Nou, ik vind er wel verschil in zitten tussen: de hele dag een beetje zeurderige pijn of de hele dag f*cking zoveel pijn dat je niet meer weet wat te doen van ellende...quote:Op maandag 26 september 2011 03:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik vind heel de zwangerschap een "off-dagje"![]()
En elke dag hoop ik dat het beter gaat maar het word alleen maar erger, en vetter en groter![]()
Ben benieuwd of ik mijn mooie geliefde lichaam ooit weer terugkrijg
Ja gisteren wel (en nu ook nog).quote:Op maandag 26 september 2011 08:59 schreef flugeltje het volgende:
Ach gos Asy, is het echt alweer zo erg? En je moet nog zolang.... Hopelijk werkt de wandeling
Wat dat betreft heb ik het maar makkelijk, ben alleen weer heel erg moe, maar daar is niets bij wat heel veel slapen niet verhelpt. Voor de rest fiets ik er (nu) fluitend doorheen....
quote:Op maandag 26 september 2011 09:03 schreef Kuukske het volgende:
Fietsen, ja. Dat moest ik ook weer eens proberen. Kijken of nu na 1 km niet m'n tong op m'n knieën hangt van vermoeidheid.
quote:Op maandag 26 september 2011 09:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]Dat zal toch wel meevallen? Ik merk wel dat de vermoeidheid sneller toeslaat, maar fietsen gaat op zich nog wel lekker... Bij Willem hoefde ik dat ook niet te proberen trouwens... Ik merk echt dat ik nu lichter ben en m'n conditie beter is dan toen ik zwanger werd van Willem. Flink afvallen vantevoren was een goed idee. Ook al ben ik dan niet zoveel afgevallen al ik vooraf bedacht had...
@Asy, gek genoeg heb ik die zorgen eigenlijk helemaal niet dit keer. Ik blijf er echt heel erg rustig onder. Hetgeen waar ik mezelf nu het meeste druk over maak is dat we toch echt wel een meiske moeten krijgen dit keer omdat ik geen leuke jongensnaam kan vinden
Nouja, in de eerste weken heb ik het wel geprobeerd hoor. Iedere dag 10 km. Maar dan kwam ik thuis en dan was zó gesloopt. Dat vond ik niks. Maar ik merk nu wel dat ik meer energie heb dus dan kan ik het wel weer een keer proberen. Het is ook wel lekker weer nu.quote:Op maandag 26 september 2011 09:07 schreef flugeltje het volgende:
Dat zal toch wel meevallen? Ik merk wel dat de vermoeidheid sneller toeslaat, maar fietsen gaat op zich nog wel lekker... Bij Willem hoefde ik dat ook niet te proberen trouwens... Ik merk echt dat ik nu lichter ben en m'n conditie beter is dan toen ik zwanger werd van Willem. Flink afvallen vantevoren was een goed idee. Ook al ben ik dan niet zoveel afgevallen al ik vooraf bedacht had...
Dat hebben wij ook!quote:@Asy, gek genoeg heb ik die zorgen eigenlijk helemaal niet dit keer. Ik blijf er echt heel erg rustig onder. Hetgeen waar ik mezelf nu het meeste druk over maak is dat we toch echt wel een meiske moeten krijgen dit keer omdat ik geen leuke jongensnaam kan vinden
Hier ook, meisjes naam zijn we wel uit maar jongens naam echt niet, alles wat mijn man leuk vind, vind ik verschrikkelijk en andersomquote:Op maandag 26 september 2011 09:13 schreef Kuukske het volgende:
Dat hebben wij ook!. De jongensnaam is hier een drama. We komen niets leuks tegen op tv of elders. Meisjesnamen in overvloed tho.
Wees blij dat je man nog meedenkt, Martijn laat mij verzinnen en veto'd dan gewoonquote:Op maandag 26 september 2011 09:18 schreef DuBecky het volgende:
[..]
Hier ook, meisjes naam zijn we wel uit maar jongens naam echt niet, alles wat mijn man leuk vind, vind ik verschrikkelijk en andersom
Die van mij hopelijk ook niet meer want zijn namen waren echt een ramp.quote:Op maandag 26 september 2011 09:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wees blij dat je man nog meedenkt, Martijn laat mij verzinnen en veto'd dan gewoon
Whehehe.quote:Op maandag 26 september 2011 09:20 schreef flugeltje het volgende:
Wees blij dat je man nog meedenkt, Martijn laat mij verzinnen en veto'd dan gewoon
Ik heb in een grijs verleden gepost in het trotse tante topic, maar ik moest het effe ergens kwijt (had misschien beter daar gekunt, maar ik was tikkie hyperquote:Op zondag 25 september 2011 14:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij niet iemand uit dit topic. 5 weken te vroeg kom je uit rond 29 - 30 okt en dan is er niemand uitgerekend zie ik. Maar goed dat is even mijn logica
Of het moet meissie1595 zijn. Dat zou heel misschien nog kunnen volgens mij.
Nog eventjes Sandous!quote:Op maandag 26 september 2011 09:20 schreef Sandous het volgende:
Hier nog niks, morgen 40 weken..
Heb hier ook heel erg last van mn rug en benen.. en zou me niks verbazen als ik nu weer been en rugweeen heb. Heb me gisteren een potje gejankt door alle kwaaltjes..
Mja, wij zitten een beetje met het feit dat JD een neefje heeft wat een hele leuke naam draagt. Aan de andere kant, we zien dat kind 1 x per jaar. Dus ja, ik heb meer zoiets van "Hij moet blij zijn dat we z'n naam ook zo leuk vindenquote:Op maandag 26 september 2011 10:13 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik Ben gewoon mijn naam vol blijven houden :p aanhouder wint( lief vond de naam wel heel mooi ook , Maar omdat lief van zijn zusje zo heet..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |