Wat ?quote:
Het is ook topic #1978quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ?
Bij de TT moet ik aan het WL-78 denken
PSV - Rodaquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ?
Bij de TT moet ik aan het WK-78 denken
Ajax - Twente!quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ?
Bij de TT moet ik aan het WK-78 denken
Mooi interview net met Mariannequote:
Nu al sportvrouw van het jaar vind ikquote:
Dankje!quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:16 schreef borisz het volgende:
Nu al sportvrouw van het jaar vind ik
Wist ik niet eens zet teletekst aan en zie een tussenstand.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:43 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga nu al naar het stadion. Maar PSV begint ook 2 uur eerder dan Ajax.
Na een kwartier was Roda al gereduceerd tot 10.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist ik niet eens zet teletekst aan en zie een tussenstand.
Het wordt steeds gekker.
Ik ben geen kenner maar misschien weer een mooie generatie. Zijn niet de minste landen waar ze van winnen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:39 schreef borisz het volgende:
.
Volleybaldames hebben weer gewonnen.
Talent is er, moet nu nog leiden tot prestaties. En de overwinningen op Spanje en Bulgarije moesten gewoon verplichte nummertjes zijn. Morgen tegen wereldkampioen Rusland. Bij winst zit je direct in de kwartfinale, anders moet het team naar de tussenronde. Gaat erg lastig worden.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner maar misschien weer een mooie generatie. Zijn niet de minste landen waar ze van winnen.
mijn moeder had het vanavond al druk genoeg met mijn Italiaanse collega, ik beperk mij gewoon tot mijn vrouw.quote:
Bedoelde jou niet heh...quote:Op zondag 25 september 2011 00:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn moeder had het vanavond al druk genoeg met mijn Italiaanse collega, ik beperk mij gewoon tot mijn vrouw.
ik ben ook niet zo helder meer..... geeft niet. ik ga maar naar bed, morgen, kut, vandaagal om 8:45 in Sloterparkbad zijn voor zwemles voor Axel. Op naar B!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |