abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103076072
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:01 schreef planethugo het volgende:

[..]

en dat was onderbouwd ;) a perfect getaway heeft geen beter en geloofwaardiger script om het zo maar te zeggen :P
Ben ik het ECHT NIET mee eens. Leg voor de grap het cv van de schrijver van Transformer 3 een naast die van David Twohy. Serieus.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_103102274
Johnny english reborn

Verenigde Staten / Frankrijk / Verenigd Koninkrijk
Komedie
101 minuten

geregisseerd door Oliver Parker
met Rowan Atkinson, Rosamund Pike en Dominic West

Er wordt opnieuw een beroep gedaan op Johnny English, de onwaarschijnlijke geheim agent in de Britse geheime dienst. Na zijn laatste perikelen heeft MI-7's Johnny English zijn vaardigheden bijgespijkerd in een afgelegen Aziatisch gebied. Maar wanneer zijn leidinggevenden lucht krijgen van een moordpoging op de Chinese president, wat een wereldchaos zal veroorzaken, gaan zij onmiddellijk op zoek naar hun onorthodoxe agent. Johnny moet wederom high-tech gadgets besturen om een web van list en bedrog te ontrafelen waarbij MI-7, de CIA en de KGB betrokken zijn.

tegenvallede film helaas, de film gaat nergens echt vervelen en kijkt wel lekker weg. Maar word nergens echt grappig (heb hooguit een paar keer kunnen glimlachen) en het verhaal stelt ook niet veel voor. Jammer had echt meer van atkinson verwacht.
daarom een 5.5 vermakelijk om een keer te zien op een regenachtige middag, maar de volgende dag ben je de film alweer vergeten
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 10:44:26 #253
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_103107382
Red State (2011)

quote:
Set in Middle America, a group of teens receive an online invitation for sex, though they soon encounter fundamentalists with a much more sinister agenda.
Deze viel niks tegen! De streng religieuze (understatement) pastoor wordt echt geweldig gespeeld, het camerawerk draagt mooi bij aan de sfeer en er is een mooie rol voor de inmiddels duidelijk oud geworden John Goodman. Een 8.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:39:58 #254
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_103109996
Monkey Business (1931)
Vooruit nog één Marx Brothers-filmpje gezien. De autistische woordgrapjes van Groucho kan ik totaal niet uitstaan, maar de rest is nog wel oke om aan te zien. Monkey Business is een redelijk leuk kat-en-spel geworden, waar de 4 broertjes continu op de vlucht zijn. Het heeft, zoals vaker, weer een paar tof gevonden scenes. Cijfer: 6

Escape from L.A.
Wat een bazige cast met ondermeer Steve Buscemi, Pam Grier en natuurlijk Kurt Russell in dit vervolg op Escape from New York! De film is nogal een jolig gebeuren, een beetje fout, maar wel met een toffe sfeer. Grootste minpunt zijn de sfx, die ook voor 1996-begrippen totaal niet overtuigend werken. Cijfer: 6,5

Sucker Punch
Toch niet helemaal geweldig, die nieuwe film van Snyder. Uiteraard ziet het er bijzonder kek uit, maar het overgestyleerde stijltje moet je maar liggen. Ik kan het nog wel trekken, maar raak wel steeds meer verveeld erdoor. Zeker wanneer de cast op acteervlak niet wat extra's kan brengen. Verhaaltechnisch vond ik de film trouwens erg wankelen. De vreemde structuur komt enigszins verrassend over, maar vond het eigenlijk maar matig gevonden uiteindelijk. Cijfer: 6,5
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:03:04 #255
286575 Roces18
Chef de party
pi_103110569
Arena (2011)

Als je houdt van de Spartacus serie, zal deze film je ook zeker liggen aangezien het in zekere mate het zelfde concept omhelst. David Lord (Kellan Lutz) wordt ontvoerd en vervolgens gedwongen om in de arena te vechten tegen tegenstanders van over de hele wereld. De eigenaar van deze arena Samuel L. Jackson zend dit uit via het internet á la Death Race om zo inkomsten te genereren. De trailer lijkt inderdaad op een flop uit de jaren 80 maar de film heeft mij positief verrast. Heeft veel weg van een grindhouse film en het moet je maar liggen want de meningen zijn er sterk over verdeeld. Ik vond het in ieder geval een toffe film die lekker wegkijkt en die je ook niet al te serieus moet nemen.

7,5
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_103125539
Melancholia

Lars von Trier. Tjongejonge, je houdt van zijn films of je vindt er geen reet aan, zo lijkt het. Hoe dan ook zijn flms zorgen altijd voor levendige discussies.
Zo ook Melancholia, een film over het einde van de wereld, maar dat is slechts de setting om een typische von Trier film aan op te hangen.
Het begin is een 8 minuten durend surrealistisch visueel fenomenaal stukje film.
Vervolgens wordt de film in 2 hoofdstukken aan de kijker voorgeschoteld. Het eerste gedeelte heeft veel overeenkomsten met Festen (http://www.imdb.com/title/tt0154420/). Langzaam wordt duidelijk dat Justine (oscarwaardige rol van Kirsten Dunst) ze niet allemaal op een rijtje heeft en zo ook haar eigen bruiloft verpest.
Het tweede deel gaat over haar zus Claire die de grip verliest op haarzelf en haar leven, nadat ze realiseert dat de aarde in botsing gaat komen met de planeet Melancholia en de aarde ten dode opgeschreven is.
Hate or love it, maar ook deze von Trier geeft weer stof tot nadenken. De verschillende interpretaties van deze absurde film zullen nog leuke discussies opleveren. Ik was in ieder geval weer onder de indruk van deze briljante regisseur zijn laatste werk.
Every living creature on earth dies alone
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 22:04:09 #257
182073 invine
blablabla etc.
pi_103127806
Into the wild (2007)

Deze film is heel simpel gezegd gewoon WOW!

Maar dat is eigenlijk pas als je hem hebt gezien. Voor mij begon het een beetje traag en ik dacht dat het hetzelfde als 127 hours zou worden (none stop zelfde persoon in dezelfde omgeving). En ik vond 127 hours niet zo boeiend..
Maar uiteindelijk viel dit reuze mee en heb ik de film met veel plezier gekeken.

Alle personages die hij in zijn reis naar alaska tegenkomt zijn allemaal goed geacteerd en hebben ook echt hun eigen verhaal in de serie, top gedaan!

Aanrader voor iedereen!

imdb: 8.2
ik: 8.5

Big Fish (2003)

Deze film is geweldig, hij is moeilijk te omschrijven zonder enorm veel dingen te spoilen!

Dit is een film die voor iedereen geschikt is en je gewoon gezien moet hebben!

imdb: 8.0
ik: 8.5
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:53:30 #258
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_103132871
Bad Teacher (2011, VS, Jake Kasdan)
Probleem is dat de film tegelijkertijd grof wil zijn (voor Hollywood begrippen) en ook binnen de veilige marge's wil blijven om een zo'n groot mogelijk publiek aan te spreken. Daardoor wordt het gedrag van Cameron Diaz nooit zo onbeschaafd als dat van Billy Bob-Thorton in Bad Santa. Ook blijft de film het brave Hollywood-scenario wet volgen, die stelt dat uiteindelijk alles goed moet komen voor de hoofdpersoon. Cameron Diaz is een grote bitch is, wat natuurlijk zorgt voor leuke momenten. Af en toe zitten er nog leuke grappen tussen dus het is niet helemaal weggegooide tijd. Maar de film geeft geen enkele reden om met haar mee te leven. Waarom de kijker zou willen dat het voor haar allemaal goedkomt en Amy Squirrel (een goede Lucy Punch) het uiteindelijke slachtoffer wordt. Daarvoor komt haar omslag te opeens uit het niets op het einde.
Nou ben ik nooit een groot fan geweest van Diaz en deze film verandert daar weer weinig aan. Eigenlijk is de gehele rest van de cast beter en grappiger.
cijfer: 5.5
  zondag 16 oktober 2011 @ 15:19:41 #259
286575 Roces18
Chef de party
pi_103148579
Crazy Stupid Love (2011)

Goede acteurs en actrices die momenteel erg geliefd zijn onder het publiek samengevoegd in een romkom. De vrouw van Steve Carrel wilt van hem scheiden, waarop hij dagen in een lokale bar depressief aan het doen is totdat Ryan Gosling hem de knepen van het vrouwen versieren weer bijbrengt (dit met de hierbij komende problemen). De film zelf is toch wel beter dan de gemiddelde film in dit genre voornamelijk door Gosling en Stone, maar heeft ook nog wat clichés erin verwerkt. Een einde met een speech :') en het gezeik omtrent zijn kids. Het werd soms meer een familefilm terwijl dat niet goed uitpakt. Desondanks zeker leuk om een keer te kijken, een 7,5
pi_103150573

X-Men 5 - Sexy Movie Party (2011)
Surreal, stylish, and hedonistic. Epic. _O_

10/10 (IMDB: unrated)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:34:43 #261
286575 Roces18
Chef de party
pi_103150772
quote:
10s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:28 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]

wtf?
pi_103151084
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:34 schreef Roces18 het volgende:

[..]

wtf?
_O-

Pocahontas meets princess meets X-Men :7
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_103151150
quote:
[ afbeelding ]

Wat heb jij op?
pi_103151318
quote:
10s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:47 schreef picodealion het volgende:

[..]

Wat heb jij op?
:7

pi_103154214
quote:
[ afbeelding ]

En een link naar shakira hips don't lie?
pi_103155281
Gast :P
Nieuw is niet altijd beter.
  zondag 16 oktober 2011 @ 18:55:53 #267
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_103156216
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 15:19 schreef Roces18 het volgende:
Crazy Stupid Love (2011)
[ afbeelding ]

Goede acteurs en actrices die momenteel erg geliefd zijn onder het publiek samengevoegd in een romkom. De vrouw van Steve Carrel wilt van hem scheiden, waarop hij dagen in een lokale bar depressief aan het doen is totdat Ryan Gosling hem de knepen van het vrouwen versieren weer bijbrengt (dit met de hierbij komende problemen). De film zelf is toch wel beter dan de gemiddelde film in dit genre voornamelijk door Gosling en Stone, maar heeft ook nog wat clichés erin verwerkt. Een einde met een speech :') en het gezeik omtrent zijn kids. Het werd soms meer een familefilm terwijl dat niet goed uitpakt. Desondanks zeker leuk om een keer te kijken, een 7,5
Dat meen je niet?! Een romantische komedie die twee.uur.duurt. Normaal gesproken bij deze films werken ze na een uurtje nog zo'n 20, 25 minuten naar de laatste scène en dan is ie af. Bij CSL ben je dan pas op de helft. Het is echt 2 uur aanmodderen met een cliché-einde.

Nee, ik deel dat cijfer niet, geloof ik. :7
Dit, dus.
pi_103156724

Prachtige film. Hartverwarmend, humor. Aangrijpend wat betreft als het om rassenscheiding gaat in the early sixties. Iedere personage werd gewoon zo goed vertolkt. En natuurlijk ontroerend, niet dat het echt een tranentrekker was, maar toch, soms greep het me echt aan.
Aanrader dus. ^O^

[ Bericht 53% gewijzigd door miep63 op 16-10-2011 19:16:27 ]
pi_103157794
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:55 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat meen je niet?! Een romantische komedie die twee.uur.duurt. Normaal gesproken bij deze films werken ze na een uurtje nog zo'n 20, 25 minuten naar de laatste scène en dan is ie af. Bij CSL ben je dan pas op de helft. Het is echt 2 uur aanmodderen met een cliché-einde.

Nee, ik deel dat cijfer niet, geloof ik. :7
In z'n genre is het gewoon een vet toffe film. Hou je niet van het genre dan moet je het gewoon niet kijken.
pi_103161537

Batman Begins (2005)
Anders dan de meeste Batman-films een film met veel (en goed!) verhaal en een verzameling quotes waar je u tegen zegt. Mooie dramafilm met wat comedy en latere actie. Nolan is een absolute topregisseur en heeft met deze eerste Batman van zijn hand een standaard gezet die hij vervolgens met The Dark Knight nog eens overtroffen heeft.

De veelzijdige en prima acterende cast van Batman Begins draagt de film, die de groei van topacteur Bale, Bruce en Batman allemaal laat zien.

Beelden, camerawerk en visueel helemaal in orde.

Dikke topper.
8.8/10 (IMDB: 8.3/10)

zondag 16 oktober 2011 @ 23:49:30 #271
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_103172431
Ik heb vandaag drive gekeken, heb me niet in kunnen houden :@

Maar wat een film _O_ Wat een enorm grote baas is Ryan Gosling in die film. De heerlijke soundtrack, het naargeestige sfeertje icm het lage tempo waarin deze film zich afspeelt (daar ben ik sowieso een groot liefhebber van), de momenten van ultra-violence, kan niet wachten om hem in de bios te kunnen aanschouwen. Als ie dan weer zo'n indruk maakt dan komt ie wsl wel in m'n top 10 allertijden te staan.

Hele dikke 4*
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_103176240
quote:
7s.gif Op zondag 16 oktober 2011 23:49 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb vandaag drive gekeken, heb me niet in kunnen houden :@

Maar wat een film _O_ Wat een enorm grote baas is Ryan Gosling in die film. De heerlijke soundtrack, het naargeestige sfeertje icm het lage tempo waarin deze film zich afspeelt (daar ben ik sowieso een groot liefhebber van), de momenten van ultra-violence, kan niet wachten om hem in de bios te kunnen aanschouwen. Als ie dan weer zo'n indruk maakt dan komt ie wsl wel in m'n top 10 allertijden te staan.

Hele dikke 4*
Ik had een beetje geluk kaartjes te winnen voor het Pac-festival, daar werd o.a. Drive vertoond. Ik moet heel eerlijk zeggen dat smaken echt verschillen. Ik had een hele andere indruk van deze film. De film kon mijn aandacht soms niet vasthouden, mijn ogen vielen soms dicht, het was alsof de film even stil stond, is dat misschien wat je bedoelt met de lage tempo. Verder best hard, veel geweld enzo. Niet bepaald mijn genre.
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:05:57 #273
286575 Roces18
Chef de party
pi_103181706
Captain America

De laatste film over een superheld voordat we bij de Avengers uitkomen. Redelijk standaard entertainment over Chris Evans die Captain America speelt en zodoende de wereld moet redden tijdens de tweede wereldoorlog. Hierbij enkele leuke bijrollen van Tommy Lee Jones en Haley Atwell maken de film wat completer. Er had zeker meer in kunnen zitten, veel meer want dit is meer een beetje lauwe actie voor de 15 jarige zonder een echt goed verhaal. Verder was die redelijk vermakend en een oke introductie tot deze karakter en houden we het op een magere 7.
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:44:03 #274
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_103188296
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In z'n genre is het gewoon een vet toffe film. Hou je niet van het genre dan moet je het gewoon niet kijken.
Moet? :D

Noem mij nog eens een film van gelijkwaardige flauwheid die 2 uur duurt?
Dit, dus.
pi_103189171
quote:
5s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:44 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Moet? :D

Noem mij nog eens een film van gelijkwaardige flauwheid die 2 uur duurt?
Je begrijpt wat ik bedoel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')