Hehe. KOPEN.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:19 schreef tennisster198 het volgende:
Nu een elektrisch lijmpistool in de aanbieding.
Zou dat iets kunnen zijn voor 1,69 euro?
[ afbeelding ]
Goed om te horen! Kun je ook navullingen van lijmpatronen kopen bij de Action die hier in passen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:29 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Hehe. KOPEN.Super ding. Heb die ook.
Jazeker.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:47 schreef tennisster198 het volgende:
[..]
Goed om te horen! Kun je ook navullingen van lijmpatronen kopen bij de Action die hier in passen?
zeker niet degelijk! ik had er 2 jaar terug 1 en die is gaan lekken snachts. gelukkig had ik er een handdoek om maar alsnog was het best wel heel erg heet! (oke, je mag er officieel ook maar water van 40 graden in doen maar tochquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:13 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Die heb ik vorig jaar gekocht en gelijk weg gedaan,kwam niet degelijk over.
Geen last van.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:13 schreef Miendientje het volgende:
Ik vind het lijmpistool maar niets. Als je hem even niet gebruikt en neerlegt dan blijft er lijm uit lopen zonder dat je er in knijpt. Stuk papier er onder leggen kan natuurlijk maar het wordt wel een smeerboel is mijn ervaring.
zeg niet dat je niet gewaarschuwd wasquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:38 schreef Pisces29 het volgende:
Oh jemig, dat Aloë vera drankje, wat een gruwelHet smaakt naar iets uit m'n kindertijd. Een kleisoort of gum ofzo. Huuu, en dan ook nog die stukjes
Het idee al.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zeg niet dat je niet gewaarschuwd was
I won'tquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zeg niet dat je niet gewaarschuwd was
en handcremequote:Op zondag 9 oktober 2011 16:57 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Het idee al.Aloë vera gebruiken ze in veel soorten vochtig wcpapier.
ik zag ze laatst niet meer toen ik ging kijken voor mijn vriend...quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:50 schreef bjanaan het volgende:
Verkoopt Action nog Ziki boxers voor mannen? Vind ze zo lekker zitten!
Uitverkocht.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:58 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik zag ze laatst niet meer toen ik ging kijken voor mijn vriend...maar nu was het hele boxershort schap leeg daar... er staan wel weer boxers bij de 100 nieuwste artikelen
Heb mijn thermo shirt weer aanquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga morgen ook maar eens kijken voor Thermo kleding, ben benieuwd of er nog iets ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |