die hebben ze altijd wel in het assortiment alleen als de scholen weer beginnen hebben ze net wat meer keuze en een grotere voorraadquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:58 schreef Zweetbeest het volgende:
heeft de action nog 4 rings klapper moet die hebben voor schooll??
Ze zijn echtquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga maandag meteen kieken naar de cupcakesballen
Ik herinner me dat er in het vorige deel de prijs stond voor een paar ballen, maar ik kan het niet meer vinden, weet jij het nog?quote:
Inderdaad, heb ze ook gezienquote:
¤ 2,59 voor een doosje met 3 stuksquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik herinner me dat er in het vorige deel de prijs stond voor een paar ballen, maar ik kan het niet meer vinden, weet jij het nog?
Thanks!quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:43 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
¤ 2,59 voor een doosje met 3 stuks
Nooit bij de Blokker kopen, ze deden het niet eens!quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:12 schreef Mercer het volgende:
Ik heb hangslotjes gekocht voor locker op de sportschool, maar kwam erachter dat ik beter een cijferslotje kan kopen. Iemand die weet waar ik zo'n cijferslotje goedkoop kan kopen?
[ afbeelding ]
Omg die zijn cool!! Hoe duur?quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze gister gekocht in het groenHandig anti-katten-device
Ik heb een vrij prijzige bij de ANWB gekocht voor m'n koffer naar de VS (want dan moet je weer een bijzondere hebben ofzo). Maar die is volgens mij wel stevig. Tenzij je net zo'n ding hebt om hem open te maken zoals de douane dus.quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:12 schreef Mercer het volgende:
Ik heb hangslotjes gekocht voor locker op de sportschool, maar kwam erachter dat ik beter een cijferslotje kan kopen. Iemand die weet waar ik zo'n cijferslotje goedkoop kan kopen?
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga maandag meteen kieken naar de cupcakesballen
quote:
10.95 om precies te zijnquote:
Ik zat in de buurt!quote:Op zondag 25 september 2011 00:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
10.95 om precies te zijn
Mijn jongste kat eet ALLES, van crackers, tot broodjes, tot krentenbollen, tot eierkoeken tot noem het maar opquote:Op zondag 25 september 2011 00:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat in de buurt!
Volgens mij heeft ie ooit in de folder gestaan voor tien euro en wilde ik de witte hebben maar was ie al op. En nu heb ik zoiets van: wat moet ik er eigenlijk mee? Vroeger hadden we zo'n mooie oranje met paarse van Brabantia en daar lagen altijd zakken chips in.
Een Chinees meukmerk(van de Blokker). met een gebruiksaanwijzing die in het Nederlands niet leesbaar was...zoveel fouten zaten erin.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:03 schreef Syrena het volgende:
Trovey, staan er geen op Marktplaats? Welk merk was ie?
Mijn broer heeft nog het origineel.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze gister gekocht in het groenHandig anti-katten-device
Ik zoek nog een dvd-speler met usb-aansluitingquote:Op zondag 25 september 2011 12:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Een Chinees meukmerk(van de Blokker). met een gebruiksaanwijzing die in het Nederlands niet leesbaar was...zoveel fouten zaten erin.Maar ik ben weer gered, ik heb een exemplaar kunnen overnemen van een kennis die er niets mee deed.....en het ding speelt ook AVI af dus niet omzetten
. Het is een Akai alleen wel opvallend dat het geluid opvallend minder is dan van dat Chinese ding
enfin daar hebben we dan weer een koptelefoon voor.
Die andere is altijd nog bruikbaar, kan er nog van alles mee doen(radio ,met DVD schijfje wat zien, TV etc. etc. alleen dus niet meer gebruik maken van de USB-aansluitin, heb ik een reserve tv als mijn grote bakken"er mee stoppen...toch een platte TV in huis.
Nicequote:Op zondag 25 september 2011 12:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Mijn broer heeft nog het origineel.Zelf heb ik er eentje die aan de voorkant open kan en dat ding kan ook aan de muur hangen....ook heel handig met katten die graag brood eten.
Bij de MediaMarkt verkochten ze ze eerder ook voor 2 tientjes. Je kunt ook een dvdspeler ala goedkopie zonder usbpoort maar met avi afspeelmogelijkheid nemen en dan rewritable dvd's gebruiken, heb ik ook een hele tijd gedaan en is een leuke goedkope oplossing als je geen andere kunt vinden.quote:Op zondag 25 september 2011 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zoek nog een dvd-speler met usb-aansluitingom dezelfde reden. Op Bol staan er een hele zooi en bij Blokker ook, maar er staat nergens specifiek bij dat ze ook .avi afspelen. Was laatst bij m'n ouders en die hebben een blu-ray met usb-poort, maar die speelde niet alle bestanden af.
Dit is de AKAI ACVDS727 en mijn kennis had het ding bij de Kijkshop gekocht, daar schijnt hij ook nu nog verkrijgbaar te zijn maar dan in de opruiming voor een tientje goedkoper (79,99)...ik heb hem nog iets goedkoper van mijn kennis overgenomen.quote:Op zondag 25 september 2011 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zoek nog een dvd-speler met usb-aansluitingom dezelfde reden. Op Bol staan er een hele zooi en bij Blokker ook, maar er staat nergens specifiek bij dat ze ook .avi afspelen. Was laatst bij m'n ouders en die hebben een blu-ray met usb-poort, maar die speelde niet alle bestanden af.
Mijn broodeter is inmidels wel verdwenen(lees overleden)quote:Op zondag 25 september 2011 13:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NiceAan de muur is bij ons niet zo praktisch, daar is deze keuken niet op ingericht
![]()
Maar als ik een andere keuken had dan snap ik je
ik heb precies die van de doe het zelf zaak hier in t dorpquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:12 schreef Mercer het volgende:
[ afbeelding ]
Oh sipquote:Op zondag 25 september 2011 14:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Mijn broodeter is inmidels wel verdwenen(lees overleden)maar het blijft handig je brood aan de muur....net een automatiektrekautomaat...klepje open, uitnemen en eten maar....de gleuf voor de geldinworp ontbreekt nog net.
Dat is slimquote:Op zondag 25 september 2011 22:13 schreef Miendientje het volgende:
Hier in Groningen zit gewoon een bakker waar je 24 uur per dag brood uit de muur kan trekken. Geniaal als je van het stappen terug komt en je zin in brood hebt.
[ afbeelding ]
heej...die zit bij mij op de hoek..quote:Op zondag 25 september 2011 22:13 schreef Miendientje het volgende:
Hier in Groningen zit gewoon een bakker waar je 24 uur per dag brood uit de muur kan trekken. Geniaal als je van het stappen terug komt en je zin in brood hebt.
[ afbeelding ]
het zal ongetwijfeld 'oud' brood zijn, dus gewoon wat over is van die dag, of ze bakken wat extra's. En een vrijwilliger? De bakker of 1 van zijn medewerkers woont in de straat (volgens mij zelfs erboven), dus het is zo bijgevuldquote:Op zondag 25 september 2011 23:28 schreef GimmeGore het volgende:
en je denkt dat een vrijwilliger het brood bakt en de automaat aanvult?
Dat hebben ze in Belgie ook. Ideaal!quote:Op zondag 25 september 2011 22:13 schreef Miendientje het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben we hier in het dorp ook. Nooit gebruik van gemaakt. De supermarkt hier heeft lekkerder brood dan de bakkerquote:Op maandag 26 september 2011 07:00 schreef Cyan het volgende:
[..]
Dat hebben ze in Belgie ook. Ideaal!
Hebben we hier gehad maar nu niet meer.quote:Op zondag 25 september 2011 22:13 schreef Miendientje het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt me dat de bakker het gewoon bakt en dan de machine bijvult. Dus heeft hij geen personeel nodig en geen winkel.quote:Op zondag 25 september 2011 23:28 schreef GimmeGore het volgende:
en je denkt dat een vrijwilliger het brood bakt en de automaat aanvult?
Ik ook!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |