abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102388568
goedemorgende

kaarr dikke knuffel

Crazymoon 20weken alleen jammer van de pijn.

Hier nog baby in buik.
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_102388652
Kaarr :*

De kleine vond de inrichting van mijn buik niks vannacht...ze ging flink aan de slag met een verbouwing. Laten we hopen dat ze nu wel content met de inrichting en mij verder laat slapen vanavond :')
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102388777
Ik was ook al (weer) om 5 uur/half 6 wakker, gister ook al.. nu best gaar dus.. :X
Heb zin in verlof! Officieel krijg ik het pas di 12 okt, dan ben ik precies 36 wk. Maar vind die 2 dgn in die week nog werken zo stom, dat ik gewoon op do 6e mijn laatste werkdag aanhoud denk ik!

Aftellen *O*
pi_102388807
*O* :Y lekker aftellen!!

Wanneer is de verhuizing? of hebben jullie nog geen huis gekocht?
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 26 september 2011 @ 08:42:35 #205
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102389027
Kaarr, wat vervelend :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 26 september 2011 @ 08:47:15 #206
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102389105
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 03:35 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Ik vind heel de zwangerschap een "off-dagje" :P
En elke dag hoop ik dat het beter gaat maar het word alleen maar erger, en vetter en groter :9
Ben benieuwd of ik mijn mooie geliefde lichaam ooit weer terugkrijg :+
Nou, ik vind er wel verschil in zitten tussen: de hele dag een beetje zeurderige pijn of de hele dag f*cking zoveel pijn dat je niet meer weet wat te doen van ellende... :X
En net als je denkt dat het niet erger kan, slaap je dus een halve nacht niet door je oudste en kun je niet slapen van de pijn.
Als Harry dadelijk naar opa en oma is dan ga ik maar een stuk lopen. Hopelijk verlicht dat een beetje.
en anders ga ik gewoon een potje zitten janken
  maandag 26 september 2011 @ 08:59:10 #207
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102389313
Ach gos Asy, is het echt alweer zo erg? En je moet nog zolang.... Hopelijk werkt de wandeling :*

Wat dat betreft heb ik het maar makkelijk, ben alleen weer heel erg moe, maar daar is niets bij wat heel veel slapen niet verhelpt. Voor de rest fiets ik er (nu) fluitend doorheen....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_102389366
Fietsen, ja. Dat moest ik ook weer eens proberen. Kijken of nu na 1 km niet m'n tong op m'n knieën hangt van vermoeidheid :').
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  maandag 26 september 2011 @ 09:04:09 #209
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102389378
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 08:59 schreef flugeltje het volgende:
Ach gos Asy, is het echt alweer zo erg? En je moet nog zolang.... Hopelijk werkt de wandeling :*

Wat dat betreft heb ik het maar makkelijk, ben alleen weer heel erg moe, maar daar is niets bij wat heel veel slapen niet verhelpt. Voor de rest fiets ik er (nu) fluitend doorheen....
Ja gisteren wel (en nu ook nog).
We zijn zaterdag gaan uiteten (ik moest eerst 3 kwartier in de auto, toen hebben we 3 uur! getafeld en toen moest ik nog 3 kwartier in de auto naar huis). Dat is gewoon teveel zitten geweest op 1 avond.

Ik vind het fijn dat jij er redelijk fluitend doorheen gaat. Jij hebt weer andere zorgen. :*
pi_102389388
Kaarr en scorpio, Gefeliciteerd met jullie verse baby's *O*

Hopelijk is Linus snel weer thuis!!

Hier woensdag de kraam-intake. En volgend weekend komt het kamertje en Chris zijn oude spulletjes naar beneden. Erg nieuwsgierig wat ik nou eigenlijk nog bewaard heb.. :P
  maandag 26 september 2011 @ 09:07:28 #211
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102389430
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 09:03 schreef Kuukske het volgende:
Fietsen, ja. Dat moest ik ook weer eens proberen. Kijken of nu na 1 km niet m'n tong op m'n knieën hangt van vermoeidheid :').
:D Dat zal toch wel meevallen? Ik merk wel dat de vermoeidheid sneller toeslaat, maar fietsen gaat op zich nog wel lekker... Bij Willem hoefde ik dat ook niet te proberen trouwens... Ik merk echt dat ik nu lichter ben en m'n conditie beter is dan toen ik zwanger werd van Willem. Flink afvallen vantevoren was een goed idee. Ook al ben ik dan niet zoveel afgevallen al ik vooraf bedacht had... :+

@Asy, gek genoeg heb ik die zorgen eigenlijk helemaal niet dit keer. Ik blijf er echt heel erg rustig onder. Hetgeen waar ik mezelf nu het meeste druk over maak is dat we toch echt wel een meiske moeten krijgen dit keer omdat ik geen leuke jongensnaam kan vinden :')
  maandag 26 september 2011 @ 09:09:26 #212
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102389464
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 09:07 schreef flugeltje het volgende:

[..]

:D Dat zal toch wel meevallen? Ik merk wel dat de vermoeidheid sneller toeslaat, maar fietsen gaat op zich nog wel lekker... Bij Willem hoefde ik dat ook niet te proberen trouwens... Ik merk echt dat ik nu lichter ben en m'n conditie beter is dan toen ik zwanger werd van Willem. Flink afvallen vantevoren was een goed idee. Ook al ben ik dan niet zoveel afgevallen al ik vooraf bedacht had... :+

@Asy, gek genoeg heb ik die zorgen eigenlijk helemaal niet dit keer. Ik blijf er echt heel erg rustig onder. Hetgeen waar ik mezelf nu het meeste druk over maak is dat we toch echt wel een meiske moeten krijgen dit keer omdat ik geen leuke jongensnaam kan vinden :')
:D
Wij hebben het omgekeerde: de jongensnaam hebben we al, maar een meisjesnaam :X
pi_102389531
Asy ik snap helemaal wat je zegt
er zijn dagen dat ik beetje moe en zeurderig voel nou als dat alles was zou het de perfecte zwangerschap zijn
maar gisteren kon ik geen stap meer verder zetten, alles deed zo veel pijn! stuitje, lies, schaambeen echt verschrikkelijk en snachts inderdaad niet kunnen slapen :'(
Gelukkig heeft de kleine er zo te merken geen last van die verbouwd alles flink verder

dikke :* :* :* voor jou!!!
pi_102389533
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 09:07 schreef flugeltje het volgende:
Nouja, in de eerste weken heb ik het wel geprobeerd hoor. Iedere dag 10 km. Maar dan kwam ik thuis en dan was zó gesloopt. Dat vond ik niks. Maar ik merk nu wel dat ik meer energie heb dus dan kan ik het wel weer een keer proberen. Het is ook wel lekker weer nu.
quote:
Dat hebben wij ook! :'). De jongensnaam is hier een drama. We komen niets leuks tegen op tv of elders. Meisjesnamen in overvloed tho.
pi_102389607
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 09:13 schreef Kuukske het volgende:

Dat hebben wij ook! :'). De jongensnaam is hier een drama. We komen niets leuks tegen op tv of elders. Meisjesnamen in overvloed tho.
Hier ook, meisjes naam zijn we wel uit maar jongens naam echt niet, alles wat mijn man leuk vind, vind ik verschrikkelijk en andersom :{
pi_102389651
Asyniur, ik hoop voor je dat het op een gegeven moment minder wordt.. en je moet nog een tijdje.

Hier nog niks, morgen 40 weken.. ;(
Luxaja, hopelijk zet het bij jou door, wordt je aan de ctg gezet (medisch) of heb je er zelf om gevraagd?

Heb hier ook heel erg last van mn rug en benen.. en zou me niks verbazen als ik nu weer been en rugweeen heb. Heb me gisteren een potje gejankt door alle kwaaltjes..

Flugeltje heerlijk fietsen!!!

Deepfreeze, je zult verrast zijn, was ook blij met mn maat 50/56 spulletjes :D
  maandag 26 september 2011 @ 09:20:42 #217
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102389654
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 09:18 schreef DuBecky het volgende:

[..]

Hier ook, meisjes naam zijn we wel uit maar jongens naam echt niet, alles wat mijn man leuk vind, vind ik verschrikkelijk en andersom :{
Wees blij dat je man nog meedenkt, Martijn laat mij verzinnen en veto'd dan gewoon :+
pi_102389753
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2011 09:20 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Wees blij dat je man nog meedenkt, Martijn laat mij verzinnen en veto'd dan gewoon :+
Die van mij hopelijk ook niet meer want zijn namen waren echt een ramp.
Misschien dat ik met de 22 weken echo toch maar wil weten of het een meisje of jongen is, als het dan een meisje is hoeven we ons niet meer druk te maken over de jongens naam.
pi_102389757
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2011 09:20 schreef flugeltje het volgende:
Whehehe.
  maandag 26 september 2011 @ 10:13:19 #220
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_102390534
Ik Ben gewoon mijn naam vol blijven houden :p aanhouder wint ;) ( lief vond de naam wel heel mooi ook , Maar omdat lief van zijn zusje zo heet..)

Hier net de intake gehad van de kraam :)
Wat een luxe :o Ik vertelde wat onze kraam bij Arwen deed.. Zij was in shock..
Maar alles duidelijk en geregeld :)
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 26 september 2011 @ 10:17:09 #221
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_102390613
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 14:26 schreef Puala het volgende:

[..]

Volgens mij niet iemand uit dit topic. 5 weken te vroeg kom je uit rond 29 - 30 okt en dan is er niemand uitgerekend zie ik. Maar goed dat is even mijn logica :@

Of het moet meissie1595 zijn. Dat zou heel misschien nog kunnen volgens mij.
Ik heb in een grijs verleden gepost in het trotse tante topic, maar ik moest het effe ergens kwijt (had misschien beter daar gekunt, maar ik was tikkie hyper :') ). 'Milan' is ruim 5 pond en helemaal gezond! *O* Zusje helaas wat minder, die gaat steeds van haar stokje -O- (gevolgd door mijn overbezorgde zwager :P ) .
  maandag 26 september 2011 @ 10:18:33 #222
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102390650
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 09:20 schreef Sandous het volgende:
Hier nog niks, morgen 40 weken.. ;(
Heb hier ook heel erg last van mn rug en benen.. en zou me niks verbazen als ik nu weer been en rugweeen heb. Heb me gisteren een potje gejankt door alle kwaaltjes..
Nog eventjes Sandous! :*

En even een :* voor iedereen die het kan gebruiken!! geef hem ook even aan mezelf :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_102390756
Nou ik heb vandaag besloten toch maar te bevallen in een kliniek ipv ziekenhuis.

Ik sprak een vrouw vanmorgen die in het ziekenhuis is bevallen maar omdat de verloskamers allemaal bezet waren is ze gewoon op de zaal is bevallen waar 3 andere zwangere vrouwen bij lagen die dus gewoon mee konden " genieten " :{
pi_102390805
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 10:13 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik Ben gewoon mijn naam vol blijven houden :p aanhouder wint ;) ( lief vond de naam wel heel mooi ook , Maar omdat lief van zijn zusje zo heet..)

Mja, wij zitten een beetje met het feit dat JD een neefje heeft wat een hele leuke naam draagt. Aan de andere kant, we zien dat kind 1 x per jaar. Dus ja, ik heb meer zoiets van "Hij moet blij zijn dat we z'n naam ook zo leuk vinden :+".
pi_102390887
Hoi allemaal,

Nu 'durf' ik het eindelijk aan om me hier ook te melden. Tijdje geleden wel meegepost in het 2e streepjestopic maar ben na de positieve test een beetje onder mijn steen gekropen. Ondertussen wel gewoon lekker meegelurkt.
Zo blij en aan de andere kant zo vol ongeloof en onzeker of alles wel goed zou gaan.Met 6 weken een pretecho laten maken en een kloppend hartje gezien. Vandaag de termijnecho en ons kleintje was enorm gegroeid en het was gewoon super om te zien :)
Dus hier ben ik dan. Mag ik ook in de OP op 26 april 2012

Sorry voor de enorme egopost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')