Alleen de 3equote:Op zaterdag 24 september 2011 15:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lief.
Wij hebbuh nog steeds labrador vet koel en liev!quote:
Vertel.quote:
quote:
quote:
Jij bent altijd melig.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:02 schreef Ezell het volgende:
Kramp in mijn voet - > rondjes rennen -> melig.
Gewoon kut klanten vandaag. Dag ging wel snel want ik had genoeg te doen, maar tochquote:
Zwaar leven man.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:29 schreef xCore het volgende:
[..]
Gewoon kut klanten vandaag. Dag ging wel snel want ik had genoeg te doen, maar toch
Gister al gedaan.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:38 schreef xCore het volgende:
Vergeet niet om kapsalon te halen = Win win win
Ik wilde haar eigenlijk vanavond vragenquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een vriendin? Of je vriendin?
Inderdaad. Vraag het nou gewoon!!!!quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:28 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik wilde haar eigenlijk vanavond vragenZe slaapt nu al 7 weken of zo elke zaterdagavond bij mij.
Nu lijkt het meer op Friends with allot of Benefits
Zegt iedereen. Maar ben op dit moment echt een pussyquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad. Vraag het nou gewoon!!!!
En anders wij welquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:38 schreef Joosterd het volgende:
Maar ze is zo leuukk als het vanavond niet doe sla ik mij voor mijn hoofd..![]()
Verkeerd topic, hier moest je deze posten:quote:
Ik wilde hier net komen vertellen dat ik vet goed voor school bezig was op de zaterdagavondquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Verkeerd topic, hier moest je deze posten:
[ARG7] #414 Zwaarlijvige, onwelriekende en obesitas mensen niet welkom
![]()
Oh wauww, netjes wat heb je allemaal gedaan?quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wilde hier net komen vertellen dat ik vet goed voor school bezig was op de zaterdagavond
Artikelen gezocht en gelezen en gemarkeerd jwzquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh wauww, netjes wat heb je allemaal gedaan?
Wat wat??!quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wilde hier net komen vertellen dat ik vet goed voor school bezig was op de zaterdagavond
Ik voel me aangesprokenquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Iedereen heeft een leven, sommigen een saaier leven dan anderen.
Ik vond het stiekem nog best boeiend ookquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Iedereen heeft een leven, sommigen een saaier leven dan anderen.
Precies mijn reactie.quote:
Okequote:Op zaterdag 24 september 2011 21:52 schreef xCore het volgende:
[..]
Flitskikker, waarom gaan we niet een keer gezellig aan de zuip?
Ik zit op de Hogeschool Leiden. Jij?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:13 schreef xCore het volgende:
[..]
![]()
Waar ga je naar school eigenlijk?
Niets mis mee, inderdaad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindhoven, TU. 5 minuutjes van het stationquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:14 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik zit op de Hogeschool Leiden. Jij?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb jij mij op facebook?
Best pleuriseind hiervandaanquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:16 schreef xCore het volgende:
[..]
Eindhoven, TU. 5 minuutjes van het station
quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:14 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Niets mis mee, inderdaad.Laatst stonden de pagina's bij mij ondersteboven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kees wie?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:18 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
[..]
Best pleuriseind hiervandaan
Ik typ het in in Google Maps; ik zie Woensel. Kees
Inderdaad, gelukkig woon ik er niet.quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Laatst stonden de pagina's bij mij ondersteboven.
- Halverwege 6e ging het slechtquote:
Als zelfstandig werk niet je ding is moet je niet op de uni zijn heb ik gemerkt.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
- Halverwege 6e ging het slecht
- Ik kan totaal niet plannen of zelfstandig werken enzo
- Ik heb liever praktijk dan theorie
Geen idee!quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Er is toch zo'n wetenschapper die zoiets gaat uitproberen?
http://www.kennislink.nl/publicaties/geoloog-met-groene-longenquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee!
Dit is wel tof gedaan:
[ afbeelding ]
Dat is lief. Jij keek zeker net in een zeker topic, nietwaar?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk Dastan voor jou.
Neequote:Op zaterdag 24 september 2011 22:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is lief. Jij keek zeker net in een zeker topic, nietwaar?
Prince Dastanquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:36 schreef Dastan het volgende:
JONGENS DIE JONGEMAN IN DAT WITTE KOSTUUM HEET DASTAN
Ja, twee.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hey jongeman over enkele dagen is het zover
Inderdaad.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, toeval dan.
Post hier jouw spelletjes tijdlijn!
Ik was nooit zo'n gamer, maar Prince of Persia heeft me altijd weten te boeien.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad.
En dat is me veel te veel werk.De spellen die ik veel speelden op de SNES waren Super Mario (allemaal), Bikermice from Mars, Prince of Percia op de computer, met zo'n floppy
En op de playstation 1 speelde ik altijd zo'n skateboard spelletjequote:Op zaterdag 24 september 2011 22:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik was nooit zo'n gamer, maar Prince of Persia heeft me altijd weten te boeien.
Joahhh Tony Hawk speelde ik ook altijd met die toffe liedjes erbij lekker punten halenquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En op de playstation 1 speelde ik altijd zo'n skateboard spelletjeTony Hawk's nogwatnogwat
Ik vond Prince of Percia best eng vroeger. Gelukkig zat mn zusje naast me.
Ja. Vooral als het om stekkers in stopcontacten gaat. Au.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Vinden jullie dit ook herkenbaar?
Ik zat altijd vast bij een bepaald level. Boh.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Joahhh Tony Hawk speelde ik ook altijd met die toffe liedjes erbij lekker punten halen![]()
maar echt skaten hoefde dan weer niet van me
quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja. Vooral als het om stekkers in stopcontacten gaat. Au.
Ha, ja, dat vond ik ook wel. Vooral de skeletten die onverwachts tot leven kwamen. Brr. Wist je trouwens dat ik twee weken het wereldrecord van het eerste deel in handen had? 14 minuten en 17 seconden.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En op de playstation 1 speelde ik altijd zo'n skateboard spelletjeTony Hawk's nogwatnogwat
Ik vond Prince of Percia best eng vroeger. Gelukkig zat mn zusje naast me.
Wauw! Nice hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ha, ja, dat vond ik ook wel. Vooral de skeletten die onverwachts tot leven kwamen. Brr. Wist je trouwens dat ik twee weken het wereldrecord van het eerste deel in handen had? 14 minuten en 17 seconden.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Vinden jullie dit ook herkenbaar?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verveel me, merken jullie dat?
Ik niet. Omdat ik ziek ben mis ik een verjaardag.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:00 schreef Ezell het volgende:
Ik ben echt in een goede bui vanavond.
Ja maar die comments moet je nooit lezen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:12 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
"Man almost dies...everyone waves at the conductor."
Jezus. Ze hebben geluk dat er op hetzelfde moment niet nog een metro aankwam rijden.quote:
Dat is minder leuk.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik niet. Omdat ik ziek ben mis ik een verjaardag.
Ja echt welquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jezus. Ze hebben geluk dat er op hetzelfde moment niet nog een metro aankwam rijden.
Dat is echt vetquote:
vet nicequote:
Niet als je geen Ziggo of UPC hebt, geloof ik.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:28 schreef Kaasrol het volgende:
Is er een site waar je Nederland 1/2/3 kunt streamen?
Kut. Er was zo'n korte film op TV die ik wou zien maar mijn ouders vonden dat de TV maar eens uit moest.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:32 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Niet als je geen Ziggo of UPC hebt, geloof ik.
SPOILER: hij is lang vandaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hahahahah :SPOILER: hij is lang vandaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:
Vertel ons meer, we hangen aan je lippen.quote:
quote:
Moet ik dit geil of pijnlijk opvatten ? #twitterdingenquote:Op zondag 25 september 2011 00:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
@JanPir ik zal jou eens rammen #hard #ballen
pijnlijkquote:Op zondag 25 september 2011 00:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Moet ik dit geil of pijnlijk opvatten ? #twitterdingen
Thatimmmm geen nare dronk tochh komaan where is the love
hahahah pijnnnnquote:Op zondag 25 september 2011 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
pijnlijk![]()
![]()
vieze man jij bahhh
quote:
BEN JE DOM OFZOquote:
nee ik ben boos op jou ikw il je niet meer zienquote:Op zondag 25 september 2011 00:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hahahah pijnnnnkom maar met die klappen meisjeee
![]()
Stukkie beterquote:
Ziet er vet uit jaquote:Op zondag 25 september 2011 00:29 schreef Kaasrol het volgende:
http://gigapica.geenstijl(...)by_the_hubble_s.html hoe gaaf ziet dit eruit dan
Jij bent toch 'n meisje??????quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
quote:Op zondag 25 september 2011 00:29 schreef Kaasrol het volgende:
http://gigapica.geenstijl(...)by_the_hubble_s.html hoe gaaf ziet dit eruit dan
quote:Op zondag 25 september 2011 00:30 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Jij bent toch 'n meisje??????Niet dus, ze is gewoon een oude man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:
Lijkt me sterk, ik heb haar fb gezien!!quote:Op zondag 25 september 2011 00:31 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Niet dus, ze is gewoon een oude man.
je weet met neutrino's enzoquote:
ok.quote:Op zondag 25 september 2011 00:31 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, ik heb haar fb gezien!!
[..]
je weet met neutrino's enzo
Een geest die zijn middelvinger opsteekt!quote:Op zondag 25 september 2011 00:33 schreef ThaTim het volgende:
Nee, meer een geest-die je van de achterkant ziet- die z'n vuist opsteekt omdat hij blij is.
@KB we staan in dagcijfers met vet weinig posts
quote:Op zondag 25 september 2011 00:30 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Jij bent toch 'n meisje??????HAD JE WATTTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Living is easy with eyes closed
Vleermuis en kat gevonden.quote:Op zondag 25 september 2011 00:36 schreef Ezell het volgende:
In die grote bruine vlek zie ik een vleermuis, een koe, een paard en een kat.
KLAP KLAP IN JE FACE!quote:
Inderdaad, vet weinig gepost vandaagquote:Op zondag 25 september 2011 00:33 schreef ThaTim het volgende:
Nee, meer een geest-die je van de achterkant ziet- die z'n vuist opsteekt omdat hij blij is.
@KB we staan in dagcijfers met vet weinig posts
Grote... bruine... vlek..?quote:Op zondag 25 september 2011 00:36 schreef Ezell het volgende:
In die grote bruine vlek zie ik een vleermuis, een koe, een paard en een kat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
BAMquote:
quote:Op zondag 25 september 2011 00:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Grote... bruine... vlek..?Cheesy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Nu nog een koe en een paard (met ruiter). Ik zag net ook nog een vos.quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 00:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Grote... bruine... vlek..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 september 2011 00:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nu nog een koe en een paard (met ruiter). Ik zag net ook nog een vos.
[..]
quote:Op zondag 25 september 2011 00:39 schreef Beatles het volgende:
Mn UI komt uit de film A Hard Day's Night
quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 00:40 schreef ThaTim het volgende:
Best 'n grappige film, maar muzikaal niet het beste van de bietjes.
Was mn eerste Beatlesfilm die ik gezien heb dus kan niet oordleen!!!quote:
Oew, maar ik wil hem niet alleen kijken.quote:
Wtf.quote:
Dan kijk je de film niet.quote:Op zondag 25 september 2011 00:43 schreef Beatles het volgende:
[..]
Oew, maar ik wil hem niet alleen kijken.
Muah, ik vind ze allemaal speciaal op hun manierquote:
Hij was de drummerquote:Op zondag 25 september 2011 00:45 schreef ThaTim het volgende:
Hij had dus echt niks toe te voegen he.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 september 2011 00:51 schreef Ezell het volgende:
Ik ben weg. Dag.Doeidoei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Living is easy with eyes closed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |