Grappig hoe je dingen meteen aan Fokkers koppelt, ik zag dit ding liggen en dacht meteen 'oh die gaat Trovey halen deze week'quote:Op zondag 25 september 2011 19:07 schreef trovey het volgende:
http://www.action.nl/products/view/id/4720/-p/favoritelistid/1
Volgende week even ophalen.
quote:Op maandag 26 september 2011 13:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Grappig hoe je dingen meteen aan Fokkers koppelt, ik zag dit ding liggen en dacht meteen 'oh die gaat Trovey halen deze week'
Maar wel citroen.quote:Op maandag 26 september 2011 15:19 schreef GimmeGore het volgende:
Wat is de Karvan Cevitam duur deze keer
het is wel goedkoper dan 2 euro nog wat in de superquote:Op maandag 26 september 2011 15:19 schreef GimmeGore het volgende:
Wat is de Karvan Cevitam duur deze keer
Niet erg kleurvast dus die dingen...deze kliko gaat de kliko in....ik neem maar geen risico straks met roze/rode vlakken te zitten die er niet meer uitgaan.quote:Op maandag 26 september 2011 16:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een roze, hij heeft niet zozeer afgegeven maar was grandioos verkleurd door de zon, dus die heb ik weggeknikkerd.
Oh, die heb ik ook. 3 stuks.quote:Op maandag 26 september 2011 16:15 schreef trovey het volgende:
Even een waarschuwing voor diegenen die zo'n leuk mini-afvalbakje hebben in de vorm van een kliko....de rode geeft kleur af.Ik zit net mijn aanrecht schoon te maken en blijkbaar kan het ding niet tegen bepaalde dingen...ik vermoed hier wat gemorst afwasmiddel want mijn aanrechtblad was roodgekleurd waar dat ding in aanraking was gekomen met het afwasmiddel. Gelukkig was het niet in het kunststof blad getrokken maar wel iets om even rekening mee te houden bij natuurstenen of andere bladen.
Alleen de kleur rood hè...alhoewel met zo'n naam zou het me niets verbazen als je ook rode had.quote:
Zijn alle 3 rood.quote:Op maandag 26 september 2011 16:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Alleen de kleur rood hè...alhoewel met zo'n naam zou het me niets verbazen als je ook rode had.
Alle boeken die verkleuren door de zon gooi je ook weg?quote:Op maandag 26 september 2011 16:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een roze, hij heeft niet zozeer afgegeven maar was grandioos verkleurd door de zon, dus die heb ik weggeknikkerd.
Dacht ik het niet.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:17 schreef Pisces29 het volgende:
Gister de oven-spray gebruikt om schoon te maken, na lang boenen en soppen en spoelen is de geur er niet uit te krijgen. Wat zullen m'n aardappels vanavond lekker smaken uit de oven
Ik heb hem ook, niet te heftig voor het koppie en bijt het niet?quote:Op maandag 26 september 2011 17:02 schreef gekki het volgende:
Ik weet niet of het al geplaatst is, maar de zeezout body scrub van de action is echt een aanrader! Ik scrub daar ook gewoon mn gezicht mee en tis echt verfrissend.
Is je oven wel schoon of niet?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:17 schreef Pisces29 het volgende:
Gister de oven-spray gebruikt om schoon te maken, na lang boenen en soppen en spoelen is de geur er niet uit te krijgen. Wat zullen m'n aardappels vanavond lekker smaken uit de oven
De aardappels hebben goed gesmaakt, godzijdankquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:42 schreef Syrena het volgende:
[..]
Is je oven wel schoon of niet?![]()
Ik heb reiniger van HG, die stinkt een beetje, maar heb het nog nooit aan mijn eten geroken of geproefd.
Ligt eraan hoe hard je scrubt, soms prikt t n beetje bij mij maar krijg er wel een glad gezicht van.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb hem ook, niet te heftig voor het koppie en bijt het niet?
Ik heb het idee dat die rommel niets doet, behalve een wazige laag achter latenquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De aardappels hebben goed gesmaakt, godzijdank![]()
De oven schoon, mwah... redelijk, maar kon voor die prijs ook niet de kwaliteit van HG verwachten, dus ben wel tevreden
Nou hij krijgt toch wel een hoooooop rommel uit de bakplaat en oven heurquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:48 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die rommel niets doet, behalve een wazige laag achter laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |