Wiskunde in de brugklas, Frans voor het examen of een studie Personeel en Arbeid? Moeilijke formulieren van DUO? Iets weten over studiefinanciering of studentenverenigingen? Dit is het forum voor leerkrachten, scholieren en studenten, van brugklas tot uni
Ik ben ook al ziek Fucking broodje döner van gisteren zal wel ehec hebben ofzo
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende: Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Niet lachen Vanavond heb ik ook nog een verjaardag, nu twijfel ik of ik wel zal gaan
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende: Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Het is geen kater. Volgens mij eet ik de laatste tijd gewoon veel te vet en protesteert mijn maag nu
Gisteravond eindelijk m'n paper afgekregen en ingeleverd, dus nu even lekker weekend vieren! Maandag kan ik echter al weer aan de volgende paper beginnen, helaas. Maar daar ga ik nu nog even lekker niet aan denken