Ik had een beetje geluk kaartjes te winnen voor het Pac-festival, daar werd o.a. Drive vertoond. Ik moet heel eerlijk zeggen dat smaken echt verschillen. Ik had een hele andere indruk van deze film. De film kon mijn aandacht soms niet vasthouden, mijn ogen vielen soms dicht, het was alsof de film even stil stond, is dat misschien wat je bedoelt met de lage tempo. Verder best hard, veel geweld enzo. Niet bepaald mijn genre.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:49 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb vandaag drive gekeken, heb me niet in kunnen houden![]()
Maar wat een filmWat een enorm grote baas is Ryan Gosling in die film. De heerlijke soundtrack, het naargeestige sfeertje icm het lage tempo waarin deze film zich afspeelt (daar ben ik sowieso een groot liefhebber van), de momenten van ultra-violence, kan niet wachten om hem in de bios te kunnen aanschouwen. Als ie dan weer zo'n indruk maakt dan komt ie wsl wel in m'n top 10 allertijden te staan.
Hele dikke 4*
Moet?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In z'n genre is het gewoon een vet toffe film. Hou je niet van het genre dan moet je het gewoon niet kijken.
Je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Moet?
Noem mij nog eens een film van gelijkwaardige flauwheid die 2 uur duurt?
Ok. Maar jij kent films binnen dit genre, met een soortgelijk plot wat twee uur duurt?quote:
Blijkbaar zit het bij jou anders, maar als ik een genre leuk vindt dan is het juist een plus als de film 2 uur duurt, want meer kijkplezier. Voor mij deed het namelijk niet af aan de kwaliteit. Maar als je niet houdt van romcoms dan 'moet' je zeker geen 2 uur lange romcom kijken, dan valt ie zeker tegen lijkt mij.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ok. Maar jij kent films binnen dit genre, met een soortgelijk plot wat twee uur duurt?
Jazeker. Had zelfs de kaartjes voor het festival gewonnen, want ik wilde juist speciaal naar The Help, zeker na het lezen van het geweldige boek keukenmeidenroman, die gebaseerd is op deze film.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:07 schreef Viking84 het volgende:
Nog iemand naar het PAC festival geweest? The Help
Epic!quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:28 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
X-Men 5 - Sexy Movie Party (2011)
Surreal, stylish, and hedonistic. Epic.![]()
10/10 (IMDB: unrated)
Wel es op gedanst?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En een link naar shakira hips don't lie?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:28 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Epic!![]()
Beste post in dit topic tot nog toe!
Serieus zo hoog? Dat valt me wel een beetje tegen van je JJ.... vind hem veel te standaard actiefilm worden op een gegeven moment voor zo'n hoog cijfer.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:21 schreef jimjim1983 het volgende:
Inception vorig weekend eindelijk gekeken
gaat wel erg ver soms maar hij is zeker erg indrukkwekkend. denk dat ie een 2e keer beter is maar het tegenovergestelde kan ook waar zijn![]()
voorlopig krijgt ie iig 8 steentjes
ja tis jammer dat er niet meer dingen gebeuren zoals parijs op zn kop enzo maar dat past ook niet echt in het verhaal. datquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:31 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Serieus zo hoog? Dat valt me wel een beetje tegen van je JJ.... vind hem veel te standaard actiefilm worden op een gegeven moment voor zo'n hoog cijfer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gebeuren was misschien wel wat minder maar je blijft heel geconcentreerd kijken. originele en indrukkwekkende film. verdient zeker een 8
de BD's schijnen te zijn verkracht, niets van gemerkt?quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:56 schreef Timo20 het volgende:
Star Wars: Episode IV - A New Hope
De film blijft geweldig, al is het natuurlijk nog slechts een introductie tot het verhaal en de karakters dus echt diep gaat het daar nog niet op in.
De blu-ray uitgave is van uitstekende kwaliteit: de transfer is sterk, al oogt het op sommige momenten iets soft. De grote aandacht trekker hier is echter de audio kwaliteit: het knalt twee uur lang uit je speakers. Heerlijk!
IMDB Cijfer: 8,8/10
Mijn Cijfer: 8,5/10
Stomme nerds vinden het verschrikkelijk dat ze bijvoorbeeld de ogen van de Ewoks zo hebben bewerkt dat ze knipperen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:58 schreef mschol het volgende:
[..]
de BD's schijnen te zijn verkracht, niets van gemerkt?
LOL! Thats what nerds are for.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:10 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Stomme nerds vinden het verschrikkelijk dat ze bijvoorbeeld de ogen van de Ewoks zo hebben bewerkt dat ze knipperen.
Geef deze film een 5,5 omdat de CGI dik in orde was maar het verhaal kon me niet boeien. Had hier meer van verwacht. Vind het jammer dat ze die veel Marvel films zo slecht maken. Green lantern was matig. Captain America was matig. Heb alleen genoten van de Punisher.quote:Captain America is het verhaal van Steve Rogers, een jonge Amerikaan die besluit deel te nemen aan een experimenteel legerprogramma dat hem verandert in supersoldaat Captain America. In zijn nieuwe rol vecht hij mee in de Tweede Wereldoorlog, en dan met name tegen de organisatie Hydra en haar leider Red Skull.
Met acteurs als Samuel L. Jackson, Kevin Spacey en David Morse kun je wat verwachten. En dat kwam wel goed. Oké, het is geen hoogvlieger maar het is zeker wel een sterke film. Ik dacht halverwege precies te weten hoe het zat maar dat heeft men (slim genoeg) nog even gecorrigeerd.quote:Danny Roman is een gewaardeerd politieagent bij de Chicago Internal Affairs Bureau en een expert in het onderhandelen met gijzelnemers. Maar dan wordt hij vals beschuldigd van moord en andere misdaden. Zijn leven is plots compleet verwoest, want hij kan niet bewijzen dat hij onschuldig is. Hij besluit de rollen om te draaien en gijzelt zijn chef en collega's. Hij geeft aan alleen te onderhandelen met Chris Sabian die op tijd aankomt, maar de scherpschutters staan al klaar.
En wat dacht je van personages in CGI ipv de poppen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:10 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Stomme nerds vinden het verschrikkelijk dat ze bijvoorbeeld de ogen van de Ewoks zo hebben bewerkt dat ze knipperen.
Green Lantern is niet van Marvel maar van DC Comics (o.a. Batman)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:41 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Vind het jammer dat ze die veel Marvel films zo slecht maken. Green lantern was matig. Captain America was matig. Heb alleen genoten van de Punisher.
Was prima vermaak inderdaad, niet altijd even logisch maar Jackson, Spacey en nog een rij karakteracteurs leveren prima werk. Goeie maandagavondfilm 7,5quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:17 schreef Iemand91 het volgende:
The Negotiator (2008)
[ afbeelding ]
[..]
Met acteurs als Samuel L. Jackson, Kevin Spacey en David Morse kun je wat verwachten. En dat kwam wel goed. Oké, het is geen hoogvlieger maar het is zeker wel een sterke film. Ik dacht halverwege precies te weten hoe het zat maar dat heeft men (slim genoeg) nog even opzij gezet.
Verhaal is wel een beetje vaak verfilmd, en de (actie)shots kun je ook dromen, maar de acteurs maken er wat aantrekkelijks van.
Mooie film om een keer te kijken.
Jawel maar bij dit deel valt het mee. Het schijnt (heb `m nog niet gezien) het ergst te zijn bij Return Of The Jediquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:58 schreef mschol het volgende:
[..]
de BD's schijnen te zijn verkracht, niets van gemerkt?
Dat heeft niets met nerds te maken en dat van die ogen van de Ewoks is nog niet eens de grootste verandering. Het heeft te maken met film liefde en het feit dat de er zo gigantisch aan de films geknoeit wordt dat het niet meer de originele films zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:10 schreef pugehenis het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |