de nieuwere nietquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Iedereen weet toch wel hoe jij eruit ziet?
Ik heb hem gekregen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
rez wie moet ik jou foto sturen?.
Maar jij hebt een voorkeurspositie.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik ben nieuw en ik weet dat
later manquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:18 schreef o.us het volgende:
Ik ga 2M kijken, leuk programma is er op.
Ma3salama, schatjes.
2M.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:18 schreef o.us het volgende:
Ma3salama, schatjes.
Beslama habibiquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:18 schreef o.us het volgende:
Ma3salama, schatjes.
Niemand meer.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
rez wie moet ik jou foto sturen?.
Zet openbaar in google enzo. Maak topic erover enzo.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
rez wie moet ik jouw foto sturen?.
hshhhahaha omgquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar jij hebt een voorkeurspositie.
als we weer e-fittie hebbenquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:18 schreef coban het volgende:
[..]
Zet openbaar in google enzo. Maak topic erover enzo.
vn jou welquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:19 schreef Oceanview het volgende:
Speedking moet je je lekkere foto's nog?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:19 schreef Oceanview het volgende:
Speedking moet je je lekkere foto's nog?
quote:
Gaat niet gebeuren schat. :8quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:18 schreef Intronic het volgende:
Rez ik wil je foto om te fappen groetjnes
Poll: Pics van coban?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:18 schreef coban het volgende:
[..]
Zet openbaar in google enzo. Maak topic erover enzo.
in andere woorden je valt niet op mense met bril? :Squote:Op zaterdag 24 september 2011 23:20 schreef Kaskade het volgende:
Leuk RezaniaMaar je moet lenzen nemen, dat staat je volgens mij echt veel beter.
Wat, hater. En jij wel fappen op de mijnequote:Op zaterdag 24 september 2011 23:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren schat. :8
[..]
Poll: Pics van coban?
• Ja!
• Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
oh sorryquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
kbedoel illegaaldwnloaden
hep jij bril?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:20 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
in andere woorden je valt niet op mense met bril? :S
Wat doe je?quote:
ja mense ga lkkr camme jezus :Squote:Op zaterdag 24 september 2011 23:21 schreef Ragboer het volgende:
Mensen ga dan lekker cammen met elkaar ofzo. Hoef je ook niet te zeiken over pics.
Mijn oogspieren werken niet goed samen waardoor ik dubbel zie zonder bril, het kost me dan veel moeite om me ogen gefocust te houden. Dus lenzen zijn geen optie, tenminste nu nog niet.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:20 schreef Kaskade het volgende:
Leuk RezaniaMaar je moet lenzen nemen, dat staat je volgens mij echt veel beter.
skere tijden geen cam...quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:21 schreef Ragboer het volgende:
Mensen ga dan lekker cammen met elkaar ofzo. Hoef je ook niet te zeiken over pics.
pics van jou die dit boos typtquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:21 schreef Ragboer het volgende:
Beter voor jou toch :Squote:Op zaterdag 24 september 2011 23:21 schreef Oceanview het volgende:
Mensen die niet letterlijk en figuurlijk op zomermeisje vallen.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:21 schreef Oceanview het volgende:
hey ik ben geen lesbiequote:Op zaterdag 24 september 2011 23:21 schreef Oceanview het volgende:
Wie wilt dat nouquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren schat. :8
[..]
Poll: Pics van coban?
• Ja!
• Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Sommige mensen staat het heel goewd maar ik denk dat Rezania er veel beter uitziet zonder bril.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:20 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
in andere woorden je valt niet op mense met bril? :S
WHAHAHA SEXY PICS??? :pquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Whahaaa HAahahah aa die had ik op
Dat is wel jammer, hopen maar dat ze in de toekomst daar iets tegen hebben. :$quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn oogspieren werken niet goed samen waardoor ik dubbel zie zonder bril, het kost me dan veel moeite om me ogen gefocust te houden. Dus lenzen zijn geen optie, tenminste nu nog niet.
oh bedoel je toen :$:$:$quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja weenie je stont gwn naast muh ;p
[..]
wel lachen
Sorry schat.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:21 schreef Intronic het volgende:
[..]
Wat, hater. En jij wel fappen op de mijne
De opticien zei dat ik terug moest komen als mijn ogen waren uitgegroeid, dat duurt nog drie jaar.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:23 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, hopen maar dat ze in de toekomst daar iets tegen hebben. :$
och wat zielig nouquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Sorry schat.Maar je weet toch al hoe ik eruit zie?
[..]
De opticien zei dat ik terug moest komen als mijn ogen waren uitgegroeid, dat duurt nog twee jaar.
ga in je topic postequote:Op zaterdag 24 september 2011 23:24 schreef utopie het volgende:
is er niet een TC ofzo? verveel me stierlijk
och wat zielig nouquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
De opticien zei dat ik terug moest komen als mijn ogen waren uitgegroeid, dat duurt nog drie jaar.
dus jij ziet ons als btje vermaak?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:24 schreef utopie het volgende:
ja toen ja :$:$quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:23 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
oh bedoel je toen :$:$:$
JA JE LACHTE ZELF OOK DUSDUS DUS
ga dan uitquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:24 schreef utopie het volgende:
Ogen groeien toch niet meer vanaf je geboorte?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
De opticien zei dat ik terug moest komen als mijn ogen waren uitgegroeid, dat duurt nog drie jaar.
Nouja, altijd iets om voor te hopen togh?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
die met dat hoedje zehma?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:25 schreef Oceanview het volgende:
O.us gespot op 1:33
Studio 2M 2011 Prime 2 Statia 2 الستاتية ستوديو دوزيم البرايم الثاني
Volgens de opticien ontwikkelen je ogen tot je 21ste.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ogen groeien toch niet meer vanaf je geboorte?
Dus dat was oprechte medelijden?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:25 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
ik hate niet
only love in da club
zehma=ze3ma pfff leer t eensquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
die met dat hoedje zehma?
Met dat blauw jasje daarnaquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
die met dat hoedje zehma?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:25 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Nouja, altijd iets om voor te hopen togh?
Ik heb heus wel medelijden met je.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Volgens de opticien ontwikkelen je ogen tot je 21ste.
[..]
Dus dat was oprechte medelijden?Tuurlijk.
WOW ik ben onder de indrukquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
ja weet ik heb misschien wel beste ogen in de wereld
Weet ik.quote:
Vrouwen poepen roosjes.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat doe je?
Meisjes kunnen helemaal niet poepen
Vuillak.quote:
was ik ook maar ben het nu wel gewendquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:26 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
WOW ik ben onder de indruk
altijd onder de indruk blijven van jezelfquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:27 schreef JApieman het volgende:
[..]
was ik ook maar ben het nu wel gewend
Poker?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Weet ik.Maar gelukkig heb ik andere kwaliteiten.
[..]
Vrouwen poepen roosjes.
[..]
Vuillak.
quote:
wil je dat er dit gebeurt? stop isquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:25 schreef coban het volgende:
Mijn ogen zijn volgen optiesjen exact 0-0
volgens mij zit de dochter van romana in mijn klas... precies zo'n kop. Ik durf het alleen niet aan haar te vragenquote:
niet telkens van dezelfde dingen, altijd jezelf blijven ontdekken en onder de indruk raken van nieuwe dingen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:27 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
altijd onder de indruk blijven van jezelf
is levensles
Ik kan goed koken oaquote:
wrm probeer je mijn levensles te overtreffenquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:28 schreef JApieman het volgende:
[..]
niet telkens van dezelfde dingen, altijd jezelf blijven ontdekken en onder de indruk raken van nieuwe dingen.
nog een levensles
ewa bsa7tekquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:28 schreef speedking het volgende:
[..]
k spot hem bijna elke dag wat zeg k elke dag
omdat waarheidquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:28 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
wrm probeer je mijn levensles te overtreffen
pATSErTje
Eventjes in je fobo gekeken. Maar jij pokert dus. Ideale vrouw voor mijn broertje.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen poepen roosjes.
[..]
Vuillak.
wees blijquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:28 schreef Kaskade het volgende:
speedking ik kan niet reageren op je fotoboek.
Vraag of ze met mij wilt trouwen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:28 schreef utopie het volgende:
[..]
volgens mij zit de dochter van romana in mijn klas... precies zo'n kop. Ik durf het alleen niet aan haar te vragenze heet zelf ook romana dus lijkt me een beetje sterk...
struckles moet k 1e wat doen ofso?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:28 schreef Kaskade het volgende:
speedking ik kan niet reageren op je fotoboek.
Je hebt toch wel Carl Zeiss lenzen hopelijk?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:28 schreef coban het volgende:
Mijn ogen hebben scherp en mooi beeld met optische zoom volgens samsung.
pics van broertje?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Eventjes in je fobo gekeken. Maar jij pokert dus. Ideale vrouw voor mijn broertje.Die pokert de hele dag.
zal wel ff kijken hoe ze heet, en of ik haar hyves kan vinden... ff op school portaal kijkenquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:29 schreef coban het volgende:
[..]
Vraag of ze met mij wilt trouwen.
Een fobo openen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:29 schreef speedking het volgende:
[..]
struckles moet k 1e wat doen ofso?
Hihiquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen poepen roosjes.
[..]
Vuillak.
Geen Leica lenz hebben.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt toch wel Carl Zeiss lenzen hopelijk?
oh ja, met die vaardigheden ben ik al geboren, mijn fout.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, nogal logisch dat je dat kan.
Sowieso.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt toch wel Carl Zeiss lenzen hopelijk?
mja een mening is geen waarheid tenzij hij van mij afkomstig isquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:29 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
iedereen heeft zo zijn eigen mening
Dus pokeren en spelen met tarzan dat het is?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
oh ja, met die vaardigheden ben ik al geboren, mijn fout.
Omg het was serieus?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:29 schreef utopie het volgende:
[..]
zal wel ff kijken hoe ze heet, en of ik haar hyves kan vinden... ff op school portaal kijkenzo terug
SPELEN MET TARZAN NIET, VUILLAK!!!quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus pokeren en spelen met tarzan dat het is?
Niet meer, sinds je een echte in je bed hebt toch?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
SPELEN MET TARZAN NIET, VUILLAK!!!
kloptquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:31 schreef JApieman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
greepje uit grabbelton, zo zien fokkers eruit.
leuk kapselquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:31 schreef JApieman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik beschouw mezelf gewoon niet als een expert in de vaardigheid "spelen met tarzan".quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet meer, sinds je een echte in je bed hebt toch?
Ik heb een ander kapsel.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:31 schreef JApieman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:31 schreef JApieman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet zeker dat je dat heel goed kan.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik beschouw mezelf gewoon niet als een expert in de vaardigheid "spelen met tarzan".
ja wat denk jijquote:
neequote:Op zaterdag 24 september 2011 23:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
OV is dat maar dan marokkaanse kleur en ogen enzo.
En altijd hoofdige letter.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:32 schreef Dalando het volgende:
IK MOET VERDOMME ALTIJD ALLES 2X ZEGGEN
ALTIJD
Dan zit ik hier verkeerdquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:31 schreef JApieman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nietus, vet klungeligquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je dat heel goed kan.
JA WANT ANDERS MOET IK ALLES NOG EEN KEER ZEGGENquote:
HOE ?:'(quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Reageren op dit fotoboek is niet mogelijk.
Zet aan.
jaja we weten het nu..quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nog steeds niet mogelijk om te reageren.
Goede technieken heb jij voor FOK!. Ik wil les van jou.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
JA WANT ANDERS MOET IK ALLES NOG EEN KEER ZEGGEN
Romana heet eigenlijk Deborah hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:34 schreef utopie het volgende:
JAJAJAJAJJAAJA COBAN
[ afbeelding ]
WAT ZEG JEIs het romana haar dochter? rinus en romana woont in mijn dorp.... romana en ramona lijken sprekent op elkaar
_____!
ik ben een eigenwijze feministequote:Op zaterdag 24 september 2011 23:34 schreef JApieman het volgende:
[..]
omdat ik de waarheid spreek maar jij hem niet tot je wil nemen.
Waarom zou een baas zoals jou/jij/iets les van mij moeten hebben?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:34 schreef TWP het volgende:
[..]
Goede technieken heb jij voor FOK!. Ik wil les van jou.
horriblequote:Op zaterdag 24 september 2011 23:34 schreef utopie het volgende:
JAJAJAJAJJAAJA COBAN
[ afbeelding ]
WAT ZEG JEIs het romana haar dochter? rinus en romana woont in mijn dorp.... romana en ramona lijken sprekent op elkaar
_____!
jammer.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:34 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
ik ben een eigenwijze feministe
Feministen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:34 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
ik ben een eigenwijze feministe
Post linkje naar fb dan.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:35 schreef speedking het volgende:
oke update jullie kunnen reageren op mijj fb
Niet hier plaatsen dan riskeer je banquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:32 schreef utopie het volgende:
[..]
ja wat denk jijze heet trouwens ramona van der wijk, niet romana... straks is het nog echt een dochter van dat gedrocht. Ze lijkt er echt precies op. ook zo'n lelijke harses
![]()
Zal eens kijken of ze facebook heeft ofzo!
Ik wacht, ragboer.quote:
Jeetje.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
Waarom zou een baas zoals jou/jij/iets les van mij moeten hebben?
Wat?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:36 schreef xSummergirlx het volgende:
mensen die haten mogen haten
mensen die praten mogen praten
mijn hart ligt bij het feminisme
(L) love (L)
nee serieus. zou het een dochter van romana zijnquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:35 schreef coban het volgende:
[..]
Niet hier plaatsen dan riskeer je ban
Stoere ketting hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:34 schreef utopie het volgende:
JAJAJAJAJJAAJA COBAN
[ afbeelding ]
_____!
ookquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:36 schreef Kaskade het volgende:
Gereageerd in fotoboek van speedking
Maar ik zou niet weten wat ik de leermeester zou aan moeten lerenquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:36 schreef TWP het volgende:
[..]
Jeetje.Ik vind jou baas.
Ik in de schoolbanken, jij voor de klas. Les over FOK! ditdat.
quote:
Kloptquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
jij hebt alleen oog voor summergirl
en mijquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
jij hebt alleen oog voor summergirl
quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:37 schreef speedking het volgende:
ov waar is die chick xd ik zie er niet?
quote:
Apple.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:37 schreef coban het volgende:
Nouuuu
Ik kan die pic niet zien omdat ipod niet onderstuent ofzooo
Dan geen les.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:37 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar ik zou niet weten wat ik de leermeester zou aan moeten leren
Iemand jat hem toch wel.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:37 schreef Dalando het volgende:
Kan ik dezen keertje wel de lapo krijgen dus ook de op krijgen zodat ik dan eindelijk na 72u die nieuwe lijst erin kan plonken?
Dan moet je zo meteen snel zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:37 schreef Dalando het volgende:
Kan ik dezen keertje wel de lapo krijgen dus ook de op krijgen zodat ik dan eindelijk na 72u die nieuwe lijst erin kan plonken?
DE LIJSTquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:37 schreef Dalando het volgende:
Open gewoon nieuw deel zonder lapo te zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:37 schreef Dalando het volgende:
Jat hem gewoon.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:37 schreef Dalando het volgende:
Haha okkquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:38 schreef utopie het volgende:
[..]
jonge, ik stuur je wel DM! Ik ben er echt bang voor dat het wel zo is
Ja tuurlich.quote:
Welterusten.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Slaap lekker liefe menschjes.
Ik ga voor de verandering is op tijd naar bed
kussiekroelie
Dag mevrouw.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Slaap lekker liefe menschjes.
Ik ga voor de verandering is op tijd naar bed
kussiekroelie
Voetbalquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:40 schreef Patje1987 het volgende:
Twente gewoon verdiend gelijk gespeeld, al was die goal natuurlijk niet terecht afgekeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |