abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 oktober 2011 @ 23:49:30 #271
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_103172431
Ik heb vandaag drive gekeken, heb me niet in kunnen houden :@

Maar wat een film _O_ Wat een enorm grote baas is Ryan Gosling in die film. De heerlijke soundtrack, het naargeestige sfeertje icm het lage tempo waarin deze film zich afspeelt (daar ben ik sowieso een groot liefhebber van), de momenten van ultra-violence, kan niet wachten om hem in de bios te kunnen aanschouwen. Als ie dan weer zo'n indruk maakt dan komt ie wsl wel in m'n top 10 allertijden te staan.

Hele dikke 4*
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_103176240
quote:
7s.gif Op zondag 16 oktober 2011 23:49 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb vandaag drive gekeken, heb me niet in kunnen houden :@

Maar wat een film _O_ Wat een enorm grote baas is Ryan Gosling in die film. De heerlijke soundtrack, het naargeestige sfeertje icm het lage tempo waarin deze film zich afspeelt (daar ben ik sowieso een groot liefhebber van), de momenten van ultra-violence, kan niet wachten om hem in de bios te kunnen aanschouwen. Als ie dan weer zo'n indruk maakt dan komt ie wsl wel in m'n top 10 allertijden te staan.

Hele dikke 4*
Ik had een beetje geluk kaartjes te winnen voor het Pac-festival, daar werd o.a. Drive vertoond. Ik moet heel eerlijk zeggen dat smaken echt verschillen. Ik had een hele andere indruk van deze film. De film kon mijn aandacht soms niet vasthouden, mijn ogen vielen soms dicht, het was alsof de film even stil stond, is dat misschien wat je bedoelt met de lage tempo. Verder best hard, veel geweld enzo. Niet bepaald mijn genre.
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:05:57 #273
286575 Roces18
Chef de party
pi_103181706
Captain America

De laatste film over een superheld voordat we bij de Avengers uitkomen. Redelijk standaard entertainment over Chris Evans die Captain America speelt en zodoende de wereld moet redden tijdens de tweede wereldoorlog. Hierbij enkele leuke bijrollen van Tommy Lee Jones en Haley Atwell maken de film wat completer. Er had zeker meer in kunnen zitten, veel meer want dit is meer een beetje lauwe actie voor de 15 jarige zonder een echt goed verhaal. Verder was die redelijk vermakend en een oke introductie tot deze karakter en houden we het op een magere 7.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:44:03 #274
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_103188296
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In z'n genre is het gewoon een vet toffe film. Hou je niet van het genre dan moet je het gewoon niet kijken.
Moet? :D

Noem mij nog eens een film van gelijkwaardige flauwheid die 2 uur duurt?
Dit, dus.
pi_103189171
quote:
5s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:44 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Moet? :D

Noem mij nog eens een film van gelijkwaardige flauwheid die 2 uur duurt?
Je begrijpt wat ik bedoel.
  maandag 17 oktober 2011 @ 14:07:07 #276
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_103189264
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je begrijpt wat ik bedoel.
Ok. Maar jij kent films binnen dit genre, met een soortgelijk plot wat twee uur duurt?
Dit, dus.
pi_103189533
quote:
5s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:07 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ok. Maar jij kent films binnen dit genre, met een soortgelijk plot wat twee uur duurt?
Blijkbaar zit het bij jou anders, maar als ik een genre leuk vindt dan is het juist een plus als de film 2 uur duurt, want meer kijkplezier. Voor mij deed het namelijk niet af aan de kwaliteit. Maar als je niet houdt van romcoms dan 'moet' je zeker geen 2 uur lange romcom kijken, dan valt ie zeker tegen lijkt mij.
  maandag 17 oktober 2011 @ 17:47:36 #278
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_103198869
The Petrified Forest
Poehee, wat een praatfilm is dit! Vrijwel alle scenes spelen zich af rond een tankstation met onder andere Bette Davis als jonge bediende en Humphrey Bogart als leider van een criminele bende. Gelukkig zijn de vele gesprekken tussen de diverse personages niet heel saai, omdat de speelduur aan de korte kant is gebleven. Vooral Davis viel op door haar vrolijke, naïeve voorkomen. Ik kende haar alleen als hautain zeikwijf uit All About Eve, maar hier is ze heel anders. Cijfer: 7

Transformers: Dark of the Moon
Mweh, weer zo'n wat-de-vuk-zie-ik-nu-film. Wat een overdosis aan flitsende sfx! Het is an sich best indrukwekkend om zo'n drillerbot een wolkenkrabber te zien doorboren, maar het geheel van al die actie is echt teveel van het goede. Al die 'coole' Transformers-moves doen me echt niks meer. Ook deze Transformers-film is dus weer erg zielloos geworden. Komt bij bij dat er totaal geen sterk acteerwerk te bespeuren: LaBeouf is heel matig en die continue bulderbas van al die Transformers doet me :')-en. Een lange verveelde zit is dit dus zeker! Cijfer: 5

Twins
Lollig duo hoor, zo'n stijve Schwarzenegger en flapdrollerige DeVito. Twins vertelt het cliche-verhaal van twee broers die tot elkaar komen tijdens een roadtrip, dit keer verpakt met een poging tot humor. Echt platliggen daarvan deed ik niet, hooguit een glimlachje her en der. Zo'n Schwarzenegger komt natuurlijk beter tot zijn recht in bad-ass actiefilms. Cijfer: 6
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 17 oktober 2011 @ 18:07:15 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_103199393
Nog iemand naar het PAC festival geweest? The Help _O_
Niet meer actief op Fok!
pi_103199713
Horrible Bosses (2011)

Grappige film redelijk vaak gelachen.

7.5/10

http://www.imdb.com/title/tt1499658/
pi_103203828
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2011 18:07 schreef Viking84 het volgende:
Nog iemand naar het PAC festival geweest? The Help _O_
Jazeker. Had zelfs de kaartjes voor het festival gewonnen, want ik wilde juist speciaal naar The Help, zeker na het lezen van het geweldige boek keukenmeidenroman, die gebaseerd is op deze film.
Het komt niet altijd voor dat de film net zo goed is als het boek, maar in dit geval absoluut wel.
^O^
  maandag 17 oktober 2011 @ 20:10:41 #282
286575 Roces18
Chef de party
pi_103204640
Flypaper 2011

"WTF, the hostages are crawling trough the fucking ceiling!!!?? " _O- een van de quotes uit de film zelf. Waarin Patrick Dempsey die Tripp speelt, rond sluitingstijd binnenkomt waarna de bank overvallen wordt door twee verschillende groepen. Dit in combinatie met achterlijke gijzelaars en de absurde situaties vliegen je om de oren 8)7 De film bied verder prima vermaak en met leuke personages vliegt de tijd. Verwacht geen flitsende montages maar wel een leuke film! Ook leuk dat het einde verrassend is aangezien je telkens op een ander dwaalspoor werd gezet. Wat mij betreft een aanrader die wel een 7,5 verdiend ^O^ En dit al tegen mijn verwachtingen in, die erg laag waren..
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  maandag 17 oktober 2011 @ 20:28:21 #283
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_103205717
quote:
10s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:28 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]

X-Men 5 - Sexy Movie Party (2011)
Surreal, stylish, and hedonistic. Epic. _O_

10/10 (IMDB: unrated)
Epic! _O-
Beste post in dit topic tot nog toe! ^O^
pi_103213099
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En een link naar shakira hips don't lie?
Wel es op gedanst? :9
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_103213485
Inception vorig weekend eindelijk gekeken :@
gaat wel erg ver soms maar hij is zeker erg indrukkwekkend. denk dat ie een 2e keer beter is maar het tegenovergestelde kan ook waar zijn :P
voorlopig krijgt ie iig 8 steentjes
pi_103213609
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:28 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Epic! _O-
Beste post in dit topic tot nog toe! ^O^
:D

Natuuuuurlijk moest ik gisteren deze zien >:)

X-Men: First Class (2011)
Net na Batman Begins weer een prequel. Goeie X-Men ook weer met lekkere stunts, een divers stel X-mannen en -vrouwen (die dochter van Lenny Kravitz mag wel mee naar huis, ze mag haar vleugels aanhouden... 8-) ).

X-Men altijd goed.
8.7/10 (IMDB: 7.9/10)

en net gezien:
Fast Five (2011)
Een open einde... dus het is toch niet voorbij met de geyle wagens, chicks en stunts? Mooi zo. Lijkt me geen spoiler. Wel een tip om de hele film te kijken... ;)

Actie is prima als altijd, de vele fouten in de film vergeven we het spektakel en Rio is de perfecte setting voor deze lekkere film die altijd goed smaakt als tussendoortje.
7.9/10 (IMDB: 7.4/10)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 17 oktober 2011 @ 22:31:54 #287
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_103214168
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:21 schreef jimjim1983 het volgende:
Inception vorig weekend eindelijk gekeken :@
gaat wel erg ver soms maar hij is zeker erg indrukkwekkend. denk dat ie een 2e keer beter is maar het tegenovergestelde kan ook waar zijn :P
voorlopig krijgt ie iig 8 steentjes
Serieus zo hoog? Dat valt me wel een beetje tegen van je JJ.... vind hem veel te standaard actiefilm worden op een gegeven moment voor zo'n hoog cijfer.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_103214807
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:31 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Serieus zo hoog? Dat valt me wel een beetje tegen van je JJ.... vind hem veel te standaard actiefilm worden op een gegeven moment voor zo'n hoog cijfer.
ja tis jammer dat er niet meer dingen gebeuren zoals parijs op zn kop enzo maar dat past ook niet echt in het verhaal. dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gebeuren was misschien wel wat minder maar je blijft heel geconcentreerd kijken. originele en indrukkwekkende film. verdient zeker een 8
  maandag 17 oktober 2011 @ 23:14:08 #289
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_103216713
Sleepers

Vier jongens groeien op in een Ierse achterbuurt in New York. In de zomer van '67 veroorzaken de jongens een bijna dodelijk ongeluk. Ze belanden in een strenge tuchtschool waar ze door de leiding en de bewakers ernstig misbruikt worden. Jaren later in 1981, komen ze per toeval één van de bewakers weer tegen en nemen wraak.

Een beetje een ‘vergeten’ film heb ik de indruk, lees en hoor er nooit wat over, maar dat vind ik onterecht. Een spannende en meeslepende film, heerlijk om naar te kijken vanwege het jaren ‘60/70 sfeertje en het uitstekende acteerwerk van onder meer Robert DeNiro, Brad Pitt, Jason Patric en Kevin Bacon.

Mijn cijfer: 8,7
IMDB: 7,4
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
  maandag 17 oktober 2011 @ 23:56:14 #290
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_103219111
Star Wars: Episode IV - A New Hope

De film blijft geweldig, al is het natuurlijk nog slechts een introductie tot het verhaal en de karakters dus echt diep gaat het daar nog niet op in.
De blu-ray uitgave is van uitstekende kwaliteit: de transfer is sterk, al oogt het op sommige momenten iets soft. De grote aandacht trekker hier is echter de audio kwaliteit: het knalt twee uur lang uit je speakers. Heerlijk!

IMDB Cijfer: 8,8/10
Mijn Cijfer: 8,5/10
pi_103219236
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:56 schreef Timo20 het volgende:
Star Wars: Episode IV - A New Hope

De film blijft geweldig, al is het natuurlijk nog slechts een introductie tot het verhaal en de karakters dus echt diep gaat het daar nog niet op in.
De blu-ray uitgave is van uitstekende kwaliteit: de transfer is sterk, al oogt het op sommige momenten iets soft. De grote aandacht trekker hier is echter de audio kwaliteit: het knalt twee uur lang uit je speakers. Heerlijk!

IMDB Cijfer: 8,8/10
Mijn Cijfer: 8,5/10
de BD's schijnen te zijn verkracht, niets van gemerkt?

Generation kill

Intressante docu achtige serie die een stel marines volgt bij de inval in irak
7.8/10
pi_103219771
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:58 schreef mschol het volgende:

[..]

Stomme nerds vinden het verschrikkelijk dat ze bijvoorbeeld de ogen van de Ewoks zo hebben bewerkt dat ze knipperen.
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 08:28:47 #293
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_103223990
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 00:10 schreef pugehenis het volgende:

[..]

Stomme nerds vinden het verschrikkelijk dat ze bijvoorbeeld de ogen van de Ewoks zo hebben bewerkt dat ze knipperen.
LOL! Thats what nerds are for.
Zet ze naast alle hippies bij Occupy. Problem solved.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:34:57 #294
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103225052
The Informant

Matt Damon speelt een ogenschijnlijke goodie two shoes chemist die de misstanden binnen de organisatie en branche waarin hij werkt aan de kaak wil stellen. En zo een informant van de FBI wordt. Maar in deze film is niets wat het lijkt, en al zeker het sullige personage dat Damon magistraal neerzet niet.

Op imdb krijgt de film een 6,6. Grotendeels omdat de film onterecht als dijenkletser in de markt is gezet en de verwachtingen van de kijkers dus anders lagen. Het is juist de subtiele humor, gecombineerd met uitstekende acteerprestaties die deze film voor mij zeer geslaagd maakt.
Ik geef 'm dan ook een dikke 8.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_103225184
Hmmm, the informant lijkt me ook wel leuk. Ook maar even op mijn lijstje zetten.

Gisteren deze gezien.

Captain America

quote:
Captain America is het verhaal van Steve Rogers, een jonge Amerikaan die besluit deel te nemen aan een experimenteel legerprogramma dat hem verandert in supersoldaat Captain America. In zijn nieuwe rol vecht hij mee in de Tweede Wereldoorlog, en dan met name tegen de organisatie Hydra en haar leider Red Skull.
Geef deze film een 5,5 omdat de CGI dik in orde was maar het verhaal kon me niet boeien. Had hier meer van verwacht. Vind het jammer dat ze die veel Marvel films zo slecht maken. Green lantern was matig. Captain America was matig. Heb alleen genoten van de Punisher.
pi_103227195
The Negotiator (2008)

quote:
Danny Roman is een gewaardeerd politieagent bij de Chicago Internal Affairs Bureau en een expert in het onderhandelen met gijzelnemers. Maar dan wordt hij vals beschuldigd van moord en andere misdaden. Zijn leven is plots compleet verwoest, want hij kan niet bewijzen dat hij onschuldig is. Hij besluit de rollen om te draaien en gijzelt zijn chef en collega's. Hij geeft aan alleen te onderhandelen met Chris Sabian die op tijd aankomt, maar de scherpschutters staan al klaar.
Met acteurs als Samuel L. Jackson, Kevin Spacey en David Morse kun je wat verwachten. En dat kwam wel goed. Oké, het is geen hoogvlieger maar het is zeker wel een sterke film. Ik dacht halverwege precies te weten hoe het zat maar dat heeft men (slim genoeg) nog even gecorrigeerd.

Verhaal is wel een beetje vaak verfilmd, en de (actie)shots kun je ook dromen, maar de acteurs maken er wat aantrekkelijks van.

Mooie film om een keer te kijken. ^O^

[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 18-10-2011 13:39:00 ]
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:11:39 #297
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_103228998
quote:

[..]

En wat dacht je van personages in CGI ipv de poppen?
O)))
pi_103229562
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 09:41 schreef AciD_Nightmare het volgende:

Vind het jammer dat ze die veel Marvel films zo slecht maken. Green lantern was matig. Captain America was matig. Heb alleen genoten van de Punisher.
Green Lantern is niet van Marvel maar van DC Comics (o.a. Batman)
pi_103230827
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 11:17 schreef Iemand91 het volgende:
The Negotiator (2008)
[ afbeelding ]

[..]

Met acteurs als Samuel L. Jackson, Kevin Spacey en David Morse kun je wat verwachten. En dat kwam wel goed. Oké, het is geen hoogvlieger maar het is zeker wel een sterke film. Ik dacht halverwege precies te weten hoe het zat maar dat heeft men (slim genoeg) nog even opzij gezet.

Verhaal is wel een beetje vaak verfilmd, en de (actie)shots kun je ook dromen, maar de acteurs maken er wat aantrekkelijks van.

Mooie film om een keer te kijken. ^O^
Was prima vermaak inderdaad, niet altijd even logisch maar Jackson, Spacey en nog een rij karakteracteurs leveren prima werk. Goeie maandagavondfilm 7,5
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:37:14 #300
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_103254367
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:58 schreef mschol het volgende:

[..]

Jawel maar bij dit deel valt het mee. Het schijnt (heb `m nog niet gezien) het ergst te zijn bij Return Of The Jedi

quote:

[..]

Dat heeft niets met nerds te maken en dat van die ogen van de Ewoks is nog niet eens de grootste verandering. Het heeft te maken met film liefde en het feit dat de er zo gigantisch aan de films geknoeit wordt dat het niet meer de originele films zijn.
Je zou beter eens precies uitzoeken voordat je mensen die wel ergens om geven voor iets uitmaakt ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')