 26 september 2011 21:07 schreef Weissman het volgende:
Sowieso Turkmenschen die hun gevoel van patriottisme afmeten aan het volgen van een dizi.
Is goed man, ga maar fijn mijn 'quote:Op maandag 26 september 2011 21:53 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
toen mijn ex het uitmaakte deed ze (U) smiley op msn dus ja smileys hebben wel dergelijke invloed op mij. ik moest hiervoor ook naar de psycholoog enzo. ik moet perse weten wat er achter schuilt, zij was er ook al zo onduidelijk over. tering smileys.
Trabzon speelde wel heel erg slechtquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:41 schreef zarGon het volgende:
1 - 1. Gezien het spel van Trabzon een zeer acceptabele score.
De eerste helft was een drama. Ze konden niet eens fatsoenlijk naar elkaar passen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:55 schreef Julis het volgende:
[..]
Trabzon speelde wel heel erg slecht. Ik ergerde me aan die passieve spelers. Ze mogen zeker blij zijn met een gelijkspel. Maar goed, een punt erbij ,
.
serieus?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:13 schreef zarGon het volgende:
M'n simkaart wordt niet meer herkend door de telefoon.. Douchen met een telefoon erbij.
.
Dat is niet zo slimquote:Op woensdag 28 september 2011 12:13 schreef zarGon het volgende:
M'n simkaart wordt niet meer herkend door de telefoon.. Douchen met een telefoon erbij.
.
Volgens mij vertonen ze affiniteit voor bepaalde mensen, er gaan natuurlijk veel urban myths rond hierover, maar er is vast wel iets wat ze aantrekt.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ben ook altijd de sjaak. vooral op vakantie vlakbij mersin (susan oglu) ben ik helemaal lek geprikt. na een paar dagen had ik echt minimaal 30 bulten. ik werd heeeeelemaal gek.
dus ik begrijp je frustratie
Genen. Ze gaan alleen voor het superieure bloed.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:33 schreef Levolution het volgende:
Volgens mij vertonen ze affiniteit voor bepaalde mensen, er gaan natuurlijk veel urban myths rond hierover, maar er is vast wel iets wat ze aantrekt.
Yeah right, en fener is zeker kampioen geworden omdat ze goed kunnen voetballenquote:Op woensdag 28 september 2011 18:38 schreef xminator het volgende:
Voornamelijk dikke mensen worden gebeten omdat die een hogere hartslag hebben en dus "warmer" zijn. Muggen komen af op warmte.
Dan wordt jij elke dag zeker helemaal kapot geprikt.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Genen. Ze gaan alleen voor het superieure bloed.
Nou, zweten doe je altijd. Als insecten iets kunnen ruiken, kunnen ze dat vaak heel verfijnd.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb wel eens gelezen dat ze afkomen op zweetgeur :S best ranzig.. maar wat opzich best kan als t 'snachts snikheet is..
(of je niet gedoucht heb *ieuw*)
Je weet dat gespierde mensen nóg meer warmte produceren? Nu valt het toch allemaal samen.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:38 schreef xminator het volgende:
Voornamelijk dikke mensen worden gebeten omdat die een hogere hartslag hebben en dus "warmer" zijn. Muggen komen af op warmte.
Nee, ze hebben het afgeleerd. Ik heb antistoffen in mijn bloed waardoor de muggen binnen 7 minuten een pijnlijke dood sterven als ze me geprikt hebben.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:15 schreef Levolution het volgende:
Dan wordt jij elke dag zeker helemaal kapot geprikt.
Dat boek werd ons ook aangeraden door een docent om te gaan lezen. En een vriendin vertelde mij ook dat het een heel erg interessant boek is. Ik ben benieuwdquote:
Omıgı.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:38 schreef zarGon het volgende:
https://twitter.com/#!/Geilmeisj..
Is goed, ik pm je het adres welquote:Op donderdag 29 september 2011 12:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
Gefeliciteerd, party bij jou thuis?
Ik zeg doen.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:37 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat boek werd ons ook aangeraden door een docent om te gaan lezen. En een vriendin vertelde mij ook dat het een heel erg interessant boek is. Ik ben benieuwd, ik wil dat boek ook nog eens gaan lezen.
quote:Op donderdag 29 september 2011 09:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Toevallig ben ik er van de week ook mee begonnen
Wat had je gedaan?quote:Op donderdag 29 september 2011 11:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hey ik kan weer reageren
Beetje ongepast om die dingen hier te bespreken.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nou ik ben alles behalve dik en wordt toch echt altijd helemaal lek geprikt
juist.. gelukkig dan dat het alleen maar ging over muggenbetenquote:Op donderdag 29 september 2011 22:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Beetje ongepast om die dingen hier te bespreken.
ik wil hem ook best gewoon hier posten hoor!quote:Op donderdag 29 september 2011 23:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Beter PM je mij je 06, kan ik je gewoon bellen. Is makkelijker
Moment ik bel je.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ik wil hem ook best gewoon hier posten hoor!
-nummer weg-
De 10 cijfers (eigenlijk 9; tweemaal 6) komen precies overeen met mijn nummer. Ik heb ze alleen in een andere volgorde.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ik wil hem ook best gewoon hier posten hoor!
-weg-
06-87...quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik kreeg haar aan de lijn, vet grappig
Zo maar eens mee beginnen, ben niet zo bekend met de schrijfstijl van dit boek, heb het alleen even vluchtig door kunnen kijken in de winkel, maar zijn boeken zijn iedere keer weer een unieke reis.quote:Beschrijving
Ik heet Karmozijn is een ode aan de Osmaanse vertelkunst en een thriller tegelijkertijd. Het verhaal speelt zich af gedurende twaalf winterse dagen in het Istanbul van 1591.
Als haar man na vier jaar nog steeds niet is teruggekeerd uit de oorlog, gaat de mooie Seküre op zoek naar een nieuwe echtgenoot. De vader van Seküre heeft een geheime opdracht gekregen van de Osmaanse sultan. Een voor een ontbiedt hij hofminiatuurschilders bij zich. Deze meesterschilders werken samen aan een boek voor de sultan, onder supervisie van Seküres vader. Ze maken hiervoor tekeningen in een westerse stijl. Het is een uiterst controversiële opdracht, die indruist tegen de heersende opvattingen. Wanneer een van de schilders vermoord wordt, vraagt Seküres vader zijn neef Kara om hulp. Seküre en Kara waren als kinderen erg verliefd op elkaar, en nu krijgt deze liefde een kans om weer op te bloeien.
Een prachtig liefdesverhaal, een onvervalste thriller en een fascinerende vertelling over de verschillen in westerse en oosterse opvattingen over kunst, en daarmee over het leven.
'Ik hoor wel wat u vraagt: wat betekent het een kleur te zijn?Kleur is de streling van het oog, de muziek van de dove, een woord in de duisternis. Laat ik zeggen dat mijn aanraking is als die van een engel, omdat ik sinds tienduizenden jaren de gesprekken van geesten heb beluisterd, als een zucht van de wind, van boek tot boek, van voorwerp tot voorwerp. Een deel van mij roept hier uw ogen aan dat is mijn zware kant. Een ander deel stijgt op wieken van uw blikken naar de lucht dat is mijn lichte kant.'
Vijf mensen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:38 schreef xminator het volgende:
Hoeveel mensen zouden het nog steeds niet doorhebben?
aan de reacties te zien... best veelquote:Op vrijdag 30 september 2011 01:38 schreef xminator het volgende:
Hoeveel mensen zouden het nog steeds niet doorhebben?
tsss wat een sarcasme voel ik hierquote:
Nabij mijn hometown is een meer met bos, waar Turken reeds decennia dankbaar gebruik van maken door er te gaan barbecueën, tot het verboden werd. Turken trokken zich daar uiteraard niets van aan en gingen gewoon door, waarop de gemeente (ofzo) als oplossing 'vaste' barbecues heeft geplaatst.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:35 schreef Weissman het volgende:
Zon schijnt, alle turken naar de park, cizbiz doen en voor overlast zorgen
ik? nehhhquote:
Dat dit kan!quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
En ik maar op kantoor zitten in dit lekkere weer
Maar een kantoor is geen zolder. Dan zit je tussen de mensen en moet je hersenloos werk doen, bah.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:46 schreef Weissman het volgende:
Ik zit ook gew op zolder hoor. Niks naar buiten gaan, zonlicht, beestjes enzo. Lekker veilig hier.
Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ook. Maar het is technisch weer, dus ik ga straks even mijn installaties inspecterenquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
ben de secretaresse van een van de directeuren van de ING Bankquote:
ik dacht dat secretaresses altijd vrouw warenquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ben de secretaresse van een van de directeuren van de ING Bank
gelukkig ben ik dat ookquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik dacht dat secretaresses altijd vrouw waren
je hebt in je profiel dan aangegeven dat je man bent, je hebt namelijk een mannelijke popetje itt ayca bvquote:
quote:
Hahahahaha!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
LOL
Hier meer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
LOL
Hier meer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb 'm ook niet kunnen ontcijferen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:40 schreef Weissman het volgende:
Ok, hier eentje van mij oma: MITTDAHGOSS (red. sprek uit als mittallghoz )
3 keer raden wat ze hiermee bedoelt!!
Zit er een hele redactie achter jouw Posts ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:40 schreef Weissman het volgende:
Ok, hier eentje van mij oma: MITTDAHGOSS (red. sprek uit als mittallghoz )
3 keer raden wat ze hiermee bedoelt!!
Zover ik het weet wel ja..quote:
wat moet vaylis voorstellen?quote:
Moest lachen om diverse namen, maar Mahmut Pipi, Kemal Götürür en Subay Sokar zijn wel bazennamen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:38 schreef Turquaz52 het volgende:
Deze ooit gezien/gelezen?:
[ afbeelding ]___!!
wireles, wtf!?quote:
quote:
MITTDAHGOSS staat voor McDonalds in oma-taal.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:37 schreef Levolution het volgende:
Ik heb 'm ook niet kunnen ontcijferen.
Ja ze wou van die ijsjes van de Mac, vond ze lekker en had ze trek in, dus vroeg of ik ze wou halen.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
MITTDAHGOSS staat voor McDonalds in oma-taal.
De eerste keer dat ik het hoorde heb ik echt een paar minuten over keihard nagedacht wat ze bedoelde![]()
![]()
Ik heb nog veel meer gekkere woorden gehoord hoor, maar bovenstaande was de meest hilarische.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:11 schreef Levolution het volgende:
![]()
Doet me denken aan mijn oma met 'pindakaas': PINTIKAS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |