Daar heb je hele websites over, instant vrolijkheid als je dat leest. Vooral veel schunnige berichten die per ongeluk naar een van de kinderen wordt gestuurd ipv naar de partnerquote:Op zondag 25 september 2011 13:55 schreef 3rdRock het volgende:
verkeerd verzonden smsjes voorlezen![]()
![]()
"ik kan wel wat beters krijgen dan jou, dik kind! ik maak het uit, KUT"![]()
ik weet het ja. ook die autocorrect site is hilarisch en als je verveelt moet je ff googlen op "dear blank please blank" en anti jokequote:Op zondag 25 september 2011 14:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb je hele websites over, instant vrolijkheid als je dat leest. Vooral veel schunnige berichten die per ongeluk naar een van de kinderen wordt gestuurd ipv naar de partner
goedeMIDDAG!quote:
Oeh, dat klinkt wel heel sarcastisch...quote:Op zondag 25 september 2011 15:00 schreef 3rdRock het volgende:
nou, t was weer gezellig
tot de volgende keer!
hoe kom je erbijquote:Op zondag 25 september 2011 16:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt wel heel sarcastisch...
Restecp!quote:Op zondag 25 september 2011 16:58 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, de 10KM van Texel zit er weer op, 47 minuut 52
Just a hunchquote:
Knap!! Ik doe het je niet naquote:Op zondag 25 september 2011 16:58 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, de 10KM van Texel zit er weer op, 47 minuut 52
AZ op 1quote:Op zondag 25 september 2011 17:44 schreef Evertjan het volgende:
Retteketet
http://www.retteketet-az.nl/
YESYESYESquote:
Had nog harder gelachen als Fyeenoord op 1 zou staanquote:
quote:
Je had niet gevraagd of wij het er niet over wouden hebbenquote:Op zondag 25 september 2011 18:43 schreef 3rdRock het volgende:
en daar zijn de voetbaluitslagen weer....
tot ik hier keek was het voor mij iig nog spannend, nu helaas niet meer
[..]![]()
ik ga de OP wel ff aanpassen straksquote:Op zondag 25 september 2011 18:55 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Je had niet gevraagd of wij het er niet over wouden hebben.
quote:Op zondag 25 september 2011 18:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga de OP wel ff aanpassen straks
Geen Geloel over Voetboel voor de Studio Sport-uitzending
Ik ook niet nee.quote:Op zondag 25 september 2011 18:59 schreef borisz het volgende:
Wachten tot 19u heb ik sowieso nooit gesnapt.
nou, ik wel. ik ben zelf niet iemand die naar t stadion gaat om zijn favoriete club aan te moedigen, maar om 19.00u wil genieten van Studio Sport met de zondagwedstrijden en evt ook nog op zaterdagavond 22.30u van de zaterdagwedstrijden. Dat vind ik, en zo zijn er waarschijnlijk nog wel meer, leuker als ik de uitslagen niet weet en ik doe dan ook het 1 en ander om de uitslagen te ontwijken. Vanaf 14.30 (of evt vroeger als er een vroege wedstrijd is) niet op nieuwssites kijken, teletekst negeren, twitter negeren. het radionieuws muten en zelfs de active topics van Fok! niet bekijken omdat daar ook altijd wel een spoilerende TT staat.quote:Op zondag 25 september 2011 18:59 schreef borisz het volgende:
Ok, ik zal me eraan houden.quote:Op zondag 25 september 2011 20:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, ik wel. ik ben zelf niet iemand die naar t stadion gaat om zijn favoriete club aan te moedigen, maar om 19.00u wil genieten van Studio Sport met de zondagwedstrijden en evt ook nog op zaterdagavond 22.30u van de zaterdagwedstrijden. Dat vind ik, en zo zijn er waarschijnlijk nog wel meer, leuker als ik de uitslagen niet weet en ik doe dan ook het 1 en ander om de uitslagen te ontwijken. Vanaf 14.30 (of evt vroeger als er een vroege wedstrijd is) niet op nieuwssites kijken, teletekst negeren, twitter negeren. het radionieuws muten en zelfs de active topics van Fok! niet bekijken omdat daar ook altijd wel een spoilerende TT staat.
Je moet het vergelijken met een film of serie. Die is voor veel mensen toch minder leuk als je weet dat de butler het gedaan heeft.
Vandaar ook mijn verzoek om iig op zondagmiddag niet in het 3FM-topic voetbaluitslagen en juichkreten voor Voetbalclubs te posten. daar zijn andere topics voorNeem bijvoorbeeld eens een kijkje in het voetbal-subforum van Fok!. Daar wemelt het van de voetballiefhebbers die de uitslagen al wel willen weten en op 4 TV's Eredivisie Live aanhebben
En mensen die dat dat niet (willen) snappen vind ik op dat gebied, om Maxima te quoten, een beetje dom
Dat zou fijn zijn. En ach, de samenvattingen zijn voor mij prima, ik heb toch niet de hele wedstrijd gezien dus ik weet toch niet wat ik misquote:Op zondag 25 september 2011 20:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ok, ik zal me eraan houden.![]()
P.S. Nos maakt echt beroerd slechte samenvattingen.
Ja. Sorry nog daarvoorquote:Op zondag 25 september 2011 20:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, ik wel. ik ben zelf niet iemand die naar t stadion gaat om zijn favoriete club aan te moedigen, maar om 19.00u wil genieten van Studio Sport met de zondagwedstrijden en evt ook nog op zaterdagavond 22.30u van de zaterdagwedstrijden. Dat vind ik, en zo zijn er waarschijnlijk nog wel meer, leuker als ik de uitslagen niet weet en ik doe dan ook het 1 en ander om de uitslagen te ontwijken. Vanaf 14.30 (of evt vroeger als er een vroege wedstrijd is) niet op nieuwssites kijken, teletekst negeren, twitter negeren. het radionieuws muten en zelfs de active topics van Fok! niet bekijken omdat daar ook altijd wel een spoilerende TT staat.
Je moet het vergelijken met een film of serie. Die is voor veel mensen toch minder leuk als je weet dat de butler het gedaan heeft.
Vandaar ook mijn verzoek om iig op zondagmiddag niet in het 3FM-topic voetbaluitslagen en juichkreten voor Voetbalclubs te posten. daar zijn andere topics voorNeem bijvoorbeeld eens een kijkje in het voetbal-subforum van Fok!. Daar wemelt het van de voetballiefhebbers die de uitslagen al wel willen weten en op 4 TV's Eredivisie Live aanhebben
En mensen die dat dat niet (willen) snappen vind ik op dat gebied, om Maxima te quoten, een beetje dom
Ik snap het wel maar als je het internet op gaat is het eigen risico lijkt mij.quote:Op zondag 25 september 2011 18:59 schreef borisz het volgende:
Jamaar het spijt me echt!!quote:
Ik heb m'n tv maar aangezet, kan ik eindelijk weer naar 3FM luisteren en meekletsen eroverquote:Op zondag 25 september 2011 21:01 schreef Againzender het volgende:
ik zal mij als Ajacied ook proberen in te houden, hoewel ik dat al probeerde. Voetbal kan lekker in VBL, anders wordt dit echt een algemeen slowchat topic.
Ik luisterquote:Op zondag 25 september 2011 21:15 schreef minthy het volgende:
![]()
Luistert er tegenwoordig niemand meer naar PSradio? Was in het begin van het programma zo druk hier!
en daarom ontwijk ik nieuwssites en twitter. ik vind dat het in een 3FM-topic niet over voetbal hoeft te gaan als daar expliciet om gevraagd wordt. nu heb ik dat vandaag niet gedaan, maar de afgelopen zondagen volgens mij wel.quote:Op zondag 25 september 2011 21:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik snap het wel maar als je het internet op gaat is het eigen risico lijkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |