Alleen de 3equote:Op zaterdag 24 september 2011 15:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lief.
Wij hebbuh nog steeds labrador vet koel en liev!quote:
Vertel.quote:
quote:
quote:
Jij bent altijd melig.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:02 schreef Ezell het volgende:
Kramp in mijn voet - > rondjes rennen -> melig.
Gewoon kut klanten vandaag. Dag ging wel snel want ik had genoeg te doen, maar tochquote:
Zwaar leven man.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:29 schreef xCore het volgende:
[..]
Gewoon kut klanten vandaag. Dag ging wel snel want ik had genoeg te doen, maar toch
Gister al gedaan.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:38 schreef xCore het volgende:
Vergeet niet om kapsalon te halen = Win win win
Ik wilde haar eigenlijk vanavond vragenquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een vriendin? Of je vriendin?
Inderdaad. Vraag het nou gewoon!!!!quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:28 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik wilde haar eigenlijk vanavond vragenZe slaapt nu al 7 weken of zo elke zaterdagavond bij mij.
Nu lijkt het meer op Friends with allot of Benefits
Zegt iedereen. Maar ben op dit moment echt een pussyquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad. Vraag het nou gewoon!!!!
En anders wij welquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:38 schreef Joosterd het volgende:
Maar ze is zo leuukk als het vanavond niet doe sla ik mij voor mijn hoofd..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |