Poker?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Weet ik.Maar gelukkig heb ik andere kwaliteiten.
[..]
Vrouwen poepen roosjes.
[..]
Vuillak.
quote:
wil je dat er dit gebeurt? stop isquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:25 schreef coban het volgende:
Mijn ogen zijn volgen optiesjen exact 0-0
volgens mij zit de dochter van romana in mijn klas... precies zo'n kop. Ik durf het alleen niet aan haar te vragenquote:
niet telkens van dezelfde dingen, altijd jezelf blijven ontdekken en onder de indruk raken van nieuwe dingen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:27 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
altijd onder de indruk blijven van jezelf
is levensles
Ik kan goed koken oaquote:
wrm probeer je mijn levensles te overtreffenquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:28 schreef JApieman het volgende:
[..]
niet telkens van dezelfde dingen, altijd jezelf blijven ontdekken en onder de indruk raken van nieuwe dingen.
nog een levensles
ewa bsa7tekquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:28 schreef speedking het volgende:
[..]
k spot hem bijna elke dag wat zeg k elke dag
omdat waarheidquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:28 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
wrm probeer je mijn levensles te overtreffen
pATSErTje
Eventjes in je fobo gekeken. Maar jij pokert dus. Ideale vrouw voor mijn broertje.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Weet ik.Maar gelukkig heb ik andere kwaliteiten.
[..]
Vrouwen poepen roosjes.
[..]
Vuillak.
wees blijquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:28 schreef Kaskade het volgende:
speedking ik kan niet reageren op je fotoboek.
Vraag of ze met mij wilt trouwen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:28 schreef utopie het volgende:
[..]
volgens mij zit de dochter van romana in mijn klas... precies zo'n kop. Ik durf het alleen niet aan haar te vragenze heet zelf ook romana dus lijkt me een beetje sterk...
struckles moet k 1e wat doen ofso?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:28 schreef Kaskade het volgende:
speedking ik kan niet reageren op je fotoboek.
Je hebt toch wel Carl Zeiss lenzen hopelijk?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:28 schreef coban het volgende:
Mijn ogen hebben scherp en mooi beeld met optische zoom volgens samsung.
pics van broertje?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Eventjes in je fobo gekeken. Maar jij pokert dus. Ideale vrouw voor mijn broertje.Die pokert de hele dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |