Net als de prachtige gouden eeuwen en kolonisatie van de turken, Spanjaarden, Engelsen, Fransen, Nederlandersquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:05 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Zonder Ottomaanse rijk geen pita, baklava en Tufahije in de balkan. [ afbeelding ].
"kennis van vroeger"quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Wrm hebben jullie het opeens over geschiedenis
Wie zijn verleden niet kent is gedoemd te herhalen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:44 schreef DeRakker. het volgende:
Mensen die alleen maar naar vroeger kijken![]()
Je hebt er niks aan....
Ik zou ook niet weten wanneer de 1e wereldoorlog was en hoelang dit duurde.. of de koudeoorlog... of Vietnam....
Als je maar weet dat ze er geweest zijn en hoe het er aan toe ging.
Meeste mensen weten tegenwoordig ook niet hoeveel doden er zijn gevallen in bijv. Irak, terwijl ze het wel weten van de tweede wereldoorlog....
Dat is misschien nog wel vreemder....
Sommige mensen hebben meer WW2 beelden gezien dan de oorlogen die tegenwoordig aan het gang zijn.
Zonder geen WOII geen Atariquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:07 schreef SomePerson het volgende:
WOII is ook echt te vergelijken met Atari
Precies. Het is belangrijker dat je weet hoe je zulke informatie kunt opzoeken ipv het feit an sich nutteloos in je hersenen op te slaan, waar het kostbare ruimte inneemt.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:12 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Waarom zou je dat ooit moeten weten?
Wat voor meerwaarde heb je als je weet hoe piramides, in Egypte, 3000km ver weg, zijn gebouwd?
WOII heeft wel geleid tot de eerste elektronische rekenmachines.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:04 schreef Merkie het volgende:
TS vergelijkt spelcomputers met nazi's.
deels waar... maar dan maakt het dus niet uit welke jaartallen, hoe lang enz.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wie zijn verleden niet kent is gedoemd te herhalen.
Voor jou kostbare ruimte ja, want de totale opslagcapaciteit is al zo verdomde laagquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Precies. Het is belangrijker dat je weet hoe je zulke informatie kunt opzoeken ipv het feit an sich nutteloos in je hersenen op te slaan, waar het kostbare ruimte inneemt.
Voor jou kostbare ruimte ja, want de totale opslagcapaciteit is al zo verdomde laagquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:47 schreef vstyle het volgende:
Waarom zouden we dat soort nutteloze dingen moeten weten.
Dingen als WoII snap ik nog wel maar atari?
Ik behoud de ruimte in mn hoofd voor nuttige dingwn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
In before de eerste die wijs doet en het net gegoogled heeftquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:49 schreef MouzurX het volgende:
Leuk punt:
Wie weet hier eigenlijk hoe lang de eerste wereldoorlog was?
Ik zou het dus niet kunnen zeggen.
Daar hoef je niet voor te Googlen, denk ik, maar ik gok dat je nogal wat discussies krijgt of WO1 wel geëindigd is en niet gewoon met een geweldspauze is overgegaan in WO2.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:50 schreef Splutje het volgende:
[..]
In before de eerste die wijs doet en het net gegoogled heeft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |