Ben ik het ECHT NIET mee eens. Leg voor de grap het cv van de schrijver van Transformer 3 een naast die van David Twohy. Serieus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:01 schreef planethugo het volgende:
[..]
en dat was onderbouwda perfect getaway heeft geen beter en geloofwaardiger script om het zo maar te zeggen
Deze viel niks tegen! De streng religieuze (understatement) pastoor wordt echt geweldig gespeeld, het camerawerk draagt mooi bij aan de sfeer en er is een mooie rol voor de inmiddels duidelijk oud geworden John Goodman. Een 8.quote:Set in Middle America, a group of teens receive an online invitation for sex, though they soon encounter fundamentalists with a much more sinister agenda.
wtf?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:28 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
X-Men 5 - Sexy Movie Party (2011)
Surreal, stylish, and hedonistic. Epic.![]()
10/10 (IMDB: unrated)
quote:
Wat heb jij op?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:28 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
En een link naar shakira hips don't lie?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:28 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Dat meen je niet?! Een romantische komedie die twee.uur.duurt. Normaal gesproken bij deze films werken ze na een uurtje nog zo'n 20, 25 minuten naar de laatste scène en dan is ie af. Bij CSL ben je dan pas op de helft. Het is echt 2 uur aanmodderen met een cliché-einde.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:19 schreef Roces18 het volgende:
Crazy Stupid Love (2011)
[ afbeelding ]
Goede acteurs en actrices die momenteel erg geliefd zijn onder het publiek samengevoegd in een romkom. De vrouw van Steve Carrel wilt van hem scheiden, waarop hij dagen in een lokale bar depressief aan het doen is totdat Ryan Gosling hem de knepen van het vrouwen versieren weer bijbrengt (dit met de hierbij komende problemen). De film zelf is toch wel beter dan de gemiddelde film in dit genre voornamelijk door Gosling en Stone, maar heeft ook nog wat clichés erin verwerkt. Een einde met een speechen het gezeik omtrent zijn kids. Het werd soms meer een familefilm terwijl dat niet goed uitpakt. Desondanks zeker leuk om een keer te kijken, een 7,5
In z'n genre is het gewoon een vet toffe film. Hou je niet van het genre dan moet je het gewoon niet kijken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat meen je niet?! Een romantische komedie die twee.uur.duurt. Normaal gesproken bij deze films werken ze na een uurtje nog zo'n 20, 25 minuten naar de laatste scène en dan is ie af. Bij CSL ben je dan pas op de helft. Het is echt 2 uur aanmodderen met een cliché-einde.
Nee, ik deel dat cijfer niet, geloof ik.
Ik had een beetje geluk kaartjes te winnen voor het Pac-festival, daar werd o.a. Drive vertoond. Ik moet heel eerlijk zeggen dat smaken echt verschillen. Ik had een hele andere indruk van deze film. De film kon mijn aandacht soms niet vasthouden, mijn ogen vielen soms dicht, het was alsof de film even stil stond, is dat misschien wat je bedoelt met de lage tempo. Verder best hard, veel geweld enzo. Niet bepaald mijn genre.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:49 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb vandaag drive gekeken, heb me niet in kunnen houden![]()
Maar wat een filmWat een enorm grote baas is Ryan Gosling in die film. De heerlijke soundtrack, het naargeestige sfeertje icm het lage tempo waarin deze film zich afspeelt (daar ben ik sowieso een groot liefhebber van), de momenten van ultra-violence, kan niet wachten om hem in de bios te kunnen aanschouwen. Als ie dan weer zo'n indruk maakt dan komt ie wsl wel in m'n top 10 allertijden te staan.
Hele dikke 4*
Moet?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In z'n genre is het gewoon een vet toffe film. Hou je niet van het genre dan moet je het gewoon niet kijken.
Je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Moet?
Noem mij nog eens een film van gelijkwaardige flauwheid die 2 uur duurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |